התחברות

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! אתר לא מומלץ ראו הוזהרתם !



אליקופטר
06-05-2010, 07:21:07
בוקר טוב חברים,


לפני מספר ימים הזמנתי 2 פריטים מאתר:
http://www.heli-pro.com/product_info.php?products_id=986&osCsid=a6nct49rltembn9vlaq8hsj653

סה"כ ההזמנה אמורה היתה לצאת 50 $ . לפני כחודש ששוטטתי באתר והכנסתי "לסל שלי" מספר פריטים שלא נרכשו בסוף .
במעמד הרכישה האחרונה מבלי לקבל כל התראה או הסכמה שלי התווספו "לסל שלי" כל אותם פריטים שאז התעניינתי בהם אך מצאתי זול יותר ולכן לא רכשתי אותם סה"כ עוד 58 דולר :eek:.
תסכימו איתי שזה סכום שאי אפשר לוותר עליו בכדי להימנע מתכתובות וכאבי ראש.
כמה עובדות:
1.הזמנתי בעבר מהאתר הזה הוא היה בסדר.
2.לא קיבלתי כל התראה או שאלה באם אני מעוניין לצרף את אותם פריטים ישנים שהיתעניינתי בהם.
3.בבדיקה שערכתי במידה ואתם מוסיפים פריטים לסל ולא מבצעים מחיקה שלהם הם יתווספו לכם באופן אוטומטי לחבילה החדשה שתבקשו לרכוש ללא כל הודעה .
4.פניתי לשרות הלקחות של האתר 4:( פעמיים אך לא תרחו לענות לי אפילו .חברים 58 $ זה לא סכום קטן במיוחד שאני לא צריך את מה שקניתי איתו.
5.הסיבה שאני מדרג את האתר כמסוכן לציבור הוא סעיף 4 מקובלת עלי טעות של אדם/אתר/ חברה אך השרות שאחרי התשלום הוא איכותו האמיתית של האתר ולא עלות הציוד שהוא מוכר.

מסקנות לאתר ובכלל:

1.ברגע שאתם לא משלימים רכישה מאתר כל שהוא בפרט המדובר בצעו מחיקה של כל הפריטים שרציתם לרכוש והתחרטתם ,אחרת הדבר לא יורד מהכרטיס שלכם(יש אתר מעולה נוסף שעובד כך אך השרות שלו כ"כ טוב שגם אם היה קורה מייד היו פותרים זאת ).
2.האתר המדובר לא נותן כלל מספר פנייה כהוכחה לכך שדרשתי,דרשתם בדיקה כבר דבר לא טוב במקרים כמו שלי לך תוכיח.
3.מאחר ורכשתי בעבר מהאתר הזה אני יכול להוסיף היא המחירים בו די זולים ביחס לאתרים אחרים לא די במחירים זולים בכדי להגדיר אתר כטוב השרות הוא הקריטריום האמיתי ,בפעמים הקודמות ביצעתי רכישות והכל היה שגרתי במקרה זה שצצה בעיה לא היחסו אליה כלל.

ראו הוזהרתם!!

amiteini
06-05-2010, 09:15:41
במצב של אישור התשלום לא הופיע הסכום המלא?

mustaki
06-05-2010, 09:37:15
אני ממש לא מבין מה אתה רוצה מהם... חווית השימוש לא היתה לטעמך?

אליקופטר
06-05-2010, 09:37:29
לא ,לא יודע מה קרה שם מילא הטעות אבל לפחות לתקנה!! את סה"כ העיסקה ב$ראיתי דק ארחי שפייפאל שלחו לי מייל על ביצוע העיסקה,לא ראיתי את סה"כ 2 הבילות יחד בזמן החיוב של האתר.אני בטוח שזו טעות אבל לא טרחו לתקן אותה ולא רק שלחו לי מייל שהיא נישלחה מבלי להתייחס כלל ל4 מיילים ששלכתי להם על אותה בעיה.

