דניאל דקל
25-03-2010, 18:43:48
בשעת הטסה רגועה הקופטר שלי התחיל לנטות על צידו
סגרתי מנוע, והנזק בריסוק היה קטן יחסית (בום ולהבים)
מה שגיליתי הוא שהסרוו השמאלי היושב על צלחת הניהוג תקול (65MG)
פתחתי את הסרוו ולהפתעתי גיליתי כי המנוע עצמו נתקע
הוא עובר כרבע סיבוב חופשי, ואז מתחכך במשהו עד כדי מצב שיש להפעיל כוח פיזי גדול כדי
להמשיך ולסובב אותו (השערה, אולי אחד המגנטים נשבר)
אבל למה אני מספר לכם כל זאת - כיוון שידידינו הזול והאמין, ה HXT900 נחלץ לעזרתי
שמתי לב כי המנוע שלו מתאים בול בתושבת של ה MG65. הבעיה היחידה שהוא טיפ'לה ארוך
יותר, ולכן לא ניתן לסגור את תחתית הבית של הסרוו עד הסוף
הסרוו מתפקד כעת מצויין, והמסוק חזר לשירות
שורה תחתונה, גם סרוואים יקרים יכולים לחוות תקלות, ולפני שאתם נפתרים מהם תבדקו אם אפשר
לשחוט חלקי חילוף ממשהו דומה...
סגרתי מנוע, והנזק בריסוק היה קטן יחסית (בום ולהבים)
מה שגיליתי הוא שהסרוו השמאלי היושב על צלחת הניהוג תקול (65MG)
פתחתי את הסרוו ולהפתעתי גיליתי כי המנוע עצמו נתקע
הוא עובר כרבע סיבוב חופשי, ואז מתחכך במשהו עד כדי מצב שיש להפעיל כוח פיזי גדול כדי
להמשיך ולסובב אותו (השערה, אולי אחד המגנטים נשבר)
אבל למה אני מספר לכם כל זאת - כיוון שידידינו הזול והאמין, ה HXT900 נחלץ לעזרתי
שמתי לב כי המנוע שלו מתאים בול בתושבת של ה MG65. הבעיה היחידה שהוא טיפ'לה ארוך
יותר, ולכן לא ניתן לסגור את תחתית הבית של הסרוו עד הסוף
הסרוו מתפקד כעת מצויין, והמסוק חזר לשירות
שורה תחתונה, גם סרוואים יקרים יכולים לחוות תקלות, ולפני שאתם נפתרים מהם תבדקו אם אפשר
לשחוט חלקי חילוף ממשהו דומה...