צפייה בגרסה מלאה : מדליק מדהים
titleman
30-04-2010, 22:05:36
סירטון מדהים של דו כנפי 275 סמק
http://www.youtube.com/watch?v=I_b_jYUM23w&feature=related
tisanir
30-04-2010, 22:10:20
יופי של סרטון!
תודה על השיתוף :)
tisanir
30-04-2010, 22:11:34
ותוספת קטנה- אאוץ'! :D
המרסק
30-04-2010, 23:08:55
לטייס שלום
דוד פלד
01-05-2010, 04:39:28
ותוספת קטנה- אאוץ'! :D
מצתרף ל אאוץ' :D
flatspin
01-05-2010, 11:40:31
המסקנה הבלתי נמנעת - קודם יש לוודא, בגובה ניכר, שהמנוע פועל ללא דופי ורק אחר כך לעשות שטויות.
צר לי מאד על התאונה. לא יהיה רחוק מהאמת לומר שהרגשתי צביטה בלב כשהטיסן התרסק לקרקע.
חבל מאד שכך הסתיימה טיסה שהתחילה כל כך יפה.
guyst
01-05-2010, 13:05:19
בחשמלי אין קאטים...;) בדר"כ...:D
ZvikaF
01-05-2010, 13:55:23
וואו, זה באמת כואב, נראה שגם הרעש של הטיסנים האחרים תרם לאי זיהוי בעיות מנוע...
flatspin
01-05-2010, 15:49:20
בחשמלי אין קאטים...;) בדר"כ...:D
בחשמליים אין מקביל ל-200 סמ"ק :)
האם לדעתכם היתה דרך להוציא את הטיסן עם פחות נזק? או אפילו בביצוע נחיתה מושלמת?
למשל, אם היה דוחף את הסטיק ל-down עד הסוף, אולי היה נחלץ בטיסה הפוכה? או שבגובה כזה זה לא היה סביר בכלל?
eitan-ro
02-05-2010, 13:22:16
האם לדעתכם היתה דרך להוציא את הטיסן עם פחות נזק? או אפילו בביצוע נחיתה מושלמת?
למשל, אם היה דוחף את הסטיק ל-down עד הסוף, אולי היה נחלץ בטיסה הפוכה? או שבגובה כזה זה לא היה סביר בכלל?
לדעתי לא, זה מקרה אבוד... הטיסן מה במצב הזדקרות, והיה זקוק לזרימה על הכנף אבל לא היה מספיק זמן כדי שזה יקרה...
איתן.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.