PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מרגיש תקוע בהטסה



נולד לטוס
31-08-2010, 09:33:54
בתקופה האחרונה אני מרגיש תקוע ברמת ההטסה ואני לא יודע מה לעשות והסביר מה:

אני מרחף בכיף קרוב רחוק , בשליטה טובה (כמובן זנב אלי אולי קצת על הצד אבל מיד חוזר) אני מסובב את המסוק סביב צירו ומטפס לגובה בבטחון וכמובן מחזיר אותו . להלן הבעיה

נוז אין ממש מפחיד אותי ואני ממש רוצה לכבוש את המיומנות הדרושה

הקפות ,בפעם האחרונה שניסיתי זה הסתבך ברמות ולמרות שהמסוק כמעט יצא מכלל סכנה לבסוף רוסק אם אני לא טועה אלעד דוב היה שם לראות את המחזה הכואב

ולכן אני פונה אליכם אם יש לכם טיפים לשפר מיומנות בכל הנושאים שכתבתי , מיותר לומר שאם אין שליטה במהלכים אלו אין טעם לנסות להפוך את המסוק . בברכה כפיר

sagi
31-08-2010, 09:38:32
סימולטור
וכמה שיותר ואם תכניס את עצמך למצבים קשים
בסימולטור יהיה לך יותר קל בשטח !!!!
סימולטור כבר אמרתי ????!!!! :eek:

guylederer
31-08-2010, 09:41:21
שגיא אמר הכל ...
לא כדאי לך לעשות בכלל הקפות אם אתה לא עושה את זה בסימולטור ...
לדעתי השלבים הם ככה :
ריחוף אם זנב
צדדים - שמאל ימין
ואף אליך
ורק אחרי זה אתה מתחיל הקפות ... לפני זה אין טעם ...
אני פשוט התאמנתי על כל שלב אחרי שעשיתי אותו טוב בסימולטור יישמתי במציאות
עד שהגעתי לשלב של אף אליך והמראתי ככה ... אחרי שהתרגלתי לעבור מכל מצב למצב אחר
ראיתי שאני עושה הקפות בלי להתאמן אפילו ...
ושוב סימולטור !

wind556
31-08-2010, 09:48:24
אמרו לך כבר סימולטור?
אבל יש עוד משהו קטן שמאד תורם ליכולת לעבור אינטואיטיבית לטיסה אליך, וזה טיסן..
תארגן לך טיסן קטן ופשוט, אתה תופתע עד כמה זה משנה את התפיסה החזותית במוח ועד כמה זה מסיר פחדים.
ראיתי לא מעט אנשים שזה העביר אותם מעבר למחסום

lior_bar_ami
31-08-2010, 09:55:48
דעה קצת אחרת...

סימולטור הוא אמנם כלי מדהים לשיפור מיומנות קיימת וחידוד האינסטיקטים - אך הוא לא יתקן אותך באם תצע דברים בצורה שגויה ו/או תסגל הרגלים או שיטות עבודה לא נכונות.

שעת הדרכה עם מדריך צמוד שדוקר את הבעיות שלך ונותן לך ביטחון לנסות דברים חדשים, וגם שולח אותך הביתה עם תובנות ושיערים לסימולטור שוות ערך להרבה שעות סימולטור.....

menymu
31-08-2010, 10:23:15
משום מה אחרי הרבה סימולטור לי יותר קל שהפנים אלי :)

בכל מקרה אני מכניס את עצמי למצבים "קשים" כמו ששגיא אמר ומרחף מכל הזוויות ככה שאני אדע מה לעשות וצריך לעשות את זה הרבה בכדי שיהיה לך את האינסטינקט בכדי לדעת מה לעשות.

בכל מקרה בסימולטור אני עלוף העולם גם ב-3D :D במציאות לא הפעלתי Idle בחיים...

rex450
31-08-2010, 11:34:08
+1 גם אני מרגיש תקוע אני יודע הכל עם המסוק הקפות שמיניות עם הצדדים חוץ מהפנים אליי שאני מפחד ו3d כמובן שיש עוד זמן אבל בסימולטור אני שולט עם הפנים הכל אני עושה ובשטח אני מפחד לעשות מה שהתאמנתי בסימולטור מה אני עושה?

zvok
31-08-2010, 15:11:20
כל מה שנאמר הוא טוב תקרא את Radd's School תחפש ב Google לדעתי שווה להוסיף לשאר הדברים שהועלו כבר.

