צפייה בגרסה מלאה : נתונים ביטוח הטסה
MDreamer
24-05-2010, 16:09:33
היי,
אני יודע שהנושא הזה נטחן עד דק בכל הזדמנות, אך בכל זאת אני רוצה להעלות אותו שוב. אני אישית חושב שלהטיס ללא ביטוח זה פשע, חוסר אחריות וחוסר התחשבות בחברים שסביבך. אני קורא לכל מי שעדין אין לו ביטוח מכל סוג, לעשות ביטוח לתחביב - אנחנו מוציאים מאות ואלפי שקלים על ציוד כל חודש, הביטוח מתגמד לעומת כל מה שעלול לקרות וקרה יותר מפעם אחת בארצנו לצערנו.
כיום יש 2 אופציות לביטוח:
1. קלוב התעופה לישראל (הלוגו שם הקלוב מופיע בדף הראשי)
2. יוסי מיליס, סוכן ביטוח מול חברת 'הפיניקס' - בפורום המסחריים יש פרטים נוספים
בטחו את עצמכם
eFly
roy_bar
24-05-2010, 16:54:22
כמו כן...
ישנם עוד מספר מנחתים בארץ בבעלות פרטית שגם עושות
ביטוח למטיס.
כגון מנחת שחק שמשרת את לקוחות טיסני חולון.
wonderd
25-05-2010, 08:43:06
בשביל תחרות ה F3C בחודש הבא, עשיתי ביטוח עד סוף אוגוסט בקלוב.
העניין הוא שעכשיו קראתי את התקנון ושם מדובר על כך שהביטוח תופס רק באירועים רשמיים שקשורים לקלוב. מבחינתי הביטוח שעשיתי לא שווה שקל אחד שהוצאתי מכיוון שאני מטיס באופן קבוע במקום שאינו קשור לקלוב ולכן הביטוח לא תופס שם. (אם אני טועה אני אשמח שמישהו יראה לי ויתקן אותי).
אם יהיה ביטוח 'נורמלי' - שמכסה אותי גם בהטסה בשטח שאני מטיס בו באופן קבוע ובכל שטח אחר(כפוף כמובן לחוקי בטיחות מסוימים), אז יהיה שווה לעשות ביטוח. עד אז זה נראה לא הגיוני פשוט לשלם כדי שאני אוכל להגיד שיש לי ביטוח - ובמציאות אין בכלל כיסוי...
מי שמוכן לשלם סתם כדי להרגיש טוב - שישלח לי כסף, אני מבטיח שיש לכם ביטוח עם כיסוי מלא. אבל רק אצלי בגינה, כשאני נמצא במקום ולא בין 2 ל 4..
מטיס1
25-05-2010, 09:12:25
כ"כ הרבה דיברו על זה ועדיין שואלים שאלות בנושא קרא את ההמלצות לביטוח של מיליס .
wonderd
25-05-2010, 09:21:26
במה שונות ההמלצות שלו ממה שכתבתי, האם הביטוח שהוא מציע כולל כל מקום הטסה? אפילו הוא לא עונה על השאלה הזאת בשירשור מלפני שנתיים שהוא הקפיץ.
amnon
25-05-2010, 10:34:05
אני חייב להבהיר ...
אחרי מקרה די מפחיד ומבהיל שקרה לי ,הייתי בשטח ההטסה בפרדס (ליד בית גמליאל) ,יש שם מסלול כורכר רחב ,שבעיקרון מיועד להמראות ונחיתות של מטוסים קלים .
ראיתי מטוס קל מתקרב לשטח והחלטתי שעדיף לנחות ,במקרה המטוס היה באזור שטח הנחיתה כלומר הייתי חייב לנחות מול הרוח והמטוס היה גם באותו כיוון ,השתדלתי לבצע הקפה גדולה ככל האפשר כדי שהמטוס יעבור ,אבל באוויר לא ניתן לשלוט ב 100% במה שקורה במיוחד כשיש רוח חזקה.
בקיצור הטיסן עבר מאוד קרוב למטוס ואפילו קיבל מכת רוח מזרמי האויר של המטוס אבל למזלי הגדול לא התנגש בו והכל עבר בשלום .
אחרי מס' דקות המטוס הקל נחת לידנו והטייס בא אלי וכעס על מה שקרה ,אני הסברתי שכשראיתי אותו מייד נגשתי לנחיתה כדי למנוע אי נעימויות , והייתי חייב להגיע מהכיוון שלו כי אני חייב לנחות מול הרוח.
את הסיפור הזה סיפרתי לסוכנות הביטוח של יוסי מיליס ושאלתי "מה היה קורה אם חס ושלום המטוס היה מתרסק וכל ההשלכות לזה "
התשובה הייתה הביטוח מכסה עד 2,000000 ש"ח אם היית נתבע ביותר מזה היית בכל מקרה צריך להשלים את החסר ...
אז המסקנה שלי, הביטוח הזה לא נותן לך ראש שקט בכל מצב ,אבל אחרי המקרה הזה אני חושב פעמיים איפה בכלל כדאי להטיס ...
אני חייב להבהיר ...
אחרי מקרה די מפחיד ומבהיל שקרה לי ,הייתי בשטח ההטסה בפרדס (ליד בית גמליאל) ,יש שם מסלול כורכר רחב ,שבעיקרון מיועד להמראות ונחיתות של מטוסים קלים .
