wonderd
28-06-2010, 21:04:07
שלום חברים, לאחר שנטחן לי הגג"ש באויר ולאחר בדיקות וקריאה בכל מיני מקומות, המסקנה היא שישנה בעיה בטירקס 700 החשמלי החדש, בעיה של עודף כח אל מול הגג"ש הראשי המסכן שסופג הכל. הבעיה נגרמת בעיקר עקב חוסר אפשרות לבצע מה שנקרא MESHING, או בשפה פשוטה יותר - התאמת המרחק בין גלגל השיניים הראשי לשיני הפיניון. בטירקס 700 חורי הברגים קבועים ללא אף יכולת כיוון. רק אלוהים יודע מה אליין חשבו לעצמם כשיצרו את המפלצת ככה.
באופן עקרוני, גם אצלי ההרגשה היתה שהחיבור הנ"ל היה דווקא בסדר, ללא חופש מיותר וללא לחץ של הפיניון על הגג"ש. המציאות הראתה אחרת.
הפתרון שמצאתי שנראה הכי טוב כיום, מעט יקר ומיוצר ע"י חברה קטנה בארה"ב לשיפורים שנקראת KDE DIRECT. הם מציעים גלגל שיניים ראשי מחוזק ועבה יותר שעולה כ 40$ :eek:
אם הצלחתם לבלוע את הרוק ולא להתעלף מהמחיר - יש לי עוד פצצה - הגיר החדש של KDE אינו מתאים בדיוק למקום, הוא לוחץ קצת ואנשים שהשתמשו בו ללא עוד שידרוג קטן, פשוט מצאו את עצמם עם גג"ש שנמס להם. כן, כן, פשוט נמס לו מהחום והחיכוך.
מה השידרוג השני אתם שואלים? - תושבת מנוע 'מישתנה'. כמובן שגם זה זמין אצל KDE אבל מה, אם חשבתם שהגג"ש יקר, שימו לב לזה - 60$! בשביל תושבת מנוע! :eek::eek:
בקיצור, מחוסר ברירה, הזמנתי את תושבת המנוע ואת הגג"ש החדשים המשודרים האלה ואחרי פחות משבוע מההזמנה (מי אמר שדואר ארה"ב לא מהיר..) החבילה חיכתה לי בתיבה.
הערב התחלתי בהרכבת החלקים על המסוק, הנה נקודות להתייחסות ואח"כ תמונות:
1. קודם כל - הגג"ש החדש אכן נראה הרבה יותר מאסיבי ועבה מהמקורי, ניסיתי להכניס אותו לפני שפירקתי את המנוע, זה לא הלך בלי לחץ, עכשיו אני מבין למה זה נמס לאנשים..
2. תושבת המנוע מגיעה גם עם תושבת לציר המנוע בסוף הפיניון, ב 700 המנוע כזה גדול שהתושבת לבדה כנראה לא מספיקה. התושבת החדשה מגיעה גם עם מיסב חדש וסט ברגים מתאימים, אני השתמשתי בברגים המקוריים שהיו כבר מותקנים.
3. שימו לב להבדלים בין התושבות המקוריות לחדשות של KDE, שימו לב גם לצורת החיבור של התושבות - החדשות מגיעות עם מסילה מגניבה שתושבת המנוע פשוט זזה עליה קדימה ואחורה לפי הצורך.
4. צריך לשים לב לכיווני המסילה בהתקנה - ישנו חריץ מיוחד שנועד לסמן את הכיוון, הוא אמור להיות בצד של הגג"ש.
5. התמונות האחרונות מראות את המרחק של הפיניון מהגג"ש לפני ואחרי הכיוון.
באופן עקרוני, גם אצלי ההרגשה היתה שהחיבור הנ"ל היה דווקא בסדר, ללא חופש מיותר וללא לחץ של הפיניון על הגג"ש. המציאות הראתה אחרת.
הפתרון שמצאתי שנראה הכי טוב כיום, מעט יקר ומיוצר ע"י חברה קטנה בארה"ב לשיפורים שנקראת KDE DIRECT. הם מציעים גלגל שיניים ראשי מחוזק ועבה יותר שעולה כ 40$ :eek:
אם הצלחתם לבלוע את הרוק ולא להתעלף מהמחיר - יש לי עוד פצצה - הגיר החדש של KDE אינו מתאים בדיוק למקום, הוא לוחץ קצת ואנשים שהשתמשו בו ללא עוד שידרוג קטן, פשוט מצאו את עצמם עם גג"ש שנמס להם. כן, כן, פשוט נמס לו מהחום והחיכוך.
מה השידרוג השני אתם שואלים? - תושבת מנוע 'מישתנה'. כמובן שגם זה זמין אצל KDE אבל מה, אם חשבתם שהגג"ש יקר, שימו לב לזה - 60$! בשביל תושבת מנוע! :eek::eek:
בקיצור, מחוסר ברירה, הזמנתי את תושבת המנוע ואת הגג"ש החדשים המשודרים האלה ואחרי פחות משבוע מההזמנה (מי אמר שדואר ארה"ב לא מהיר..) החבילה חיכתה לי בתיבה.
הערב התחלתי בהרכבת החלקים על המסוק, הנה נקודות להתייחסות ואח"כ תמונות:
1. קודם כל - הגג"ש החדש אכן נראה הרבה יותר מאסיבי ועבה מהמקורי, ניסיתי להכניס אותו לפני שפירקתי את המנוע, זה לא הלך בלי לחץ, עכשיו אני מבין למה זה נמס לאנשים..
2. תושבת המנוע מגיעה גם עם תושבת לציר המנוע בסוף הפיניון, ב 700 המנוע כזה גדול שהתושבת לבדה כנראה לא מספיקה. התושבת החדשה מגיעה גם עם מיסב חדש וסט ברגים מתאימים, אני השתמשתי בברגים המקוריים שהיו כבר מותקנים.
3. שימו לב להבדלים בין התושבות המקוריות לחדשות של KDE, שימו לב גם לצורת החיבור של התושבות - החדשות מגיעות עם מסילה מגניבה שתושבת המנוע פשוט זזה עליה קדימה ואחורה לפי הצורך.
4. צריך לשים לב לכיווני המסילה בהתקנה - ישנו חריץ מיוחד שנועד לסמן את הכיוון, הוא אמור להיות בצד של הגג"ש.
5. התמונות האחרונות מראות את המרחק של הפיניון מהגג"ש לפני ואחרי הכיוון.