צפייה בגרסה מלאה : משחק טיסנים חדש
אדם בונים
19-04-2010, 18:11:35
שלום לכולם וחג שמח.
אני רוצה להציג את משחק הטיסנים התלת מימדי הראשון בעולם.
balsa wings (http://www.barvaz.net/BalsawingsSetup.exe)
מטרת השחקן היא להשתמש במטוס מונחה שלט כדי להגן על הכור הגרעיני מפני טילים בליסטיים.
http://www.barvaz.net/balsa%20wings.jpg
דרישות מערכת: כרטיס מסך עדכני (openGL2).
אני מגיע עד לשלב 24 ברמה הקשה.
מישהו מצליח יותר?
אשמח לשמוע תגובות.
אדם
אייל שפירא
19-04-2010, 19:02:05
זה קצת, איך לומר, משעמם...
26112611
19-04-2010, 19:18:59
בלשון המעטה?
זה נראה משחק שנעשה בגיים מייקר
בכל מקרה תגביר קצת את המהירות, זה ממש משעמם ומייגע לשחק ככה
אדם בונים
20-04-2010, 19:36:49
וואו, איזה קהל לא מפרגן.
:(
קהל היעד הוא מטיסים פוטנציאליים כמו הבן שלך או אחיך הקטן.
סביר להניח שלמטיס מנוסה זה יהיה קל.
חברה שלי, למשל, תקועה כבר כמה ימים בשלב 7.
יש אפשרות להגביר את המהירות, אולי להוסיף רמה יותר קשה.
נראה כמה אנרגיה נפשית תישאר לי.
חבר, המטרה אינה לפגוע בך נהפוך הוא, המטרה היא לעזור לך לשפר את המשחק/סימולטור שעשית
בהצלחה, שי
עומר בנימיני
20-04-2010, 22:34:42
וואו, איזה קהל לא מפרגן.
:(
קהל היעד הוא מטיסים פוטנציאליים כמו הבן שלך או אחיך הקטן.
סביר להניח שלמטיס מנוסה זה יהיה קל.
חברה שלי, למשל, תקועה כבר כמה ימים בשלב 7.
יש אפשרות להגביר את המהירות, אולי להוסיף רמה יותר קשה.
נראה כמה אנרגיה נפשית תישאר לי.
שיחקתי קצת בבוקר, נראה משחק טוב מאוד, כל הכבוד על ההשקעה!
שים לב - אם מדובר בגיים מייקר\ GM3D הפיזיקה יחסית טובה מאוד!!! באמת! יש לך ולמשחק פוטנציאל!! אבל לא עם גיים מייקר... תאמין לי, שנתיים עבדתי על משחק פלטפורמה בגיים מייקר (כמובן עם קוד GML בשביל יישום נוח ורחב יותר של הפקודות) אבל זה יצא לא משהו לעומת משחקים אחרים שנכתבו ב-C#\C++.
שלא תבין לא נכון, יש מישהו שבנה משחק GTA עם גיים מייקר, אבל כמובן זה לא שיא הביצועים, שלא נדבר שפקודות המולטיפלייר בגיים מייקר זה לא מולטיפלייר אמיתי.
באיזו שפה אתה מתכנת? אישית אני כותב עם C (עבורי זה יותר נוח ויותר קל) - אתה יכול לפתח מנוע פיזיקלי ריאליסטי יחסית, כי המשחק הזה יחסית ריאליסטי (דומה לסימולטור FMS, אבל בסימולטור הזה חסרים הרבה פרמטרים שיש בסימולטורים אחרים יותר ריאליסטים).
אדם בונים
20-04-2010, 22:58:53
אני לא יודע מה זה גיים מייקר.
כתבתי בג'אוה עם שימוש ב- jmonkey.
השקעתי בפיזיקה עם לנקודה בה זה הרגיש לי מספיק טוב.
יש שם הרבה פינות שעוגלו.
מה יהיה השלב הבא בפיתוח?
בהנחה שהמטרה היא למשוך אנשים חדשים לתחביב?
עומר בנימיני
20-04-2010, 23:16:06
אני לא יודע מה זה גיים מייקר.
כתבתי בג'אוה עם שימוש ב- jmonkey.
השקעתי בפיזיקה עם לנקודה בה זה הרגיש לי מספיק טוב.
יש שם הרבה פינות שעוגלו.
מה יהיה השלב הבא בפיתוח?
בהנחה שהמטרה היא למשוך אנשים חדשים לתחביב?
זה כל הקטע, שאתה לא יכול לעגל פינות. ומן הסתם זה דורש יותר מהמחשב, ככה שאתה צריך לעבוד עם שפה יותר יעילה\מהירה כמו C\C++ אם אני לא טועה, אלו שתי השפות הכי יעילות.
כדי "למשוך אנשים חדשים לתחביב" - תמצא מנוע פיסיקלי חינאמי באינטרנט, גראפיקה לא ממש חשובה לך עכשיו, ומודולים כבר בטח יש לך.
אדם בונים
22-04-2010, 06:36:49
אין בעיית ביצועים ושימוש בשפות תכנות עתיקות לא עומד על הפרק.
בכל זאת, באנו ליהנות...
אז זה משאיר אותי עם ההמלצות לשיפור הבאות:
1) משעמם.
2) לא ריאליסטי.
בנוגע לחוסר ריאליסטיות,
אני לא משוכנע שזה הפער העיקרי שלי כדי להפוך אותו ליותר אטרקטיבי.
