PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיות בפרו



wind556
29-04-2010, 10:02:56
אני כבר לא יודע מה לאמר, יהיו מי שיחשבו שזה מגמתי, אבל האיכות הגבוהה של אליין הולכת ומתבררת כאגדה אורבנית.
להלן העובדות:
בפרו החדש שלי, שכוןן וטס נפלא , שלא הספיק הרבה בחייו, רק טיסות לצורך כיוונים אחרונים, לא חטף שום מכה כו משהו אחר פתאום נתקע הג'יירו (780) על צד אחד וגרם למסוק להסתחרר בפירואט מטורף. המזל שזה קרה שניה לפני שעלה לאויר כך שלא התרסק כלום.
במהלך הבדיקות שעשיתי למסוק, התברר שגם אחד מהסרוואים של הסייקליק עובד רק מתי שבא לו (הסרוו המקורי שבא עם הקיט) ומחליט בעצמו מתי לעבוד ומתי לא.

המסוק חדש לגמרי, אני פתחתי את הקופסה, בהיסטוריה שלו אין שום חבטה משום סוג ולפני הצרות הוא טס מדוייק כסקאלפל ובעונג רב.

וכל זה אחרי שעברתי חוויות דומות עם הטי רקס 250, עד כדי כך שהשבתתי אותו לגמרי והוא פורק לחלקים (מי זקוק לחלקי חילוף ל250?)

לא נתקלתי בתופעות כאלה בשום מסוק אחר אף פעם, גם כשהאלקטרוניקה היתה זולה ביותר (הרכבתי והטסתי המון מסוקים מכל סוג).
מצטער צער רב על הקופטר איקס המושלם שהיה לי....(ועבר לידיים אחרות).

ובנוסף, אני שומע מאנשים תלונות נוספות אבל משום מה מצניעים את זה ולא נותנים לזה במה

wonderd
29-04-2010, 10:23:09
אני מניח שאתה מדבר על ה 450? תיצור קשר עם החנות ותבקש מימוש אחריות. זאת הדרך הכי מתאימה לדעתי.

wind556
29-04-2010, 10:35:49
אלעד, עזוב, לא זאת הבעייה.
הבעייה היא שאי אפשר לסמוך עליו

עכשיו למשל הוא טס מצויין בלי שעשיתי כלום...

wonderd
29-04-2010, 10:47:55
נשמע כמו קופטר, אולי התבלבלת ומדובר על HK PRO?

wind556
29-04-2010, 11:01:28
נשמע כמו קופטר, אולי התבלבלת ומדובר על HK PRO?



לא ידידי היקר
טי רקס מקורי עם הכל מקורי
ועכשיו ירדתי להטיס אותו, לא יאומן כמה טוב הוא טס פתאום, חד ומדוייק ביותר וללא שום בעייה.
סוללה שלמה של עונג צרוף
הדבר הכי גרוע במסוק זה היותו בלתי צפוי. אתן לו קרדיט בינתיים
אבל אם עכשיו הייתי צריך לבחור מסוק 450 חדש, הייתי בוחר בקופטר או בטי רקס עירום עם ג'יירו קווארק ועם סרוואים משובחים ביותר.
ועדיין מתגעגע לאמינות ללא פשרות של הקופטר שלי שהחליף בעלים (מאושרים)

ziki
29-04-2010, 12:42:55
אתה סגור על זה שמדובר בבעית ג'ירו או סרוו ולא בבעיית קליטה כלשהיא?
איך הגעת למסקנה?
ובנוסף
אם זו הסיבה שהחלטת שקופטר עדיף על אליין באופן גורף אז עודד, זה לא רציני!

guylederer
29-04-2010, 12:58:34
עודד .. אם כבר אתה משווה תשווה בין HK 600 לTREX 600

lior_bar_ami
29-04-2010, 13:13:37
אני בטוח שהבעיה אינה מהמסוק שכן אתה טוען שאין קביעות וחלק מהטיסות הן "עונג צרןף" כלשונך, ואילו חלקן נכשל עוד לפני שהתחילו...

