צפייה בגרסה מלאה : בעיה בג'ירו E-SKY
matan-segal1
30-10-2008, 11:09:32
יש לי מסוק האני בי קינג, יש עליו ג'ירו של E-SKY
כשאני מחבר את הסוללה הג'ירו מנצנץ מהר כמה שניות כדי להיתאפס אבל הוא לא מצליח להתאפס ולאחר הנצנוץ המהיר במקום להתאפס ושהנורה תדלוק באופן קבוע הנורה ממשיכה לנצנץ לאט והג'ירו לא מתאפס.
משהו נתקל בבעיה הזאת?
ומה עושים במצב כזה?
תודה.
מתן סגל.
יש לי מסוק האני בי קינג, יש עליו ג'ירו של E-SKY
כשאני מחבר את הסוללה הג'ירו מנצנץ מהר כמה שניות כדי להיתאפס אבל הוא לא מצליח להתאפס ולאחר הנצנוץ המהיר במקום להתאפס ושהנורה תדלוק באופן קבוע הנורה ממשיכה לנצנץ לאט והג'ירו לא מתאפס.
משהו נתקל בבעיה הזאת?
ומה עושים במצב כזה?
תודה.
מתן סגל.
תבדוק שהמפסק של נועל הג'ירו על מצב נועל.
תעדכן.:)
wind556
30-10-2008, 13:27:38
לג'ירו של קינג אין נועל זנב, למעט אם הוא שידרג אותו....
matan-segal1
30-10-2008, 13:36:23
לא שדרגתי כלום.
לג'ירו יש כפתור normal ו-revers
ועוד שעון של פלוס ומינוס.
קישור לג'ירו.
http://www.xheli.com/eskygyro.html
copterx.co.il
30-10-2008, 14:07:43
מקזז הכיוון בשלט לא באמצע !
TooLy
30-10-2008, 14:12:58
מקזז הכיוון בשלט לא באמצע !
בדיוק
החזר את הקיזוז לאמצע ואל תזיז את סטיק הזנב עד עד שהוא מתאפס.
matan-segal1
31-10-2008, 02:31:51
תודה לעונים.
עוד בעיה שצצה לי, הג'ירו לא שומר את הזנב.
ככל שאני פותח מנוע המסוק מסתובב יותר ויותר מהר סביב הציר של הרוטור הראשי, הג'ירו לא שומר על הזנב שישאר במקומו.
האם הג'ירו דפוק? או שמה עשיתי משהו לא נכון?
יכול להיות שחיברתי את הג'ירו לערוץ לא נכון? לאיזה ערוץ אמורים לחבר את הג'ירו?
תודה לעונים.
עוד בעיה שצצה לי, הג'ירו לא שומר את הזנב.
ככל שאני פותח מנוע המסוק מסתובב יותר ויותר מהר סביב הציר של הרוטור הראשי, הג'ירו לא שומר על הזנב שישאר במקומו.
האם הג'ירו דפוק? או שמה עשיתי משהו לא נכון?
יכול להיות שחיברתי את הג'ירו לערוץ לא נכון? לאיזה ערוץ אמורים לחבר את הג'ירו?
אם לג'יירו שלך יש שתי יציאות בחוטים אז את החוט בעל שלושת הגידים מחברים לערוצ 4
ואת החוט עם הגיד הבודד מחברים לערוץ 5
אחר כך תבדוק האם הג'יירו מתקן לכיון הנכון.
ובסוף בסוף תבדוק פסיעה של הלהבים.
matan-segal1
31-10-2008, 04:44:13
לג'ירו שלי האומנם ישנם שני חוטים, אך חוט אחד (נקבה) מתחבר לסרוו של הזנב וחוט שני (זכר) מתחבר למקלט.
matan-segal1
31-10-2008, 04:49:29
משהו שעלה לי בראש.
יכול להיות שבמידה והפסיעה של הלהבים ברוטור הראשי גדולה מידי אז המסוק יסתובב סביב הציר הראשי במהירות נמוכה ולא יעצר?
אני מתכוון המסוק עובד בשיטת PPCM כך שישנם שלושה סרוואים שמגדילים ומקטינים את הפסיעה של הלהבים כשפותחים ומורידים מצערת, כך שבמידה והמנוע נגיד עובד על סל"ד נמוך וישנה פסיעה גדולה מידי של הלהבים אז הדחף שהם מייצרים מסובבים את המסוק על הציר והרוטור בזנב לא מסוגל להחזיק את המסוק בצורה ישרה.
זה יכול להיות או שאני טועה?
Nlackrif
31-10-2008, 08:31:50
רגע רגע רגע,
לפני התאוריות, תבדוק כיוונים בשלט. לגבי הערוץ הנכון, אם אתה מדליק שלט ומזיז את סטיק הסיבסוב ימינה ושמאלה והזנב זז- אתה בערוץ הנכון.
דבר שני - בדיקת הכיוונים במסוק, תניח את המסוק על הריצפה, תרים לאט לאט סל"ד. עכשיו שהסל"ד נמוך, תנסה לשחק אם הזנב לצדדים תראה איך הוא מגיב (אם אתה לוקח סטיק ימינה הזנב צריך לזוז שמאלה, אם לא תהפוך כיוון של הערוץ בשלט)
דבר שלישי- אם ברגע שאתה מרים סל"ד ובלי לגעת בסטיק הסיבסוב הזנב מתחיל להשתולל - הפוך כיוון של הג'ירו ואז נסה שוב את הסעיף הקודם.
