yaron78
09-04-2010, 13:49:02
היום בשעה 1 יצאתי להטיס את הקופטר ae המקסים עם סרוו זנב מתכתי וחופת פיבר
חדשה
מאז שריסקתי את הme עברו בערך חודשיים עד שהרכבתי אותו ומאז טיסת מבחן עד היום עוד חודשיים בערך ובהם סיימתי לכוון החלפתי סרןו זנב הרכבתי זמזם להתרעה על סוללה חלשה.שמתי חופה יפיפיה מפיבר ..אחרי הטיסה הראשונה בגובה נמוך החלטתי לשים לוקטיט בספינדל ולחזק עוד כמה דברים
בתקופה הזאת כשהיה זמן ומזג אויר טוב עליתי לגובה בהדרגה ואז התחלתי עם לופ ועוד כמה דברים קטנים....
ואז כשבאמת הייתי בטוח בו ובעצמי ורציתי להתקדם עוד קצת.......
הגיע היום שעה אחת....
עולה לגובה כשהכל תקין ואז מגלה שאין שמירת זנב טובה והוא מתחיל להתנדנד ולהסתובב
לא הבנתי מה קרה.....אבל למזלי הצלחתי להנחית בשלום והסתבר לי שהטריימר ב של הרגישות גיירו זז מעט ולא יודע איך כי בהמראה בדקתי את כל הטריימרים......
טוב טיסה שנייה........עולה לגובה....ואז מאבד שליטה.......והמסוק מתרסק דיי רחוק ממני
אחרי חיפושים מצאתי אותו.....ראו תמונות...
מה שקרה זה שהסוללות בשלט התרוקנו.....תמיד אני מודא שהנורה בשלט ירוקה אחרי דקה שהוא דלוק
והיום הייתי בטוח שהכל תקין כי לפני שבוע החלפתי סוללות....
אז קופטר אחד התרסק בגלל שהסוללה במסוק התרוקנה בגובה רציני והיה קאט במקום דעיכה (הבקר לא היה מתוכנת טוב )
והשני בגלל בטריות שהתרוקנו בשלט......
חשוב לציין שהייתי בטוח שיש בעיה וכאשר הבטריורצ נשארות בשלט אז איך שהוא גם כשהוא מכובה הם מתרוקנות...
לכן אחרי הטיסה האחרונה בשבוע שעבר הוצאתי בטריה והיום החזרתי אותה...והייתי בטוח שהכל תקין....
את המסוק כיוונתי בעצמי והוא טס ממש יפה.. לא יצא לי אפילו לצלם אותו כשהוא שלם...:)
עכשיו הכל מחדש להרכיב לחלץ חלקים לכוון....לצבור ביטחון.....אבל מה לעשות זה חלק מהתחביב ונפיק לקחים.....
חדשה
מאז שריסקתי את הme עברו בערך חודשיים עד שהרכבתי אותו ומאז טיסת מבחן עד היום עוד חודשיים בערך ובהם סיימתי לכוון החלפתי סרןו זנב הרכבתי זמזם להתרעה על סוללה חלשה.שמתי חופה יפיפיה מפיבר ..אחרי הטיסה הראשונה בגובה נמוך החלטתי לשים לוקטיט בספינדל ולחזק עוד כמה דברים
בתקופה הזאת כשהיה זמן ומזג אויר טוב עליתי לגובה בהדרגה ואז התחלתי עם לופ ועוד כמה דברים קטנים....
ואז כשבאמת הייתי בטוח בו ובעצמי ורציתי להתקדם עוד קצת.......
הגיע היום שעה אחת....
עולה לגובה כשהכל תקין ואז מגלה שאין שמירת זנב טובה והוא מתחיל להתנדנד ולהסתובב
לא הבנתי מה קרה.....אבל למזלי הצלחתי להנחית בשלום והסתבר לי שהטריימר ב של הרגישות גיירו זז מעט ולא יודע איך כי בהמראה בדקתי את כל הטריימרים......
טוב טיסה שנייה........עולה לגובה....ואז מאבד שליטה.......והמסוק מתרסק דיי רחוק ממני
אחרי חיפושים מצאתי אותו.....ראו תמונות...
מה שקרה זה שהסוללות בשלט התרוקנו.....תמיד אני מודא שהנורה בשלט ירוקה אחרי דקה שהוא דלוק
והיום הייתי בטוח שהכל תקין כי לפני שבוע החלפתי סוללות....
אז קופטר אחד התרסק בגלל שהסוללה במסוק התרוקנה בגובה רציני והיה קאט במקום דעיכה (הבקר לא היה מתוכנת טוב )
והשני בגלל בטריות שהתרוקנו בשלט......
חשוב לציין שהייתי בטוח שיש בעיה וכאשר הבטריורצ נשארות בשלט אז איך שהוא גם כשהוא מכובה הם מתרוקנות...
לכן אחרי הטיסה האחרונה בשבוע שעבר הוצאתי בטריה והיום החזרתי אותה...והייתי בטוח שהכל תקין....
את המסוק כיוונתי בעצמי והוא טס ממש יפה.. לא יצא לי אפילו לצלם אותו כשהוא שלם...:)
עכשיו הכל מחדש להרכיב לחלץ חלקים לכוון....לצבור ביטחון.....אבל מה לעשות זה חלק מהתחביב ונפיק לקחים.....