ראיתי מטוס קל מתקרב לשטח והחלטתי שעדיף לנחות ,במקרה המטוס היה באזור שטח הנחיתה כלומר הייתי חייב לנחות מול הרוח והמטוס היה גם באותו כיוון ,השתדלתי לבצע הקפה גדולה ככל האפשר כדי שהמטוס יעבור ,אבל באוויר לא ניתן לשלוט ב 100% במה שקורה במיוחד כשיש רוח חזקה.
בקיצור הטיסן עבר מאוד קרוב למטוס ואפילו קיבל מכת רוח מזרמי האויר של המטוס אבל למזלי הגדול לא התנגש בו והכל עבר בשלום .
אחרי מס' דקות המטוס הקל נחת לידנו והטייס בא אלי וכעס על מה שקרה ,אני הסברתי שכשראיתי אותו מייד נגשתי לנחיתה כדי למנוע אי נעימויות , והייתי חייב להגיע מהכיוון שלו כי אני חייב לנחות מול הרוח.
את הסיפור הזה סיפרתי לסוכנות הביטוח של יוסי מיליס ושאלתי "מה היה קורה אם חס ושלום המטוס היה מתרסק וכל ההשלכות לזה "
התשובה הייתה הביטוח מכסה עד 2,000000 ש"ח אם היית נתבע ביותר מזה היית בכל מקרה צריך להשלים את החסר ...
אז המסקנה שלי, הביטוח הזה לא נותן לך ראש שקט בכל מצב ,אבל אחרי המקרה הזה אני חושב פעמיים איפה בכלל כדאי להטיס ...
אני שמח שזה ניגמר בשלום אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם...... בכל אופן אין לך מה לחפש במקום של מינחת מטוסים,ממתי מטיסים טיסנים במסלול של מטוסים חברים תחשבו קצת זה לא העיקר להטיס,במקרה הזה היית צריך להנחית את הטיסן ראש באדמה עם רוח בלי רוח ולא לסכן את המטוס,זה מיקרה חמור ביותר אני מקווה שלמדת לקח מזה,לדעתי שום ביטוח לא היה עוזר לך במקרה הזה,העיקר שזה ניגמר בשלום.
בשביל תחרות ה F3C בחודש הבא, עשיתי ביטוח עד סוף אוגוסט בקלוב.
העניין הוא שעכשיו קראתי את התקנון ושם מדובר על כך שהביטוח תופס רק באירועים רשמיים שקשורים לקלוב. מבחינתי הביטוח שעשיתי לא שווה שקל אחד שהוצאתי מכיוון שאני מטיס באופן קבוע במקום שאינו קשור לקלוב ולכן הביטוח לא תופס שם. (אם אני טועה אני אשמח שמישהו יראה לי ויתקן אותי).
אם יהיה ביטוח 'נורמלי' - שמכסה אותי גם בהטסה בשטח שאני מטיס בו באופן קבוע ובכל שטח אחר(כפוף כמובן לחוקי בטיחות מסוימים), אז יהיה שווה לעשות ביטוח. עד אז זה נראה לא הגיוני פשוט לשלם כדי שאני אוכל להגיד שיש לי ביטוח - ובמציאות אין בכלל כיסוי...
מי שמוכן לשלם סתם כדי להרגיש טוב - שישלח לי כסף, אני מבטיח שיש לכם ביטוח עם כיסוי מלא. אבל רק אצלי בגינה, כשאני נמצא במקום ולא בין 2 ל 4..
בוקר טוב אליהו
זה מה שניסיתי להסביר לאנשים מספר רב של פעמים, תקראו לפני שאתם חותמים.
אני חייב להבהיר ...
אחרי מקרה די מפחיד ומבהיל שקרה לי ,הייתי בשטח ההטסה בפרדס (ליד בית גמליאל) ,יש שם מסלול כורכר רחב ,שבעיקרון מיועד להמראות ונחיתות של מטוסים קלים .
ראיתי מטוס קל מתקרב לשטח והחלטתי שעדיף לנחות ,במקרה המטוס היה באזור שטח הנחיתה כלומר הייתי חייב לנחות מול הרוח והמטוס היה גם באותו כיוון ,השתדלתי לבצע הקפה גדולה ככל האפשר כדי שהמטוס יעבור ,אבל באוויר לא ניתן לשלוט ב 100% במה שקורה במיוחד כשיש רוח חזקה.
בקיצור הטיסן עבר מאוד קרוב למטוס ואפילו קיבל מכת רוח מזרמי האויר של המטוס אבל למזלי הגדול לא התנגש בו והכל עבר בשלום .
אחרי מס' דקות המטוס הקל נחת לידנו והטייס בא אלי וכעס על מה שקרה ,אני הסברתי שכשראיתי אותו מייד נגשתי לנחיתה כדי למנוע אי נעימויות , והייתי חייב להגיע מהכיוון שלו כי אני חייב לנחות מול הרוח.
את הסיפור הזה סיפרתי לסוכנות הביטוח של יוסי מיליס ושאלתי "מה היה קורה אם חס ושלום המטוס היה מתרסק וכל ההשלכות לזה "
התשובה הייתה הביטוח מכסה עד 2,000000 ש"ח אם היית נתבע ביותר מזה היית בכל מקרה צריך להשלים את החסר ...
