wind556
24-03-2010, 13:54:24
סוף סוף הסתיימה בניית הטיסן שהושקעו בו מאות שעות עבודה
הסיבה העיקרית היא נוסטלגיה והחלטה שלא אשמור יותר שלדים בארגז הטיסנים שלי שעוד מעט חוגג 50
אשפץ כל מה שניתן (נשאר עוד ד-1 )
כבר שמתי כאן בעבר תמונות של חלק מהתהליך, ריכזתי וצימצמתי את כמות התמונות .
הסברים:
הטיסן הנ"ל הוא בן 43 שנה במקור ועבר הסבה מלאה לרדיו ומנוע.
כנף ד2 פולידיהדראל שהדיהדראלים שלה יושרו לטובת תצורת V כמעט שטוח - נחוץ לצורך בניית מאזנות
ציפוי הנייר הוסר (ממילא לא נשאר ממנו הרבה) בכנף הושתלה קורת קרבון וחיווט לסרוואי המאזנות.
סרוואי המאזנות הם סרוואים דקים במיוחד שנועדו להיות מושתלים בכנף.
הכנף כולה צופתה בלזה, והבלזה צופתה בנייר אורז צבעוני שהודבק וצופה בצפונלק.
הגוף בנוי מקופסת בלזה שנבנתה בה תושבת מנוע , חרטום מעוגל לטובת פרופ מתקפל, וחלק אחורי מקורת קרבון
בקרוב טיסת מבחן
הסיבה העיקרית היא נוסטלגיה והחלטה שלא אשמור יותר שלדים בארגז הטיסנים שלי שעוד מעט חוגג 50
אשפץ כל מה שניתן (נשאר עוד ד-1 )
כבר שמתי כאן בעבר תמונות של חלק מהתהליך, ריכזתי וצימצמתי את כמות התמונות .
הסברים:
הטיסן הנ"ל הוא בן 43 שנה במקור ועבר הסבה מלאה לרדיו ומנוע.
כנף ד2 פולידיהדראל שהדיהדראלים שלה יושרו לטובת תצורת V כמעט שטוח - נחוץ לצורך בניית מאזנות
ציפוי הנייר הוסר (ממילא לא נשאר ממנו הרבה) בכנף הושתלה קורת קרבון וחיווט לסרוואי המאזנות.
סרוואי המאזנות הם סרוואים דקים במיוחד שנועדו להיות מושתלים בכנף.
הכנף כולה צופתה בלזה, והבלזה צופתה בנייר אורז צבעוני שהודבק וצופה בצפונלק.
הגוף בנוי מקופסת בלזה שנבנתה בה תושבת מנוע , חרטום מעוגל לטובת פרופ מתקפל, וחלק אחורי מקורת קרבון
בקרוב טיסת מבחן