התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חברים שאלה לגבי מנוע



asaf g
29-10-2008, 19:30:27
כידוע לפני כשנה+,- יצא המנוע החדש של חברת "THUNDER TIGER -RED LINE 53" ומשום מה אין עליו שום חוות דעת בפורום שלנו .
הייתי רוצה לקבל חוות דעת על המנוע במידה ולמישהוא יש \ היה ניסיון עם המנוע .
מפשפוש בפורומים חו"לים יש הרבה חוות דעת עליו כולל השוואות בין חברות שונות והוא אכן לא נופל מהם.

האם נכון הדבר ? ( ומדובר פה על חברות כגון OS , YS שהם המקובלות במנועים למסוקי 50 )
תודה על כל התשובות ואולי נפתח פה דיון מעניין:rolleyes:

אסף

AMIR
29-10-2008, 19:42:02
יש את המנוע הנ"ל ל"ניסן וצחי"...
לפיהם הם מדווחים על תוצאות יפות
אני מציע שתשאל אותם..

עזוב אותך שטויות.. לך על O.S :D)

asaf g
29-10-2008, 19:47:10
תודה על התשובה אך אני לא הולך לקנות את המנוע .

אורח
30-10-2008, 00:11:32
יש את המנוע הנ"ל ל"ניסן וצחי"...
לפיהם הם מדווחים על תוצאות יפות
אני מציע שתשאל אותם..

עזוב אותך שטויות.. לך על O.S :D)

אמיר. לא הייתי ממהר כלכך לפסול את המנוע....;)

הוא חזק מאוד.כמה זמן הוא יחזיק? זו כבר שאלה אחרת.

AMIR
30-10-2008, 19:53:41
אני ממש לא פסלתי את המנוע...
אני ממליץ על O.S;)

ניסן וצחי
30-10-2008, 20:25:17
צחי מטיס את הטירקס עם הטנדרטייגר 53.
המנוע חזק יותר באופן משמעותי מהאו אס - מורגש, וכל מי שרוצה מוזמן לראות.
אנו מטיסים כרגע עם מאסל 2, בעבר עם מאסל 5, ועם אליין (שהתפרק לאחר מס' מועט של טיסות).
בהמשך יעלה עליו אטורי שמיועד לרדליין - ועפ"י חוו"ד ברנריידר - התוצאות פשוט הטובות ביותר בקטגוריה.

לגבי אורך חיים - בדיוק כמו או אס (לפני המנוע הזה הטסנו עם או אם הייפר) - כלומר, לאחר כ- 15 עד 18 גאלונים היה צריך להחליף מייסבים (יש גם או אסים שהלכו אחרי 7 גלונים...)

אני מאמין כי צחי יוסיף עוד מדעתו האישית והמיקצועית, אך דבר אחד בטוח:
גם לאחר שהמנוע יילך סופית - על הטירקס יעלה רק, ורק הרדליין

ניסן

asaf g
31-10-2008, 17:41:41
תודה סוף סוף תשובה עניינית :)

קרמבו
06-11-2008, 20:10:29
עד כמה שאני זוכר נכון המנועים שלהם היו סוג ז.אבל אולי הם הישתפרו ושינו את אייכות החומרים שלהם בכול מיקרה נפח גדול יותר הוא ערובה לחיי מנוע ארוכים יותר ומומנט טוב יותר בכול טווח הסל"ד של המנוע

אופיר נחום
06-11-2008, 20:21:05
נפח גדול יותר הוא לא ערובה למומנט טוב יותר (תלוי גם במהלך הבוכנה) וגם לא ערובה לחיי מנוע ארוכים יותר (תלוי בהרבה משתנים, מודגש סל"ד העבודה).

המנועים של TT עדיין לא שיא האיכות. אבל נראה לי שאני אנסה אחד בקרוב.

אורח
06-11-2008, 21:23:21
נפח גדול יותר הוא לא ערובה למומנט טוב יותר (תלוי גם במהלך הבוכנה) וגם לא ערובה לחיי מנוע ארוכים יותר (תלוי בהרבה משתנים, מודגש סל"ד העבודה).

המנועים של TT עדיין לא שיא האיכות. אבל נראה לי שאני אנסה אחד בקרוב.

תודיע לי שאני אבוא לברך.;);););););)

קרמבו
06-11-2008, 21:35:59
אופיר!נפח גדול יותר הוא כן ערובה למומנט גבוהה יותר.ברור שגם מהלך בוכנה ארוך יותר יתן מומנט גבוהה יותר אבל רק בסל"ד הנמוך(כמו אופנוע שטח)ומהלך קצר יותר(בוכנה רחבהיותר)יתן הספק גבוהה יותר רק בסל"ד הגבוהה יותר(כמו אופנועי כביש קיצוניים סופר ספורט)

קרמבו
06-11-2008, 21:39:59
ועוד דבר.שהנפח גדל תא הבערה גדל לכן מחיב שההספק יגדל לכן תוכל להקטין את הערכים בגוברנור שלך ולבקש מהמנוע פחות סיבובים ולכן אמרתי שהוא יעריך ימים

asaf g
06-11-2008, 23:54:42
ומה מבחינת כוונים ? מהנסיון שלי עם או אס הכוונים אינם משתנים וקל מאוד להגיע עם המנוע לכוון מדוייק.
יכול להיות בגלל איכות החומרים שמנועי או אס בנויים מהם?
ומעבר לכך אם המנוע הואLONG STOKE גם בסלדים נמוכים יותר הוא ייתן עדיין הרבה כוח .