יאיר1
31-08-2010, 17:27:14
בתקופה האחרונה אני מרגיש תקוע ברמת ההטסה ואני לא יודע מה לעשות והסביר מה:

אני מרחף בכיף קרוב רחוק , בשליטה טובה (כמובן זנב אלי אולי קצת על הצד אבל מיד חוזר) אני מסובב את המסוק סביב צירו ומטפס לגובה בבטחון וכמובן מחזיר אותו . להלן הבעיה

נוז אין ממש מפחיד אותי ואני ממש רוצה לכבוש את המיומנות הדרושה

הקפות ,בפעם האחרונה שניסיתי זה הסתבך ברמות ולמרות שהמסוק כמעט יצא מכלל סכנה לבסוף רוסק אם אני לא טועה אלעד דוב היה שם לראות את המחזה הכואב

ולכן אני פונה אליכם אם יש לכם טיפים לשפר מיומנות בכל הנושאים שכתבתי , מיותר לומר שאם אין שליטה במהלכים אלו אין טעם לנסות להפוך את המסוק . בברכה כפיר

היי ,אני מטיס בגלילות בימי שישי ,ומוכן לנסות לעזור לך ,ללא תמורה.
אם אתה מעוניין,דבר איתי בפרטי.

geft
31-08-2010, 18:54:28
דעה קצת אחרת...

סימולטור הוא אמנם כלי מדהים לשיפור מיומנות קיימת וחידוד האינסטיקטים - אך הוא לא יתקן אותך באם תצע דברים בצורה שגויה ו/או תסגל הרגלים או שיטות עבודה לא נכונות.

שעת הדרכה עם מדריך צמוד שדוקר את הבעיות שלך ונותן לך ביטחון לנסות דברים חדשים, וגם שולח אותך הביתה עם תובנות ושיערים לסימולטור שוות ערך להרבה שעות סימולטור.....







+1

avihaik
01-09-2010, 00:19:59
תומך בדבריו של עודד בכל לב.
טיסן קטן שיוכל לשפר לך את התפיסה החזותית....

אטקין ש
01-09-2010, 00:52:11
חייב להגיד משהו בעניין!

אני בסימולטור מצליח לעשות מלא דברים שלא הייתי חולם לעשות בשטח.

כמו טיסות הפוכות ,טיסה צד (ציקצוקים) , לופים, רולים בשליטה טובה.

הכי קל בסימולטור לטיס מולי.

ותטיסה מולי בשטח אני לא מצליח לעבור!!!!!!!!!!!!!!

שולט בשטח ברמה של לרחף בכל גובה שהזנב מולי.
סיבובים 360 מעלות .
טיסה צד ימין ושמאל.
הרבה חברה שראו אותי בשטח אמרו לי שבהחלט אני מטיס מעולה ביחס לזמן שאני מטיס

ולא שאני עושה טעויות שהמסוק מלוי ברור לי ימין סטיק ימינה(עובדה שבסימולטור זה מצליח לי)

שאלה העם זה בגלל שיש לי BELTCP ?? (עודד אתה לא חייב לענות:D)

והאמת שחודשים לא ממש יצאתי להטיס בגלל המכשול הזה.

לילה טוב
אטקין ש

bendisar
01-09-2010, 10:53:18
בתקופה האחרונה אני מרגיש תקוע ברמת ההטסה ואני לא יודע מה לעשות והסביר מה:

אני מרחף בכיף קרוב רחוק , בשליטה טובה (כמובן זנב אלי אולי קצת על הצד אבל מיד חוזר) אני מסובב את המסוק סביב צירו ומטפס לגובה בבטחון וכמובן מחזיר אותו . להלן הבעיה

נוז אין ממש מפחיד אותי ואני ממש רוצה לכבוש את המיומנות הדרושה

הקפות ,בפעם האחרונה שניסיתי זה הסתבך ברמות ולמרות שהמסוק כמעט יצא מכלל סכנה לבסוף רוסק אם אני לא טועה אלעד דוב היה שם לראות את המחזה הכואב

ולכן אני פונה אליכם אם יש לכם טיפים לשפר מיומנות בכל הנושאים שכתבתי , מיותר לומר שאם אין שליטה במהלכים אלו אין טעם לנסות להפוך את המסוק . בברכה כפיר

אכן מחזה כואב, כואב ברמה של שילדה שבורה:(
כפי שאמרו לך פה, תתאמן גם בסימולטור על הטסת NOSE IN, אם לא הולך לך תנסה להתחבר למישהו בשטח בעזרת חניך מדריך כדי שיעזור לך לעבור את המשוכה הזאת
אני אישית פשוט לא כל כך מגיע יותר לקיבוץ עינת מסיבות כאלה ואחרות

נולד לטוס
01-09-2010, 13:23:56
אכן מחזה כואב, כואב ברמה של שילדה שבורה:(
כפי שאמרו לך פה, תתאמן גם בסימולטור על הטסת NOSE IN, אם לא הולך לך תנסה להתחבר למישהו בשטח בעזרת חניך מדריך כדי שיעזור לך לעבור את המשוכה הזאת
אני אישית פשוט לא כל כך מגיע יותר לקיבוץ עינת מסיבות כאלה ואחרות

אחריך לראשון :D

tkolber
01-09-2010, 16:52:13
חייב להגיד משהו בעניין!

