PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה יש למדתי להנחית !!! תראו מה קרה לי (-:



gigieyal
31-07-2010, 23:06:18
לאחר כמה שיעורים ואימון בסימולטור אושר ( המדריך שלי מ"טיסן הצפון" ) החליט שאני כשיר לנחיתה !
לאחר כמה תירגולי יעף (מוצלחים) על המסלול צברתי קצת אומץ והחלטתי שהפעם זאת הפעם !! ואני חייב להנחית את הטיסן , אז הנחתתי !!! הייתה אחלה נחיתה רק שבשניה האחרונה הוא קיפץ והגלגל הקידמי התכווץ לו והפרופ שלי נישבר ( נו טוב , רק חצי ממנו (-: ) אני הייתי מאושר ואושר היה מאוכזב ...מה אתם אומרים , מי צודק ?????????

tisanir
31-07-2010, 23:13:37
כל הכבוד! עברת שלב חשוב מאוד בלמידת ההטסה.
לא נורא, כולם שוברים פורפלורים לפעמים, במיוחד בהטסה על אספלט.
בהצלחה בהמשך! ;)

ניר

daniel_geva
01-08-2010, 00:23:10
שאני התחלתי את השיעור נחיתות שלי, שעתיים שלמות מה שעשיתי זה לעלות לאויר, להכנס להקפה לנחיתה ולנחות, ככה ברוטינה, בסוף היום התוצא הייתה שהפרופ שלי התקצר מכל צד באיזה 1.5 ס"מ =] אבל נהנתי מכל רגע

מברוק, שיעור הבא תתחיל להנחית בקאטים ואז אתה מתקרב לדלי מים =]

gigieyal
01-08-2010, 08:16:01
כן גם אני .... והיה חם ...... ובנחיתה האחרונה זה מה שקרה !
ונראה לי שאז הייתי זקוק לדלי מים
אבל גם אני נהנתי מכל רגע ;)

DanielJoseph20
01-08-2010, 08:28:48
על הכבוד, כל התקדמות היא משו...ותמיד יש מקום להשתפר...:)

ZvikaF
01-08-2010, 10:54:44
ברכותי, אתה בכיוון הנכון, שניכם צודקים :),
מי שלא עושה לא טועה :)

storm
01-08-2010, 11:54:11
מזל טוב בן אדם

gigieyal
01-08-2010, 12:02:00
תודה ... תודה !!!
והכי מוזר שלפני, הייתי עם פיק בירכיים ( לא קל לרסק משהו שקנית בלא מעט )
ואחרי ...הייתי עם הרגשת הקלה !! וכבר מצפה להטסה הבאה !

omer biton
01-08-2010, 13:05:45
כל הכבוד,גם לי זה היה ככה בהתחלה הייתי שובר כני נסע ואז נחיתת אונס אבל זה לא נורא כך לומדים !
בהצלחה בהמשך.

gigieyal
01-08-2010, 16:56:43
10X

מושיק
01-08-2010, 17:45:54
כל הכבוד,המשך נחיתות מוצלחות.
טיפ:
עדיף שתשתמש עם הפרופלור השחור של מאסטר מאשר ה APS הוא פחות רגיש למגע עם האספלט.;)
בהצלחה.

flatspin
01-08-2010, 19:12:14
אין ספק שסובלים נזקים במהלך הלימוד. זו דרכו של העולם.
מצד שני, לימוד מעמיק והקפדה על ביצוע תהליך הנחיתה יקטינו עד מאד את הנזקים.
בהצלחה בהמשך

omer biton
01-08-2010, 20:45:36
כל הכבוד,המשך נחיתות מוצלחות.
טיפ:
עדיף שתשתמש עם הפרופלור השחור של מאסטר מאשר ה APS הוא פחות רגיש למגע עם האספלט.;)
בהצלחה.

נכון תשתמש בפרופ השחור היה לי אותו כשלמדתי אך המגע אם הקרקע גרם רק לשפשופים!
בהצלחה

gigieyal
02-08-2010, 08:10:42
עדיף שתשתמש עם הפרופלור השחור של מאסטר מאשר ה APS הוא פחות רגיש למגע עם האספלט.;)
בהצלחה.

מה זה , רגיש ????? .......... הוא רק נגע באספלט ונשבר :(

זה שהוא נשבר לא היה חבל לי , הבעיה שלא היה לי במקום חלופי וזה שיבש לי את "המומנטום" :)

וכן !!! אני מוכן לשבירות ואפילו לריסוק בתהליך הלמידה ... אלו החיים במיוחד בגילי ה"מופלג" :D

gigieyal
15-08-2010, 15:54:55
אוקי . אז החלפתי את הפרופ לשחור ... ואכן קיבלתי רק שריטות ולא שבר

עכשיו יש לי פרופים במשקל ..רק שישברו !!! הם לא ישביתו אותי שוב !

מה עוד כדאי להחזיק ספייר ??

Shay
15-08-2010, 16:02:17
פלאגים, צינוריות דלק.

Observer
15-08-2010, 21:36:31
תודה ... תודה !!!
והכי מוזר שלפני, הייתי עם פיק בירכיים ( לא קל לרסק משהו שקנית בלא מעט )
ואחרי ...הייתי עם הרגשת הקלה !! וכבר מצפה להטסה הבאה !

אתה עוד תדגעגע לפיק בירכייך.
כשהפיק ייעלם, תבין שזה בעצם מה שאתה מחפש ועל תפסיק עד שתקבל שוב פיק ע"י דחיקת מעטפת הטיסה שלך. החיכוך במעטפת היא היא ההנאה. לפעמים תחשוב שקרעת אותה, אבל אז תגלה שבעצם רק הרחבת אותה.

אני מבסוט בשבילך. - סחטיין עליך!