ziki
06-05-2010, 10:01:42
לפי הסיפור שלך מדובר בחוסר תשומת לב שלך בהליך אישור ההזמנה.
קיים קושי לבטל הזמנות כאלו מחו"ל מהסיבה שמעורבים מספר גורמים בהם אתה מאשר (גם החנות וגם פייפל) ולאחר האישור הכפול שלך ההעברה מתבצעת מיידית מה שמקשה את הליך התיקון.
אכן, התהליך בעייתי אבל במקרה כזה אין הרבה מה לעשות מעבר לניסיונות חוזרים ונשנים לשנות את ההזמנה לפני שהיא נשלחת לארץ ולהבא שים לב טוב טוב לפני שאתה מאשר.
אל תמהר להסיק מסקנות בקשר לחנות כזו או אחרת, יש הרבה חנויות באינטרנט שלוקח להם זמן להגיב לבקשות בכתב, זה המחיר עבור חנות וירטואלית

sagi
06-05-2010, 10:19:28
אלי מאוד מצער לשמוע מה שקרה לך אבל כמו שציקי רשם
מומלץ תמיד לבדוק את סל הקניות ואת הסה"כ לפני שעוברים
לאישור ההזמנה ובטח לפני שעוברים לתשלום.
בכל מקרה אני ממליץ לך לנסות למכור את החלקים פה בארץ
אולי וכמעט בטוח מישהו ירצה לקנות אותם !

אליקופטר
06-05-2010, 10:43:06
ציקי ,

אבקש שתסמוך עלי שלא ההיתי תחת השפעת אלכוהול בזמן שהזמנתי הרי "אם שותים לא מזמינים" אני יודע מה עשיתי ורק בגלל זה אני מעלה זאת שמה אחרים לא יטעו ,ויפגעו,ידאגו מהר למחוק "מהסל" שלהם פריטים שאןי בכוונתם להזמין .
המסקנות אישיות שלי מי שרוצה להתמש בהם מוזמן ללמוד להיזהר זו מתנה !
לגבי זמן תגובה 11 יום מספיק מההודעה הראשונה? אם לוקח כ"כ הרבה זצן להגיב אני מציע שיבטלו את "צור עימנו קשר" זה לא שרות.
יש לי נסיון רבבבבב בהזמנות בחוו"ל כמעט כמו המבחר של "הסיני" קרו מקרים שטעיתי ולכן לא תמצא הודעה מזהירה לגבי אותו מקרה בניגוד למקרה זה ולא לשווא .

אני בטוח שרבים לא ידוע כי מומלץ לרוקן את"סל" הקניות אם מחליטים שלא להזמין זו השורה התחתונה שלי ,וציינתי שהזמנתי מהם היה בסדר עד שניזקקתי לשירות שלהם שלא גרוע .

הליידיירקט ,רדיהיילי ,הליקראפט +הסיני+יפני(חבל שאין תמני) אינם אתרים בארץ ווכמות ההזמנת מהם בעולם לא יורדת מההזמנות של האתר המדובר ושם בעיות מטופלות מהר !!

שגיא , לא היתה הודעה על אותו חיוב אלא רק אותם 50 דולר כולל משלוח על הפריטים באישור ההזמנה,תודה לפייפל ששלחו לי אישור על התשלום על כל החבילה.

סתם דוגמא לשירות טוב ולא רק עד התשלום,

http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=21854לסיכום ,

העדכון בא לפקוח עניים של כולם .

מטיס1
06-05-2010, 19:18:48
אלי ,תודה על השיתוף הזמנתי מהם פעם היה בסדר אבל טוב לדעת פתחת לי עניים ואני מאמין שזו מטרתך.

bgrg
06-05-2010, 22:35:03
לפי הסיפור שלך מדובר בחוסר תשומת לב שלך בהליך אישור ההזמנה.
קיים קושי לבטל הזמנות כאלו מחו"ל מהסיבה שמעורבים מספר גורמים בהם אתה מאשר (גם החנות וגם פייפל) ולאחר האישור הכפול שלך ההעברה מתבצעת מיידית מה שמקשה את הליך התיקון.
אכן, התהליך בעייתי אבל במקרה כזה אין הרבה מה לעשות מעבר לניסיונות חוזרים ונשנים לשנות את ההזמנה לפני שהיא נשלחת לארץ ולהבא שים לב טוב טוב לפני שאתה מאשר.
אל תמהר להסיק מסקנות בקשר לחנות כזו או אחרת, יש הרבה חנויות באינטרנט שלוקח להם זמן להגיב לבקשות בכתב, זה המחיר עבור חנות וירטואלית

1+

לפעמים מחשב עושה chaching לדפי אינטרנט וזה מה שקרה לך כנראה...

גרג

לוי שלומי
08-05-2010, 09:09:53
אני מאוד מבסוט מי הם והאמת...שנכון לעכשיו אני מזמין רק מהם.לי כמעט קרה את אותו הדבר אבל מחקתי בזמן.