לפי דעתי אתה עושה משהו לא טוב, או שיש איזו בעיה שאתה לא מבחין בה...

ה 780 / 750 הם ג'יירואים מעולים, יש לי ניסיון רב איתם במגוון רחב של כלים - החל מגדלי 250 וכלה במסוקי 90, בסבירות נמוכה שהבעיה נובעת מהג'יירו במיוחד לאור אי הקביעות.

אם תרצה אני מזמין אותך להגיע אלי לכיוונים ובדיקה של המסוק - אפילו ללא תשלום!

או שאתה יכול להרים טלפון לעודד ;)

wind556
29-04-2010, 13:36:03
אני בטוח שהבעיה אינה מהמסוק שכן אתה טוען שאין קביעות וחלק מהטיסות הן "עונג צרןף" כלשונך, ואילו חלקן נכשל עוד לפני שהתחילו...

לפי דעתי אתה עושה משהו לא טוב, או שיש איזו בעיה שאתה לא מבחין בה...

ה 780 / 750 הם ג'יירואים מעולים, יש לי ניסיון רב איתם במגוון רחב של כלים - החל מגדלי 250 וכלה במסוקי 90, בסבירות נמוכה שהבעיה נובעת מהג'יירו במיוחד לאור אי הקביעות.

אם תרצה אני מזמין אותך להגיע אלי לכיוונים ובדיקה של המסוק - אפילו ללא תשלום!

או שאתה יכול להרים טלפון לעודד ;)



ליאור, הטסתי היום כבר כמה סוללות בלי ששיניתי מאומה והבעייה נעלמה
כנ"ל לגבי הסרוו שסירב לעבוד וחזר לעבוד מעצמו
כל התקלות ניצפו על שולחן העבודה ושם גם נעלמו כלא היו.
המסוק מכוון היטב וטס מושלם כאשר הבעיות הנ"ל לא מופיעות, וזה מה שמטריד אותי, אי הוודאות.
לגבי הג'יירו, יש לי גם את ה750 וגם את ה780 , ובשני המקרים (טי רקס 250 ו 450) ניצפו תופעות דומות במערכת הזנב , עם סרוואים שונים: באחד JR 3500 ובשני אליין המקורי שבא עם הקיט.
ובשביל שלא תהיה התרשמות רק שלילית, כרגע הוא טס פשוט מדהים ומדוייק ביותר. יציב ונשלט היטב ברוח מטורפת שיש כרגע ליד הבית שלי.
וכמובן תודה על ההזמנה, אשקול זאת לחיוב

sagi
29-04-2010, 13:37:25
בטוח שהבעיה איננה במסוק אלא בהגדרות שלו !
לאחר שהרכבתי את ה-450 פרו שלי לא נתקלתי
בשום בעיה ובטח שלא בג'ירו מה גם שיש לי אותו
ג'ירו על ה-600 שלי והוא עושה את העבודה בצורה מעולה + .
תנסה להגדיר את המסוק לפי הספר ולא לפי בוב הבנאי.
ואולי תוכל להנות מהמסוק המדהים הזה.
הבעיה היחידה שכן נתקלתי בה עם הפרו שהוא עצבני מדי :D
בהצלחה !

wind556
29-04-2010, 13:41:43
אתה סגור על זה שמדובר בבעית ג'ירו או סרוו ולא בבעיית קליטה כלשהיא?
איך הגעת למסקנה?
ובנוסף
אם זו הסיבה שהחלטת שקופטר עדיף על אליין באופן גורף אז עודד, זה לא רציני!




