צפייה בגרסה מלאה : סוף סוף הגיע ה- 4G6!!!!
szangvil
24-03-2010, 22:31:59
אין מילים! פשוט מסוק מדהים. להתבונן בו ולהתפעל :)
בסופו של דבר יצא לא מעט כסף... $307 ועוד 304 ש"ח מע"מ + מכס.
wind556
24-03-2010, 22:44:51
אני לא מסוגל להבין את השיקולים
זה מסוק צעצוע במחיר של מסוק מקצועי ביותר.
אכן יפהפה, אבל עדיין רכישה תמוהה.
זה מחיר של טי רקס פרו
עוד 100$ והיה לך הוריקאן 550
szangvil
24-03-2010, 22:54:04
זה ממש לא צעצוע (למרות שניתן להטיס בבית). בגלל שהוא קטן זה לא אומר שהוא צעצוע. דווקא הדברים הקטנים עם מכניקה עדינה שנותנים ביצועים הם לא זולים.
אגב, המסוק עצמו הוא "רק" $170 בערך, השאר זה השלט (WK2801 PRO).
בקשר לשלט, אני ממש מופתע לטובה מהאיכות שלו והממשק המתקדם.
עומר בנימיני
24-03-2010, 22:59:50
מוזר שעלה לך 304 ש"ח מכס, לי לקחו רק 154 ש"ח מכס על מוצר שעלה 295 דולר, ועוד הוא בקטגורייה שהמכס + מע"מ שלה זה 32% ואפילו קצת יותר!
תתחדש ותהנה, באמת מסוק יפייפה! גם בסירטונים נראה שהוא טס מעולה ויחסית יציב לגודל שלו.
szangvil
24-03-2010, 23:12:51
המכס טעה לטובתך. תגיד תודה :)
לקחו %12.5 מכס ו- %16 אחוז מע"מ.
guylederer
25-03-2010, 00:13:31
אני מחכה לתמונות וסירטון ! ...
תתחדש !
אני לא מסוגל להבין את השיקולים
זה מסוק צעצוע במחיר של מסוק מקצועי ביותר.
אכן יפהפה, אבל עדיין רכישה תמוהה.
זה מחיר של טי רקס פרו
עוד 100$ והיה לך הוריקאן 550
עודד
לצערי איני מבין את התגובה שלך. המסוק אינו צעצוע בכלל ומהווה אתגר כמו ה Gaui 550 וה Trex.
לא כל אחד רוצה לקנות Gaui 550 או Trex Pro אני מחכה ש Gaui או Align יצאו עם מסוק ששוקל פחות מ 100 גרם.
אני לא אגיד שאין בעיות עם המסוק הזה אבל עם איזה מסוק אין??
על תשכח שהמסוק במחיר הזה מגיע עם שלט 8 ערוצים שאינו נופל במאומה גם מה DX7. עם השלט נתן להטיס עד 8 מטוסים או מסוקים. אגב יש אנשים שזרקו את ה DX7 ואת מקלטי ה Spektrum והתקינו מקלט של Walkera על Trex.
מסוק כולל הכל ללא שלט נתן להשיג ב 150 דולר.
szangvi - אני שמח על ההתלהבות שלך מהמסוק ומקווה שתהנה כמו שאני נהנה אבל לא אכחיש שלפעמים אני גם מתעצבן ומקלל את עצמי על שיהודי לא צעיר כמוני מתעסק עם הדבר המטומטם הזה.
אני ממליץ לך בחום אם עוד לא נכנסת להכנס ל HeliFreak.com ולקרוא בעיון על כל הבעיות והפתרונות של אנשים עם המסוק הזה שהוא מאתגר ביותר. הפורום מתנהל בצורה ענינית וחברית.
Shanti
25-03-2010, 16:50:38
הי
אני לא מסוגל להבין את השיקולים
זה מסוק צעצוע במחיר של מסוק מקצועי ביותר.
אכן יפהפה, אבל עדיין רכישה תמוהה.
