PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בלי נייטרו



קרמבו
06-11-2008, 19:53:21
מי בדק לאחרונה בצורה רצינית וארוכה את הדלק החדש של מגנום?הוא פשוט מרגיש עני ומגעיל

קרמבו
06-11-2008, 21:12:13
אני יודע שנושא זה כבר עלה לשיחה אבל עובדות אמיתיות לא קיבלנו.אגב נישבר לי הזי... מי מחיריי הדלק.ועוד משהו.עם המגנום הזה נטול נייטרו ויש בו תחליף למה הוא כול כך יקר 130 לפריירים ו110 לפחות פריירים????????

אורח
07-11-2008, 02:56:23
אני יודע שנושא זה כבר עלה לשיחה אבל עובדות אמיתיות לא קיבלנו.אגב נישבר לי הזי... מי מחיריי הדלק.ועוד משהו.עם המגנום הזה נטול נייטרו ויש בו תחליף למה הוא כול כך יקר 130 לפריירים ו110 לפחות פריירים????????

הדלק ממה ששמעתי בסדר.רק שיש לי הפתעה לא נעימה בשבילך.מחירי הדלק הולכים לטוס לחלל.יש דיבורים על למעלה ממאתיים שקל לגאלון.

קרמבו
07-11-2008, 12:34:19
כן ידוע:( חבל שהוא לא דלק טוב.היינו יכולים לחסוך ולהוריד את שרון לריצפה.נכון למה שניראה לי עכשיו גם 50 ש"ח זה הרבה לדלק הזה

asaf g
07-11-2008, 13:05:13
כנראה זה הזמן לעבור למסוקים עם מנועי בנזין 96 אוקטן כגון פרדטור ואקסל למיניהם????:(:mad:

איזי
07-11-2008, 14:10:06
לאחר שחיפשתי מידע על הסיבות לעליית מחירי הדלקים ומעבר לשימוש בדלקים נטולי ניטרו (או שימוש במנועים חשמליים) מצאתי ותירגמתי את העמוד הבא:
האם ספקי הניטרו מתייבשים? (http://www.tissan.co.il/index.php?option=com_content&view=article&id=114:2008-11-07-12-03-11)

המקור: Are nitro supplies drying up? (http://www.rcmodelreviews.com/nitroshortage.shtml)

איזי

עמיתפורת
07-11-2008, 17:07:35
מי אמר שהדלק לא טוב בדיוק?
מ י בדק אותו כאן, השתמש בפלאג של מאגנום, כיוון מנוע כמו שצריך ואמר שהדלק לא טוב?

אני בשבוע הבא, פשוט לא היה לי זמן לזה, אעשה בדיקה כמו שצריך, אצלם סרטון וככה כווווווולם ירגעו.
השבוע תהיה תשובה.

נאור
07-11-2008, 17:21:30
השאלה איך הוא משפיע על אורך חיי המנוע

עמיתפורת
07-11-2008, 17:59:58
רק הזמן יגיד ומה הבעיה איתו שאתה חושב שידפוק את המנוע?

נאור
07-11-2008, 18:47:19
לאחר שחיפשתי מידע על הסיבות לעליית מחירי הדלקים ומעבר לשימוש בדלקים נטולי ניטרו (או שימוש במנועים חשמליים) מצאתי ותירגמתי את העמוד הבא:
האם ספקי הניטרו מתייבשים? (http://www.tissan.co.il/index.php?option=com_content&view=article&id=114:2008-11-07-12-03-11)

המקור: Are nitro supplies drying up? (http://www.rcmodelreviews.com/nitroshortage.shtml)

איזי

המאמר הזה נכתב לפני כמעט חצי שנה והוא לא עדכני
מחירי הנפט ירדו
וגם המחסור בניטרו עבר
http://runryder.com/helicopter/t471439p1

איזי
07-11-2008, 19:25:18
המאמר הזה נכתב לפני כמעט חצי שנה והוא לא עדכני
מחירי הנפט ירדו
וגם המחסור בניטרו עבר
http://runryder.com/helicopter/t471439p1

צודק, אבל...