ידידי, אני לא מחליט שום דבר באופן גורף, אני אוסף נתונים .
אם תקרא היטב את מה שכתבתי תראה שלו הייתי קונה היום מחדש הייתי בוחר קיט ריק של אחת משתי החברות (וכאן המחיר היה משפיע, אבל לא רק) ומאבזר את זה באלקטרוניקה שאינה של אליין אלא ברכיבים נבחרים.
לגבי הבעייה הספציפית, אני לא סגור על כלום, רק כשבעייה חוזרת פעמיים בשני מסוקים שונים ובאף מסוק אחר זה לא קרה, זה מעלה תהיות לגבי טיב האלקטרוניקה , מה עוד שנתקלתי בתופעות האלה לא רק אצלי ותמיד עם ג'יירו 750 או 780 של אליין.
זה לא קרה לי מעולם ב401 או בלוג'יקטק

wind556
29-04-2010, 13:44:25
עודד .. אם כבר אתה משווה תשווה בין HK 600 לTREX 600





בכלל אין מה להשוות

ה HK מגיע הרבה יותר רחוק
(חלק אחרי חלק)

:D:D:D

sagi
29-04-2010, 13:47:41
גיא למה אתה מזלזל ב-HK הזמנתי אחד כזה :eek:

bendisar
29-04-2010, 13:50:03
גיא למה אתה מזלזל ב-HK הזמנתי אחד כזה :eek:
למה לעזאזל עשית דבר כזה?

wind556
29-04-2010, 13:51:23
בטוח שהבעיה איננה במסוק אלא בהגדרות שלו !
לאחר שהרכבתי את ה-450 פרו שלי לא נתקלתי
בשום בעיה ובטח שלא בג'ירו מה גם שיש לי אותו
ג'ירו על ה-600 שלי והוא עושה את העבודה בצורה מעולה + .
תנסה להגדיר את המסוק לפי הספר ולא לפי בוב הבנאי.
ואולי תוכל להנות מהמסוק המדהים הזה.
הבעיה היחידה שכן נתקלתי בה עם הפרו שהוא עצבני מדי :D
בהצלחה !




שגיא, המסוק מוגדר לפי הספר פחות או יותר, והוא אכן מסוק שטס מדהים. אני בפירוש אוהב אותו למרות הכל
אין כל קשר בין ההגדרות לבעייה שנצפתה: הפסקת עבודה זמנית של סרוו אחד וזנב שננעל לצד אחד בפתאומיות ומעצמו תוך כדי התחלת טיסה (בדיוק כפי שקרה ב250)

sagi
29-04-2010, 13:52:34
כי התערבתי תוך כמה זמן המסוק הזה מתפרק אצלי :D
ובאמת נראה לך שאני אזמין מסוק כזה או בכלל יתקרב אליו :eek::D

I Love Align I Sleep Align And Fly ONLY Algin

sagi
29-04-2010, 13:57:24
שגיא, המסוק מוגדר לפי הספר פחות או יותר, והוא אכן מסוק שטס מדהים. אני בפירוש אוהב אותו למרות הכל
אין כל קשר בין ההגדרות לבעייה שנצפתה: הפסקת עבודה זמנית של סרוו אחד וזנב שננעל לצד אחד בפתאומיות ומעצמו תוך כדי התחלת טיסה (בדיוק כפי שקרה ב250)
עודד נכון שהג'ירו שלך מוגדר דרך ה-Travel Adj ?
במידה וכן איך אתה יכול להגיד שהוא מוגדר לפי הספר ?
לפי איזה ספר של בוב או של ספקטרום ?!
מענין מתי תתחילו להפנים שלכל הגדרה או פונקציה
בשלט יש את היעוד שלה וכל הקומבינות הללו יכולים
לייצר כל מיני תופעות לוואי שאפילו דורה החוקרת לא תבין :eek:
עודד אתה זוכר בתחילת הדרך התייעצתי איתך לגבי הג'ירו
וההגדרה שלו בשלט. עם הזמן הייתה לי בעיה של חוסר נעילת זנב...
פניתי למאסטר דראגון שלי באילת ותוך שניה הבעיה נפתרה !
יכול להיות שבוב יכול לעשות דברים שלא לפי הספר אבל במידה
ומתחילות בעיות ותופעות כאלו ואחרות הכי בטוח ללכת לפי
הוראות יצרן ולא לפי ערוץ הילדים :D

lior_bar_ami
29-04-2010, 13:57:53
לגבי הבעייה הספציפית, אני לא סגור על כלום, רק כשבעייה חוזרת פעמיים בשני מסוקים שונים ובאף מסוק אחר זה לא קרה, זה מעלה תהיות לגבי טיב האלקטרוניקה , מה עוד שנתקלתי בתופעות האלה לא רק אצלי ותמיד עם ג'יירו 750 או 780 של אליין.