זה מחיר של טי רקס פרו
עוד 100$ והיה לך הוריקאן 550
אני לא מבין לא את הביקורת ולא את החשבון.
תציץ ב- Walkera 4G6 forum @ HeliFreak (http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=215) ותראה את הביקורות על המסוק. זוהי, לדעתי, חלופה מצוינת למסוקי 450.
בפחות מ- 400$ הוא קיבל מסוק RTF כולל שלט איכותי, בטריה ומטען בסיסי. הסופר קומבו של TREX 450 PRO עולה יותר מ- 450$ ואינו כולל שלט, מקלט, בטריה ומטען.
Shanti
אייל שפירא
25-03-2010, 17:28:00
אגב יש אנשים שזרקו את ה DX7 ואת מקלטי ה Spektrum והתקינו מקלט של Walkera על Trex.
מוזר שאף אחד לא ציין את וולקרה בין 500 התגובות בדיון המאבק של ספקטרום בפוטאבה וסנאווה לדורותיהם.
מישהו יכול לפרט לגבי שיטת השידור, הרגישות להפרעות והמחיר ביחס למערכות ה"רציניות"?
dbrosh
25-03-2010, 18:21:23
הי
אני לא מבין לא את הביקורת ולא את החשבון.
תציץ ב- Walkera 4G6 forum @ HeliFreak (http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=215) ותראה את הביקורות על המסוק. זוהי, לדעתי, חלופה מצוינת למסוקי 450.
בפחות מ- 400$ הוא קיבל מסוק RTF כולל שלט איכותי, בטריה ומטען בסיסי. הסופר קומבו של TREX 450 PRO עולה יותר מ- 450$ ואינו כולל שלט, מקלט, בטריה ומטען.
Shanti
איך אפשר להשוות בכלל בין 4G6 למשפחת ה-450 או להציב אותו כחלופה לטירקסים. הוולקירה הוא מסוק גינה בגודל שני זבובים - אמנם בעל יכולות 3D מושלמות, אבל בשל זערוריותו תובע מהמטיס אוויר כמעט דומם להשיג אותן, ולא מדגדג את הנראות והיציבות שיש ל-450.
לי באופן אישי היתה התלבטות ארוכה אם לקנות אותו והסיבה שהחלטתי בסוף לא לקנות היתה בגלל המגרעת העיקרית שלו, והיא שלמרות גודלו הוא לא מסוק סלון - הוא דורש שטח גדול כדי להפיק ממנו את המירב - ככה שאתה משלם מחיר לא זול, אתה צריך לצאת מהבית, ובסוף מקבל מסוק שלא בדיוק משתגע על החיים בחוץ. אז אם כבר ממילא יצאת החוצה, אז למה לך 4G6? קנה כבר מסוק שמתאים לחיים בחוץ כמו למשל איזה 450.
ואגב מחיר, לא חייבים 450 PRO. אפשר 450 ספורט ב-350 דולר. ושלט ממילא יש, ככה שגם השיקול הכלכלי מתבטל.
gadily
25-03-2010, 19:43:29
אין מילים! פשוט מסוק מדהים. להתבונן בו ולהתפעל :)
.
יש לי את המסוק הזה כבר כ-3 חודשים ואני מעט מאוכזב ממנו.
המסוק אכן חמוד ביותר והדריבשפט לזנב מגניב ועושה את העבודה.
עם זאת יש לו מספר בעיות:
ראשית המנוע מתחממם מאד ועקב כך הוא מחסל את הסוללה (גם משופרת של 700 מא"ש) די מהר.
יציבות המסוק גם מאכזבת . הוספתי משקולות קטנות על הפליבר מה ששיפר מעט את היציבות אך לא מספיק לטעמי כדי להטיס בבית. אני שוקל להחליף למנוע משופר ולעבור לפסיעה קבועה ע"י נטרול
הקולקטיב בתכנה + להבי 4#6וולקרה
אשמח לשמוע ממך איך אתה מטיס אותו (האם בבית?)
אגב-אני מטיס רק נורמל מוד לא 3D
גם אצלי המסוק כ 3 חודשים.
