PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מעוניין להכנס לתחום המסוקים



סוואשפליט
28-06-2010, 20:02:42
היי לכם

הרבה זמן שאני מסתכל פה בפורום בלי שתדעו על קייומי :)

עכשיו חסכתי כסף והגעתי למסקנה שאני מעוניין בטירקס 450

עכשיו אחרי הרבה חיפושים באינטרנט הגעתי לאתר flying hobby וראיתי שם הרבה קומבואים ?

יש שם קומבו מומלץ ? או לקנות את הקיט פרו עם אלקטרוניקה בלבד ? אשמח ליעןץ פה בפורום

ואל איזה מערכת רדיו אתם ממליצים שמעתי ששלט dx7+מקלט ar7000 הוא טוב השמועה נכונה ?

עם זה כזה חשוב יש לי תקציב של בין 5000-5500 ש"ח לא התנגד ליד שנייה

sagi
28-06-2010, 20:06:29
קודם כל ברוך הבא לתחום !
להלן קישור ממצה להכל :
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=21411

אני אישית ממליץ לך על הטירקס 500 ומהסיבה הפשוטה ביותר
שהינה עלות מול תועלת. עם מערכת רדיו טובה אתה לא תעבור את התקציב.
בנוסף הייתי ממליץ לך לצאת לשטחי ההטסה להתרשם לבדוק ולשאול,
רק אז תוכל לקבל חוות דעת רצינית יותר ולהגיע לכלל החלטה.
דבר אחד בטו במחירים של היום לא שווה לקנות 450 אלא ישר להתחיל עם ה-500.
אז ברוך הבא ובהצלחה !

נ.ב.
אם תרצה עזרה עם פליינג הובי אני דיילר שלהם בארץ.

סוואשפליט
28-06-2010, 20:07:48
תודה שגיא אפשר לדעת איפה אנשים מטיסים ?

sagi
28-06-2010, 20:11:20
אני מטיס באילת :)

סוואשפליט
28-06-2010, 20:13:03
אני גר בחיפה זו דיי בעיה

אבל אפשר לדעת מה ההבדל בין ה-500 לבין 450 חוץ מהגודל ?

ייתכן שבגלל הגודל של המסוק בריחוף הוא יהיה יותר יציב ?

tisanir
28-06-2010, 20:22:12
אני גר בחיפה זו דיי בעיה

אבל אפשר לדעת מה ההבדל בין ה-500 לבין 450 חוץ מהגודל ?

ייתכן שבגלל הגודל של המסוק בריחוף הוא יהיה יותר יציב ?

ב-ד-י-ו-ק

sagi
28-06-2010, 20:25:58
תכנס לקישור שנתתי לך בתחילת הפוסט שלך ותבין את ההבדלים.
אם מעבר לסקירות והמאמרים שמצוים שם יהיה לך שאלות אתה מוזמן
לפנות אלי ואשתדל לעזור לך כמה שאפשר ולהקל עליך את הכניסה לתחום.

wonderd
28-06-2010, 20:35:42
אם אתה מחיפה יש שם לפחות שתי קבוצות של מטיסים, כדאי להגיע לשטח לדבר עם האנשים ולהתרשם קצת לפני שמחליטים משהו.

bendisar
28-06-2010, 20:38:24
אני גר בחיפה זו דיי בעיה

אבל אפשר לדעת מה ההבדל בין ה-500 לבין 450 חוץ מהגודל ?

ייתכן שבגלל הגודל של המסוק בריחוף הוא יהיה יותר יציב ?

ההבדל בין ה- 450 ל- 500 הוא הבדל שם שמיים וארץ מנסיון רב מאוד עם שני הדגמים. ה- 500 שוקל יותר מכפול מה- 450
ה- 450 מתנהג כמו מסוק קטן, הוא תזזתי וזריז ביותר ומושפע מרוחות בקלות יחסית
ה- 500 מרגיש כמו לבנה באוויר לעומת ה- 450, הוא פשוט "יושב" יותר טוב באוויר ומושפע הרבה פחות מרוחות.
נקודה חשובה למחשבה, היא שהרכישה של ה- 500 יקרה בהרבה מה- 450. אבל אם יש לך את התקציב לך על ה- 500,
בעזרת הדרכה יהיו לך פחות ריסוקים ויהיה לך הרבה יותר קל ללמוד עליו מאשר עם ה- 450.
קח בחשבון שהריסוקים של ה- 500 יקרים משמעותית יותר מה-450. אבל הוא מביא המון הנאה!