חברות רבות, ואני מרשה לעצמי לנחש שבינהם גם ספקי ניטרו, גידרו את מחירי הנפט בימים שמחיר החבית עבר את ה-100$, למשך מספר שבועות הם חייכו.
היום, עם הירידה החדה במחיר החבית חברות אלו עדיין משלמות מחיר שלרוב כמעט כפול ממחירה של חבית בשוק.

נאור
07-11-2008, 19:33:36
צודק, אבל...

חברות רבות, ואני מרשה לעצמי לנחש שבינהם גם ספקי ניטרו, גידרו את מחירי הנפט בימים שמחיר החבית עבר את ה-100$, למשך מספר שבועות הם חייכו.
היום, עם הירידה החדה במחיר החבית חברות אלו עדיין משלמות מחיר שלרוב כמעט כפול ממחירה של חבית בשוק.

ימים יגידו
מה שקובע את המחיר זה התחרות

קרמבו
07-11-2008, 21:59:27
ניסיתי עם הפלג בלי הפלג המיוחד.ניראה מרגיש ונישמע חראאאא.מרוב שהוא עני שומעים את המנוע צועק מרוב כאב.ככה:eek:

עמיתפורת
07-11-2008, 22:12:24
איזה מנוע זה?

קרמבו
07-11-2008, 22:17:15
os 91

אורח
08-11-2008, 01:50:40
os 91

אם בא לך קפוץ לגלילות ואעזור לך בשמחה.

קרמבו
08-11-2008, 08:12:56
אם בא לך קפוץ לגלילות ואעזור לך בשמחה.

אני גר רחוק מידי.תודה בכול אופן.וזה לא שלא הגעתי איתו למצב אופטימלי.אלה שהוא כול כך עני(והדלק הזה עני בשמן רק18%)שזה די וודאי.ככה אני מרגיש.שהמנוע פשוט ניגמר ומהר.ככה ניראה לי:o

אליקופטר
08-11-2008, 08:23:37
חברה מה הלחץ למרות שההיתי לקוח מושבע של מגנום לא מתאים לי השינויים האילו אז מוסיפים 30 שקל וקונים קוול פאוור.

AMIR
08-11-2008, 09:23:21
גם הCOOL POWER כבבר בשמיים- באיזורי ה 170-200 ש"ח לגאלון!!!
נראה כי אני לא מתוכנן לעבור לדלק החדש... נשאר עם COOL POWER! יהיה בסדר
והמחירים יירדו רק אם נתקומם ולא נקנה דלק בערך לכמה חודשים!!! ככה בטוח יירדו המחירים!
מה גם שאני מחפש את הדלק של טיסן חיפה למסוקים! אני בטוח שישמש כאחלה של אלטרנטיבה!

אורח
08-11-2008, 11:09:45
גם הCOOL POWER כבבר בשמיים- באיזורי ה 170-200 ש"ח לגאלון!!!
נראה כי אני לא מתוכנן לעבור לדלק החדש... נשאר עם COOL POWER! יהיה בסדר
והמחירים יירדו רק אם נתקומם ולא נקנה דלק בערך לכמה חודשים!!! ככה בטוח יירדו המחירים!
מה גם שאני מחפש את הדלק של טיסן חיפה למסוקים! אני בטוח שישמש כאחלה של אלטרנטיבה!

תתחיל! ....אנחנו כבר מצטרפים אליך.:)

אופיר נחום
08-11-2008, 11:17:02
מה גם שאני מחפש את הדלק של טיסן חיפה למסוקים! אני בטוח שישמש כאחלה של אלטרנטיבה!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

liran
08-11-2008, 11:24:32
מי שהמנוע שלו נראה מרגיש נשמע חרא, זה בגלל שהוא לא מכוון, ולא משנה באיזה דלק משתמשים. אני הגעתי עם הדלק הזה לתוצאות מצויינות והגדלת זמן טיסה משמעותית. כל מה שצריך זה לכוון את המנוע כמו שצריך ואם מישהו לא יודע איך מכוונים מוטב שיעזר במי שכן יודע לפני שהוא מדבר "עובדתית" על מה שאין לו מושג בו
שיהיה בהצלחה

עמיתפורת
08-11-2008, 11:52:13
אמת ויציב!