אני מטיס בבית כמובן לא 3D.
בטריות 700 כבדות מדי. רצוי 500 או 600. עם 600 20C זמן הטיסה אצלי 6-7 דקות.
המסוק שלי מכוון ויציב. אני מטיס בשטח של 2X2מ ועד גובה של 1.5 מטר.
היו לי בעיות עם הבום שהשתחרר וגרם לגלגלי השניים לאבד את החבור. את הבעיה הזו פתרתי.
לגבי מנוע מתחמם:
- בדוק שגלגל השיניים של המנוע לא לחוץ מדי נגד הגלגל שיניים הראשי.
- יש heat sink שנתן להרכיב על המנוע.
- בדוק את תקינות המיסבים ותשמן אותם.
- בדוק את ה Tracking של הלהבים.
לא הייתי הופך אותו ל FP, פשוט חבל.
החלפת מנוע: הפתרון של Chinesejade.com הוא כראה הטוב ביותר.
szangvil
25-03-2010, 22:41:25
רק היום התחלתי להטיס אותו. אני מנסה בבית - זה לא קל. הוא מאוד תזזיתי אבל אם מורידים מעט את ה- DR ומעלים את ה- EXP, הוא פחות רגיש.
לגבי זמן סוללה, זה לא ממש משנה כשסוללה עולה 4 דולר... תקנה כמה :)
אני קניתי צלב אימונים ליתר ביטחון.
gadily
26-03-2010, 07:34:51
גם אצלי המסוק כ 3 חודשים.
אני מטיס בבית כמובן לא 3D.
בטריות 700 כבדות מדי. רצוי 500 או 600. עם 600 20C זמן הטיסה אצלי 6-7 דקות.
המסוק שלי מכוון ויציב. אני מטיס בשטח של 2X2מ ועד גובה של 1.5 מטר.
היו לי בעיות עם הבום שהשתחרר וגרם לגלגלי השניים לאבד את החבור. את הבעיה הזו פתרתי.
הבעיה העיקרית שהמסוק תזזיתי ונוטה להיסחף לצדדים (את בעית המנוע המתחמם אני אפתור)
היציבות הטבעית שלו ללא ניהוג היא גבולית מאד כבר מהרגע הראשון אחרי שיצא מהקופסא.
האם הוספת משקולות כלשהן על הפליבר?
הקטנתי תחום הגאים למינימום
עקיבת להבים טובה מאד
עדיין המסוק לא ידידותי להטסה ובלתי צפוי
הבעיה העיקרית שהמסוק תזזיתי ונוטה להיסחף לצדדים (את בעית המנוע המתחמם אני אפתור)
היציבות הטבעית שלו ללא ניהוג היא גבולית מאד כבר מהרגע הראשון אחרי שיצא מהקופסא.
האם הוספת משקולות כלשהן על הפליבר?
הקטנתי תחום הגאים למינימום
עקיבת להבים טובה מאד
עדיין המסוק לא ידידותי להטסה ובלתי צפוי
לא הוספתי משקולות. הוספת משקולות מורידה את זמן הטיסה. החלפתי את החופה לחופה שעשיתי משקף עליו הדפסתי תבנית של חופה שהופצה ב Helifreak.com
אם אתה מגיע מכוון של מסוקים גדולים יותר כמו 450 הרי שהמסוק הוא כמובן תזזיתי יותר וטבעית כתוצאה מגודלו פחות יציב. אני לא יודע למה אתה מצפה? להרים אותו באוויר ולהוריד את האצבעות מהסטיקים? אם אתה מטיס בבית יש פחות מקום לטעויות.
אני מגיע מכוון ה 4#3B אז בשבילי המסוק הזה הוא כמו "קייטנה".
