PDA

צפייה בגרסה מלאה : תראו מה קרה למסוק שלי...



yaron78
09-04-2010, 13:49:02
היום בשעה 1 יצאתי להטיס את הקופטר ae המקסים עם סרוו זנב מתכתי וחופת פיבר
חדשה
מאז שריסקתי את הme עברו בערך חודשיים עד שהרכבתי אותו ומאז טיסת מבחן עד היום עוד חודשיים בערך ובהם סיימתי לכוון החלפתי סרןו זנב הרכבתי זמזם להתרעה על סוללה חלשה.שמתי חופה יפיפיה מפיבר ..אחרי הטיסה הראשונה בגובה נמוך החלטתי לשים לוקטיט בספינדל ולחזק עוד כמה דברים
בתקופה הזאת כשהיה זמן ומזג אויר טוב עליתי לגובה בהדרגה ואז התחלתי עם לופ ועוד כמה דברים קטנים....
ואז כשבאמת הייתי בטוח בו ובעצמי ורציתי להתקדם עוד קצת.......
הגיע היום שעה אחת....
עולה לגובה כשהכל תקין ואז מגלה שאין שמירת זנב טובה והוא מתחיל להתנדנד ולהסתובב
לא הבנתי מה קרה.....אבל למזלי הצלחתי להנחית בשלום והסתבר לי שהטריימר ב של הרגישות גיירו זז מעט ולא יודע איך כי בהמראה בדקתי את כל הטריימרים......
טוב טיסה שנייה........עולה לגובה....ואז מאבד שליטה.......והמסוק מתרסק דיי רחוק ממני
אחרי חיפושים מצאתי אותו.....ראו תמונות...
מה שקרה זה שהסוללות בשלט התרוקנו.....תמיד אני מודא שהנורה בשלט ירוקה אחרי דקה שהוא דלוק
והיום הייתי בטוח שהכל תקין כי לפני שבוע החלפתי סוללות....
אז קופטר אחד התרסק בגלל שהסוללה במסוק התרוקנה בגובה רציני והיה קאט במקום דעיכה (הבקר לא היה מתוכנת טוב )
והשני בגלל בטריות שהתרוקנו בשלט......
חשוב לציין שהייתי בטוח שיש בעיה וכאשר הבטריורצ נשארות בשלט אז איך שהוא גם כשהוא מכובה הם מתרוקנות...
לכן אחרי הטיסה האחרונה בשבוע שעבר הוצאתי בטריה והיום החזרתי אותה...והייתי בטוח שהכל תקין....
את המסוק כיוונתי בעצמי והוא טס ממש יפה.. לא יצא לי אפילו לצלם אותו כשהוא שלם...:)
עכשיו הכל מחדש להרכיב לחלץ חלקים לכוון....לצבור ביטחון.....אבל מה לעשות זה חלק מהתחביב ונפיק לקחים.....

yaron78
09-04-2010, 13:56:04
]

its
09-04-2010, 14:20:44
אין מה לעשות זה חלק מהתחביב, ככל שתצבור ניסיון התקלות יפחתו.

מה זאת אומרת אחרי טיסה ראשונה בגובה נמוך החלטתי לשים לוקטייט בספינדל ? אתה לא אמור להזיז

סטיק בלי לשים לוקטייט בטח שבספינדל. זה הבריאות שלך ואחרים שם לב !

בהצלחה בהמשך וקח בקלות לכולם קורה.

yaron78
09-04-2010, 14:59:56
המכלולים של הראש והזנב הגיעו מורכבים ניסיתי לפתוח את הברגים ולא הלך התייעצתי והבנתי שלא חובה לפתוח את מה שמורכב בכל אופן
אחרי הטסט פלייט הרגשתי חוסר ביטחון והחלטתי למרות הכל לפתוח ולהדביק הכל שוב בעצמי....
אני מדבר על הראש כי בזנב לא פתחתי הכל היה סגור ומודבק חזק ביותר מהמפעל......אבל בשביל הביטחון ולהסיר ספק...:)

its
09-04-2010, 15:05:45
אל תסמוך עליהם גם כשזה מאובטח לכאורה, קרה לי לא פעם שפתחתי ודסקיות היו הפוכות.

