SEVEN
10-07-2010, 13:59:35
היי חברה,
לקחתי את הקופטר שלי היום למקום מבודד לריחוף מבחן לאחר שהרכבתי אותו שוב לאחר ההתרסקות הראשונה.
רוב הזמן המסוק היה על הקרקע בגלל הרוחות החזקות במקום בו שהיתי, אולם מידי פעם הרמתי אותו לכמה ס"מ מהקרקע.
נדמה לי שמהירות הראש מאוד גבוהה, התגובות די חריפות וזאת בניגוד לסרטוני הyou tube על ריחופים שראיתי (כמובן רק הרגשה, אין לי טכומטר).
הסט אפ שלי כולל מנוע 3600Kv עם פיניון 11 שיניים, לכאורה לא אמורה להיות בעייה, גרף המצערת אקספוננציאלי כמו גם הפסיעה.
חשבתי להפעיל תגובה אקפוננציאלית עבור הסרוואים לפחות עבור ההתחלה. מה אתם אומרים ?
וחשבתי אולי להעלות לפיץ' חיובי כבר בשליש מצערת, נכון שהמנוע לא יהיה בשיא המומנט והוא יועמס, אבל האם לדעתכם הוא יעמוד בעומס ואכן המסוק ירחף בשליש מצערת ?
תודה ושבת שלום :)
לקחתי את הקופטר שלי היום למקום מבודד לריחוף מבחן לאחר שהרכבתי אותו שוב לאחר ההתרסקות הראשונה.
רוב הזמן המסוק היה על הקרקע בגלל הרוחות החזקות במקום בו שהיתי, אולם מידי פעם הרמתי אותו לכמה ס"מ מהקרקע.
נדמה לי שמהירות הראש מאוד גבוהה, התגובות די חריפות וזאת בניגוד לסרטוני הyou tube על ריחופים שראיתי (כמובן רק הרגשה, אין לי טכומטר).
הסט אפ שלי כולל מנוע 3600Kv עם פיניון 11 שיניים, לכאורה לא אמורה להיות בעייה, גרף המצערת אקספוננציאלי כמו גם הפסיעה.
חשבתי להפעיל תגובה אקפוננציאלית עבור הסרוואים לפחות עבור ההתחלה. מה אתם אומרים ?
וחשבתי אולי להעלות לפיץ' חיובי כבר בשליש מצערת, נכון שהמנוע לא יהיה בשיא המומנט והוא יועמס, אבל האם לדעתכם הוא יעמוד בעומס ואכן המסוק ירחף בשליש מצערת ?
תודה ושבת שלום :)