צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה של F-15 של חברת FLY EAGLE JET
מכובדי ,
ההתחלה..התקנה של אומי נעץ בבתי הכנסע בטיסן
בדיקת התאמה והרכבה של כנסע קדמי...
"תפירה" של מיכלי הדלק לאורך קו חיבור התבנית מבחוץ עם רצועה של בד 120גרם..
פירוק כל מכלולי כני הנסע המתקפלים ולאחר הידוק של כל הברגים בתוספת LOCKTITE
בניה והתקנה של בתי סרוו יחד עם צירי הגאים.....
MDreamer
18-04-2010, 23:40:49
אתה יכול בבקשה להסביר איך עובדים הצירים פה:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=23313&d=1271582918
אני לא מכיר את הצורה הזאת.
הצירים הם בעלי צורת גליל משונן אך במרכזם הם מחוברים אחד לשני בפין מתכת קטן....אם זו שאלתך.
MDreamer
21-04-2010, 12:49:10
לזה בדיוק התכוונתי.
המשך הכנה של המיכלים....כעת הדבקה של טבעת האלומיניום בתוך השפה של המיכלים ...כנגד טבעת זו נלחץ האטם שמוביל בתוכו את צינוריות הדלק ממתכת כמקובל במיכלי טיסנים רבים.
מיקום וקיבוע המיכל הקדמי בגוף הטיסן...
מיתכון מכללי הנעה של הגאי הגובה...
המשך הכנה של המיכלים....כעת הדבקה של טבעת האלומיניום בתוך השפה של המיכלים ...כנגד טבעת זו נלחץ האטם שמוביל בתוכו את צינוריות הדלק ממתכת כמקובל במיכלי טיסנים רבים. המשך...
הכנה וצביעה של מגשי נשיאת האביזרים ...
מיתכון מע' אויר , כנסע ראשיים, בוכנות אויר לתפעול דלתות כנסע ראשיים.
המשך עבודה ,בדיקת אטימות של המיכלים....
התקנה של מיכלי הדלק בגוף הטיסן...
הכנת החופות....
שלב א'
שיפור צורת המשקופים למראה יותר "סקיילי" משהו...
שלב ב'
סימון קו החיתוך על החלק השקוף השלם לצורך התאמה מדוייקת למשקוף בעת ההדבקה.
מיקום סוללות ומיכלי לחץ אויר באזור החרטום...
בכל זאת אחרון להיום...חיווט ושאר ירקות.. טרם חיבור שני חלקי הגוף יחדיו....:)
FRENZI 100
16-05-2010, 21:21:42
כל הכבוד על ההרכבה היפה והמקצועית. אפשר לצבוע את הטייס כמו בתמונה המצורפת ? (עם ערבוב צבעי פוליאור בגוון מאט משי)
בהחלט יש כוונה כזו.
אצרף תמונות ברגע שיבוצע.;)
הכנה של BRACKET למיכל U.A.T ...
haimz24
18-05-2010, 20:56:07
אין מילים, איכות ללא פשרות..
שלב הבא יבוא עם ההתקנה של של המנוע ואביזרים נוספים.
להלן תמונות של .....מגשי נשיאה בחרטום עם אביזרים.
אמנם עדיין לא לגמרי מוכן לטיסה ....אך כך הוא נראה היום.
guyst
23-05-2010, 21:24:58
ואוו, מרשים!
איפה מאחסנים גודל כזה (מה האורך שלו?)?
אתה יכול להכניס את הבן שלך לתא הטייס...;)
קנ''מ 1:9.5 אורך 2מ' בערך..
בהחלט לא מהגדולים.
b1yossi
24-05-2010, 10:00:47
מרשים מאוד !
לגבי מכלי הדלק - האם הם מצופים מבפנים בחומר כלשהוא ? אתה לא חושש מאוסמוזה של פיברגלאס במגע עם הדלק ?
ה''דלק'' הוא נפט. ואין כל ריאקציה כימית ואוסמוזה ...תהליך שנקרא בעיברית פיעפוע גם לא מתקיים התופעה נקראת אצל חלקכם ''הזעה'' . מתוך נסיון רב אם מקפידים בתהליך הייצור של המיכלים ושימוש בדבק ליווח איכותי כמו ה 5052 של CIBA ניתן לייצר מיכלים שעמידים בבנזין ...בכלים צבאיים ייצרנו מיכלים ללא כל ציפוי פנימי וכלים אלו צברו אלפי שעות עבודה..יש בעיות אחרות עם מיכלי דלק שהיריעה קצרה מלהכיל כרגע וגם אין המקום מתאים לנושא.
מיתקונים שונים ....
ראשון, צילום גחון אזור כנסע ראשיים
שני, ה IO BOARD של מנוע ה JET-CAT
המשך....הדבקת חופות לתוך מסגרתם.
כל הכבוד על ההרכבה היפה והמקצועית. אפשר לצבוע את הטייס כמו בתמונה המצורפת ? (עם ערבוב צבעי פוליאור בגוון מאט משי)
והטייס במדיו החדשים....
אמנם "הגופייה" האדומה עוד מבצבצת פה ושם.....;)
התקנה של מחברי MPX בין הכנף לגוף....מחברים אלו מפשטים את תהליך חיבור פיקוד הסרווים בין הכנף לגוף .
MDreamer
08-06-2010, 13:59:53
מה החלק ש"עוטף" את ה MPX? מאיפה משיגים כזאת תושבת?
GRAUPNER
או מ WWW.DREAMWORKSRC.COM
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.