אז המסקנה שלי, הביטוח הזה לא נותן לך ראש שקט בכל מצב ,אבל אחרי המקרה הזה אני חושב פעמיים איפה בכלל כדאי להטיס ...
אף ביטוח שבעולם לא יכסה אותך נגד רשלנות או התנהגות בלתי סבירה.
אם ואם ואם לסבתא היו גלגלים.
תהיה בטוח שכאשר הנזק יהיה אמיתי זו לא התשובה שתקבל מהביטוח, לפי הפוליסה של מיליס גם למטיס עיוור מותר להטיס ובכל מקום שיבחר,הוא מבחינתו מכוסה ביטוחית, זו פוליסה?
motti
25-05-2010, 14:57:36
אני שמח שזה ניגמר בשלום אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם...... בכל אופן אין לך מה לחפש במקום של מינחת מטוסים,ממתי מטיסים טיסנים במסלול של מטוסים חברים תחשבו קצת זה לא העיקר להטיס,במקרה הזה היית צריך להנחית את הטיסן ראש באדמה עם רוח בלי רוח ולא לסכן את המטוס,זה מיקרה חמור ביותר אני מקווה שלמדת לקח מזה,לדעתי שום ביטוח לא היה עוזר לך במקרה הזה,העיקר שזה ניגמר בשלום.
שלום אמנון, כמה הערות בונות, לדעתי(ולא רוצה לפתוח שרשור ללא סוף)
1.שדה פעיל אסור להטיס טיסנים(מותר בתאום אם הרשויות המתאימות)
2.עדיפות הנחיתה היא תמיד של המטוסים.
3. ראית מטוס מגיע לנחיתה,תתרחק ממנו ותן לו לנחות.
4.כאשר המסלול פנוי, תנחת בשלום.
5.במצב חרום אתה צריך לנחות אם הרוח או נגד הרוח העיקר לא לסכן את המטוס הנוחת וגם אם צריך להכניס את הטיסן לאדמה, כי זה עדיף על כל דבר אחר.
6.אם חס ושלום היה קורה משהו לא עדיף שהיה לך בטוח???
מוטי
מטיס1
25-05-2010, 14:58:18
בוקר טוב אליהו
זה מה שניסיתי להסביר לאנשים מספר רב של פעמים, תקראו לפני שאתם חותמים.
זיקי אני קורא לא מעט בפורום ושמתי לב שאתה די אוהב להשמיע ולא לשמוע שאתה בעמדה מסויימת לא משנה אם יראו לך אחרת אתה תישאר בשלך אתה מבצע סינון של מידע שאתה מקבל ובוחר לקחת ממנו רק מה שאתה רוצה להציג ולא את הכל ,ואני אומר זאת כי אתה ננעל שוב ושוב על אותו משפט... בביטוח של מיליס נתנו את הפתרון לאיפה מטיסים ומה מכסה בלי ססימאות ואותיות קטנות.ונתן אמנון דוגמא למקרה והתשובה שקיבל היתה ,שהיה משלם את מה שמעל ה 2 מליון .
כמו כן...
ישנם עוד מספר מנחתים בארץ בבעלות פרטית שגם עושות
ביטוח למטיס.
כגון מנחת שחק שמשרת את לקוחות טיסני חולון.
הביטוח במנחת שחק מבטח אותך כל עוד אתה מטיס בתחומי המנחת בלבד, לא מאמין? תבדוק
חברים הפוליסות כתובות בעברית, צריך רק לקרוא.
זיקי אני קורא לא מעט בפורום ושמתי לב שאתה די אוהב להשמיע ולא לשמוע שאתה בעמדה מסויימת לא משנה אם יראו לך אחרת אתה תישאר בשלך אתה מבצע סינון של מידע שאתה מקבל ובוחר לקחת ממנו רק מה שאתה רוצה להציג ולא את הכל ,ואני אומר זאת כי אתה ננעל שוב ושוב על אותו משפט... בביטוח של מיליס נתנו את הפתרון לאיפה מטיסים ומה מכסה בלי ססימאות ואותיות קטנות.ונתן אמנון דוגמא למקרה והתשובה שקיבל היתה ,שהיה משלם את מה שמעל ה 2 מליון .
צר לי ידידי אבל מה לעשות, רצה הגורל ובנושא של עריכת חוזים יש לי קצת הבנה ויותר מבסיסית.
ביטוח לצורך העניין הוא חוזה בין שני צדדים לכל דבר ועניין.
הביטוח של קלוב התעופה לוקה בחסר עקב כך שההגבלות שבו לא מתאימות לאופן שבו רוב המטיסים בארץ מתנהלים בשוטף ולא נכנס לזה שוב, אגב הוא מתאים לאוכלוסיה מאד מסויימת כזו שמטיסה רק במסגרת הקלוב.
הביטוח של מיליס מנוסח באופן שלא ראוי לקרוא לו בכלל ביטוח.
תשלמו, תחתמו ותהנו.
כל מה שאני מנסה לעשות זה קצת לפתוח לכם את העיניים.
עובדה, אנשים לא קוראים ולא מבינים על מה הם חותמים.