אגב יש כבר בקנה Flybarless
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=201435
gadily
26-03-2010, 10:46:22
לא הוספתי משקולות. הוספת משקולות מורידה את זמן הטיסה. החלפתי את החופה לחופה שעשיתי משקף עליו הדפסתי תבנית של חופה שהופצה ב Helifreak.com
אם אתה מגיע מכוון של מסוקים גדולים יותר כמו 450 הרי שהמסוק הוא כמובן תזזיתי יותר וטבעית כתוצאה מגודלו פחות יציב. אני לא יודע למה אתה מצפה? להרים אותו באוויר ולהוריד את האצבעות מהסטיקים? אם אתה מטיס בבית יש פחות מקום לטעויות.
אני מגיע מכוון ה 4#3B אז בשבילי המסוק הזה הוא כמו "קייטנה".
אגב יש כבר בקנה Flybarless
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=201435
ראשית אני בוגר 4#3B כמוך והיה לי הרבה יותר נוח להטיס אותו מאשר את ה-4G6
כשאני מטיס מסוק אני רוצה לנהוג בו ולהטיס אותו ולא להלחם בתזזתיות שלו כל הזמן.
יש לי מספר מסוקי מיקרו שאת כולם אני מטיס ונהנה ולא משקיע את כל האנרגיות בלהמנע מלהכנס בקיר.(דוגמא טובה- CB100 ,איתו אני מבצע הקפות ופירואטים ומאד נהנה)
ה-Flybarless לדעתי יוכל להביא את המסוק ליציבות שתהיה נוחה להטסה בתוך נפח מוגבל. כל אחד יוכל ל"תפור" מסוק לפי מידותיו. אשמח מאד להתנסות!!!!
מסוקים מטבעם אינם יציבים ונוטים להסחף כשעוזבים את הסטיק.עם זאת זוהי הדרך לבדוק ולהשוות יציבות טבעית בין מסוקים שונים (מדובר על זמן קצר בלבד)
אני לא נלחם בו כלל או כלל.
אני מרחיף אותו בכל הכוונים ועושה פירואטים כמו עם ה 4#3B עם קצת יותר חשש כי היו לי בעיות עם הבום שהשתחרר כפי שתארתי.
בדוק שנית את הכוונים והאיזונים של המסוק.
wind556
26-03-2010, 12:10:05
עודד
לצערי איני מבין את התגובה שלך. המסוק אינו צעצוע בכלל ומהווה אתגר כמו ה Gaui 550 וה Trex.
לא כל אחד רוצה לקנות Gaui 550 או Trex Pro אני מחכה ש Gaui או Align יצאו עם מסוק ששוקל פחות מ 100 גרם.
אני לא אגיד שאין בעיות עם המסוק הזה אבל עם איזה מסוק אין??
על תשכח שהמסוק במחיר הזה מגיע עם שלט 8 ערוצים שאינו נופל במאומה גם מה DX7. עם השלט נתן להטיס עד 8 מטוסים או מסוקים. אגב יש אנשים שזרקו את ה DX7 ואת מקלטי ה Spektrum והתקינו מקלט של Walkera על Trex.
מסוק כולל הכל ללא שלט נתן להשיג ב 150 דולר.
szangvi - אני שמח על ההתלהבות שלך מהמסוק ומקווה שתהנה כמו שאני נהנה אבל לא אכחיש שלפעמים אני גם מתעצבן ומקלל את עצמי על שיהודי לא צעיר כמוני מתעסק עם הדבר המטומטם הזה.
אני ממליץ לך בחום אם עוד לא נכנסת להכנס ל HeliFreak.com ולקרוא בעיון על כל הבעיות והפתרונות של אנשים עם המסוק הזה שהוא מאתגר ביותר. הפורום מתנהל בצורה ענינית וחברית.
ידידי היקר, התייחסותי נבעה מהגדרה לא מדוייקת שלו את המחיר. לא היה מובן איך המחיר כל כך גבוה
לקחתי את דברי בחזרה כשהוזכר עניין השלט.
אבל עדיין ניתן להשיג פי מאות יותר טוב מזה בפחות כסף, ראה את ההמלצות שלי למסוק 450 למעוטי יכולת (כולל שלט)
ידידי היקר, התייחסותי נבעה מהגדרה לא מדוייקת שלו את המחיר. לא היה מובן איך המחיר כל כך גבוה
לקחתי את דברי בחזרה כשהוזכר עניין השלט.