אורח
07-11-2008, 02:58:58
ומה מבחינת כוונים ? מהנסיון שלי עם או אס הכוונים אינם משתנים וקל מאוד להגיע עם המנוע לכוון מדוייק.
יכול להיות בגלל איכות החומרים שמנועי או אס בנויים מהם?
ומעבר לכך אם המנוע הואLONG STOKE גם בסלדים נמוכים יותר הוא ייתן עדיין הרבה כוח . מנוע LONG STROCK עובד על טורים מעט יותר נמוכים.והוא נותן יותר כוח ממנוע "רגיל" בעיקר בסלדים הגבוהים.המנועפחות דועך.בעיקר בטיפוס מהיר ואגרסיבי למעלה.

asaf g
07-11-2008, 07:29:48
ok אז אם הוא אכן long stroke סביר להניח שאורך חייו אולי של הסליב ,רינג ,בוכנה ,טלטל
יהיה יותר ארוך ( עדיין לא דיברנו על פין בוכנה , ומייסבים ).:confused:

יציאה מנקודת הנחה שכוונו את המנוע נכון טמפ' וכו'...:confused:

ניסן וצחי
07-11-2008, 08:21:27
ok אז אם הוא אכן long stroke סביר להניח שאורך חייו אולי של הסליב ,רינג ,בוכנה ,טלטל
יהיה יותר ארוך ( עדיין לא דיברנו על פין בוכנה , ומייסבים ).:confused:

יציאה מנקודת הנחה שכוונו את המנוע נכון טמפ' וכו'...:confused:

מי אמר שהמנוע הוא long stroke ? לא שמעתי באף מקום שהוא long stroke !
צחי

ניסן וצחי
07-11-2008, 08:29:02
מנוע LONG STROCK עובד על טורים מעט יותר נמוכים.והוא נותן יותר כוח ממנוע "רגיל" בעיקר בסלדים הגבוהים.המנועפחות דועך.בעיקר בטיפוס מהיר ואגרסיבי למעלה.

לפי התאוריה הזו המנוע הוא ממש לא LONG STROCK ! ההפך, הוא עובד בטורים גבוהים יותר
(גם בפועל וגם על הנייר).
צחי

asaf g
07-11-2008, 08:49:20
ניסן צחי אף אחד לא אמר שהמנוע הוא LONG STROKE אך התפתח כתוצאה מהדיון משהוא יפה שאוליי אנשים לא מבינים את המשמעות בין LONG , ל-SHORT
ואולי כדאי קצת לדסקס על העניין.

אסף:rolleyes:

אורח
07-11-2008, 10:57:41
לפי התאוריה הזו המנוע הוא ממש לא LONG STROCK ! ההפך, הוא עובד בטורים גבוהים יותר
(גם בפועל וגם על הנייר).
צחי
מעולם לא אמרתי שהמנוע הוא LONGSTROCK.:):):)

קרמבו
07-11-2008, 12:40:58
עמית!!! הכול הפוך אצלך!כמה שהמהלך בוכנה ארוך יותר הוא יהי חזק יותר בנמוכים ובביניים יחסית למהלך קצר.כמו כן ההחשה של מהלך ארוך איטית יותר הוא פחות קרבי ומתאים פחות לחיים בסל"ד גבוהה. תיקרא קצת יריחון מוטו ותבין

ניסן וצחי
07-11-2008, 14:06:09
ניסן צחי אף אחד לא אמר שהמנוע הוא LONG STROKE אך התפתח כתוצאה מהדיון משהוא יפה שאוליי אנשים לא מבינים את המשמעות בין LONG , ל-SHORT
ואולי כדאי קצת לדסקס על העניין.

אסף:rolleyes:

אין לי שום בעיה להמשיך לדסקס בעניין, פשוט בהודעה הקודמת שלך קישרת את המושג LONG STROCK למנוע הרדליין ומהכרותי עם המנוע תיקנתי אותך, מעבר לכך גם אני לומד מפם לפעם
עוד משהו חדש, אין לי בעיה שיתקנו גם אותי.
צחי

asaf g
07-11-2008, 15:30:44
ok אם יצרתי אי הבנה או בלבול אני מתנצל אך לא טענתי שהוא LONG אמרתי שאם הוא כן LONG אז אולי הוא עובד בסלדים יותר נמוכים ולכן אורך חייו יותר גבוהים.

אסף

אורח
07-11-2008, 20:18:15
עמית!!! הכול הפוך אצלך!כמה שהמהלך בוכנה ארוך יותר הוא יהי חזק יותר בנמוכים ובביניים יחסית למהלך קצר.כמו כן ההחשה של מהלך ארוך איטית יותר הוא פחות קרבי ומתאים פחות לחיים בסל"ד גבוהה. תיקרא קצת יריחון מוטו ותבין



אם אתה אומר אני לא מתווכח:);)