או תהיות לגבי טיב האלקטרוניקה (בסבירות נמוכה) או בטיב הכיוון שלה / טעות אנוש (בסבירות גבוהה).
האלקטרוניקה שאתה מדבר עליה בשימוש של רוב עולם ה RC לאור המחיר האטרקטיבי של קיטי ALIGN למינהם שנמכרים עם אלקטרוניקה זו.

פגמי ייצור יש לכל חברה - אך הסבירות להתקל בהם במיוחד כשיש תהליך QA היא נמוכה. גם אם אתה מספיק חסר מזל כדי "לזכות" במוצר פגם אחד - אני בספק שאתרע מזלך פעמיים ויצא לך לקבל שני מוצרים פגומים מפס הייצור (ואף יותר מפעמיים - במקרה של מסוקים אחרים עפ"י תיאורך).....

הרבה יותר קל לי להאמין שיש לך איזה שהוא פער בידע שמוביל אותך למצב שתיארת פעם אחרי פעם עם שני יח' כאלו ויותר....

yossis
29-04-2010, 14:12:02
שגיא, אני רואה שלולי (http://www.hot.net.il/HOT.aspx?docID=2499&FolderID=887&lang=he) אצלך שולט !!

:D:D:D:D

hai
29-04-2010, 14:16:21
אני משער שיש לי את התשובה.
הרי ה750 ו 780 הם DUAL LIMIT כך אתה בעצם בכיוון הלימיטים רק מראה לו כיוונים ולא מלמד לימיטים.
אכן יש במסוק הזה בעיה בגאומטרית הזנב כך שזרוע ה "ר" ב 90 מעלות - להבי הזנב מוטים עם ה"טורק" ולא כנגדו כפי שצריך להיות במצב ניטרלי.

הפיתרון הוא להפוך את הגריפים בזנב וכמובן לשים לב לסטאפ שמשתנה.

איך זה מתקשר אליך ?

כנראה שהגעת ללימיט הגדול יותר והג'יירו למד אותו, ואח"כ כשנתת RUDDER לצד הקצר יותר הסליידר נתקע בסוף, הרי הוא "הבין" שיש לו עוד מרחק כמו בצד השני...

ספקולציה - בד"כ למטיס יש צד בRUDD שהוא משתמש בו ומטיסים מנוסים ומוכשרים משתמשים לרוב בשני הכיוונים.
בטיסות הראשונות עדיין חששת ולא "נתת בראש" ולכן לא הגעת ללימיט ה"ארוך" ואח"כ ל"קצר".

כשהחלטת לבדוק את הכיוון השני כנראה שדחפת סטיק מהר והחלפת כיוון והוא נתקע...

בקשר לסרוו סייקליק, גם לי הלך אחד הריסוק, קורה:)

סה"כ אני חושב שזו הרכישה הכי טובה שעשיתי בתחום הזה.

sagi
29-04-2010, 14:17:29
יוסי מה אתה קשור ?!!?!?!? :D
שיננת את החומר ??? :eek:

yossis
29-04-2010, 14:20:20
יוסי מה אתה קשור ?!!?!?!? :D
שיננת את החומר ??? :eek:

:D
אני חושב שאני מתחיל להבין מי נגד מי ! אילולא אתה ועוד אנשים טובים כמוך אני לא יודע אם הייתי נכנס לתחביב !

sagi
29-04-2010, 14:24:04
:D
אני חושב שאני מתחיל להבין מי נגד מי !:eek:
אילולא אתה (לא עשיתי כלום) ועוד אנשים טובים (אין ספק)
אני לא יודע אם הייתי נכנס לתחביב !
העיקר שתהנה ותצליח !!!
בוחן פתע היום ... תתכונן !

wind556
29-04-2010, 14:32:38
אני משער שיש לי את התשובה.
הרי ה750 ו 780 הם DUAL LIMIT כך אתה בעצם בכיוון הלימיטים רק מראה לו כיוונים ולא מלמד לימיטים.
אכן יש במסוק הזה בעיה בגאומטרית הזנב כך שזרוע ה "ר" ב 90 מעלות - להבי הזנב מוטים עם ה"טורק" ולא כנגדו כפי שצריך להיות במצב ניטרלי.