אני בסימולטור מצליח לעשות מלא דברים שלא הייתי חולם לעשות בשטח.

כמו טיסות הפוכות ,טיסה צד (ציקצוקים) , לופים, רולים בשליטה טובה.

הכי קל בסימולטור לטיס מולי.

ותטיסה מולי בשטח אני לא מצליח לעבור!!!!!!!!!!!!!!

שולט בשטח ברמה של לרחף בכל גובה שהזנב מולי.
סיבובים 360 מעלות .
טיסה צד ימין ושמאל.
הרבה חברה שראו אותי בשטח אמרו לי שבהחלט אני מטיס מעולה ביחס לזמן שאני מטיס

ולא שאני עושה טעויות שהמסוק מלוי ברור לי ימין סטיק ימינה(עובדה שבסימולטור זה מצליח לי)

שאלה העם זה בגלל שיש לי BELTCP ?? (עודד אתה לא חייב לענות:D)

והאמת שחודשים לא ממש יצאתי להטיס בגלל המכשול הזה.

לילה טוב
אטקין ש


אני יכול להבין אותך וחייב לענות לך:

1. כן - בגלל שזה Belt CP, זה יותר קשה. אומר לך את זה אחד מחסידי ESKY שעדיין יש לו King 3 לזמנים שה - TREX מושבת. אין ספק שמסוק כמו REX 500 הרבה יותר יציב ולי באופן אישי היה ממש קל להטיס אותו אחרי ה - KING 3 (קשה באימונים - קל בקרב).
2. לגבי ההבדל בין הסימולטור למצב בשטח - גם לי זה קורה ואין ספק שיש מחסום מנטאלי שצריך לשבור אותו. אני נעזר בשוסל :D (תמורת תשלום כמובן), כך שלאחר שאני מתאמן על תרגילים ויודע לבצע אותם ממש טוב, אני נעזר במדריך רק לצורך המקרה שמשהו יתפספס ובכדי לדעת האם ניתן לשפר את אופן הפעולה בתרגילים. כך אני חוסך כסף (בריסוקים), מקבל ביטחון ויכול להתקדם כל פעם בצורה טובה.

מקווה שעזרתי, בהצלחה!!!

bendisar
01-09-2010, 17:18:09
חברה,
בשלבי הבסיס מסוק טוב יכול להקל על החיים, אבל הכל קשור בעיקר במטיס. רק שמתקדמים באמת אז ההבדלים מתחילים להתברר
אני התחלתי עם הוני בי CP2 שאיתו למדתי הכל עד להקפות ולופים אם הוא היה מצליח לעשות אותם
בלי להתפוצץ
אחר כך עברתי לקופטר איקס שאיתו הגעתי לרמה של טיסת ספורט (לופים, רולים, ריחופים הפוכים ותקטוקים מגעילים)
שעברתי לטירקס 250 קלטתי שהוא יותר מדוייק מהקופטר ומקל עלי יותר (במיוחד הג'ירו של אליין שהשאיר אבק ללוגיטק שהיה לי על הקופטראיקס) ואיתו למדתי 3D בסיסי+
(תקטוקים יפים, רולים, FUNNELים, ורבעי פירופליפים) אבל המסוק כן הגביל אותי מכיוון שהוא קטן וקשה לנסות עליו תמרונים חדשים

רק שעברתי לטירקס 500 באה הקפיצה העצומה קדימה ועכשיו אני מתעסק ב-3D בינוני ומתקדם
עושה כבר פירופליפים, PYRO-TIC-TOC, שמיניות FUNNELים כולל הפיכות באמצע, תקטוקי 4 נקודות וכל מיני קללות בסגנון
הנקודה שלי בכל העניין שלי היא:
העניין הוא שאין דרך מסויימת להתחיל, אין דרך מוחלטת שמתאימה לכולם וכל אדם הוא מקרה שונה
אבל לאלה שעברו את הריחופים וההקפות וטיסת הספורט (לופים+רולים) יש דרך להמשיך,
כאן כבר האיכות של המסוק חשובה, והגודל לפי התקציב (מומלץ לפחות גודל 500) גם הוא קובע