אבל עדיין ניתן להשיג פי מאות יותר טוב מזה בפחות כסף, ראה את ההמלצות שלי למסוק 450 למעוטי יכולת (כולל שלט)
עודד ידידי,
המלצותיך למסוקי 450 הם טובות וראויות לאלה שמחפשים מסוקי 450 או 500. ה 4G6 אינו בקטגוריה הזו.האמן לי אני קורא את מה שנכתב בפורום הזה וגם זוכר היטב את מה שקראתי למרות שחלק גדול לא רלבנטי בשבילי. תמיד אני לומד משהו שאולי פעם ישמש אותי.
אם הייתי רוצה מסוק 450 הייתי ללא ספק שוקל את אחת האופציות שהצגת ואפילו מנצל את הצעתך הנדיבה להתקשר אליך ולהתיעץ.
אני גם לא בטוח שמה שהצעת הוא פי מאות יותר טוב. אני קורא בפורומים על תקלות לא נעימות במסוקים פי מאות יותר טובים שלעולם לא קרו לי במסוק הזה שהוא פי מאות פחות טוב
פה מדובר במסוק זעיר ששוקל כולל סוללה 600mA כ 90 גרם. כרגע לצערי אין תחרות למסוק הזה. אתה כתבת בקורת "קטלנית" על ה Trex 250 ששוקל בערך פי 3 יותר מה 4G6 כך שכנראה TRex לא נמצאים בכוון הזעירים בכלל. על ה Gaui 200 לשאלתי עניתי שהוא עוד יותר גרוע מה TRex 250.
הייתי מאוד שמח אם אחד מהחברים המנוסים יותר כמוך לדוגמא היה קונה מסוק כזה ומדריך את הפחות מנוסים כמוני.
אם CopterX או TRex או Gaui היו יוצאים עם מסוק במשקל כזה במחיר של פחות מ 200 דולר ללא שלט הייתיי שמח מאוד.
gadily
26-03-2010, 12:51:59
אני לא נלחם בו כלל או כלל.
אני מרחיף אותו בכל הכוונים ועושה פירואטים כמו עם ה 4#3B עם קצת יותר חשש כי היו לי בעיות עם הבום שהשתחרר כפי שתארתי.
בדוק שנית את הכוונים והאיזונים של המסוק.
האם אתה מצליח לבצע הקפות ופסים הלוך וחזור כמו שניתן לבצע עם ה-CB100?
ריחופים באמת לא בעיה לבצע . דרך אגב הסוללה של ה-700 כבדה רק ב-0.5 גרם לעומת סוללות 600 ו-500 . אני מטיס אותה על ה-CB100 שהוא קטן יותר ללא כל בעיות התחממות.
האם אתה מצליח לבצע הקפות ופסים הלוך וחזור כמו שניתן לבצע עם ה-CB100?
ריחופים באמת לא בעיה לבצע . דרך אגב הסוללה של ה-700 כבדה רק ב-0.5 גרם לעומת סוללות 600 ו-500 . אני מטיס אותה על ה-CB100 שהוא קטן יותר ללא כל בעיות התחממות.
כן מצליח לעשות הקפות. מה אתה מתכוון בפסים?
wind556
26-03-2010, 16:08:40
עודד ידידי,
המלצותיך למסוקי 450 הם טובות וראויות לאלה שמחפשים מסוקי 450 או 500. ה 4G6 אינו בקטגוריה הזו.האמן לי אני קורא את מה שנכתב בפורום הזה וגם זוכר היטב את מה שקראתי למרות שחלק גדול לא רלבנטי בשבילי. תמיד אני לומד משהו שאולי פעם ישמש אותי.
אם הייתי רוצה מסוק 450 הייתי ללא ספק שוקל את אחת האופציות שהצגת ואפילו מנצל את הצעתך הנדיבה להתקשר אליך ולהתיעץ.
