צפייה בגרסה מלאה : דיון התלבטות בנוגע לקופטר איקס פרו קיט
yooovel
04-08-2010, 16:08:12
שלום לכולם!
עד אתמול היה לי מסוק copterx V2 se והייתי מאוד מרוצה ממנו.
אך היום ריסקתי אותו ריסוק אנוש וישנו צורך בקיט חדש.
ראיתי את הקיט החדש הנ"ל:
http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=9271
מה דעתכם?? על פי המחיר נראה שווה בהחלט וגם שיפור בקיט מבחינת קוטר להבים ואיכות בנייה!
dbrosh
04-08-2010, 16:30:28
אם אפשר לשאול, מה זה אומר ריסוק אנוש?
RoVal
04-08-2010, 16:34:01
אם אפשר לשאול, מה זה אומר ריסוק אנוש?
הוא מתכוון לריסוק שלא ממש אפשר לתקן ועדיף כבר קיט חדש.
yooovel
04-08-2010, 16:47:17
כל מה שהיה יכול להישבר נשבר.. אפילו הסוללה נמעכה קצת. ככה אנוש.
wind556
04-08-2010, 17:15:13
אין שיפור מבחינת הבנייה, להיפך, זה מסוק קצת בעייתי בבנייה
אורך הלהב זהה
הדבר העיקרי הוא שהוא טס הרבה יותר חד ומדוייק, ואם אתה לא נבהל מהרכבה מסובכת יותר, וכמובן לא תתפשר על שום דבר באלקטרוניקה, יהיה לך אחלה מסוק.
lior28
04-08-2010, 17:32:58
זה המסוק שאני רוצה להזמין גם,מה הכוונה ל Torque Tube Version
wind556
04-08-2010, 17:48:56
הכוונה למסוק עם ציר אחורי ולא רצועה
יותר טוב באויר, פחות טוב בריסוקים
lior28
04-08-2010, 22:01:36
הקיט הזה זה בעצם מסוק עם כל החלקים שלו למעט אלקטרוניקה?
הכל שם למעט רכיבים שאני בוחר ומרכיב לבד?
yooovel
04-08-2010, 22:11:48
היי ליאור.
הקיט הוא למעשה גוף המסוק בלבד, כולל להבים.
yooovel
04-08-2010, 22:13:51
עודד, תודנ רבה על החיזוק:)
עכשיו אני שלם יותר והמסוק כבר בהזמנה!!
וכמובן שאין פחד מהרכבה מסובכת.. זה גם חלק מהתחביב :D
wind556
04-08-2010, 22:33:08
בהצלחה רבה ידידי
תקבל טיפים ברגע האמת ;)
דניאל דקל
05-08-2010, 00:34:58
בדיוק סיימתי להרכיב את שלי (גרסת TT,נמאס לי מרצועה)
ובכוונתי להעלות השוואה קצרה לעומת הקופטר הרגיל
יחידת הסרוואים קצת בעייתית להרכבה/טיפול שוטף
אבל גורמת לדיוק העברה מקסימאלי של הפקודות לסווש-פלט
הגוף עשוי 2 דפנות בלבד, ולכן מתקבל גוף צר מאוד עם חתך פנים קטן
אני צופה שהוא יהיה מהיר יותר מהקופטר הרגיל.
בקצרה, כנראה שהם קיבלו הרבה פידבקים ועשו מקצה שיפורים יפה מאוד !!!
כאשר אבצע טיסת מבחן אעלה את הסקירה.
אני הייתי ממליץ לקנות את גרסאת הרצועה ולשדרג את הטורק...
מבחינת התחזוקה השוטפת יהיה יותר קל ובמבחינת הביצועים הם
יהיו זהים...... מיתקון הסרווים על הפרו (גרסאת הטורק) יכולה
לעצבן ואף לייאש לעומת גרסאת הספורט (רצועה). כמו כן מתקון
הבקר ונפח החופה לסוללה..... (אני לא מאמין שאני רושם את זה על הפרו) :eek:
דניאל דקל
05-08-2010, 01:19:58
שגיא, ממה שקראתי בפורומים בחו"ל, כל מי שכבר לא מתחיל בתחום המסוקים משדרג ל TT
ברצועה יש לך איבוד הספק לא קטן, במיוחד כשהיא מתוחה כמו שצריך ל 3D...
שגיא, ממה שקראתי בפורומים בחו"ל, כל מי שכבר לא מתחיל בתחום המסוקים משדרג ל TT
ברצועה יש לך איבוד הספק לא קטן, במיוחד כשהיא מתוחה כמו שצריך ל 3D...
בגלל זה רשמתי לשדרג לטורק ואז אתה
נהנה משני עולמות של מתקון נוח
ועוצמה של מסוק הפרו.
היה לי את הפרו והיה לי את ה-SE V2
ואני מעדיף את ה-V2 עם טורק טיוב בזנב.
flyinglizard
05-08-2010, 02:56:45
שגיא, ממה שקראתי בפורומים בחו"ל, כל מי שכבר לא מתחיל בתחום המסוקים משדרג ל TT
ברצועה יש לך איבוד הספק לא קטן, במיוחד כשהיא מתוחה כמו שצריך ל 3D...
ספר את זה למיקאדו.
guylederer
05-08-2010, 06:46:44
אני מחכה להשוואה שמישהו יעשה ... יש לי גם כרגע קופטר X רצועה ... ואני מאד מעוניין בפרו ...
wind556
05-08-2010, 07:09:24
אני הייתי ממליץ לקנות את גרסאת הרצועה ולשדרג את הטורק...