אורח
08-11-2008, 12:23:42
אופיר .....תרשה לי .::D:D:D:D:D:D:D:D:D

אופיר נחום
08-11-2008, 13:05:51
אני הגעתי עם הדלק הזה לתוצאות מצויינות והגדלת זמן טיסה משמעותית

תכין לך בצד זוג מיסבים...

liran
08-11-2008, 13:18:49
תכין לך בצד זוג מיסבים...

ביום שבו הם יגמרו אני אחליף אותם בדיוק כפי שאתה תחליף במנוע שאתה משתמש בו בבוא העת, עם הדלק שאתה משתמש בו, וממש לא מעניין אותי באיזה דלק מדובר...המנוע של אף אחד לא חסין מפני בלאי במיסבים ושום שימוש בדלק כזה או אחר לא יהפוך את המייסבים של שום מנוע לחסינים יותר או פחות מפני בלאי של המייסבים, מהסיבה הפשוטה שזה בלאי ומי שלא מבין את פירוש המילה אני ממליץ לו בחום לגשת למילון אבן שושן ולחפש.

אופיר נחום
08-11-2008, 18:38:28
ביום שבו הם יגמרו אני אחליף אותם בדיוק כפי שאתה תחליף במנוע שאתה משתמש בו בבוא העת, עם הדלק שאתה משתמש בו, וממש לא מעניין אותי באיזה דלק מדובר...המנוע של אף אחד לא חסין מפני בלאי במיסבים ושום שימוש בדלק כזה או אחר לא יהפוך את המייסבים של שום מנוע לחסינים יותר או פחות מפני בלאי של המייסבים, מהסיבה הפשוטה שזה בלאי ומי שלא מבין את פירוש המילה אני ממליץ לו בחום לגשת למילון אבן שושן ולחפש.

יש לך המון ביטחון בשביל מי שמשתמש בדלק זמן קצר בלבד. אני מאוד מקווה שאני טועה והמיסבים יחזיקו אצלך. לדיון הזה יהיה יותר בשר עוד חצי שנה בערך, אז רק תוכל לדעת אם יש בעיות או לא.

liran
08-11-2008, 19:04:34
יש לך המון ביטחון בשביל מי שמשתמש בדלק זמן קצר בלבד
לא ראיתי שכתבת את זה למי שקפץ מיד להשמיץ את הדלק רק בגלל שהוא לא יודע לכוון את המנוע שלו כמו שצריך.

לדיון הזה יהיה יותר בשר עוד חצי שנה בערך, אז רק תוכל לדעת אם יש בעיות או לא.

החבר'ה בחו"ל דווקא חושבים שיש לדיון הזה הרבה בשר כבר עכשיו ואינם חוששים מלנסות משהו חדש גם במחיר של חוסר סיפוק מיידי כמו שכל כך אוהבים בארץ, אלא נהנים גם מההתנסות, מטעויות, מלמידה וכן... גם מהצלחה, ומדווחים שהדלק נותן תוצאות מעולות, והאמן לי שהחבר'ה האלה שורפים גאלונים יותר ממה שאני ואתה אי פעם נחלום לשרוף.

אליקופטר
08-11-2008, 19:06:21
בהחלט לא חכם לצאת בהצהרות כי הדלק מוכיח עצמו שאין די נסיון איתו,אני זוכר תקופה שההינו(אני ושמעון ומואיז הקטן) קונים דלק תוצרת עצמית זול(90 שקל 4ליטר לא 3.75) וכולם היתלהבו מהתוצאות נכון המנוע עבד אבל אחרי 4 חודשיים הוא כבר לא עבד ואז חלקנו(רק אני ושמעון, מואיז התעקש להמשיך ולחסוך 40 שקל מהדלק התקני) עברנו למגנום וראינו אז כבר תוצאות מנסיונו של שרון ובאמת הדלק הוכיח עצמו אבל שוב היה כבר נסיון איתו.
לירן מקווה שהנסיון יצליח כדי שכולנו נהנה (אני שמעון וגם מואיז הקטן).