הפיתרון הוא להפוך את הגריפים בזנב וכמובן לשים לב לסטאפ שמשתנה.

איך זה מתקשר אליך ?

כנראה שהגעת ללימיט הגדול יותר והג'יירו למד אותו, ואח"כ כשנתת RUDDER לצד הקצר יותר הסליידר נתקע בסוף, הרי הוא "הבין" שיש לו עוד מרחק כמו בצד השני...

ספקולציה - בד"כ למטיס יש צד בRUDD שהוא משתמש בו ומטיסים מנוסים ומוכשרים משתמשים לרוב בשני הכיוונים.
בטיסות הראשונות עדיין חששת ולא "נתת בראש" ולכן לא הגעת ללימיט ה"ארוך" ואח"כ ל"קצר".

כשהחלטת לבדוק את הכיוון השני כנראה שדחפת סטיק מהר והחלפת כיוון והוא נתקע...

בקשר לסרוו סייקליק, גם לי הלך אחד הריסוק, קורה:)

סה"כ אני חושב שזו הרכישה הכי טובה שעשיתי בתחום הזה.






אין כל קשר בין מה שאמרת לבין התופעה שנצפתה
הזנב החליט לנוע לקצה מעצמו עם פתיחת השלט ולא תוך כדי טיסה,רק ששמתי לב לזה כשניסיתי להתרומם.
המסוק היה מוגדר נכון מבחינת הלימיטים ועבד בדיוק בתחום המותר לשני הצדדים

guylederer
29-04-2010, 14:33:43
עודד זה ה DX7 ... הפרעות !

lior_bar_ami
29-04-2010, 14:35:10
אין כל קשר בין מה שאמרת לבין התופעה שנצפתה
הזנב החליט לנוע לקצה מעצמו עם פתיחת השלט ולא תוך כדי טיסה,רק ששמתי לב לזה כשניסיתי להתרומם.
המסוק היה מוגדר נכון מבחינת הלימיטים ועבד בדיוק בתחום המותר לשני הצדדים

יש קשר או אין קשר....

דבק בדעה שלי לגבי תקלה בקינפוג או כל טעות אנוש אחרת על פני תקלה אלקטרונית.

ziki
29-04-2010, 14:41:22
עודד
האם אני מבין מדבריך שהאלקטרוניקה הבסיסית של הקופטר עדיפה על זו הבסיסית של אליין?
נו באמת...

lior_bar_ami
29-04-2010, 14:42:33
עודד
האם אני מבין מדבריך שהאלקטרוניקה הבסיסית של הקופטר עדיפה על זו הבסיסית של אליין?
נו באמת...

:D:D:D:D

sagi
29-04-2010, 14:46:40
ליאור לאחר ההתנסות שלי עם הפרו אני חולק עליך !
הסרוואים שלי היו ללא טרימים וללא סאב טריים...
הג'ירו מהרגע שהרכבתי רק הורדתי אחוזי רגישות וזהו !
כיוון הזנב לא ארך יותר מ-2 דקות !!!
בקיצור המסוק ממש אכזבה עקב סיום הגדרות מהיר :eek:

wind556
29-04-2010, 14:55:44
עודד
האם אני מבין מדבריך שהאלקטרוניקה הבסיסית של הקופטר עדיפה על זו הבסיסית של אליין?
נו באמת...