אגב, פוליסת ביטוח לא צריכים לראות צריכים לקרוא.
sharonx
25-05-2010, 15:51:12
ZIKI - תסביר בבקשה מה לא תקין מבחינה חוזית בבטיוח מיליס. אני מבוטח מיליס ומעניין אותי מה לא בסדר לדעתך בביטוח הזה.
amnon
25-05-2010, 15:58:32
אני שמח שזה ניגמר בשלום אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם...... בכל אופן אין לך מה לחפש במקום של מינחת מטוסים,ממתי מטיסים טיסנים במסלול של מטוסים חברים תחשבו קצת זה לא העיקר להטיס,במקרה הזה היית צריך להנחית את הטיסן ראש באדמה עם רוח בלי רוח ולא לסכן את המטוס,זה מיקרה חמור ביותר אני מקווה שלמדת לקח מזה,לדעתי שום ביטוח לא היה עוזר לך במקרה הזה,העיקר שזה ניגמר בשלום.
ללו ידידי ,
המסלול הנ"ל הוא לחלוטין לא מינחת מסודר למטוסים, אין שם שום רשויות ושום פיקוח יש שם מסלול כורכר רחב שמתאים לשימוש של בקאים ומדי פעם מנצלים אותו גם מטוסים קלים ומלבד זאת מטיסים שם יותר טיסנים מאשר מטוסים (כל שבת יש שם לפחות 10 מטיסים).
המצב הזה היה הפתעה מוחלטת לגבי ,האמת כמו שכתבתי אני בהחלט חושב לשנות את מקום ההטסה שלי בעקבות המקרה.
מלבד זאת אני יודע שאתם מטיסים ליד צומת מסובים ושם נוחתים וממריאים מטוסי נוסעים ועוד ועוד ולכולם היעד הוא שדה התעופה הרישמי של ישראל ולמרות זאת אתם מטיסים שם ,חשבת על זה שאולי זה מסוכן, אפילו סיכון אפסי לא שווה את הסיכון ...
ZvikaF
26-05-2010, 07:45:47
ZIKI - תסביר בבקשה מה לא תקין מבחינה חוזית בבטיוח מיליס. אני מבוטח מיליס ומעניין אותי מה לא בסדר לדעתך בביטוח הזה.
מצטרף לבקשה מאותם סיבות... מה גם שיוסי מיליס הגיב בפורום והסביר שזו פוליסת ALL RISK
כך שהפוליסה מכסה את כל מה שלא הוחרג במפורש ???
מר ללו היקר....אתה מגדיר עצמך כאדם בעל יכולת איפיון וכאן אתה כותב '' אם זה לא היה בטוח , היו נותנים לנו להטיס שם?'' האם אין באימרתך משום חוסר אחריות מוחלט ?ואיפה שיקול הדעת??? יש באמירתך משום התנערות מאחריות ונעיצת הראש בחול... אתה יודע שבתחום ה TMA של בן גוריון אסור לעלות ללא אישור כלל? מוצע לך לקחת ספר של חוקת טייס ולעיין בו במקצת....דומה הדבר למקרה שקרה אצלנו בישוב...אנו גרים ברחוב חד סיטרי. ערב אחד בעת שעמדתי ליד ביתי הבחנתי ברכב פרטי שנסע לקראתי בכיוון המנוגד לתנועה . סימנתי לרכב לעצור ובתוכו ישב לא אחר מאשר שוטר במדים. שאלתי לפשר מעשיו והוא מבלי להתבלבל ''הסביר'' שהשלט המורה על רחוב חד סיטרי הוצב בצד הלא נכון של המדרכה בניגוד לתקנון ...יש לציין שהוא גלוי לעין לחלוטין ובעת השיפוצים שנעשו למדרכות הציבו השלט כך....ולכן ''מותר'' לו לנסוע כך... שאלתי ''ומה אם תגרום לתאונה חס וחלילה ואנשים יפגעו ?? מה ? תבוא ותאמר השלט לא הוצב כחוק ? איך תחיה עם עצמך? איפה שיקול הדעת שלך הרי יודע אתה שזהו רחוב חד סיטרי... ולנקודתי....!!! אי ידיעת החוק אינה פוטרת!!!
והנכם מתבקשים ''להגדיל ראש'' ולהתחבא מאחורי טעויות של אחרים זו קלות דעת וחוסר אחריות מוחלטת...!!!
מר ללו אולי החברה מרת''א (רשות תעופה אזרחית) לא מודעים לקיומכם??
דרך אגב למיטב ידעתי גובה האסור לטיסה ! ב TMA ללא אישור הוא מ 0 רגל ועד 33,000 רגל!
ובנוסף....
לכלי טייס מאוישים תמיד זכות קדימה...הגיוני לא ? בין אם זה שדה מוסדר או לא ! ועל כן בעת זיהוי כלי טייס במרחב הקרוב יש לעשות הכל בכדי להמנע מלהימצא בקרבתו. ואם הדבר כרוך בריסוק מכוון של הטיסן ....לו יהי כן !
יום טוב.
מצטרף לבקשה מאותם סיבות... מה גם שיוסי מיליס הגיב בפורום והסביר שזו פוליסת ALL RISK
כך שהפוליסה מכסה את כל מה שלא הוחרג במפורש ???
גם ביטוח חיים זו פוליסת ALL RISK ועדיין יש בה הגבלות והיא מנוסחת (בו נהיה עדינים) קצת יותר רציני.
ריבוי השירשורים בנושא הזה כבר נהיה מתיש מלתת את אותו ההסבר הזה שוב.
נתנו ליוסי מיליס במה לפרסם את מה שהוא קורא לו ביטוח מטיסים צד ג' אבל לצערי ולמרות שניסיתי אין לי אפשרות להגיב ישירות מולו ומעל דפי הפורום.