אני גם לא בטוח שמה שהצעת הוא פי מאות יותר טוב. אני קורא בפורומים על תקלות לא נעימות במסוקים פי מאות יותר טובים שלעולם לא קרו לי במסוק הזה שהוא פי מאות פחות טוב
פה מדובר במסוק זעיר ששוקל כולל סוללה 600mA כ 90 גרם. כרגע לצערי אין תחרות למסוק הזה. אתה כתבת בקורת "קטלנית" על ה Trex 250 ששוקל בערך פי 3 יותר מה 4G6 כך שכנראה TRex לא נמצאים בכוון הזעירים בכלל. על ה Gaui 200 לשאלתי עניתי שהוא עוד יותר גרוע מה TRex 250.
הייתי מאוד שמח אם אחד מהחברים המנוסים יותר כמוך לדוגמא היה קונה מסוק כזה ומדריך את הפחות מנוסים כמוני.
אם CopterX או TRex או Gaui היו יוצאים עם מסוק במשקל כזה במחיר של פחות מ 200 דולר ללא שלט הייתיי שמח מאוד.
כנראה שיש סיבה שהם לא יוצאים עם מסוק קטן יותר
יש גודל קריטי כפי הנראה להשיג טיסה מסויימת.
וולקרה התמחו בקטנים יותר, אבל בהגדרה גודל כזה מתאפיין בטיסה של זבוב ולא של נשר
לחובבי הז'אנר, שיהיו בריאים כולם, לטעמי האישי מה שלא טס לפחות כמו טי רקס-קופטר איקס-טארוט ושות' נמצא אצלי בקטגורית הצעצועים
szangvil
26-03-2010, 16:43:58
עודד, אני לא יודע אם אני חובב הז'אנר, זה מסוק המיקרו הראשון שלי. המסוק הנוסף שיש לי הוא HAWK PRO30. לא מכיר את קטרוריית ה- 450, אבל אני נוטה להסכים איתך שיש גודל קריטי. עד שלא ימציאו מערכת שמייצבת את הזבובים הקטנים (4G6 וחבריו), כנראה שלגודל/משקל מינימלי יש חשיבות מכרעת ליציבות המסוק.
אבל אני לא מסכים איתך שזה צעצוע :)
gadily
26-03-2010, 16:55:31
כן מצליח לעשות הקפות. מה אתה מתכוון בפסים?
טיסה בקו ישר לנקודה מסוימת וחזרה אליך בזריזות ומכאן חזרה לאותה נקודה במהירות ודיוק המקסימאליים.
עודד - זכותך לדעתך ואני גם מכבד אותה אבל לגמרי לא מסכים אתך.
יש לי שאלה : ו TRex 450 זה לא צעצוע?? ו gaui 550 זה לא צעצוע?? ועוד איך צעצוע רק קצת יותר גדול מה 4G5.
Gadily - עושה פסים, סבובים וכו'.
wind556
26-03-2010, 21:29:05
הכל צעצועים אפילו האוטו שאיתו באים לשטח ההטסה :D
ואין דבר מפרה יותר מדעות שונות
"קנאת סופרים תרבה חכמה"
דיון כל כך שונה בתרבותו מדיונים אחרים שנערכו כאן בעבר
אין ספק שעם אנשים כמוך אפילו אי הסכמה יכולה להיות חיובית ומפרה
gadily
26-03-2010, 22:21:06
הי zvok (צביקה?)
בעקבות הדיון איתך בדקתי את המסוק ומצאתי שאכן היה מגע יתר בין הפניון והגיר
הוספתי מפזר חום והמנוע עובד כמעט ללא התחממות.(תודה על העצות המועילות)
התחלתי להנות ואז כמובן קרתה תאונה קטנה.
בעקבות אחד הפירואטים זנב המסוק פגע בכורסה והדרייבשפט נגזר.
האם את מכיר קישורית שמסבירה איך להחליף דרייבשפט?
בתודה מראש
אגב איך לדעתך ה6#4?
