התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! גוברנור/לימיטר Rave Max



sagi
06-07-2010, 18:19:53
ביום שבת האחרון יצאתי להטיס עם חבר...
לאחר שסיימתי עם המחושמל שלי קיבלתי
סיבוב על ה-600 ניטרו שלו... משום מה
הליימיטר שלו מוגדר על 74 אחוז בשלט
וכשניסינו להעלות יותר תגובת המנוע נשארה
אותו דבר, כאילו שה-74 זה המקסימום שלו.
האם מישהו יודע איפה הבעיה נמצאת ואיך ניתן לפתור ?

lior_bar_ami
06-07-2010, 19:05:30
תחליף פלאג ;)
וברצינות, קשה לבצע בידוד תקלה דרך הפורום בטח עם כ"כ מעט פרטים...
אתה יודע את המס' טלפון שלי - תתקשר ונמצא את הבעיה יחד בטלפון.
אגב להגדיר מחדש את ה REVMAX ניסית?

הבוררר
06-07-2010, 21:19:34
בדכ הגדרה מחדש זה הפתרון, נתקלתי כבר בתופעה.
נסה בדרך לבדוק שהנורה האדומה נדלקת כשהמגנט והסנסור נפגשים, כמובן החזר את ערכי הepa ל100 אחוז, דבר נוסף וודא שהמכניקה של ראש הסרוו מול זרוע הקרבורטור מול הסמנים שעל הקרבורטור היא בדיוק לפי הספר, וערכי הepa של סרוו המצערת הם כמה שיותר קרובים ל100-התעקש על כך ואז תבצע סט אפ מחדש!
מקווה שעזרתי לך שגיא!:)

sagi
06-07-2010, 21:27:10
אני אעביר את המידע הזה לאדם שצריך אותו
בשאיפה שזה יפתור את הבעיה
תודה בכל אופן !

הבוררר
06-07-2010, 23:58:33
בכיף! :cool:

sagi
07-07-2010, 22:58:49
ישראל הענין נבדק ואכן צדקת ....
תודה רבה :D

lior_bar_ami
08-07-2010, 01:00:01
אם כן מה היתה הבעיה?
שתף את הפורום שהבאים בתור ישכילו...

הבוררר
08-07-2010, 07:02:17
תמיד שמח לעזור!:)

sagi
08-07-2010, 10:15:45
בדכ הגדרה מחדש זה הפתרון, נתקלתי כבר בתופעה.
נסה בדרך לבדוק שהנורה האדומה נדלקת כשהמגנט והסנסור נפגשים, כמובן החזר את ערכי הepa ל100 אחוז, דבר נוסף וודא שהמכניקה של ראש הסרוו מול זרוע הקרבורטור מול הסמנים שעל הקרבורטור היא בדיוק לפי הספר, וערכי הepa של סרוו המצערת הם כמה שיותר קרובים ל100-התעקש על כך ואז תבצע סט אפ מחדש!
מקווה שעזרתי לך שגיא!:)
זו התשובה ליאור !

lior_bar_ami
08-07-2010, 12:02:17
איפה היתה הטעות?

1. הגדרה לא נכונה של ה REVMAX
2. כיוון מיכאני לא נכון?
3. כיוון דיגיטאלי (רדיו) לא נכון?
4. אחר?

sagi
08-07-2010, 12:46:15
כיוון מכני ודיגיטלי לא נכון.
קשה דרך הפורום להסביר...
יש לך את המספר שלי....:p

lior_bar_ami
08-07-2010, 17:50:10
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon13.gif

שגיא הייתי רציני מאוד גם בתשובתי מעלה אליך, וגם בשאלתי אליך בהמשך - חבל שאתה נוהג בציניות ולא לוקח אותן ברצינות....

יש תקלות שלא ניתן לפתור בפורום - וניחוש נכון לפעמים צולח ולפעמים לא. עצם העובדה שניתקלת בבעיה שתיארת מראה על פער מסויים בידע (אחרת לא היתה בעיה, נכון?), מה גורם לך לחשוב שעדיין לא קיימת בעיה שנסתרת מעיניך (עקב אותו הפער?) - זו אמנם לא הנדסת טילים, אבל הגדרה לא נכונה של הגוברנור/מנוע יכולה בקלות לפגוע במנוע או יותר גרוע (לדוג' חוסר ביכולת לכבות את המנוע).
הצעתי את עזרתי הכנה - אותה קיבלת יותר מפעם אחת, לא צריך לירוק לבאר.... :(