**זה מה שאני הייתי עושה, עשה זאת בזהירות רבה**
בהצלחה, ניר.
matan-segal1
31-10-2008, 10:41:44
תודה ניר.
עשיתי את הבדיקות הללו, בהתחלה, והכל זז כמו שצריך.
הבעיה שלי היא כשאני משנה כיוון לג'ירו הוא לא מצליח להתאפס.
Nlackrif
31-10-2008, 10:58:08
שנה כיוון בג'ירו וגם בשלט ואז תבדוק.
כמובן תבדוק שהקיזוז באמצע.
מחכה לדווח.
daniel30
31-10-2008, 18:30:01
יש לי מסוק האני בי קינג, יש עליו ג'ירו של E-SKY
כשאני מחבר את הסוללה הג'ירו מנצנץ מהר כמה שניות כדי להיתאפס אבל הוא לא מצליח להתאפס ולאחר הנצנוץ המהיר במקום להתאפס ושהנורה תדלוק באופן קבוע הנורה ממשיכה לנצנץ לאט והג'ירו לא מתאפס.
משהו נתקל בבעיה הזאת?
ומה עושים במצב כזה?
תודה.
מתן סגל.
יש לי את אותה הבעיה רק בבלט סי פי.
מה אני אמור לעשות?
TooLy
31-10-2008, 18:44:32
תוכל לקרוא את התשובה, יש לכם את אותו הג'ירו.
matan-segal1
31-10-2008, 23:02:06
הבעיה נפתרה.
הג'ירו היה בסדר גמור!
הבעיה שהייתה היא בהני בי קינג הראשון ההנעה של הרוטור האחורי היא באמצעות גלגלי שיניים ולא באמצעות רצועה, מה שקרה זה שהיה רווח קטן בין הגלגלי שיניים שנשחקו מעט והם החליקו אחד על השני והרוטור האחורי היסתובב במהירות יותר נמוכה מהרוטור הראשי.
במידה ואני ימצא אני מתכוון להביא גלגלי שיניים מתכת.
הבעיה נפתרה.
הג'ירו היה בסדר גמור!
הבעיה שהייתה היא בהני בי קינג הראשון ההנעה של הרוטור האחורי היא באמצעות גלגלי שיניים ולא באמצעות רצועה, מה שקרה זה שהיה רווח קטן בין הגלגלי שיניים שנשחקו מעט והם החליקו אחד על השני והרוטור האחורי היסתובב במהירות יותר נמוכה מהרוטור הראשי.
במידה ואני ימצא אני מתכוון להביא גלגלי שיניים מתכת.
אני לא מאמין שיש כאלו אבל אם אתה מתכוון להחליף את שני הגלגלים למתכת.
יהיה לך מסיבה עם הפרעות רדיו אורות וזיקוקים.:)
matan-segal1
01-11-2008, 04:41:43
אתה בטוח?
גם אם אני יטיס אותו עם שלט 2.4?
אתה בטוח?
גם אם אני יטיס אותו עם שלט 2.4?
קודם כל אני בטוח בדבר אחד.שאם אתה הולך להחליף גלגל שיניים ממתכת שיגע במתכת אחרת (לא נשמע לי הגיוני בעליל אבל נגיד)אתה תעשה הפרעות.כמה קריטי זה יהיה ? לא יודע. אבל מתכת במתכת לא טוב ליהודים.ולפעמים גלגשי"ם כאלו מפלסטיק דוקא טובים יותר.
matan-segal1
01-11-2008, 11:15:12
אוקי תודה, אני יקח את זה בחשבון.
dekelm
01-11-2008, 17:05:54
נכנסתי קצת באיחור לדיון הזה אבל בטח יקרו לבעלי ה- Esky עוד כמה דברים נפלאים עם המסוקים אז מהנסיון שלי יש כמה בעיות עם הזנב והג'יירו של Esky במערכת Honey bee king 2.
1. בום לא מתוח מספיק ואז הרצועה מחליקה.
2. יצא לי להרכיב בום חדש ובטעות סובבתי את רצועת הזנב חצי סיבוב לכיוון הנגדי (ממש לא טוב...).
3. רצועת הזנב תמיד קופצת החוצה משני המייסבים שמוליכים אותה (אפשר לשים שם שני שייבות שיחזיקו את הרצועה במקום).
בדיקה כללית לרוטור זנב esky לפני טיסה: ראשית הרוטור אמור להסתובב אחורה (לכיוון הרצפה) לאחר מכן יש להחזיק את הרוטור ביד ולנסות לסובב את הלהבים בעדינות - אם הרצועה קופצת שיניים אז צריך למתוח מעט את הבום. במידה ובזמן טיסה המסוק מתחיל להסתחרר במהירות מפתיעה (שאפילו Esky לא האמינו שהוא מסוגל) אז הרצועה קפצה לך החוצה והרסה לך את הערב (תוציא את הארנק :( )
דקל
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.