PDA

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! TRX 600 בעיית פלייבר



אורח
30-10-2008, 02:16:38
זו הפעם השניה השבוע שאני שומע על TRX600 שנגזר לו הפלייבר בדיוק אחרי ה CAGE

לתשומת לבכם

lior_bar_ami
30-10-2008, 02:29:03
הקדמת אותי... :mad:
אולי נתחיל להטיס פחות חזק.... NOT!!

mosheg
30-10-2008, 05:53:51
גם לי נגזר שבוע שעבר , המסוק ממשיך לטוס בלי בעיה גם עם אחד ( עד הנחיתה במיידי ).

Shay
30-10-2008, 06:30:02
מה זה CAGE

eranb
30-10-2008, 10:49:43
קרה לי גם ...
לא מסוכן -הרולים נעשו קצת יותר איטיים...
הלוואי שזה יהיה הדבר היחיד שעלול להיגזר באוויר!
זיכרו:
מסוקים=ברגים ושקלים...
ערן :)

אורח
30-10-2008, 10:51:23
קרה לי גם ...
לא מסוכן -הרולים נעשו קצת יותר איטיים...
הלוואי שזה יהיה הדבר היחיד שעלול להיגזר באוויר!
זיכרו:
מסוקים=ברגים ושקלים...
ערן :)

ובקבוק לוקטייט:)

אורח
30-10-2008, 10:53:51
מה זה CAGE


CAGE זה החלק אלומיניום (הבהיר) המרובע באמצע הראש.הוא מחזיק את הפלייבר(המוט ברזל ששני הכנפונים מחוברים אליו)

http://www.heliguy.com/Forum/images/userpix/989_CIMG0775_Small_1.jpg

ליאור זהבי
30-10-2008, 11:59:45
למי זה קרה ?

והאם היו אילו אזהרות לפני השבירה ?

TooLy
30-10-2008, 14:09:41
קרה גם לי בעבר, המסוק המשיך לטוס כרגיל.

eranb
30-10-2008, 14:47:49
תשובה לליאור לגבי סימנים מוקדמים:

אתה מרגיש חום ורעידות בארנק....
השלב הבא-יש שלט עם חץ לכספומט...

ערן.

ליאור זהבי
30-10-2008, 14:54:25
תשובה לליאור לגבי סימנים מוקדמים:

אתה מרגיש חום ורעידות בארנק....
השלב הבא-יש שלט עם חץ לכספומט...

ערן.

גם זה משהו. :D

אבל אני יותר התכוונתי לשאול הםא למשל לפני כן היה נראה כאילו הפלייבר התעקם קלות מבלי שחטף בפועל מכה ? לעיתים זה יכול לשמש סימן מקדים לשבירה.

אורח
30-10-2008, 15:20:21
תשובה לליאור לגבי סימנים מוקדמים:

אתה מרגיש חום ורעידות בארנק....
השלב הבא-יש שלט עם חץ לכספומט...

ערן.


*********************חח

מספר 1 אתה

ניסן וצחי
30-10-2008, 15:32:26
גם זה משהו. :D

אבל אני יותר התכוונתי לשאול הםא למשל לפני כן היה נראה כאילו הפלייבר התעקם קלות מבלי שחטף בפועל מכה ? לעיתים זה יכול לשמש סימן מקדים לשבירה.

גם לנו קרה - פעמיים.
לא הייתה שום התראה מוקדמת, והכל היה תקין.
לציין שבפעם השנייה צחי אפילו לא הרגיש - אלא רק בריחוף לנחיתה המסוק רעד קלות.

ניסן

נאור
30-10-2008, 15:37:59
למי שקרה האם קרה עם פלייבר 400מ"מ או 440מ"מ ?

נועם ג
30-10-2008, 15:45:01
אם כבר העלת את הנושא...מה באמת ההבדל בין 2 הפליברים הנ"ל?

TooLy
30-10-2008, 19:04:01
קרה לי עם 400 מ"מ המקורי, אך לפני הקייג' הנוכחי (בדגם הישן)

Chen Zarfati
30-10-2008, 19:45:59
הפיתרון היעיל לבעית שבירת הפלייברים הוא לשים מעין "קונוסים" מיד אחרי הcage כאשר הוא מפזר את העומס הרב שיש בסוף הcage על גבי מספר סנטימטרים נוספים.
חלופה אפשרית היא משקולות קרובות לcage.

בהצלחה

ניסן
30-10-2008, 19:48:47
בקייג' החדש כמו של ה 600nsp תיקנו את הבעיה בהוספת קונוסים שבולטים מהקייג'.

TooLy
30-10-2008, 20:21:25
זה שונה כבר בדמי הפרו של ה-600 ניטרו, ראיתי פלייברים נשברים גם עם הקונוסים.

ניסן
30-10-2008, 20:24:50
זה שונה כבר בדמי הפרו של ה-600 ניטרו, ראיתי פלייברים נשברים גם עם הקונוסים.


מוזר :confused:

אורח
30-10-2008, 22:57:19
אתן לכם טיפ קטן.בין הקונוסים לסוף ה CAGE שימו צינור קרבון חלול(בקוטר פנימי של הפלייבר) באורך של ס"מ-2.....עובד יופי.

Chen Zarfati
30-10-2008, 23:25:11
הפיתרון הכי טוב- http://www.rcmarket.org/flybar-conus-4mm-pr-9075.html

אם קיימים כבר קונוסים על הcage, ניתן להוסיף גם נוספים אך בכיוון ההפוך.

לי זה פתר את כל בעיות שבירת הפלייברים שהיו לי לפני המון זמן, לא עם הטירקס 700 (אך אני מאמין שזהו פיתרון תואם).

lior_bar_ami
31-10-2008, 02:47:44
גם במקרה שלי מדובר בפלייבר עם קונוסים..