רוב המשחקים המצליחים בכלל לא מתיימרים להיות ריאליסטיים וזה לא מפריע לחווית המשחק.
אני יכול לנסות להתברג בנישה שעוד לא קיימת: סימולטור "משחקי",
אבל בטח לא להתחרות ראש בראש בסימולטורים "אמיתיים".
בנוגע לשיעמום, קיבלתי.
אני הולך להוסיף עוד רמת קושי ואז יהיה "קל", "בינוני" ו"קשה".
כאשר "קל" מיועד למי שמטיס בסימולטור פעם ראשונה.
אני יגיד לאחי הקטן שאם הוא עובר את "בינוני", אני ארשה לו להטיס את הטיסן שלי.
ו"קשה" יהיה מיועד למי שכבר מטיס קבוע ורוצה אתגרים. אתם.
אני הולך להוסיף דרך לבנות שלבים בקלות כך שכל אחד יוכל לתרום שלבים למשחק.
אולי עוד דברים מבחינת הסיפור: צנחנים, טילים מונחים?
אדם
עומר בנימיני
22-04-2010, 06:59:37
אין בעיית ביצועים ושימוש בשפות תכנות עתיקות לא עומד על הפרק.
בכל זאת, באנו ליהנות...
אז זה משאיר אותי עם ההמלצות לשיפור הבאות:
1) משעמם.
2) לא ריאליסטי.
בנוגע לחוסר ריאליסטיות,
אני לא משוכנע שזה הפער העיקרי שלי כדי להפוך אותו ליותר אטרקטיבי.
רוב המשחקים המצליחים בכלל לא מתיימרים להיות ריאליסטיים וזה לא מפריע לחווית המשחק.
אני יכול לנסות להתברג בנישה שעוד לא קיימת: סימולטור "משחקי",
אבל בטח לא להתחרות ראש בראש בסימולטורים "אמיתיים".
בנוגע לשיעמום, קיבלתי.
אני הולך להוסיף עוד רמת קושי ואז יהיה "קל", "בינוני" ו"קשה".
כאשר "קל" מיועד למי שמטיס בסימולטור פעם ראשונה.
אני יגיד לאחי הקטן שאם הוא עובר את "בינוני", אני ארשה לו להטיס את הטיסן שלי.
ו"קשה" יהיה מיועד למי שכבר מטיס קבוע ורוצה אתגרים. אתם.
אני הולך להוסיף דרך לבנות שלבים בקלות כך שכל אחד יוכל לתרום שלבים למשחק.
אולי עוד דברים מבחינת הסיפור: צנחנים, טילים מונחים?
אדם
אם ככה מדובר במשחק (שיכול להיות טוב דווקא), ולא בסימולטור.
בעיקרון המשחק קל מאוד ואפשר לעבור את רוב השלבים, אתה מדבר על "רמות קושי", לדעתי זה לא ממש רלוונטי, בינתיים אין במודל שליטה נורמלית ככה ש"רמות קושי" הן לא ממש אינדיקציה ליכולת של המטיס.
אתה לא חייב לעבוד עם שפות תכנות, יש תוכנות מעולות (יש גם מנועי משחק שבונים את כל המשחק, אבל גם צריך לדעת שפות) שאפשר לבנות איתן משחקים מ-0, השאלה היא כמה אתה משקיע, וחשוב מאוד שתשקיע בריאליסטיות (כלומר בפיסיקה של העצמים), זאת אומרת שגם גראפיקה חשובה (לא חובה, אבל אם כבר פירוט של עצמים אז למה לא לצייר לו מודל שנראה במשחק?) כדי שכל עצם יהיה בעל השפעה פיסית על הטיסן עצמו.
אדם בונים
27-04-2010, 22:22:08
אוקי, עשיתי שינויים.
יש שלוש רמות קושי והורדתי את הקטע של השיפורים.
אפשר בקלות להוסיף שלבים למשחק ואני מזמין את כולם להוסיף שלבים משלהם ולשתף את כולנו.
אדם.
tisanir
28-04-2010, 06:10:29
לא יודע מה איתכם, אבל אני הצלחתי לעשות רול :D
אדם בונים
28-04-2010, 11:13:40
אני אוכל רולים לארוחת בוקר.
של סושי.:)
אדם בונים
28-04-2010, 17:29:14
איך להוסיף שלבים:
בתוך ספריית ההתקנה של המשחק יש תיקיה לכל רמת קושי.
בתוך כל תיקיה יש את הקבצים של השלבים.
נסתכל על הקובץ של השלב הראשון ברמה הקלה: נראה שכתוב בו שבשניה הראשונה של המשחק יופיע טיל.
הטיל, לפי מה שכתוב, יגיע מאזימוט 90 והגבהה של 20 מעלות.
לפי הפורמט הזה אפשר להוסיף טילים ולעשות את השלב יותר קשה ומעניין.
אני מזמין אתכם לבנות שלבים משלכם ולפרסם בפורום.
ככה, נאתגר אחד את השני.
את השלבים הטובים אני אשלב בגרסה הסופית של המשחק.
אדם בונים
30-04-2010, 16:01:48
עוד שיפורים:
פיזיקה יותר ריאליסטית (MyHeartIsBeatinG נסה עכשיו).
השלב הקשה באמת קשה (אייל שפירא נסה עכשיו).
מודלים תלת מימדיים חדשים.
26112611
30-04-2010, 18:56:03
מצטער לבשר לך אך עדיין זה לא מושך אותי לשחק
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.