צפייה בגרסה מלאה : שאלה גודל פרופלור
OneLink
07-05-2010, 13:51:32
היי,
הטיסן שלי הוא ICANFLY של חברת DYNAM.
פרטי מנוע:
DYM22-10S
49g
kv1200
4 ~ 13
3 Lipo
הטיסן בא במקור עם פרופלור של 9X5 אני מעוניין להטיס מחר והפרופלור היחידי שיש לי הוא 8X6.
לפי הבנתי הטיסן אמור לטוס מהר יותר השאלה האם הפרופלור יספק מספיק דחף.
אז מה דעתכם האם הפרופלור יספיק?
תודה לעוזרים.
קישורים:
מנוע:
http://www.dynam-rc.com/products/accessories/motor.htm
טיסן:
http://www.dynam-rc.com/products/airplane/icanfly.htm
tomer_inbar
07-05-2010, 13:56:33
כל עוד לא ערכו בדיקה של דחף סטטי אתה לא יכול לדעת כמה דחף תקבל.
חפש באינטרנט בדיקות שערכו על המנוע הזה עם פרופלורים שונים.
wind556
07-05-2010, 14:06:40
מהיום שאלות בלי קישורים לא יקבלו התייחסות
OneLink
07-05-2010, 15:36:39
עודכן...
eran_k
07-05-2010, 15:44:36
http://www.unitedhobbies.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2104
תסתכל בחוות דעת יש נתונית לגבי פרופים שונים
OneLink
07-05-2010, 15:53:35
http://www.unitedhobbies.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2104
תסתכל בחוות דעת יש נתונית לגבי פרופים שונים
זה לא המנוע שיש לטיסן, בטיסן מותקן מנוע A21
eran_k
07-05-2010, 15:56:23
אתה כתבת 22-10S
וזה גם מה שמופיע בקישור שלך
flatspin
07-05-2010, 18:55:51
היי,
הטיסן שלי הוא ICANFLY של חברת DYNAM.
פרטי מנוע:
DYM22-10S
49g
kv1200
4 ~ 13
3 Lipo
הטיסן בא במקור עם פרופלור של 9X5 אני מעוניין להטיס מחר והפרופלור היחידי שיש לי הוא 8X6.
לפי הבנתי הטיסן אמור לטוס מהר יותר השאלה האם הפרופלור יספק מספיק דחף.
אז מה דעתכם האם הפרופלור יספיק?
תודה לעוזרים.
קישורים:
מנוע:
http://www.dynam-rc.com/products/accessories/motor.htm
טיסן:
http://www.dynam-rc.com/products/airplane/icanfly.htm
הנוסחה להמרת פרופלורים (עפ"י בוגל) היא:
קוטר כפול 2 ועוד הפסיעה.
ומכאן, הפרופלור המקורי יהיה 9X2+5=23
הפרופלור האחר יהיה 8X2+6=22
מאחר ולא קיים בטבע יש מאין, הרי שתוספת המהירות בפרופלור שהצעת תהיה על חשבון הסחב. מצד שני, סך כל ההספק שתקבל יהיה כמעט תואם. בפועל תוכל להגיע למהירות מעט יותר גבוהה, אבל זה יהיה על חשבון זוית הטיפוס, שתהיה יותר קטנה.
DarZeelon
07-05-2010, 19:00:27
כל עוד לא ערכו בדיקה של דחף סטטי אתה לא יכול לדעת כמה דחף תקבל.
חפש באינטרנט בדיקות שערכו על המנוע הזה עם פרופלורים שונים.
תומר,
לכמות הדחף הסטטי שמפתח מדחף, אין שום חשיבות בעת טיסה...
כפי שמרמזת המילה 'סטטי', מדובר על סחב בעת שהמערכת אינה בתנועה... מדחף בעל קוטר מופחת ופסיעה יותר גדולה, יפתח החל ממהירות טיסה מסוימת, יותר סחב משמפתח מדחף גדול-קוטר ופְּחוּת-פסיעה; בתלות ישירה בהספק המוּצָא מהמנוע וביעילותו של המדחף.
ניתן להניח שמדחפים מאותו היצרן לא ייבדלו בהרבה ביעילותם.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.