PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה סוגי דלקים



titleman
31-03-2010, 12:44:06
שלום יש לי מנוע משומש OS 46 AX שהשתמשתי בו ב COOL POWER
10% ירוק
ואני רוצה להחליף את הדלק לאומגה 10% ורוד

האם זה משנה ויכול לפגוע במנוע או שזה בסדר?

תודה

Shay
31-03-2010, 13:09:28
אתה יכול לשנות, אולי תצטרך לכוון מחדש.
אגב,Cool Power ו-Omega מיוצרים על ידי אותו יצרן Byron fuels אם זכרוני איננו מטעני,
נ.ב. לדעתי אתה לא צריך דלק 10% מספיק 5%
נ.נ.ב:) הצבע של הדלק לא משנה היצרן מוסיף את הצבע

titleman
31-03-2010, 13:20:50
אתה יכול לשנות, אולי תצטרך לכוון מחדש.
אגב,Cool Power ו-Omega מיוצרים על ידי אותו יצרן Byron fuels אם זכרוני איננו מטעני,
נ.ב. לדעתי אתה לא צריך דלק 10% מספיק 5%
נ.נ.ב:) הצבע של הדלק לא משנה היצרן מוסיף את הצבע

אה סבבה תודה אחי
מה אתה אומר איזה דלק יותר טוב האומגה או ה Cool Power?

Shay
31-03-2010, 13:41:34
אין לי ניסיון עימם, הטסתי בעבר עם 5% Magnum וכעת עם Rapicon 5%
שניהם מצוינים

titleman
31-03-2010, 14:03:31
אין לי ניסיון עימם, הטסתי בעבר עם 5% Magnum וכעת עם Rapicon 5%
שניהם מצוינים

יש מצב שאחרי שאני אחליף דלק אני צריך לכוון את המנוע מחדש?

Shay
31-03-2010, 16:34:41
כבר רשמתי למעלה, ייתכן שתצטרך לכוון מחדש

DarZeelon
31-03-2010, 17:33:53
יש לי מנוע משומש OS.46AX שהשתמשתי בו ב-Cool Power
10% ירוק.
ואני רוצה להחליף את הדלק לאומגה 10% ורוד.

האם זה משנה ויכול לפגוע במנוע, או שזה בסדר?



טייטלמן,


עד עכשיו השתמשת במנוע שלך בדלק שאינו מתאים לו...

קרא בבקשה את מה שכותב ביל בקסטר (http://osengines.com/faq/product-faq.html#q2), אחד מבעלי-הבית של היבואן של OS לארה"ב...

דלק שאינו כולל שיעור מהותי של שמן-קיק בתמהיל חומרי הסיכה שבו, אינו מתאים לשימוש במנוע ABC, או ABN, כמו OS (מנוע ABL הוא ABN, עם שכבת נחושת דקיקה לחיזוק הצמדת הניקל לשרוול הפליז).

דווקא המשך שימושך ב-CruelPower במנוע זה; הוא שעלול לגרום לנזק...:(:eek:

titleman
31-03-2010, 18:21:43
טייטלמן,


עד עכשיו השתמשת במנוע שלך בדלק שאינו מתאים לו...

קרא בבקשה את מה שכותב ביל בקסטר (http://osengines.com/faq/product-faq.html#q2), אחד מבעלי-הבית של היבואן של OS לארה"ב...

דלק שאינו כולל שיעור מהותי של שמן-קיק בתמהיל חומרי הסיכה שבו, אינו מתאים לשימוש במנוע ABC, או ABN, כמו OS (מנוע ABL הוא ABN, עם שכבת נחושת דקיקה לחיזוק הצמדת הניקל לשרוול הפליז).

דווקא המשך שימושך ב-CruelPower במנוע זה; הוא שעלול לגרום לנזק...:(:eek:

מה זה CruelPower
אני אמרתי coolpower

asafsee
31-03-2010, 18:50:53
זה אותו הדבר :) הייתה פה קצת צניות
הכוונה בCRUEL הייתה לכך שהדלק יגמור לך על המנוע היות והוא לא מתאים לסוג המנוע שלך:D:D

yosi678
31-03-2010, 18:52:19
טייטלמן,


עד עכשיו השתמשת במנוע שלך בדלק שאינו מתאים לו...

קרא בבקשה את מה שכותב ביל בקסטר (http://osengines.com/faq/product-faq.html#q2), אחד מבעלי-הבית של היבואן של OS לארה"ב...

דלק שאינו כולל שיעור מהותי של שמן-קיק בתמהיל חומרי הסיכה שבו, אינו מתאים לשימוש במנוע ABC, או ABN, כמו OS (מנוע ABL הוא ABN, עם שכבת נחושת דקיקה לחיזוק הצמדת הניקל לשרוול הפליז).