ציקי, אתה צוחק או לא קורא?
לא מתאים לך

עומר בנימיני
29-04-2010, 16:15:27
אם גם הקופטר x עושה בעיות וגם הטירקס עושה בעיות, זה הזמן לעבור ל-Vibe:D

hai
29-04-2010, 16:22:07
יש מצב עלית לא נועל או הג'יירו לא התאפס משום מה...
מכאן עד לקטילת המסוק ?... :D:D:D

guyro
29-04-2010, 16:32:54
סתם רוצה לעורר פרובוקציה והצליח, לרגע היה נדמה שהפורום קצת נרגע מהשטויות האלו...

bartovmoti
29-04-2010, 16:47:13
אני משער שיש לי את התשובה.
הרי ה750 ו 780 הם DUAL LIMIT כך אתה בעצם בכיוון הלימיטים רק מראה לו כיוונים ולא מלמד לימיטים.
אכן יש במסוק הזה בעיה בגאומטרית הזנב כך שזרוע ה "ר" ב 90 מעלות - להבי הזנב מוטים עם ה"טורק" ולא כנגדו כפי שצריך להיות במצב ניטרלי.

הפיתרון הוא להפוך את הגריפים בזנב וכמובן לשים לב לסטאפ שמשתנה.
הגם אתה סטודנט באוניברסיטה של בוב ? אני רואה ששיננת את החומר
איך זה מתקשר אליך ?

כנראה שהגעת ללימיט הגדול יותר והג'יירו למד אותו, ואח"כ כשנתת RUDDER לצד הקצר יותר הסליידר נתקע בסוף, הרי הוא "הבין" שיש לו עוד מרחק כמו בצד השני...

ספקולציה - בד"כ למטיס יש צד בRUDD שהוא משתמש בו ומטיסים מנוסים ומוכשרים משתמשים לרוב בשני הכיוונים.
בטיסות הראשונות עדיין חששת ולא "נתת בראש" ולכן לא הגעת ללימיט ה"ארוך" ואח"כ ל"קצר".

כשהחלטת לבדוק את הכיוון השני כנראה שדחפת סטיק מהר והחלפת כיוון והוא נתקע...

בקשר לסרוו סייקליק, גם לי הלך אחד הריסוק, קורה:)

סה"כ אני חושב שזו הרכישה הכי טובה שעשיתי בתחום הזה.

.

hai
29-04-2010, 17:07:35
bartovmoti
אכן כן סטודנט שאוהב לקרוא:) וגם מבוב כמובן.
ד"א זו בעיה שמיד אמורים לעלות עליה בכיוון הזנב.

guylederer
29-04-2010, 17:14:34
אגב בוב ... אני הולך לפגוש אותו שבוע הבא :)

hai
29-04-2010, 17:31:35
אגב בוב ... אני הולך לפגוש אותו שבוע הבא :)

יפה לך, הוא אחד הנכסים של התחום.

sagi
29-04-2010, 17:46:50
בוב הבנאי בשביל כולם :D
79Q5KX60zsc

hai
29-04-2010, 17:59:35
שגיא אתה קרוע :D:D:D

arany
29-04-2010, 18:18:02
למסוק הזה לא היו בעיות
http://www.aliexpress.com/product-gs/291045293-450PRO-R1-metal-carbon-6-CH-Heli-RTF-For-ALIGN-TREX-T-REX-450-PRO

yossis
29-04-2010, 20:44:42
בוב הבנאי בשביל כולם :D
79Q5KX60zsc
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
אח שלי, קרעת אותי מצחוק ! מלך או לא ! ?
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

orendar181
29-04-2010, 21:00:04
היי עודד
אצלי קרה בדיוק אותו דבר כמו שתיארת עם ה 250 של אליין וגירו 780

מה שקרה זה ממש מוזר...מסוק נכבה באמצע הטסה ובגובה רב...ממש מוזר

הגי'רו מקבל נעילה לצד אחד וגם הבזקים של תנודות לצד ימין או שמאל

ממש לא לעניין מה שקורה עם המסוק הזה

חווה דעתך....וכן אני רוצה חלקים ל250 מה שיש לך

יום טוב אורן

sagi
29-04-2010, 21:47:22
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
אח שלי, קרעת אותי מצחוק ! מלך או לא ! ?
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
יוסי אני לא מלך ולא מלכה ובטח לא נסיך או נסיכה :eek:
יאללה כוכב נולד באייפלי :D
עם שילוב של ערוץ הילדים ...
חסר רק נאשיונל גאוגרפיק ואנחנ מסודרים :)