צפייה בגרסה מלאה : guai 425 שאלה?
הטסתי עד עכשיו מסוקי 4 ערוצים וכעת אני בכיוון של ששה ערוצים,חשבתי להזמין מסוק guai 425האם הוא מסוק טוב להתחיל ,יכול להיות שקראתי איפה שהו שהוא יציב ,חוץ מזה האם יש לדבר הזה חלקי חילוף ובמחירים סבירים והאם יש עוד דהרים שאני צריך לקחת בחשבון ????וד"א אם יש מישהו שיש לו אחד כזה אשמח לשמוע ולהתייעץ איתו ואפילו להסתייע בהרכבתו...אלא אם צוות המומחים פה חושב אחרת ממני.......................תודה
אייל שפירא
09-07-2010, 09:37:56
למה החלטת דווקא 425?
למה לא 550? למה לא טי-רקס 450? למה לא טי רקס 500?
אני שואל כי אם אתה לא יכול לענות על השאלות האלה אתה צריך עוד קצת תחקיר.
ובלי קשר - היה לי הוריקאן 550 והוא מאוד מאוד יציב. (מכרתי אותו בגלל שהג'ירו האישי שלי במוח לא משהו.)
פרח גם טירקס 250 או GUAI 200 יכולים להיות יציבים.
כיום השאלה הנתבקשת היא עלות מול תועלת ופה אתה עלול
למצוא את עצמך נכנס לסחרור מסוכן מכיוון שהמחירים ירדו
וישנם הרבה עסקאות משתלמות. פעם ה-450 היה נפוץ בקרב
המתחילים כיום בגלל המחיר והביצועים הרוב קונים את ה-500.
אני ממליץ לך בחום לצאת לשטחי ההטסה להתרשם לשאול ולבדוק.
אני כבר שרפתי הרבה כספים על המסוק הראשון שלי (בלייד 400).
בכל אופן שיהיה לך בהצלחה וברוך הבא לתחום המסוקים !
אייל שפירא
09-07-2010, 13:25:29
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
nlior
09-07-2010, 14:19:07
שלום לכולם
כל הזמן אני שומע מסוק יציב .מסוק יציב.
הייתי שמח לדעת מה הכוונה ?
ליפני חודשיים התחלתי להטיס והמסוק לא היה יציב,
היום המסוק יותר יציב.
אז מה הכוונה יציב.
כמעט כל המסוקים בנויים אותו דבר לדעתי אם המסוק מכוון והיד מכוונת יותר אז
כל העסק יותר יציב לא?
שבת שלום לכולם:):):):)
orendar181
09-07-2010, 17:53:28
היי
לא בדיוק אבל בערך...בים בם בום
אריה הלפרין
09-07-2010, 19:47:00
שלום לכולם
כל הזמן אני שומע מסוק יציב .מסוק יציב.
הייתי שמח לדעת מה הכוונה ?
ליפני חודשיים התחלתי להטיס והמסוק לא היה יציב,
היום המסוק יותר יציב.
אז מה הכוונה יציב.
כמעט כל המסוקים בנויים אותו דבר לדעתי אם המסוק מכוון והיד מכוונת יותר אז
כל העסק יותר יציב לא?
שבת שלום לכולם:):):):)
תראה יש לי מסוק 450 אם אני עוזב את הסטיקים ליותר מ2 שניות הוא יצא משליטה כי הוא צריך שהאצבעות ייצבו אותו בריחוף למשל
לעומתו ה500 שלי יציב הרבה יותר אני מעלה אותו לריחוף הוא יציב כמו בלוק כמו שכולם אומרים
וזה נכון
צריך להרגיש בידיים כדי להבין את זה - לא רק בריחוף גם בטיסה
באמת עד שלא הטסתי 500 לא הבנתי
וברור ש 600 ן700 יציבים הרבה יותר
הקטנים 450 ולמטה רגישים יותר גם לרוחות
nlior
09-07-2010, 21:33:27
סבבה , את זה שכמה שיותר גדול יותר יציב אני מבין.
אבל באותו הגודל זה עניין של כיוון ושליטה.
אריה הלפרין
10-07-2010, 12:24:51
סבבה , את זה שכמה שיותר גדול יותר יציב אני מבין.
אבל באותו הגודל זה עניין של כיוון ושליטה.
גם בקטנים אם תכוון אותו טוב ותשים עליו אלק' טובה
הוא יהיה בסדר
wind556
10-07-2010, 12:52:55
סבבה , את זה שכמה שיותר גדול יותר יציב אני מבין.
אבל באותו הגודל זה עניין של כיוון ושליטה.
אתה כמעט צודק
מה שמכתיב איכות טיסה זה הגודל, המשקל, התיכנון ההנדסי ורמת הטולרנצים (בהנחת סט אפ זהה)
אתה יכול לקחת שני מסוקים זהים מכל הבחינות למעט הטולרנצים ואתה תרגיש הבדל גדול ביציבות.
ההבדל ביציבות בין המסוק שלך לבין טי רקס פרו הוא עצום
ההבדל ביציבות בין טי רקס פרו לבין קופטר איקס קיים, אבל הקופטר בהחלט יציב.
ההבדל בין הKDS לקופטר איקס הוא עצום
ההבדל בין הKDS לבלייד או הבלט הוא גם הבדל גדול (לטובת הKDS)
ההבדל ביציבות בין הפרו לבין ההוריקאן הוא שמיים וארץ.
כשאתה ממשיך לעלות בגודל היציבות עולה בהתאם, אבל עדיין יש הבדלים לא זניחים בין דגמי ה450 השונים שהם לכאורה זהים
nlior
11-07-2010, 20:07:58
טוב האמת היא שאין לי שום ניסיון
עם שום מסוק אחר .
אז ככה שאין לי שום אינדיקציה.
אבל בקרוב אני מאמין שאעבור ל קופטר.
אלקטרוניקה כבר כמעט הוחלף הכל.
בקרוב קיט קופטר.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.