הבוררר
08-07-2010, 18:47:06
"ניחוש" ?! יכול להיות... מסכים ועוד איך! אבל אני הייתי די בטוח בעצמי... (פשוט מכיר את התופעה)
:)
ואני חושב שהתגובה שלך "קצת" מוגזמת, נראה שהכל היה ברוח טובה... ובטח שלא "לירוק בבאר" לא שלך ולא של אף אחד כאן בפורום... קח את זה ברוח טובה-אני חושב שהיה שווה להסדיר את כל העניין במסרים אישיים רק לשלול את הסיכוי שאולי אתה לא הבנת נכון.
ולמקרה שלא הבנת אותי- ואני באמת מתכוון לזה(ממש לא ציני) הכל ברוח טובה ובאהבה, בסופו של יום כולנו כאן לאותה מטרה-ליהנות!:)

sagi
08-07-2010, 19:40:12
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon13.gif

שגיא הייתי רציני מאוד גם בתשובתי מעלה אליך, וגם בשאלתי אליך בהמשך - חבל שאתה נוהג בציניות ולא לוקח אותן ברצינות....

יש תקלות שלא ניתן לפתור בפורום - וניחוש נכון לפעמים צולח ולפעמים לא. עצם העובדה שניתקלת בבעיה שתיארת מראה על פער מסויים בידע (אחרת לא היתה בעיה, נכון?), מה גורם לך לחשוב שעדיין לא קיימת בעיה שנסתרת מעיניך (עקב אותו הפער?) - זו אמנם לא הנדסת טילים, אבל הגדרה לא נכונה של הגוברנור/מנוע יכולה בקלות לפגוע במנוע או יותר גרוע (לדוג' חוסר ביכולת לכבות את המנוע).
הצעתי את עזרתי הכנה - אותה קיבלת יותר מפעם אחת, לא צריך לירוק לבאר.... :(
חשבתי שסגרנו את זה הנושא הזה. :eek:

lior_bar_ami
09-07-2010, 00:00:49
"ניחוש" ?! יכול להיות... מסכים ועוד איך! אבל אני הייתי די בטוח בעצמי... (פשוט מכיר את התופעה)
:)
ואני חושב שהתגובה שלך "קצת" מוגזמת, נראה שהכל היה ברוח טובה... ובטח שלא "לירוק בבאר" לא שלך ולא של אף אחד כאן בפורום... קח את זה ברוח טובה-אני חושב שהיה שווה להסדיר את כל העניין במסרים אישיים רק לשלול את הסיכוי שאולי אתה לא הבנת נכון.
ולמקרה שלא הבנת אותי- ואני באמת מתכוון לזה(ממש לא ציני) הכל ברוח טובה ובאהבה, בסופו של יום כולנו כאן לאותה מטרה-ליהנות!:)

ישראל, האמן לי שמניסיוני ישנן עוד המון אופציות שיכולות לגרום לבעיה המתוארת.
קליעה לסיבה היא אכן בגדר ניחוש אלא אם כן ביצעת תהליך בידוד תקלה מסודר, בכל מקרה אני באמת שמח שזה הסתדר - ואני הראשון שמגיע להנות מהתחביב (אתה יכול אפילו לשאול את יורם :)).

lior_bar_ami
09-07-2010, 00:01:21
חשבתי שסגרנו את זה הנושא הזה. :eek:

סגרנו והכול בסדר. ;)

levyoram
09-07-2010, 00:22:06
ישראל, האמן לי שמניסיוני ישנן עוד המון אופציות שיכולות לגרום לבעיה המתוארת.
קליעה לסיבה היא אכן בגדר ניחוש אלא אם כן ביצעת תהליך בידוד תקלה מסודר, בכל מקרה אני באמת שמח שזה הסתדר - ואני הראשון שמגיע להנות מהתחביב (אתה יכול אפילו לשאול את יורם :)).

אכן כך!!
ליאור הוזמן אתמול ע"י ליום ההטסות בקיבוץ עינת והשיחה הובילה לאחלה מקום!!
יגיעו איתו חבריו לתחביב וכולנו מצפים להפגש בשטח!! http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif

הבוררר
09-07-2010, 05:39:43
באמת חבל שלא אהיה שם לקחת חלק "במפגש סגירת המעגל" הזה גיליתי שיש לי כמה פינות חשובות לסגור!:o
תהנו לכם ותחזירו את הכלים שלמים הביתה!:D