תמיד כדאי לפתוח ולבדוק לוקח כמה דקות אבל אתה בראש שקט.:)

Yotflow
09-04-2010, 15:16:09
חבל...
לפעם הבאה סוללות מלאות במשדר ובכלי חובה...תמיד!
לגביי הריסוק הראשון אין שום סיבה שתגיע לקאט בגלל סוללה, שים שעון עם זמן 5-6 דקות תלויי בסוללה תלויי בסגנון הטיסה...
תהנה וכמו שאמרת זה חלק מהתחביב.:)

Ashaman
09-04-2010, 15:33:00
חופה בהחלט יפה, הזמנתי אחת כזו + אחת אדומה (יותר קל לראות).
מצטער לשמוע על מה שקרה לך, לדתעי תזמין קיט חדש ותשתמש בנוכחי לחלקי חילוף.
עוד עצה היא שברגע שאתה מרגיש בטוח בעצמך באוויר - תנחת וקח 5 דקות להחזיר את הפחד לראש. זה שומר על המסוק שלך!

yaron78
09-04-2010, 17:09:19
:Dטוב אז היה לי מסוק me RTFשהתרסק....לפני שהתרסק כבר היה לי קיט ae בבית...:).
לפני שסיימתי להרכיב אותו והרבה לפני שהוא התרסק כבר יש לי קיט me בבית :D
מה שנשאר זה לחלץ את המנוע ושאר הרכיבים....ולהתחיל להרכיב את המסוק
אני לא מתכוון לקנות חלקים עבורו ולהחליף כי הוא במצב דיי קשה..ובכל מקרה קיט חדש עולה ממש זול . אבל אשמור את הראש זנב וכו ...וכבר בקרוב מזמין עוד קיט שיהיה:D
אני רק מקווה שזה לא מביא מזל רע:eek:
בעניין החופה אני אזמין עוד אחת....אבל לא הבנתי מה היתרון של הפיבר הוא גם ניזוק...

edoman
10-04-2010, 10:30:44
yaron78 - לא נורא אחי אני כהתחלתי ממש כל הטסה שלי הייתי חוזר עם ריסוק אם קל ואם ריסוק עצבני אני אומר לך לא פעם ולא פעמיים כבר התיאשתי וכמעט עזבתי את התחביב אבל אז הרמתי את הראש והלכתי לסימולטור להתאמן עוד ועוד ועוד...
תשב על הסימולטור כמו שצריך תתאמן על ריחוף טוב ואז תתחיל לעלות לגובה ולזוז איתו
לדעתי התיקון הוא גם חלק מהחוויה של הבניה ואיך שנקשרים למסוק...

yaron78
10-04-2010, 19:12:07
האמת מה שמייאש זה שכשאני מוכן להתקדם ואז חוזר אחורה שוב...ותמיד זה בעייה שקשורה לטעות
כמו לסמוך על הבטריות לחשוב שיש לך עוד זמן טיסה וכו וכל זה אחרי שהביטחון שלי בעצמי ובמסוק מאפשר לי להתקדם...
התחלתי עם האני בי קינג ובלט ואת שניהם תיקנתי וריסקתי כל אחד מהם בערך 3 פעמים בתקופה ארוכה...למדתי הכל על בשרי וללא סימולטור ושניהם עדיין שלמים....ו אף אחד מהם לא ניזוק כמו הקופטר..תמיד זה היה להחליף 3-4 חלקים ..אותם ריסקתי בגלל טעות שלי לא זיהיתי מצב או פנייה חדה נמוך מדיי...אבל בקופטר זה היה ממש מטופש וכל התרסקות אני מחליף את כל המסוק..:rolleyes:
בכל מקרה אני חוזר לטיסנים החשמליים שהעלו אבק ....ולבלט שמחכה בסבלנות....עד שאני יחליט להרכיב את הקיט החדש. של הקופטר me ...
שיהיה לכולם שבוע מצויין!!:)