PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! בעיית התחממות.



galdimona
19-06-2010, 16:08:38
שלום לכולם וצהריים טובים ,
יש ברשותי מנוע os 55 חדש חדש שמורכב על טיסן יאק 54 גוף נפח , המנוע מתחמם בטירוף וזה גורם להמון קאטים כמעט כל טיסה אחרי כמה דק (2-3 )הוא מתחמם ויש קאט אני לא יודע בדיוק כמה מעלות אבל זה הרבה מעבר לחום הרגיל שהיה לי עם המנוע הקודם הos 46 .

מה הגורמים שמביאים לבעיה זאת ואיך אני פותר אותה ?

תודה מראש

flatspin
19-06-2010, 17:37:27
ישנן סיבות רבות אפשריות לתופעה שאתה מציין. העיקרית שבהן, שימוש בפרופלור לא מתאים, בדרך כלל גדול מידי. אפשרות נוספת היא חוסר קירור (איוורור למנוע דרך הקאול). עוד סיבה אפשרית היא שימוש בדלק המכיל שמן לא מתאים ו/או כמות שמן חסרה (אחוז שמן נמוך בהרכב הדלק).
כמובן אפשרות נוספת היא שילוב של כמה מהסיבות הללו ביחד.
בדוק את עצמך וספר לנו מה מצאת.

DarZeelon
19-06-2010, 17:48:15
גל,


האם המנוע שלך סגור בתוך הגוף? או שיש לו קרור, עם כניסת-אויר, יציאת-אויר ו-'כנפונים' פנימיים שיוודאו שזרימת אויר צונן אכן תהיה על המנוע?

אם לא, ידועה לך סיבת הבעיה.

galdimona
19-06-2010, 18:32:17
גיליתי שהמנוע מתחמם בתוך הקאוול אז הוצאתי את הקאול אבל זאת לא הבעיה , הדלק שאני משתמש בו הוא 5% והפרופ שאני משתמש בו הוא 4*13 גדול מדי ?

נח נח
19-06-2010, 18:47:09
תנסה 10%, זהו הדלק המתאים למנוע.

flatspin
19-06-2010, 19:04:11
עבור לפרופלור 12X4 ותראה שיפור ניכר. בענין הקאול, אתה צריך לפתוח מעבר אויר מתאים בכניסה ופעם וחצי בגודלו ביציאה. שים לב שהאויר החיצוני יצנן את בית גל הארכובה. אם יש צורך, התקן כנפון פנימי להטיית זרם האויר בתוך חלל הקאול.
בענין הדלק, אני בהחלט בעד שימוש בדלק 10%.

galdimona
19-06-2010, 19:39:32
תודה רבה אני אנסה ואחזיר לכם תשובות .

AMIR
23-06-2010, 12:04:52
לדעתי הסיכה סגורה יותר מידי!
המנוע שלך "עני" תוסיף על זה טמפ' סביבה גבוהה ותקבל התחממות מנוע!
הפרופ שהשתמשת בו איננו מתאים! גש לחוברת של המנוע שם מוגדרים לך הגדלים של הפרופים המתאימים בחר לך את הפרופ המועדף עליך ונסה אותו.

אני הטסתי מנוע 55 עם דלק 5% וקיבלתי תוצאות מצויינות! כך שלא הייתי הולך להחליף דלק!

תעדכן!

sudi9
26-06-2010, 21:50:48
דלק 10% זה לא הבעיה שלך,יש לי והיו בעבר מנועים כאלה עם כולם עבדתי עם 5 % ללא שום בעיה,פתח את הסיכת סרק קצת שיהיה עשיר, ואם יש כאול אז דאג שפתח היצלאה של האוויר יהיה פי 2 בגודל של הכניסת אוויר ולדאתי הפרופ הזה בסדר, במנוע 46 משתמשים ב 12-4?
אודי

shay_1972
26-06-2010, 22:14:51
אצלי מעבר לדלק 10% פתר בעייה דומה במנוע 46

hifly
26-06-2010, 23:34:03
צריך לפתוח פתחי אורור באחורי הקאול ולא לעבור לדלק 10%, זה לא הפיתרון הנכון. גם מייקר וגם מקצר את חיי המנוע.

עמי
28-06-2010, 22:40:00
איזה סוג /חברה דלק אתה משתמש ?