האם הוא אמור להיות יציב יותר?
גדי
Gadily
אכן צביקה.
שמח שעזרתי.
מה שכנראה נשבר זה הגג"ש הקדמי של רוטור הזנב ולא ה Drive Shaft, זאת התקלה הנפוצה ביותר במסוק.
לפני שאתה מפרק בדוק שה בום לא זז. יתכן שתוכל לחסוך את כל הפרוק על ידי שחרור הברגים שעל פלטת המתכת ודחיפת הבום בזהירות חזרה למקום.
כדי להחליף את הגג"ש עליך:
- להוריד את החופה.
- לפרק את ה Skid.
- להוציא את הפין שמחבר את הציר הראשי והגג"ש הראשי (הפין הזה הולך לאבוד לעיתים קרובות שמור עליו כעל בבת עיניך)
- תוריד את הגג"ש הראשי.
- תוריד את כסוי המתכת.
- תשחרר את בורג הבום.
- הוצא את הגלגל שיניים שעל ה Drive Shaft. הזהר כאשר אתה מוציא את ה גג"ש הקדמי שהאחורי לא ייפול.
- אם חסרות שניים או שהם משופשפות החלף גלגל שיניים.
- בדוק שגלגלי השיניים לא מסתובבים חופשי על ה Drive Shaft.
נראה תהליך ארוך. בפעם הראשונה לקח לי כמה שעות כולל חפוש פין וברגים זעירים שטסו. עכשיו פרוק והרכבה עורכים כמה דקות. אל תסגור ברגים חזק מדי שלא תגזור הברגות.
בדוק שהבום יושב טוב והרכב חזרה.
כדי שהבום לא יזוז אני שמתי חתיכת פלסטיק קשה מאריזה במקום שהבורג לוחץ על הבום.
לגבי ה 4#6. אני לא מבין למה להפוך את ה 4G6 ל4#6 יש לך את הCB-100 ואת ה 4#3. והם מסוקים לדעתי נהדרים.
הכל צעצועים אפילו האוטו שאיתו באים לשטח ההטסה :D
ואין דבר מפרה יותר מדעות שונות
"קנאת סופרים תרבה חכמה"
דיון כל כך שונה בתרבותו מדיונים אחרים שנערכו כאן בעבר
אין ספק שעם אנשים כמוך אפילו אי הסכמה יכולה להיות חיובית ומפרה
עודד ידידי,
אל תתחיל עכשיו עם המכונית שלי זה כבר מתחיל ךהיות אישי.:D;):)
gadily
27-03-2010, 22:17:56
Gadily
אכן צביקה.
שמח שעזרתי.
מה שכנראה נשבר זה הגג"ש הקדמי של רוטור הזנב ולא ה Drive Shaft, זאת התקלה הנפוצה ביותר במסוק.
לפני שאתה מפרק בדוק שה בום לא זז. יתכן שתוכל לחסוך את כל הפרוק על ידי שחרור הברגים שעל פלטת המתכת ודחיפת הבום בזהירות חזרה למקום.
כדי להחליף את הגג"ש עליך:
- להוריד את החופה.
- לפרק את ה Skid.
- להוציא את הפין שמחבר את הציר הראשי והגג"ש הראשי (הפין הזה הולך לאבוד לעיתים קרובות שמור עליו כעל בבת עיניך)
- תוריד את הגג"ש הראשי.
- תוריד את כסוי המתכת.
- תשחרר את בורג הבום.
- הוצא את הגלגל שיניים שעל ה Drive Shaft. הזהר כאשר אתה מוציא את ה גג"ש הקדמי שהאחורי לא ייפול.
- אם חסרות שניים או שהם משופשפות החלף גלגל שיניים.
- בדוק שגלגלי השיניים לא מסתובבים חופשי על ה Drive Shaft.
נראה תהליך ארוך. בפעם הראשונה לקח לי כמה שעות כולל חפוש פין וברגים זעירים שטסו. עכשיו פרוק והרכבה עורכים כמה דקות. אל תסגור ברגים חזק מדי שלא תגזור הברגות.