שבוע טוב !:)

liran
08-11-2008, 19:09:17
אלון, אם אתה בכלל פרשת מהמסוקים אז זה אומר ששמעון ומואיז נשארו ? :D

אליקופטר
08-11-2008, 19:14:02
גדוווווווול !!! אבל מה שאתה לא יודע ששמעון ומואיז הם שמות המסוקים שלי:):):):)

האמת שלא עזבתי לא מצליח ולכן גם בוטלה המכירה (אני מניח שמשם אתה יודע) לקח להם קצת זמן אבל בסוף הצליחו לשכנע אותי אתה כבר מבין מי:).


:)

liran
08-11-2008, 19:19:31
אכן כן, משם אני יודע...
שמעון ומואיז הא? שובב...:D

קרמבו
08-11-2008, 23:07:25
מי שהמנוע שלו נראה מרגיש נשמע חרא, זה בגלל שהוא לא מכוון, ולא משנה באיזה דלק משתמשים. אני הגעתי עם הדלק הזה לתוצאות מצויינות והגדלת זמן טיסה משמעותית. כל מה שצריך זה לכוון את המנוע כמו שצריך ואם מישהו לא יודע איך מכוונים מוטב שיעזר במי שכן יודע לפני שהוא מדבר "עובדתית" על מה שאין לו מושג בו
שיהיה בהצלחה

אני מטיס עוד ליפני שידעתה לאיזה כיוון טיסן טס!!!אל תיתפוס עלי תחת כי הידע שלי במכניקה עולה עליך עשרות מונים.אםתיקראטוב תיראה שאמרתי שהגעתי להספק מרשים עם הדלק וגם אצלי הוא היה חסכוני רק ציינתי שהרעש שהוא הפיק לא לעניין ומרגיש שהשחיקה גבוהה מאוד למרות שהוא לא היתחמם.לא יהיה מאושר מימני בארץ עם ניפטר מהתלות בנייטרו הזה אז תרגיע ידידי.

mosheg
09-11-2008, 06:46:20
השבת בפעם הראשונה שנתקלתי בדלק הזה הצלחתי לכוון את המנוע בלי בעיות וגם עם פלג רגיל
בינתיים זה היה של מתלמד ולא לטיסה מאומצת. נשמע בסדר , רק הסרק מגעיל , אולי בגלל הפלג.
לא יכול בשלב זה לעדכן לגבי האיכות , אבל זה בהחלט עובד.

עמיתפורת
09-11-2008, 09:36:07
כשתחליף פלג משה הסרק יהיה מעולה...

mosheg
09-11-2008, 12:01:59
ולאיזה םלאג מחליפים ?

אורח
09-11-2008, 12:37:51
ולאיזה םלאג מחליפים ?

לפלאג מיוחד של MAGNUM. (כדי שתהיה משועבד עוד קצת לחברה :))

liran
09-11-2008, 15:24:16
ולאיזה םלאג מחליפים ?

או לפלאג של MAGNUM או ל-ENYA 3 או ל-OS A3 .
האתגר הוא בכיוון האיידל שהוא מעט לא יציב בהתחלה. אז מה שעושים זה מושכים בעדינות אלמנט אחד מהסליל של הפלאג החוצה שיבלוט. לי אישית לא היתה כל כך סבלנות להתעסק עם זה אז פשוט אני מעלה את קיזוז המצערת טיפה יותר גבוה מהרגיל וזה עוזר לי לשמור על איידל יציב במידת הצורך. חוץ מזה, בהחלט שווה את ההתעסקות הראשונית, צריך רק להשתחרר מהמחסום הפסיכולוגי.

ניסן וצחי
09-11-2008, 16:47:49
או לפלאג של MAGNUM או ל-ENYA 3 או ל-OS A3 .
האתגר הוא בכיוון האיידל שהוא מעט לא יציב בהתחלה. אז מה שעושים זה מושכים בעדינות אלמנט אחד מהסליל של הפלאג החוצה שיבלוט. לי אישית לא היתה כל כך סבלנות להתעסק עם זה אז פשוט אני מעלה את קיזוז המצערת טיפה יותר גבוה מהרגיל וזה עוזר לי לשמור על איידל יציב במידת הצורך. חוץ מזה, בהחלט שווה את ההתעסקות הראשונית, צריך רק להשתחרר מהמחסום הפסיכולוגי.

