התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גם סרוו 65MG לא חסין מפני תקלות



דניאל דקל
25-03-2010, 18:43:48
בשעת הטסה רגועה הקופטר שלי התחיל לנטות על צידו

סגרתי מנוע, והנזק בריסוק היה קטן יחסית (בום ולהבים)

מה שגיליתי הוא שהסרוו השמאלי היושב על צלחת הניהוג תקול (65MG)

פתחתי את הסרוו ולהפתעתי גיליתי כי המנוע עצמו נתקע

הוא עובר כרבע סיבוב חופשי, ואז מתחכך במשהו עד כדי מצב שיש להפעיל כוח פיזי גדול כדי

להמשיך ולסובב אותו (השערה, אולי אחד המגנטים נשבר)

אבל למה אני מספר לכם כל זאת - כיוון שידידינו הזול והאמין, ה HXT900 נחלץ לעזרתי

שמתי לב כי המנוע שלו מתאים בול בתושבת של ה MG65. הבעיה היחידה שהוא טיפ'לה ארוך

יותר, ולכן לא ניתן לסגור את תחתית הבית של הסרוו עד הסוף

הסרוו מתפקד כעת מצויין, והמסוק חזר לשירות

שורה תחתונה, גם סרוואים יקרים יכולים לחוות תקלות, ולפני שאתם נפתרים מהם תבדקו אם אפשר

לשחוט חלקי חילוף ממשהו דומה...

sagi
25-03-2010, 18:50:26
אני אישית ממליץ לך בחום על סרוואים מאותה סדרה אבל
דיגיטלים מדגם 5065MG או לחלופין סרוואים של סאבוקס.
ה-5065 סרוואים מאוד אמינים עם 0 תקלות וכמו כן
הסאבוקס לא פחות טובים מהם.....
את ה-65MG אני לא אוהב מכמה סיבות ואחת מהם עיקרית
כי הם לא דיגטלים ויחסית קצת איטים לאחיהם 5065MG.
בכל אופן סוף טוב הכל טוב וחזרת להטיס !

דניאל דקל
25-03-2010, 19:35:23
בשבילי הם מספיק מהירים

לפי מה שקראתי עד עכשיו, אתה כנראה צריך סרוואים על סטרואידים :D

sagi
25-03-2010, 20:24:48
:D לא יודע מה קראת ומה הבנת אבל אתה לא רחוק מלהבין נכון :eek:

eranb
26-03-2010, 08:15:05
אסור לערבב סרווים מסוגים שונים בשיטת CCPM!
אם החלפת לדגם אחר תחליף גם את שני הנותרים(בהנחה שלא עשית כך..)

ערן

דניאל דקל
26-03-2010, 16:50:46
חשבתי שההסבר היה ברור

לא החלפתי את הסרוו, רק את המנוע של הסרוו, באחד מאוד דומה לזה שהיה

הוא ממילא מקבל פקודות מכרטיס, כך שהחלפת המנוע לא אמורה לשנות את תכונות הסרוו (מהירות/מומנט וכו')