ההחלטה שלך, מקווה שעזרתי
:)

סוואשפליט
28-06-2010, 20:40:23
אוקיי קראתי תמדיך למסוקי המתחיל ולא הבנתי מזה טורק טיוב :confused: ?

סוואשפליט
28-06-2010, 20:41:55
ההבדל בין ה- 450 ל- 500 הוא הבדל שם שמיים וארץ מנסיון רב מאוד עם שני הדגמים. ה- 500 שוקל יותר מכפול מה- 450
ה- 450 מתנהג כמו מסוק קטן, הוא תזזתי וזריז ביותר ומושפע מרוחות בקלות יחסית
ה- 500 מרגיש כמו לבנה באוויר לעומת ה- 450, הוא פשוט "יושב" יותר טוב באוויר ומושפע הרבה פחות מרוחות.
נקודה חשובה למחשבה, היא שהרכישה של ה- 500 יקרה בהרבה מה- 450. אבל אם יש לך את התקציב לך על ה- 500,
בעזרת הדרכה יהיו לך פחות ריסוקים ויהיה לך הרבה יותר קל ללמוד עליו מאשר עם ה- 450.
קח בחשבון שהריסוקים של ה- 500 יקרים משמעותית יותר מה-450. אבל הוא מביא המון הנאה!

ההחלטה שלך, מקווה שעזרתי
:)

תודה ורק לידע האישי יש הבדל ניכר בביצועים האירובטים ?

bendisar
28-06-2010, 20:46:31
ישנן 3 צורות להעברת הנעה לרוטור הזנב
1. מנוע נפרד בזנב- שיטה זו אינה מדוייקת ומשתמשים בה במסוקים זולים יותר

2. הנעת רצועה- דרך מערכת גלגלי שיניים רצועה עוברת דרך הזנב ומניעה את רוטור הזנב. שיטה זו היא טובה מאוד ומספקת שמירת זנב מצויינת, והיא גם מאוד עמידה לריסוקים. לעומת זאת התקנתה מסובכת ממעט מהתקנת טורק טיוב (אבל עדיין פשוט מאוד להתקין אותה) ויש לבדוק בצורה סדירה את המתח של הרצועה. לפעמים תחת עומס קיצוני מאוד במהלך פעלולים מסובכים הרצועה יכולה להחליק

3. טורק טיוב- ההנעה למערכת הזנב עוברת דרך ציר חלול שעובר בתוך הזנב ויש לו גלגלי שיניים בשני צידיו- שיטה זו רגישה לריסוקים אבל בקושי יש לבצע כל תחזוקה למסוק והיא מסםקת שמירת זנב ללא פשרות

bendisar
28-06-2010, 20:48:03
תודה ורק לידע האישי יש הבדל ניכר בביצועים האירובטים ?

שני המסוקים יכולים לבצע בדיוק את אותם הפעלולים, פשוט עם ה- 500 הכל קורה יותר "לאט" מכיוון שהוא גדול ויציב יותר.

wonderd
28-06-2010, 21:09:39
טורק טיוב בשפה פשוטה יותר - דרייב שאפט. כמו ברכב 4X4 לדוגמה - הציר שמעביר את ההינע לגלגלים האחוריים..

סוואשפליט
28-06-2010, 21:20:56
דריידפט למזלי אני עוד יודע מזה

טוב נראה לי שאני ילך בסוף על הטירקס 500

אני עוד ישוטת באתרים כדי לקבל עצות

ומה לגבי הפרוטוס הזה הוא טוב ?

yossis
28-06-2010, 22:38:16
"Welcome to the Real World"

הנה לך חיפוש מהיר בגוגל על האתר הזה ...יענה על השאלה שלך.
http://www.google.com/#hl=en&source=hp&q=protos+vs+trex+500+site%3Awww.efly.co.il&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=355c0c6008861bf6


לפני שאתה מחליט על ה 500 או 450 כדאי מאוד מאוד מאוד מאוד שתריץ הרבה הרבה הרבה סימולטור.
קנה לך שלט למחשב תריץ סימולטור ותתחיל להתאמן.
בסימולטור יש 12 שיעורים לפי דעתי חובה לכל מתחיל.


דעתי, אם אתה לא מסתדר עם ריחוף שהזנב אליך, ראש אליך ...אל תעלה בכלל מסוק לאוויר !!
לך על Real Flight 4.5 אחלה סימולטור.

בהצלחה