צפייה בגרסה מלאה : זהירות! מי אמר 700E ולא קיבל ?
http://www.youtube.com/watch?v=ROq0IvgmVBw
gal15260
05-05-2010, 13:16:05
ואו כמה כוח יש לטירקס מדהים...
רק חבל שאני לא אוהב חשמלים כלכך...:D
אופטימי10
05-05-2010, 13:27:56
http://www.youtube.com/watch?v=ROq0IvgmVBw
WOW כלי מפלצתי
על ההטסה במילה אחת "שאאאפוווווווו "
bendisar
05-05-2010, 13:35:50
Holy Crap!!
איזה טיסה!
אלוהים ישמור כמה כוח יש למפלצת הזאת
שימו לב שהוא מתשמש בבקר ICE 80HV, לא 120 ולא 110 ולא 160 ולא נעליים:)
yossis
05-05-2010, 14:34:35
שגיא, הנה עוד אחד שמתחיל Nose IN :)
wonderd
05-05-2010, 14:42:20
Holy Crap!!
איזה טיסה!
אלוהים ישמור כמה כוח יש למפלצת הזאת
שימו לב שהוא מתשמש בבקר ICE 80HV, לא 120 ולא 110 ולא 160 ולא נעליים:)
זאת הדילמה שלי עכשיו - האם 'להסתפק' ב 80HV או ללכת עם ה 110HV, נראה לי שאני אלך עם ה 110 כדי שיהיה מרווח ביטחון.
צריכת הזרם בהטסות האגרסיביות נמדדה ועומדת על ממוצע של 80A-85A עם פיקים של עד 140A ולכן נכון שהבקר הנ"ל יעמוד בזה בכבוד ושאני לא מטיס אגרסיבי עדיין אבל למה להסתכן?
bendisar
05-05-2010, 14:51:35
זאת הדילמה שלי עכשיו - האם 'להסתפק' ב 80HV או ללכת עם ה 110HV, נראה לי שאני אלך עם ה 110 כדי שיהיה מרווח ביטחון.
צריכת הזרם בהטסות האגרסיביות נמדדה ועומדת על ממוצע של 80A-85A עם פיקים של עד 140A ולכן נכון שהבקר הנ"ל יעמוד בזה בכבוד ושאני לא מטיס אגרסיבי עדיין אבל למה להסתכן?
אחרי קריאה בפורומים בחול ראיתי שיש מספר אנשים שמשתמשים בבקר 80A ואומרים שהוא יורד חם מהטיסות, אבל לא רותח
מצד שני בקר 110 יורד מטיסות קר, ואני מבין את החשיבה שלך שכדאי שבקר ירד קר, ויהיה מהרווח ביטחון. ובמסוק כל כך גדול ויקר זה חשוב מאוד לכן אני חושב שבהחלט לא יזיק להשתמש בבקר 110A
נו מתי ה-700 שלך מגיע? :D
נ.ב- הזמנת 3G או רגיל?
wonderd
05-05-2010, 14:58:50
3G. אני בדואר כל יום למרות שאני יודע שהם עדיין לא שלחו אותו בכלל. הם אומרים שיהיה במלאי בסוף השבוע (מצד שני - אמרו את זה גם בשבוע שעבר..).
הקיט הרגיל כבר הגיע לאנשים אבל בחישוב פשוט של עלויות בהחלט שווה לקנות את ה 3G ולא את הרגיל.
שגיא, הנה עוד אחד שמתחיל Nose IN :)
יוסי אני כבר לא ממריא ב-NOSE IN
אני ממריא על הצד :eek:
:D
TooLy
05-05-2010, 18:33:27
http://www.youtube.com/watch?v=K4u-4_77Ylo
http://www.rcheliresource.com/9400-watts-you-want-it-kde-direct-has-it/
הפיק הגיע לכ-230 אמפר !!!
TooLy
05-05-2010, 18:35:30
זאת הדילמה שלי עכשיו - האם 'להסתפק' ב 80HV או ללכת עם ה 110HV, נראה לי שאני אלך עם ה 110 כדי שיהיה מרווח ביטחון.
צריכת הזרם בהטסות האגרסיביות נמדדה ועומדת על ממוצע של 80A-85A עם פיקים של עד 140A ולכן נכון שהבקר הנ"ל יעמוד בזה בכבוד ושאני לא מטיס אגרסיבי עדיין אבל למה להסתכן?
אין סיכוי שהממוצע הוא 80-85 אמפר.
במצב כזה הכל כל העסק היה עובד מאוד מאוד קשה עם זמן טיסה קצר ביותר.
במסוק שלי הממוצע הוא בערך 24 אמפר עם פיקים של 113 אמפר.
חאלס !!!!
חשבון הבנק שלי לא עומד בתקציבים !!!!
:D:D:D
wonderd
05-05-2010, 20:15:34
אין סיכוי שהממוצע הוא 80-85 אמפר.
במצב כזה הכל כל העסק היה עובד מאוד מאוד קשה עם זמן טיסה קצר ביותר.
במסוק שלי הממוצע הוא בערך 24 אמפר עם פיקים של 113 אמפר.
אני לא אמרתי שהעסק לא עובד קשה..
Quote:
Originally Posted by jetpilot
are you sure a ice 80 is enough?
Yes I am sure, No one beats his heli like frank. He will be posting his data on his internet site Www.frankcolumbia.com He bursts at 120 volts and is continuous around 80-85 volts and that is well within the limits of this speed controller. He will have that data up this week on his site
אולי הם קצת מגזימים ואני בטוח שאני לא מטיס כמוהו, אבל מה אכפת לי להרכיב בקר מעט יותר חזק ולהיות שקט?
edoman
06-05-2010, 08:55:38
בונא אין דברים כאלה
אני לא יודע ממה יותר להתפעל באמת פשוט מטורף !!!
חבל שהוא לא עשה אוטורוטציה רציתי לראות זה ניראה לי חזק לעשות עם מסוק כזה אוטו'
באמת מסוק שחבל על הזמן!
אליקופטר
06-05-2010, 08:57:03
בונא אין דברים כאלה
אני לא יודע ממה יותר להתפעל באמת פשוט מטורף !!!
חבל שהוא לא עשה אוטורוטציה רציתי לראות זה ניראה לי חזק לעשות עם מסוק כזה אוטו'
באמת מסוק שחבל על הזמן!
לא הבנתי מה הקשר בין אוטורוטציה לכוח של מסוק:confused:,אולי התכוונת למשהו אחר:o
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.