מנהלי הפורום היקרים, אשמח אם תפתחו את הנושא שיוסי מיליס פתח בנעוץ, דף ה WORD שהוא פרסם שם רחוק מלהיות פוליסת ביטוח, כמו שאתם רואים יש הרבה שאלות וכדאי שהם יופנו אליו ולא כדיון לא ענייני בין המבוטחים.
דבר אחרון...
בכדי לדעת באם אתם בתחום או אזור אסור לטיסה ניתן לרכוש מפת אזורי טיסה ונתיבים מכמה חברות המציעות קורסים להנפקה של רשיון טייס בין אם זה לעז''מ או תעופה כללית. כמוכן ניתן לרוש מפה זו גם ממשרדי רת''א בשדה התעופה בן-גוריון.
ה TMA של בן-גוריון הוא אזור גדול מאד המשתרע על פני קילומטרים רבים ואינו ה CTR של השדה.
איציק רונן
26-05-2010, 10:48:12
דבר אחרון...
בכדי לדעת באם אתם בתחום או אזור אסור לטיסה ניתן לרכוש מפת אזורי טיסה ונתיבים מכמה חברות המציעות קורסים להנפקה של רשיון טייס בין אם זה לעז''מ או תעופה כללית. כמוכן ניתן לרוש מפה זו גם ממשרדי רת''א בשדה התעופה בן-גוריון.
ה TMA של בן-גוריון הוא אזור גדול מאד המשתרע על פני קילומטרים רבים ואינו ה CTR של השדה.
אין את המידע הזה בצורה אלקטרונית ברשת? אין איזה קישור שניתן לראות היכן ממש אסור לטוס?
אני חושב שכולם כאן ממש לא רוצים לגרום שום נזק לאף אחד וכמובן לשמור על החוק.
נשמח לקישור כנ"ל.
ZvikaF
26-05-2010, 12:59:16
נושא הביטוח הוא די ערטילאי ולשימחתנו לא ממומש לעיתים קרובות.
מנסיון בתחביב אחר שלי (צלילה) שבו מוכתבת חובת ביטוח ע"י הרשויות, הפוליסה סתמית יחסית ולא בטוח מה היא מכסה, ולצערנו כבר היו מקרים שהיא הופעלה. בחלק מהמקרים המבטח ניסה להתנער ובמרביתם לא.
אני חושב שפוליסה צריכה להתמך בסוכן מבין וחיובי ובאה לתת מענה לצרה לא צפויה.
גם המגמה של העלייה בריכוז עורכי הדין מוסיפה לייצר ההתכתשות.
לשלול את נושא הביטוח מכיוון שפוליסה לא מכסה את כל האפשרויות לדעתי זו טעות, שבמקרה הטוב תחסוך כמה מאות שקלים בשנה ובמקרה הרע תעלה אלפי שקלים ויותר.
חברים יקרים,
לצערי היה לי ניסיון עם כמה חברות ביטוח
במקרה אחד זה הסתיים במוות ואחרי זה
היה צורך לרדוף אחרי חברת הביטוח במקרה
השני זה היה יכול להגמר באסון לולא הייתי מכיר
אנשים טובים שמוכנים להגיע מהצפון לחילוץ !
השאלות הכי חשובות פה שלמטרתה אנחנו עושים את
הביטוח מה קורה אם ? ואיפה הביטוח תופס ?
כמובן ואני חייב לציין שהכל צריך להיות רשום בשפה ברורה
שגם ילד בכיתה א יוכל להבין ולדוגמא :
במנחת א' אין ביטוח עקב אי עמידה בתקנון/חוקים
ובמנחת ב' הביטוח תקף עקב עמידה בתקנון ובנהלים.
ומי שפעם שאל אותי למה אני מתכוון לשורות הקטנות
אלו השורות הקטנות הכי חשובות שצריכות להיות ברורות
ומודגשות כי זה מה שמענין אותנו ולא את חברת הביטוח
שהאינטרס שלה זה למכור וכמה שיותר !
תשימו לב כי כבר עמדתי במבחן התוצאה מול חברות ביטוח
ואני יכול להגיד בצורה חד משמעית שאחרי ששילמתם
אתם יכולים לתת גז וליסוע ..... ואם יקרה משהו תתחילו לבזבז
זמן על תחקורים שאלות תקנות ואז אולי תקבלו כסף/פיצוי !
שיהיה לכם בהצלחה !
Boogle
26-05-2010, 13:05:07
אפרופו בטיחות, טסתי עם חברי בשבת באז"מ לראשון ושיא החלם שם זה מיקום מסלול הטיסנים ביחס למסלול האזמים (הטיסנים קיבלו את כוון הרוח הטוב :D) , שימו לב המטיסים שם, אתם עולים כשאזמים ניגשים לנחיתה (אסור ע"פ הסע"מ של המנחת) ובנוסף עושים הקפות מעל תחילת מסלול 18 "בלי לשים לב".
העיקר שהמסלול מאושר ע"י הקלוב :D
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=26138&stc=1&d=1274871882
יוסי מיליס
26-05-2010, 14:00:53
ל - WONDERD ואחרים - כבר גרוני ניחר מלכתוב אותם דברים שוב ושוב וביניהם - כן ! פוליסת צד ג' - תחביב בראש שקט אינה מגבילה את מקום ההטסה. היא תקפה בכל מקום וללא תנאי וללא דרישה למנחת ספציפי. זה היה מספיק ברור ?