דווקא המשך שימושך ב-CruelPower במנוע זה; הוא שעלול לגרום לנזק...:(:eek:

רגע אז אני מבובלבל...:confused:
APC זה שם של חברה שמייצרת מנועים או רומז משהו על הרכב החומרים של המנוע?

titleman
31-03-2010, 19:45:20
אה חח אוקי הבנתי
אתה בטוח במה שאמרת נשמע לי קצת מוזר
אם זה היה קורה אנשים בקושי היום משתמשים בו והרבה אנשים משתמשים בו.
תודה

doby
01-04-2010, 00:51:34
חברים יקרים, הצלחתם לבלבל אותי!!!
יש לחבר שלי טיסן סקייל עם מנוע 70 של מגנום 4פעימות,
שאלתי היא איזה דלק הכי מתאים למנוע כזה?
זה טיסן סקייל של האנגר 9 .

תודה

Shay
01-04-2010, 00:57:25
APC זה שם של חברה שמייצרת מדחפים ABC זה סוג של מנוע

DarZeelon
01-04-2010, 07:12:52
יש לחבר שלי טיסן סקייל עם מנוע 70. של מגנום ארבע-פעימות.
שאלתי היא איזה דלק הכי מתאים למנוע כזה?



מנועי ארבע-פעימות נוטים 'לפייח' את 'גבעולי השסתומים', כשמשתמשים בהם בדלק עם הרבה שמן-קיק.

לכן, כדאי להשתמש בהם בדלק המכיל רק 2-5% שמן-קיק ו-15-18% שמן סינתטי.

אפילו מנועי YS לא 'יבחלו' בתערובת המכילה 2% שמן-קיק (ולפחות 20% ניטרומתן...); ויאריכו ימים יותר מאשר עם דלק המכיל שמן סינטתי בלבד, כמו CruelPower, למשל.

באתר RC Universe, השם הזה הפך להיות נפוץ לדלק האמור, מאחר שמנועים מסוימים ומסביהם אינם שורדים איתו לאורך זמן...

DarZeelon
01-04-2010, 20:40:43
אגב, Cool Power ו-Omega מיוצרים על ידי אותו יצרן Byron fuels אם זכרוני איננו מטעני,...



זכרונך דווקא מטעֶךַ, שי.

היצרן של סדרות הדלקים האלה, הוא דווקא מורגן (http://www.morganfuel.com/).

מני2000
04-04-2010, 22:53:21
אפרופו דלקים.. מישהו התנסה ויודע לתת חוו"ד מקצועית על הדלק החדש של טיסן חולון?

yakirdvir
05-04-2010, 10:34:56
אם כבר פתחתה פוסט

יש לי מונע קצת ישן שאני לא יודע באיזה דלק להשתמש OS 25LA הוא על טיסן טריינר

ועוד שאלה למה הסיני לא מוכר דלקים

Boogle
05-04-2010, 10:39:13
לפי בדיקות שאני עשיתי, מגנום 91 4 פעימות בבעלותי עבר הרצה עם דלק 10% טיסן חיפה שתוסף עם תוספת 100CC לגלון שמן קיק (להגדיל את כמות השמן) ואחרי הרצה מנוע מגנום עובד מעולה עם דלק 10% טיסן חיפה (מכיל כ2-4% שמן קיק).

בד"כ תוספת הכח שמרגישים באה בגללל העדר שמן הקיק ושריפה טובה מאוד(:D) של השמן הסינטטי אבל השחיקה למנוע באה מהר יותר מההנאה שנותרת עקב 5% תוספת כח....

אבי ורטהיימר
07-04-2010, 21:44:58
הי,
קצת סדר בעניינים.
חברת ביירון מייצרת דלק ביירון.
חברת מורגן מייצרת קול פאואר ואומגה.

הדלק אומגה מכיל מעט שמן קיק והשאר שמן סינטטי.
השמן קול פאואר הירוק מכיל רק שמן סינטטי.
חברת OS ממליצה על שימוש בדלק שיש בו לפחות מעט שמן קיק. לכן הדלק הנכון יותר לשימוש הוא דווקא האומגה.

שימוש בשמן הירוק חושף אותך לבעיות של בלאי יתר של המנוע עקב ירידת יעילות השימון בטמפרטורה גבוהה.
כמו כן, היות והשמן הסינטטי נשרף, לא נותר שימון במנוע לאחר סיום עבודתו, דבר שגורם לחלודה בתוך המנוע. (הדרך למנוע את החלודה היא על ידי שימוש בAfter Run לאחר כל יום הטסה)

הדלק המומלץ יותר הוא דוקא ה5%, היות והוא מאפשר להפיק פחות אנרגיה מן המנוע וכך להבטיח יותר אורך חיים למנוע.
(טיסנאי מתקדם שיודע לכוון את המנוע ואת המשמעויות שבשימוש ב10% ניטרו, יוכל דווקא לשמור יותר טוב על המנוע עם ה10% בעבודה עשירה יותר, אבל זכרו, רק אם אתה יודע מה אתה עושה, אחרת תוכל לקצר את חיי המנוע משמעותית)
בברכה
אבי ורטהיימר