PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה חיבור בין בקר לסוללה



nadavli
17-08-2010, 22:31:35
מהבקר שלי יוצא קונקטור אנכי ואופקי (ראו בתמונה)

יש לי סוללה של lightmax שהחיבור שלה מתאים עבור החיבור של הבקר. עכשיו , הזמנתי סוללה נוספת שחיבורה הוא xt 60 והוא אינו מתחבר לבקר. הזמנתי את הקונקטורים האלו http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9572

עכשיו, שאלתי היא מה עליי לעשות בכדי לחבר את הסוללה החדשה לבקר? יש אפשרות להוציא קונקטור ?

תודה מראש, נדב.

nir 43
17-08-2010, 22:56:50
לפרק את ההלחמות

nadavli
17-08-2010, 23:07:05
איך אני עושה זאת? עם פלאייר ?

nir 43
17-08-2010, 23:08:04
עם מלחם

DanielJoseph20
18-08-2010, 00:07:50
לחיבור מסוג זה קוראים DEANS
שים לב שאתה צריך מלחם חזק לפרק את ההלחמות האלה...
במידה ואתה עושה את התהליך עם מלחם רגיל זה יכול לגרום נזק, עקב מעבר של החום לגוף הסוללה

RonTo
18-08-2010, 06:52:58
ביצוע הלחמות הוא דבר שדורש ידע וניסיון.
זה לא דבר מסובך אבל אם יתבצע באופן לא מוצלח יכול להרוס לך את הסוללה או אפילו לגרום להתנתקות החיבור באוויר.

ממליץ לך בחום להיעזר בבעל ניסיון. לא חסרים כאן כאלה

אייל שפירא
18-08-2010, 07:22:09
א ז ה ר ה ! ! !

פירוק הלחמות של סוללה יכול לגרום מאוד בקלות לקצר, מה שיכול במקרה הטוב רק להרוס אותה ובמקרה הרע להרוס לך את הפרצוף!

אם אתה מתעקש לבצע את החלפת הקונקטור בעצמך זכור -
יש לנתק חוט אחד בלבד, ולהלחים אותו לקונקטור החדש ולכסות אותו בשרינק לפני שמנתקים את החוט השני.
חשוב לשים לב למינוס והפלוס! (שחור מינוס, אדום פלוס)
חשוב שבשום שלב החוטים לא יגעו זה בזה, ושלא יגעו שניהם יחד במשהו מתכתי כמו פלאייר או מלחציים שאוחזים את הקונקטור.

אני ממליץ לך על סדר העבודה הזה:
1. חתוך אחד מהשרינקים ונתק באמצעות מלחם (עם קצת בדיל) את החוט הראשון.
2. תפוס בגומיה את כל שאר החוטים צמודים לסוללה.
3. חדש את הבדיל על הכבל החשוף. זהירות - החוטים האלה מוליכים חום מאוד מהר, תחזיק אותו עם פלאייר או מלקחיים.
4. שים בדיל בקונקטור. רצוי לחבר את הקונקטור לבן הזוג שלו כדי לשמור שהחום לא יזיז את הברזלים בתוך הפלסטיק.
5. ודא שאתה הולך להלחים את הצד הנכון מבחינת מינוס ופלוס.
6. רק עכשיו שים שרינק על החוט, לאחר שהתקרר.
7. הלחם את החוט והקונקטור, תפוס את החוט עם פלאייר כדי לא לחטוף כווייה.
8. לאחר שהבדיל התקבע והתקרר משוך את החוט כדי לוודא שהוא תפוס חזק.
9. נצל את החום של איזור ההלחמה והחלק את השרינק מטה, כדי שיתכווץ גם באיזור הפנימי.
10. עשה אותו דבר עם החוט השני, שים לב! אם חיברת את הקונקטור לבן הזוג שלו - בתחתית יהיו לך שני פינים בולטים ממתכת שיכולים לקצר את הסוללה! שים עליהם איזשהו איזולירבנד או משהו.

אתה מוזמן לעיין בזה: http://www.efly.co.il/forums/blog.php?b=49

בהצלחה!

nadavli
18-08-2010, 12:09:00
תודה רבה אייל, הועלת לי רבות

asaf_aloush
18-08-2010, 12:47:52
א ז ה ר ה ! ! !

פירוק הלחמות של סוללה יכול לגרום מאוד בקלות לקצר, מה שיכול במקרה הטוב רק להרוס אותה ובמקרה הרע להרוס לך את הפרצוף!

אם אתה מתעקש לבצע את החלפת הקונקטור בעצמך זכור -
יש לנתק חוט אחד בלבד, ולהלחים אותו לקונקטור החדש ולכסות אותו בשרינק לפני שמנתקים את החוט השני.
חשוב לשים לב למינוס והפלוס! (שחור מינוס, אדום פלוס)
חשוב שבשום שלב החוטים לא יגעו זה בזה, ושלא יגעו שניהם יחד במשהו מתכתי כמו פלאייר או מלחציים שאוחזים את הקונקטור.

אני ממליץ לך על סדר העבודה הזה:
1. חתוך אחד מהשרינקים ונתק באמצעות מלחם (עם קצת בדיל) את החוט הראשון.
2. תפוס בגומיה את כל שאר החוטים צמודים לסוללה.
3. חדש את הבדיל על הכבל החשוף. זהירות - החוטים האלה מוליכים חום מאוד מהר, תחזיק אותו עם פלאייר או מלקחיים.
4. שים בדיל בקונקטור. רצוי לחבר את הקונקטור לבן הזוג שלו כדי לשמור שהחום לא יזיז את הברזלים בתוך הפלסטיק.
5. ודא שאתה הולך להלחים את הצד הנכון מבחינת מינוס ופלוס.
6. רק עכשיו שים שרינק על החוט, לאחר שהתקרר.
7. הלחם את החוט והקונקטור, תפוס את החוט עם פלאייר כדי לא לחטוף כווייה.
8. לאחר שהבדיל התקבע והתקרר משוך את החוט כדי לוודא שהוא תפוס חזק.
9. נצל את החום של איזור ההלחמה והחלק את השרינק מטה, כדי שיתכווץ גם באיזור הפנימי.
10. עשה אותו דבר עם החוט השני, שים לב! אם חיברת את הקונקטור לבן הזוג שלו - בתחתית יהיו לך שני פינים בולטים ממתכת שיכולים לקצר את הסוללה! שים עליהם איזשהו איזולירבנד או משהו.

אתה מוזמן לעיין בזה: http://www.efly.co.il/forums/blog.php?b=49

בהצלחה!

+1000000000000000000000000000