צפייה בגרסה מלאה : האם למישהו יש ניסיון עם ה copterX pro?
דניאל דקל
19-07-2010, 16:24:00
איך הוא לעומת ה COPTERX הרגיל?
כמו כן האם כדאי גרסת רצועה או TT
http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=9062
נולד לטוס
19-07-2010, 16:38:11
מה שמיוחד בקופטר פרו זה שיש קיט הסבה לשני המקרים כך שאפשר את שניהם ,כל אחד והיתרונות שלו
wind556
19-07-2010, 17:34:49
עדיף את הTT
קל מאד להגן עליו מפני כל נזק, וחדות הזנב עולה
למטיס מתחיל הייתי ממליץ על רצועה למרות זאת, אבל יש בעייה אחרת בפרו, קושי בתחזוקה, הכל שם בנוי כך שאם תצטרך להחליף סרוו אחד תצטרך לפרק כמעט את כל המסוק
יש לי את הטי רקס פרו, שהם זהים במבנה, ואין שום מסוק 450 טוב מזה
דניאל דקל
19-07-2010, 19:17:57
תודה עודד על התשובה
אם יש בעית פירוק סרוו
אז יש גם בעיה בהרכבת סרוו חדש?
הרי הקיט מגיע ערום ועליו יש להרכיב את הסרוואים...
דניאל, בהרכבה הראשונית אתה מחבר את שלושת הסרוואים לחלק אלומיניום נפרד, שמורכב בגוף המסוק.
הבעייה שמרגע זה אין לך גישה להחלפת הסרוואים למעט אחד אם אני לא טועה. במידה ותזדקק
להחליף סרוו בודד תצטרך לפרק את כל היחידה עם שלושת הסרוואים, בכדי להחליף אחד מהם.
wind556
20-07-2010, 08:45:42
ארחיב את ההסבר:
בפרו (לא משנה אם זה טי רקס או קופטר) מכוונים את הלינקים על הסרוואים כשהם מחוברים ליחידת המרכז, אבל יחידת המרכז מחוץ למסוק. זה אומר שעליך להוציא את הציר הראשי עם כל הראש מהמסוק, לנתק אותו מהגג"ש המרכזי, ואז לשלוף החוצה מהמסוק את כל היחידה המרכזית שעשוייה מאלומיניום ומכילה בתוכה את המיסבים הראשיים ואת תושבות הסרוו.
בשלב הבא אתה מרכיב לתוכה את 3 הסרוואים ומאפס את ההורנים , וזה כאשר השלט שלך כבר מכיל את התיכנות עבור המסוק.
כל זה נעשה מחוץ למסוק
לאחר ההחזרה אתה מבצע את החיווט. במקרה שבחרת לבצע חיווט אלגנטי שבו כל החוטים עוברים בתוך גוף המסוק ואתה לא רואה מבחוץ שום חוט (אפשרי אך קשה בגלל הצפיפות במסוק הזה),למעשה "נעלת" את כל המיכלול המרכזי אל המסוק עקב החיווט, ואז כאשר אתה נזקק לפרק סרוו אחד מסיבה זו או אחרת, עליך לפרק לחלוטין את כל החיווט, ורק אז מתאפשר לך להוציא מהמסוק את היחידה המרכזית , ורק אז יש לך גישה לפרק את הסרוו הסורר.
הרבה עבודה ויכול גם לעצבן, אבל איכויות הטיסה של המסוק הזה שוות את המאמץ. הרבה יותר חד ומדוייק מהרגילים, הרבה יותר יציב
דניאל דקל
20-07-2010, 14:11:33
כאשר עובדים עם סרוואים מטאל גיר, נדיר שיש צורך לפרק סרוו
נראה לי שאני אלך על זה...
דניאל אתה טועה כי אתה אף פעם לא יודע איך יגמר הריסוק
ועצם זה שהגג"ש שלך מטאל לא מחייב שלא יקרה להם כלום !
כבר קרה לי עם ה-450 שעף לתוך עץ שהנזק שלי היה גג"ש :)
כל השאר כמעט ולא נפגע .... הזוי לא ? :eek:
תיקח את הכל בחשבון ואל תהיה פזיז במיוחד ב-450 !
נולד לטוס
20-07-2010, 22:32:33
שאלה יש קיט הסבה לקופטר se ל tt ?
barakshilo
20-07-2010, 23:21:12
עדיף את הTT
קל מאד להגן עליו מפני כל נזק, וחדות הזנב עולה
למטיס מתחיל הייתי ממליץ על רצועה למרות זאת, אבל יש בעייה אחרת בפרו, קושי בתחזוקה, הכל שם בנוי כך שאם תצטרך להחליף סרוו אחד תצטרך לפרק כמעט את כל המסוק
יש לי את הטי רקס פרו, שהם זהים במבנה, ואין שום מסוק 450 טוב מזה
מה עם RAVE 450 הטירקס יותר טוב ממנו?
wind556
20-07-2010, 23:40:00
שאלה יש קיט הסבה לקופטר se ל tt ?
אין ולא צריך
wind556
20-07-2010, 23:41:06
[/COLOR]
מה עם RAVE 450 הטירקס יותר טוב ממנו?
לא, אבל זה לא מסוק פופולארי מהרבה סיבות
wind556
20-07-2010, 23:54:15
כאשר עובדים עם סרוואים מטאל גיר, נדיר שיש צורך לפרק סרוו
נראה לי שאני אלך על זה...
דניאל, לך על זה
אתה איש טכני, אתה איש מנוסה, זה יותר קשה לטיפול מ V2 אבל עדיין מכשיר מכאני די פשוט
לא צריך תואר בהנדסה קרבית כדי לטפל בו, שאלת על ההבדלים, יש הבדלים, אבל זה בסך הכל מכשיר לא יותר מדי מורכב, והעונג שבהטסתו שווה את עודף המאמץ בתחזוקתו
wind556
20-07-2010, 23:55:57
דניאל אתה טועה כי אתה אף פעם לא יודע איך יגמר הריסוק
ועצם זה שהגג"ש שלך מטאל לא מחייב שלא יקרה להם כלום !
כבר קרה לי עם ה-450 שעף לתוך עץ שהנזק שלי היה גג"ש :)
כל השאר כמעט ולא נפגע .... הזוי לא ? :eek:
תיקח את הכל בחשבון ואל תהיה פזיז במיוחד ב-450 !
שגיא, תיזהר שקרן קיימת לא תתבע אותך על פגיעה בעץ :D
(בשבת הכנסתי לתוך עץ דאון בלזה, לעץ שלום :cool:)
copter
21-07-2010, 13:30:43
אני מטיס את הקופטר איקס
מסוק מצויין
שמע,כל מסוק אתה צריך לדעת איך להרכיב ואיך לכייל את השלט
אם יש לך בעיות תפנה אליי אני אסביר לך מה שצריך
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.