ולכל הסקפטיים למיניהם - ביטוח כמו ביטוח כמו ביטוח ! וזה לא משנה אם מדובר ברכב, דירה, עסק, צד ג' טיסנים - לחברת הביטוח יש את הזכות לברר את החבות שלה (ולכם כמובן, עומדת הזכות לקטר ולהלעיז). חברות הביטוח משלמות מליארדי (כן, מיליארדי - זו לא טעות) ש"ח תביעות בשנה. ובמקום שאינן רוצות לשלם וצריכות לשלם, יש בית משפט. אגב, מכל ענפי המסחר, ענף הביטוח מגיע הכי פחות לבתי משפט. התירוץ המפורסם של משל השועל וגדר הכרם (לאחר שלא הצליח לפרוץ פנימה דרכה, ניחם עצמו בכך שבטח הענבים חמוצים ולא שווה המאמץ) מתאים לכל הסיפורים המכלילים על "חברות ביטוח לא משלמות" אלו תרוצים על רקע חוסר אחריות לשלם פרמיה ולהיות מבוטח (כדברי השועל: בטח הם לא ישלמו...). לאלו יש לי חדשות: אם לא תרכשו ביטוח ויקרה מקרה, אז אתם בטח תשלמו ! כי כך יקבע בית המשפט.
לכל אלו שטענו שההסברים שלי בפורום "אינם פוליסה". נכון !
הפוליסה, על כל אות ותג שבה, מופיעה אצלי באתר. לי אין סודות, הסתרות וכל האותיות די קטנות... כנסו, קראו ואם יש שאלות, אשמח לענות.
יוסי מיליס
משרד: 09-9571192
www.millis.co.il
office@millis.co.il
אפרופו בטיחות, טסתי עם חברי בשבת באז"מ לראשון ושיא החלם שם זה מיקום מסלול הטיסנים ביחס למסלול האזמים (הטיסנים קיבלו את כוון הרוח הטוב :D) , שימו לב המטיסים שם, אתם עולים כשאזמים ניגשים לנחיתה (אסור ע"פ הסע"מ של המנחת) ובנוסף עושים הקפות מעל תחילת מסלול 18 "בלי לשים לב".
העיקר שהמסלול מאושר ע"י הקלוב :D
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=26138&stc=1&d=1274871882
אני מטיס בראשון, אנחנו בקשר הדוק עם הטייסים בקשר אנחנו שומעים על כל נחיתה ובכל נחיתה ב18(דרך אגב אסור להם לנחות שם בלי לקבל אישור ממנהל המנחת שלנו) אנחנו מתרחקים מהמטוסים על מנת שינחתו בבטחה.
אנחנו שומרים על כללי הבטיחות.
מר ללו היקר....אתה מגדיר עצמך כאדם בעל יכולת איפיון וכאן אתה כותב '' אם זה לא היה בטוח , היו נותנים לנו להטיס שם?'' האם אין באימרתך משום חוסר אחריות מוחלט ?ואיפה שיקול הדעת??? יש באמירתך משום התנערות מאחריות ונעיצת הראש בחול... אתה יודע שבתחום ה TMA של בן גוריון אסור לעלות ללא אישור כלל? מוצע לך לקחת ספר של חוקת טייס ולעיין בו במקצת....דומה הדבר למקרה שקרה אצלנו בישוב...אנו גרים ברחוב חד סיטרי. ערב אחד בעת שעמדתי ליד ביתי הבחנתי ברכב פרטי שנסע לקראתי בכיוון המנוגד לתנועה . סימנתי לרכב לעצור ובתוכו ישב לא אחר מאשר שוטר במדים. שאלתי לפשר מעשיו והוא מבלי להתבלבל ''הסביר'' שהשלט המורה על רחוב חד סיטרי הוצב בצד הלא נכון של המדרכה בניגוד לתקנון ...יש לציין שהוא גלוי לעין לחלוטין ובעת השיפוצים שנעשו למדרכות הציבו השלט כך....ולכן ''מותר'' לו לנסוע כך... שאלתי ''ומה אם תגרום לתאונה חס וחלילה ואנשים יפגעו ?? מה ? תבוא ותאמר השלט לא הוצב כחוק ? איך תחיה עם עצמך? איפה שיקול הדעת שלך הרי יודע אתה שזהו רחוב חד סיטרי... ולנקודתי....!!! אי ידיעת החוק אינה פוטרת!!!
והנכם מתבקשים ''להגדיל ראש'' ולהתחבא מאחורי טעויות של אחרים זו קלות דעת וחוסר אחריות מוחלטת...!!!
מר ללו אולי החברה מרת''א (רשות תעופה אזרחית) לא מודעים לקיומכם??
דרך אגב למיטב ידעתי גובה האסור לטיסה ! ב TMA ללא אישור הוא מ 0 רגל ועד 33,000 רגל!
מר פיטר היקר,כל מה שכתבת כאן זה מהכרותך האישית עם השטח
guyst
26-05-2010, 17:34:00
אפרופו בטיחות, טסתי עם חברי בשבת באז"מ לראשון ושיא החלם שם זה מיקום מסלול הטיסנים ביחס למסלול האזמים (הטיסנים קיבלו את כוון הרוח הטוב :D) , שימו לב המטיסים שם, אתם עולים כשאזמים ניגשים לנחיתה (אסור ע"פ הסע"מ של המנחת) ובנוסף עושים הקפות מעל תחילת מסלול 18 "בלי לשים לב".