מבחינת התחזוקה השוטפת יהיה יותר קל ובמבחינת הביצועים הם
יהיו זהים...... מיתקון הסרווים על הפרו (גרסאת הטורק) יכולה
לעצבן ואף לייאש לעומת גרסאת הספורט (רצועה). כמו כן מתקון
הבקר ונפח החופה לסוללה..... (אני לא מאמין שאני רושם את זה על הפרו) :eek:
שגיא, לקופטר איקס יש גירסת פרו עם רצועה, זה לא כמו בטי רקס שלפרו יש TT ולספורט יש רצועה
wind556
05-08-2010, 07:11:56
אני מחכה להשוואה שמישהו יעשה ... יש לי גם כרגע קופטר X רצועה ... ואני מאד מעוניין בפרו ...
גיא, כרגע יש לי את הטי רקס פרו, אין בכלל מה להשוות אותו לשום מסוק 450 אחר (וכידוע לך היה לי קופטר איקס שטס מצויין ומאד אהבתי אותו)
חד ביותר, מדוייק להפליא ומהיר
הקופטר פרו טס בדיוק אותו דבר
דניאל דקל
05-08-2010, 08:51:17
אני מחכה להשוואה שמישהו יעשה ... יש לי גם כרגע קופטר X רצועה ... ואני מאד מעוניין בפרו ...
תקבל בקרוב...
גם לי יש קופטרX רגיל, והחלטתי להתפנק עם הפרו...
yooovel
05-08-2010, 22:26:27
דניאל, יש ציוד כלשהו חופף בין שני המסוקים? (פרט לאלקטרוניקה ולהבים)
דניאל דקל
05-08-2010, 23:29:25
האמת, לא הרבה
אפילו כן הנסע שונה (מקשה אחת) ומייצב הגובה הוקטן משמעותית...
חופף: פלייר בר, גלג"ש ראשי ומשני,תמוכות מייצב גובה,מייצב כיוון, ציר ראשי וספינדל, טיילבום (במקרה של גרסת רצועה)
דניאל דקל
30-08-2010, 19:15:45
EHIROBO נפלו על הראש
קיט של פרו ירד ל 60$
http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?products_id=9062
למעשה כל מי שחווה לאחרונה ריסוק אכזרי של מסוק מסוג 450
לא שווה לו בכלל להזמין חלקי חילוף, שיזמין ישר את הקיט הנ"ל
אגב, לאחר ניסיון קצר איני ממליץ על גרסת ה TT
מכה אחת קטנה בגדר של הבית עם הזנב, ואחד מהגלגש"ים של ה TT נשברו
לקחתי את כל מכלול הזנב מהקופטר הישן שלי (גרסת רצועה) , ומאז יש שקט מאזור הזנב...
wind556
30-08-2010, 19:35:47
דניאל, אצלי בפרו הTT צריך שמשאית תעלה על המסוק כדי שהגלגל"שים יינזקו
בניתי מפלדה 0.8 מ"מ הארכה לסנפיר, מספיק ארוך ומכופף בזוית מקבילה לרצפה, ומאז הבן שלי מטיס בלי חשש, זה שומר מכל מגע ברוטור הזנב גם בנחיתות על שטח בעייתי
בעקבות ההתנסות שלי עם התוספת הזאת ,אני יודע שגם טירון שלא הטיס מעולם יסתדר עם זה יופי
אני מחכה להשוואה שמישהו יעשה ... יש לי גם כרגע קופטר X רצועה ... ואני מאד מעוניין בפרו ...
גיא, לך על זה, יש לי CX PRO גרסת רצועה, גם את הטורק אני מתכוון לרכוש בעתיד הקרוב.
המסוק פשוט יציב יותר מ V2 אתה יכול להתנסות במסוק שלי.
המלצה למתחילים, לקנות את גרסת הרצועה, חבל לפגוע בטורק טיוב בנחיתות קשות, ותמיד אפשר
לשדרג את הזנב. לגבי הבנייה כמו שנאמר, מיקום הסרוואים בעייתי, הם ממוקמים על יחידת אלומיניום
שאין גישה אליה לאחר ההרכבה, כלאמר אם צריך להחליף סרוו מכל סיבה שהיא צריך לפרק את כל
שלשת הסרוואים עם היחידה עליה הם ממוקמים.
לגבי חיווט- בגדול אין הרבה מקום לחיווט כמו ב V2 צריך ממש כישרון כדי ל "העלים " את כל החוטים
לא ממש נוח, הבקר ממוקם על צד הממסוק, את המקלט יש לשם על צד המסוק או בגוף המסוק,
שם ממש אין גישה להעברת החוטים- ( הכל אפשרי כמובן רק הרבה סבלנות ).
בפרו הסוללה יושבת טוב יותר באלכסון כחלק בלתי נפרד מה FRAM של המסוק ולא בליטת קרבון,
כמו ב V2.
הראש כמובן שונה, MAIN SHAFT ארוך במעט ו SWASH PLAT רחב יותר, הספינדל גם ארוך
יותר.
בשורה תחתונה, משתלם בפעם הראשונה שהטסתי איתו הרגשתי בהבדל, פשוט יציב יותר.
דניאל דקל
31-08-2010, 07:45:04
לגבי ציר ראשי (Main Shaft)
גם אם הוא ארוך במעט, תמיד ניתן להשתמש גם בציר הראשי של הקופטרX הרגיל
הרי ממילא כיוון הפיטש יכול להעשות גם דרך השלט וגם דרך כיוון אורכי הלינקים
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.