PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה trex600 esp שאלה



shai509030
17-04-2010, 17:58:09
האם צריך להחליף את הבקר המקורי של אליין לtrex 600 esp המנוע הוא סקורפיון 4025\1100 העם

הבקר טוב או שצריך להחליף אותו תודה רבה לעוזרים

sagi
17-04-2010, 18:46:44
אני אישית עובד עם המנוע הנ"ל ובקר סטוק ...
לאחר ההטסה האחרונה שלי שצולמה אני יכול
להגיד לך שגם הבקר וגם המנוע חזרו קרים :)
אני יודע שבאיזה שהוא שלב אני יפוצץ את הבקר המקורי
בכדי להביא את המסוק למקסימום ביצועים שלו :D
לכן בעתיד כנראה שהבקר שיהיה על ה-600 הינו CC 110A 34V :eek:
אם אתה מתחיל בטיסה רגועה וריחופים למיניהם ללא צורך
ב-3D חריף ועצבני הבקר יכול לעשות את העבודה בכייף
וכל זאת בתנאי שאתה שומר על לא יותר מ-11 מעלות בפיט'ץ !
מעבר ל-11 אתה עלול לשרוף בקר כמו שקרה לי בעבר !!!!

שיהיה שבוע טוב !

shai509030
17-04-2010, 21:26:35
תודה רבה אחיי עזרתה תגיד 3 ג עצבני בפיץ 10 זה לא יהרוג את הבקר ושאלה איפה צריך להחליף
את הציר ל6 מילימטר לא הבנתי איפה מחליפים

sagi
17-04-2010, 22:17:07
החלפת הציר מתבצעת בצורה עצמאית על-ידי המטיס.
אני החלפתי את הציר (זה היה קצת מפחיד) ולגבי 3G
לא הייתי ממהר להרכיב מכיוון שהעומס על הסרוואים עצום
ועלול ליצור בלאי מוקדם מהרגיל.... לגבי הזוויות במערכת כזאת
אני לא יכול לענות לך כי עדין אין לי ניסיון איתה......
אבל (סקופ בלעדי) כנראה שבקרוב יפתח בארץ מפיץ רשמי
של אליין ואז יהיה ניתן להתרשם מהכל ואף לקנות בארץ במחירי חו"ל.
תמתין בסבלנות עם מערכת הפלייברלס ....

shai509030
17-04-2010, 22:28:29
היי שגיא תודה וסליחה שלא כתבתי ברור התכווניתי בטיסת 3d 10 11 מעלות בפיץ עם המנוע סקורפיון
לא יהרוג את הבקר של אליין? ואתה יכול לפרט איפה מחליפים את הציר בכלל לאיזה מקום ?תודה

sagi
18-04-2010, 01:28:57
שי אני מטיס כרגע את ה-600 שלי עם הסאט אפ הנ"ל בזוויות של 11.5
אני די חושש ואף לא מנצל את מלוא הזוויות בטיסה אלא למקרי חירום !
עד עכשיו לא הצלחתי לשרוף את הבקר של אליין אבל אולי בקרוב אני
אבדוק באיזה זוויות הוא נשרף :eek:
את הציר של הסקורפיון צריך לשלוף החוצה בזהירות רבה באמצעות פטיש
וחתיכת צינור עגול או מברג שבינו לבין הציר אתה מניח איזה מבודד שלא
תהרוס את המנוע ו/או את הציר ....
המסוק צריך לעבור טיפול 15 אלף הכולל החלפת לינקים ומיסבים למיניהם.....
ואז אוכל לעלות תמונה מקדימה להחלפת הציר של המנוע !

sharonx
18-04-2010, 02:40:31
שגיא , למה שלא תטיס טיסת ניסיון עם וואט-מטר שמקליט את המקסימום זרם במהלך הטיסה ואז תדע אם אתה קרוב לגבולות. אני עשיתי את זה על ה 500 ESP סטוק שלי וקיבלתי מקס' 45 אמפר. מפתיע לא ? הפיצים שלי הם כ 11-12 מעלות (לא זוכר במדויק)

shai509030
18-04-2010, 05:34:13
תודה שגיא עזרתה מאוד