העיקר שהמסלול מאושר ע"י הקלוב :D
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=26138&stc=1&d=1274871882
יכול להיות שיש שם מטוס קרב....?:confused:
Boogle
26-05-2010, 17:38:01
יכול להיות שיש שם מטוס קרב....?:confused:
לא אחד , כמה, זאת הטייסת הסודית של ראשון :D
כיאה למנחת המתופעל ע"י וטרנים של חיל האויר הם דאגו לשים "גופות" בחצר מעין מיני מוזיאון.
יוסי מיליס
26-05-2010, 19:53:52
לגבי המוזאון המאולתר במנחת ראשון - על הפייפר אצטק שמונח שם כפגר נטוש, יש לי מעל 150 שעות נפלאות הכוללות טיסות לקפריסין, רודוס, כריתים, איטליה. בקיצור , איך נפלו גיבורים...
גם על האיילנדר ששם יש לי מעל 50 שעות. בעיקר הטסת מבקרים, משפחות, צוערים וקצינים למצפה רמון (בה"ד 1).
אז הינה אני מוצא עצמי מוצף בזכרונות בכל פעם שאני מגיע למנחת ראשון.. ממש פאטתי...
guyst
26-05-2010, 21:29:56
לא אחד , כמה, זאת הטייסת הסודית של ראשון :D
כיאה למנחת המתופעל ע"י וטרנים של חיל האויר הם דאגו לשים "גופות" בחצר מעין מיני מוזיאון.
כך חשבתי...:rolleyes:
Boogle
27-05-2010, 00:24:27
אגב, אם מישהו רוצה את התמונה המקורית (12MP) שישלח לי מסר.
מני2000
28-05-2010, 08:17:46
ל - WONDERD ואחרים - כבר גרוני ניחר מלכתוב אותם דברים שוב ושוב וביניהם - כן ! פוליסת צד ג' - תחביב בראש שקט אינה מגבילה את מקום ההטסה. היא תקפה בכל מקום וללא תנאי וללא דרישה למנחת ספציפי. זה היה מספיק ברור ?
ולכל הסקפטיים למיניהם - ביטוח כמו ביטוח כמו ביטוח ! וזה לא משנה אם מדובר ברכב, דירה, עסק, צד ג' טיסנים - לחברת הביטוח יש את הזכות לברר את החבות שלה (ולכם כמובן, עומדת הזכות לקטר ולהלעיז). חברות הביטוח משלמות מליארדי (כן, מיליארדי - זו לא טעות) ש"ח תביעות בשנה. ובמקום שאינן רוצות לשלם וצריכות לשלם, יש בית משפט. אגב, מכל ענפי המסחר, ענף הביטוח מגיע הכי פחות לבתי משפט. התירוץ המפורסם של משל השועל וגדר הכרם (לאחר שלא הצליח לפרוץ פנימה דרכה, ניחם עצמו בכך שבטח הענבים חמוצים ולא שווה המאמץ) מתאים לכל הסיפורים המכלילים על "חברות ביטוח לא משלמות" אלו תרוצים על רקע חוסר אחריות לשלם פרמיה ולהיות מבוטח (כדברי השועל: בטח הם לא ישלמו...). לאלו יש לי חדשות: אם לא תרכשו ביטוח ויקרה מקרה, אז אתם בטח תשלמו ! כי כך יקבע בית המשפט.
לכל אלו שטענו שההסברים שלי בפורום "אינם פוליסה". נכון !
הפוליסה, על כל אות ותג שבה, מופיעה אצלי באתר. לי אין סודות, הסתרות וכל האותיות די קטנות... כנסו, קראו ואם יש שאלות, אשמח לענות.
יוסי מיליס
משרד: 09-9571192
www.millis.co.il
office@millis.co.il
מר מיליס היקר,
בתור מבוטח שלך (שמתכוון לבטל את הפוליסה בקרוב) אני רוצה להוסיף את הפרט השולי שאתה מכריח כל מי שמבוטח אצלך לחתום על חידוש אטומאטי אחרי שנה, ללא שיחת טלפון מצידך אפילו.
מי שלא מעוניין לחתום על הסעיף הזה לא יכול להיות מבוטח אצלך וזה איך לומר בעדינות? חוצפה שאין כדוגמתה...
אליקופטר
28-05-2010, 09:54:36
מני שלום,
גם אני מבוטח במייליס 3 שנים מה גורם לך לעזוב מעניין אותי,האם רק בגלל החידוש האוטומטי?
מני2000
28-05-2010, 10:03:49
מני שלום,
גם אני מבוטח במייליס 3 שנים מה גורם לך לעזוב מעניין אותי,האם רק בגלל החידוש האוטומטי?
כן, זה פשוט מרגיז אותי... אני נשוי למרוקאית, כנראה שנדבקתי:D
"חברות הביטוח משלמות מליארדי (כן, מיליארדי - זו לא טעות) ש"ח תביעות בשנה. ובמקום שאינן רוצות לשלם וצריכות לשלם, יש בית משפט. אגב, מכל ענפי המסחר, ענף הביטוח מגיע הכי פחות לבתי משפט."
