PDA

צפייה בגרסה מלאה : לינקים TREX 250 SE



hatul
11-06-2010, 18:58:53
טוב אז בשעה טובה קיבלתי את ה TREX 250 מפלינג הובי
יש לי משהו לא בסדר עם הלינקים
יש לי שלושה לינקים מפלסטיק מלא באותו אורך בשם A D ובלי שם מוטבע
שלושה לינקים ללא שם אבל שמתאימים לי למקום בו אמורים להתחבר הלהבים למקום בו אמורים להיות LINK A (הכי עליונים) אני מקבל פיץ אפס ועם הלינק שעליו כתוב A אני מקבל פיץ חיובי במצב שבו אמור להיות אפס
מישהו נתקל בדבר הזה ? רעיונות ?


תודה
עמוס

orendar181
11-06-2010, 21:07:02
כן עמוס

פשוט מאוד
א. תתחיל לכוון מלמטה למעלה ז"א על הסוואש זרועות מקבילים וגם יותר למעלה שהזרועות יהיו מקבילים כלומר באותו קוו עם הנדנדה של הפלייבר.

ב. ב 250 בכדי לכוון להבים את מכוון מהלינקים שיורדים אל הסוואש...הרי מהלינקים שמחוברים לגריפים של הראש אי אפשר לכוון ...הם יציקה אחת לא ניתנין לכוונון.
לכן חשוב שהכיוונים מלמטה יעשו בקפידה

בהצלחה

דווח תוצאות

אורן

Hagay
11-06-2010, 22:22:21
האות A מסמנת את הצד החיצוני של הלינק, אני לא זוכר שרשום יותר מזה...
יודעים מי זה מה לפי האורך (RTFM)!

hatul
11-06-2010, 23:12:33
ב FM רשום BALL LINK B ו BALL LINK A
אבל אצלי הטיואני התעייף ורשם גם D וגם כלום
בחיפוש שעשיתי ראיתי שאין כזה דבר LINK D ל 250 ושההבדל בין הלינקים הוא 2 מ"מ שזה זניח
סתם אל תקפצו , ובסופו של דבר היו לי 2 סדרות עם הפרש של 2 מ"מ בינהם אז המשכתי בלי האותיות
תודה לכולם

arany
12-06-2010, 15:15:43
איפה עודד שצריך[בטח קונה וולקרה]

bendisar
12-06-2010, 15:59:53
ב FM רשום BALL LINK B ו BALL LINK A
אבל אצלי הטיואני התעייף ורשם גם D וגם כלום
בחיפוש שעשיתי ראיתי שאין כזה דבר LINK D ל 250 ושההבדל בין הלינקים הוא 2 מ"מ שזה זניח
סתם אל תקפצו , ובסופו של דבר היו לי 2 סדרות עם הפרש של 2 מ"מ בינהם אז המשכתי בלי האותיות
תודה לכולם

שים לב!!
הפרש של 2 ממ' הוא ממש ממש לא זניח! במיוחד לא במסוק כזה קטן. ב-MANUAL שלך כתוב בהוראות הרכבת הראש איזה לינק לשים איפה, ללינק A יש אורך מסויים, וללינק B יש אורך מסויים, הכל רשום לך במדריך. הסיבה שקיבלת 0 בצד אחד וזווית אחרת בצד שני היא כנראה כי התבלבלת בלינקים

בנוסף הA שמופיע על הלינק עצמו מציין את הכיוון שיש לשים את הלינק (ה- Aתמיד פונה אליך כשאתה שם את הלינק, כלאמר כלפי החוץ של התפוח) אם שמת את זה הפוך את הרחבת את הלינק והרסת אותו, ויש מצב שהוא ישתחרר לך באוויר

wind556
12-06-2010, 16:45:12
כשנוגעים במסוק חובה להבין את המשמעות של כל חלק וכל פעולה ולא להסתמך על טיפים
סביר להניח שלמסוק שלך אין כל בעייה, אלא שאינך מבין לליבו.
למשל עניין הכיוון של הלינקים: ההסתמכות על האותיות המופיעות עליו משאיר אותך במצב שבו אתה לא מבין למה דווקא הצד הזה נכון והשני לא, אבל הבנה של המכאניקה של זה היתה פותרת לך את הבעייה בקלות, ובלי שום צורך בסימונים .
כנ"ל גם שאר מנגנוני המסוק. בלי ההבנה שלהמשמעות המלאה של כל פעולה שאתה עושה, הבעייה תצוץ לא במשהו שקיבלת עליו כאן תשובות אלא במה שלא ידעת לשאול והרכבת שגוי.
מצא מישהו שמבין היטב שיעזור לך בהרכבה , זה יחסוך עוגמת נפש בהמשך

wind556
12-06-2010, 16:45:59
שים לב!!
הפרש של 2 ממ' הוא ממש ממש לא זניח! במיוחד לא במסוק כזה קטן. ב-MANUAL שלך כתוב בהוראות הרכבת הראש איזה לינק לשים איפה, ללינק A יש אורך מסויים, וללינק B יש אורך מסויים, הכל רשום לך במדריך. הסיבה שקיבלת 0 בצד אחד וזווית אחרת בצד שני היא כנראה כי התבלבלת בלינקים

בנוסף הA שמופיע על הלינק עצמו מציין את הכיוון שיש לשים את הלינק (ה- Aתמיד פונה אליך כשאתה שם את הלינק, כלאמר כלפי החוץ של התפוח) אם שמת את זה הפוך את הרחבת את הלינק והרסת אותו, ויש מצב שהוא ישתחרר לך באוויר




הפרש של שני מ"מ הוא לא זניח גם במסוק גדול, אפילו לא בטי רקס 700