צפייה בגרסה מלאה : שאלה ניקל מאטל או ניקל קדיום?
adibenbasat
06-08-2010, 18:17:24
מישהו מוכן להסביר לי מה ההבדלים בינם, מה החסרונות והיתרונות ובעיקר מה כדי לשים בטיסן?:confused:
MDreamer
06-08-2010, 18:49:26
קראת את המאמר שלי על סוללות?
adibenbasat
06-08-2010, 20:44:19
לא, אפשר לינק?
MDreamer
06-08-2010, 21:22:08
קראת את המאמר שלי על סוללות?
:)
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=2035&highlight=%F1%E5%EC%EC%E5%FA
Boogle
07-08-2010, 02:06:58
זה נורא פשוט - אל תשים שום ניקל מטאל בציוד המוטס שלך.
או ניקל קדמיום או LIFE
adibenbasat
07-08-2010, 12:48:15
תודה על העזרה-הדברים יותר ברורים לי, אגב, יופי של מאמר-ממצא וברור:)
מאמר יפה
יש 3 דברים שחסרים :
1: לא התייחסתה לנושא אפקט הזיכרון שיש בניקל קדמיום ואין בניקל מטל - (יתרון גדול כאשר לכאורה חושבים שהסוללה טעונה אך בפועל לא בעקבות האפקט זיכרון ) - לכן ניקל מטל עדיפה
2: סוללה ניקל-מטל בעלת פריקה אפסית לאומת ניקל -קדמיום בתחום העבודה.
3: סוללה ניקל-מטל מגיעה עים קיבולים משמעותיים יותר גדולים ולכן זמן הטסה גדול יותר - מה שמבטל את תאוריית השרידות שלך היות שזמן הטיסה גבוהה משמעותית .
אם נוסיף את כל שאר היתרונות שמניתה סוללה ניקל -מטל עדיפה ?
אשמח לקבל התיחסויות
עמיחי
Boogle
07-08-2010, 14:20:42
מאמר יפה
יש 3 דברים שחסרים :
1: לא התייחסתה לנושא אפקט הזיכרון שיש בניקל קדמיום ואין בניקל מטל - (יתרון גדול כאשר לכאורה חושבים שהסוללה טעונה אך בפועל לא בעקבות האפקט זיכרון ) - לכן ניקל מטל עדיפה - לא ולא, הניקל מטאל הסטנדרטיות מפתחות זכרון לא פחות מקדמיום! קדמיום הנטענת במטען חכם במחזור של פריקה->טעינה לעולם תראה לך את מצבה האמיתי.
2: סוללה ניקל-מטל בעלת פריקה אפסית לאומת ניקל -קדמיום בתחום העבודה. - אך ורק הדגמים החדשים של הסוללות , נדירים הפאקים לטיסנים מהטכנולוגיה הזו.
3: סוללה ניקל-מטל מגיעה עים קיבולים משמעותיים יותר גדולים ולכן זמן הטסה גדול יותר - מה שמבטל את תאוריית השרידות שלך היות שזמן הטיסה גבוהה משמעותית . - ראה להלן
אם נוסיף את כל שאר היתרונות שמניתה סוללה ניקל -מטל עדיפה ?
אשמח לקבל התיחסויות
עמיחי
כמה דברים נוספים:
י1.כולת הפריקה של סוללות קדמיום (ערך C) גבוה משמעותית מסוללות מטאל
2. - הסיבה העיקרית למה זה מסוכן- עקומת הפריקה של מטאל היא כזו שהיא מבלפת אותך לחשוב שהיא טעונה מלא בעוד היא פרוקה כמעט לגמרי ואז נפילת מתח יכולה לצוץ בשניות. - אין דרך לדעת כמה קיבול הפסדת ומה היחס בין מה שצרכת למה שנשאר.
ניקל קדמיום ממורידה מתח תחת עומס בפרופורציה לקיבול שנשאר כך שמד מתח בשילוב עם נגד עומס יגלו לך במקום מה מצב הסוללה.
התצרוכת של סוללה בטיסן דלק היא כזו שסוללת קדמיום של 1700 MAH תחזיק לך את כל יום ההטסה עם עודף.
בכל מקרה, אני אישית ממליץ לעבור לטכנולוגיית הליתיום בעיקר בציוד יקר, במחיר שלפני שנתיים היית קונה פאק בסיסי של קדמיום או מטאל אתה יכול לקנות פאק של LIFE שללא רגולטור כלשהו יתן לך גם זרמים גבוהים, וגם מתח יציב לאורך זמן, בסוף יום הטסה תטען אותה למלא (היא אוהבת להשמר במלא) וביום ההטסה הבא לא צריך לעשות כלום.
גם ניתן לטעון אותה בתוך הטיסן , היא בטוח לגמרי.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.