מי שקורא את המשפט הנ"ל סבור שמדובר בעמותה ללא כוונות רווח, מאיפה הנתון "מגיע הכי פחות לבתי משפט" ?
התירוץ המפורסם של משל השועל וגדר הכרם (לאחר שלא הצליח לפרוץ פנימה דרכה, ניחם עצמו בכך שבטח הענבים חמוצים ולא שווה המאמץ) מתאים לכל הסיפורים המכלילים על "חברות ביטוח לא משלמות" אלו תרוצים על רקע חוסר אחריות לשלם פרמיה ולהיות מבוטח (כדברי השועל: בטח הם לא ישלמו...). לאלו יש לי חדשות: אם לא תרכשו ביטוח ויקרה מקרה, אז אתם בטח תשלמו ! כי כך יקבע בית המשפט.
לכל אלו שטענו שההסברים שלי בפורום "אינם פוליסה". נכון !
הפוליסה, על כל אות ותג שבה, מופיעה אצלי באתר. לי אין סודות, הסתרות וכל האותיות די קטנות... כנסו, קראו ואם יש שאלות, אשמח לענות.
בוא תענה בבקשה ובצורה עיניינית לאלו שאתה מכנה כאן "חסרי אחריות".
אשמח לקבל הסבר לסעיף 5ה בפוליסה שלך, שם מצויין שאין חבות פיצוי אם לא נעשה מאמץ הולם למזעור הנזק לפי המלצתך, מהי המלצתך?, האם היא זהה לכל הענף?
סעיף 7 מדבר על אמצעים סבירים שהמבוטח מחוייב בהם, מהם? בענף הטיסנאות בארץ הכל פרוץ ונתון לפרשנות, אין חוקים של מותר ואסור, אין הגבלות ביחס לרמת המטיס, בריאותו הפיזית/נפשית, עברו כו... למעט חוקי מנהל התעופה.
אלו בדיוק הסעיפים שנופלים עליהם בבית המשפט.
יש עוד אבל ברשותך בוא נתחיל את הדיון מזה.
יוסי מיליס
משרד: 09-9571192
www.millis.co.il
office@millis.co.il
תשובות בבקשה.
אבי סירוטה
28-05-2010, 11:09:32
טיסנאים ישראלים יקרים,
רוצים להטיס בראש שקט ולהנות מהתחביב? תפעילו שיקול דעת וכחלק ממנו עשו ביטוח. חלילה באירוע עם נפגעים, הבריאות קודמת לכל ואם חבר(ו)ת הביטוח לא תשלם, יש מספיק עו"ד שישמחו להתעמת מולן. אין הדברים בזכות\בגנות מיליס או כל ביטוח אחר. העובדות מדברות בעד עצמן-עד שלא יהיה אירוע בטיחותי\ביטוחי מגובה בתקדים משפטי כל השרשור הזה, כמו עשרות אחרים בנושא, אינם אלא ברבורים של דעות אישיות, ספקולציות והבטחות שלא אומתו.
Boogel, לעניין מנחת ראשל"צ: רת"א+משהב"ט\חי"א אישרו הפעילות במקום. צפוף\מסוכן\לא נעים\מקומם? הכל נכון. ברוך הבא לישראל 2010.
ונסיים בקינוח: ה-FAA הוריד את דרוג הבטיחות של ישראל\BGN לדרוג 2 ולא בכדי. כל מי שטס בארץ הזו יודע שממש כמו בכבישים, הכל מתחיל ונגמר בחינוך, תרבות וכבוד הדדי לאלו לחולקים איתך את המרחבים בארץ ובקרקע. לצערי היומיום מוכיח שכאן הכל עובד על פי עקרון המרפקים וכך בדיוק אנחנו נראים. חומר למחשבה.
עמוס201
28-05-2010, 16:07:02
שלום לכולם.
בעיניין הביטוח יוסי מיליס בעצמו הגיב וכתב שחור על גבי לבן שהביטוח שהוא מוכר ועומד אחרי כל מילה שכתוב בה מכסה כל אירוע תאונה בטיסנים לצד ג' בכל מקום בארץ ובמפורש הוא כתב והיה והנזק הוא מעל 2.000.000 ש"ח בעל הפוליסה ישלים את החסר .
לכן אם כבר קורה חלילה תאונה אז שהעלות בנזקים יפחתו , עד 2.000.000 ש"ח ישולם ע"י חברת הביטוח והשאר אלוהים יעזור .
בכל מקרה אם יש ניפגעים בנפש שום חברת ביטוח לא תעזור לאותו אדם מבחינה נפשית ומורלית ...
ולכן להטיס על בטוח ולא להישתולל ולחשוב טוב ליפני כל תעלול האמת שיש מיגבלות למיקום הטסה וזה נועד רק לשמור עלינו שלא יהיה מישהו שיחשוב להטיס בתוך השכונה שלו ויסכן אחרים:mad:
תודה
עמוס
אליקופטר
28-05-2010, 16:13:11
לא מכיר את יוסי למרות שאני מבוטח שלו אבל גם בנק' שהביטוח מתחדש אוטומטית לדעתי זה טוב ככה אין צורך לדאוג לחידוש כמו ברכב וכו'
שבת שלום לכולם .
בשורה התחתונה אם אתם לא רוצים לפגוע במישהו
ואם אתם לא מעונינים לעשות ביטוח תטיסו לבד וזהו !
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.