בדוק שהבום יושב טוב והרכב חזרה.
כדי שהבום לא יזוז אני שמתי חתיכת פלסטיק קשה מאריזה במקום שהבורג לוחץ על הבום.
לגבי ה 4#6. אני לא מבין למה להפוך את ה 4G6 ל4#6 יש לך את הCB-100 ואת ה 4#3. והם מסוקים לדעתי נהדרים.
צביקה,יצאת גדול!
ההוראות שלך היו מצוינות ואכן הגג"ש הקדמי היה שבור.
בזכותך יש לי מסוק חמוד שחזר לכשרות אווירית.
בזמנו היה לי הני בי קינג 1 עם דרייב שפט מקרבון שהיה נגזר בכל פעם שרוטור הזנב פגע בעצם זר.
אגב,הכנסתו למקום עם הכוון הנכון של השגם של הגג"ש בדרייבשפט אינה פעולה פשוטה ומחיבת עבודה עם גוגלס מיוחדים בעלי זכוכית מגדלת.
פין האבטחה שאתה חושש שהולך לאיבוד ניתן להחלפה ע: סיכה משרדית פשוטה ואובדנו לא קריטי!
לגבי שאלתך לגבי 4#6 :זו היתה אפיזודה של סקרנות וחזרתי לתצורה המקורית של 4G6 .
עם זאת יש יתרון מובנה למסוקי FP שטסים בבית:
סל"ד רוטור נמוך יותר ועקב כך עמידות טובה יותר לתאונות בתוך הבית.
ה-4#6 מאחד לדעתי שלש תכונות מענינות להטסה בבית:
פסיעה קבועה +מסוק זעיר + דרייב שפט לזנב
חשבתי להזמין את הגרסה ללא המשדר ולשדך אותו ל משדר וולקרה 2801. (120$ ללא מכס בחנות הבאה:
http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=66_79&products_id=3933
הם מצהירים ערך נמוך וחוסכים לך מכס+מע"מ
מה דעתך על ה-4#6 מבחינת יציבות הסיקליק האם קראת עליו דעות?
sharonx
27-03-2010, 23:06:02
ZVOK ושאר המנוסים עם הוולקרה - איזה שטח ועיקר גובה נדרש כדי להפוך אותו ברייטים הכי עצבניים ?
Gadily : שמח שעזרתי לך.
סיכה משרדית פשוטה יכולה להיות פתרון אבל אני מעדיף את המקור. אולי יש סיכות משרדיות מתאימות אבל סיכות שיש במשרד שלי אינן מתאימות.
להערכתי אחת הסיבות לגזירת הגג"ש הקדמי היא שבנחיתה לא טובה או מכה לבום הוא משתחרר קמעא וכאשר נוצר חופש יש גזירה של הגג"ש. כדי להדק את הבום שמתי פלסטיק קשיח (פלסטיק מאריזות כמו שיש בתרופות אקמול) בנקודה שבה הבורג לוחץ על הבום. הלחץ של הבורג על הפלסטיק הקשיח מפזר את הלחץ על כל המשטח ולא נקודתית כל שהבום לא נפגע ויושב חזק יש כאלה שעשוחור בבום כך שהבורג נכנס ותופס את הבום. מדי כמה טיסות אני בודק שהבום לא זז ואם כן אני משחרר את הברגים של פלטת המתכת ובורג הבום ודוחף את הבום למוקומו.
לא בדקתי את נושא ה 4#6. אני מסתפק במה שה 4#3B נותן מבחינת מסוק FP.
SharonX: לשאלתך אינני יודע מניסיוני. אני פשוט עוד לא שם. רק עכשיו אני מתחיל לתרגל בסימולטור לופים רולים ורחוף הפוך . נתן לראות קליפים של Buildem336 שהוא מדגים עם מנוע מקורי ומנוע משופר. יש לי "חשד" שהוא מקצועי. יש קליפים של מטיסים שמטיסים באולמות ספורט ונתן להתרשם.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.