האם תוכל להסביר את הקשר בין קיזוז המצערת לבין " איידל יציב", כאשר אתה מדבר על איידל
האם אתה מתכוון לטיסה במצב של 100% במצערת? ואם כן, איך זה מתקשר לקיזוז המצערת?
בשבת האחרונה קיבלתי המלצה מחבר( שרון, ואת שם המשפחה אני לא יודע:o ) לבצע את המשיכה
של הסליל של הפלג בזוית של 45 מעלות( משכנו את שני האלמנטים הראשונים של הסליל), ואני חייב
לציין שהתוצאות פשוט מצויינות! המנוע עובד בצורה חלקה יותר במצב סרק! המנוע פחות מתחמם!
ובעבודה אגרסיבית עם הפיצ' המנוע פחות דועך!
אני מאמין שה"פטנט" הזה הוא אלתור זול לפלג של מגנום , לכן השלב הבא יהיה לרוץ ולרכוש
פלג של מגנום ...
צחי

קרמבו
09-11-2008, 19:03:08
תגידו!סתם שאלה.המנוע הפיק את אותו הצליל הרך והנעים שהיה לו?או שעכשיו הוא צורם ומתכתי בטרוף.באמת ניראה למישהושדלק עם 18% שמן ומצריך כיוון עני כול כך לא יזיי... לו את המנוע?! מה אתם רציניים?!?!?ועוד דבר.למה אף אחד לא מתיחס למחיר המוגזם שלו?מישהו פה שילם 130 ש"ח.לא ניראה לאף אחד שעם ניפטרים מהנייטרו זה רק ברור שגם ניפטר מהמחיר הזה?מה יש אי אפשר לרדת מיתחת ל100 ש"ח?זה חצוב בסלע?!?!?

קרמבו
09-11-2008, 19:07:06
תכין לך בצד זוג מיסבים...

אופיר!מיסבים זה פחות מדעיג.לפי הצליל שלו זה מרגיש שהסליב בוכנה ורינג גם נישחקים יתר על המידה

toto
09-11-2008, 19:27:21
אני מחכה לבדיקות של עמית פורת... הן הכי מקיפות ורציניות,אבל בתנאי שלא יהיה משוחד...

קרמבו
09-11-2008, 19:40:26
אני מחכה לבדיקות של עמית פורת... הן הכי מקיפות ורציניות,אבל בתנאי שלא יהיה משוחד...

טווווב.אני לא מכיר אותו אבל עושה רושם שהוא מבין דבר

אורח
09-11-2008, 19:54:07
אני מחכה לבדיקות של עמית פורת... הן הכי מקיפות ורציניות,אבל בתנאי שלא יהיה משוחד...

הצלחת להצחיק אותי כפי שלא צחקתי כבר הרבה מאוד זמן.:D:D:D:D:D:D:D:D:D

אתה גדול!!!!.(הוא חבר טוב של ההוא מרחובות)

קרמבו
09-11-2008, 21:09:31
שיסל!לירן! למה אתם לא מיתיחסים לעניין המחיר?עזבו אותכם עכשיו בלאי ועניניים

liran
09-11-2008, 21:23:53
האם תוכל להסביר את הקשר בין קיזוז המצערת לבין " איידל יציב", כאשר אתה מדבר על איידל
האם אתה מתכוון לטיסה במצב של 100% במצערת? ואם כן, איך זה מתקשר לקיזוז המצערת?
בשבת האחרונה קיבלתי המלצה מחבר( שרון, ואת שם המשפחה אני לא יודע:o ) לבצע את המשיכה
של הסליל של הפלג בזוית של 45 מעלות( משכנו את שני האלמנטים הראשונים של הסליל), ואני חייב
לציין שהתוצאות פשוט מצויינות! המנוע עובד בצורה חלקה יותר במצב סרק! המנוע פחות מתחמם!
ובעבודה אגרסיבית עם הפיצ' המנוע פחות דועך!
אני מאמין שה"פטנט" הזה הוא אלתור זול לפלג של מגנום , לכן השלב הבא יהיה לרוץ ולרכוש
פלג של מגנום ...
צחי

התכוונתי לאיידל של טורים סרק כשהמסוק סטטי על הקרקע ולא לגרף או למצב עבודה באיידל אפ.
גם עם הפלאג של מאגנום ממליצים לעשות את השיפצור הזה עם הסליל למי שיש בעיות עם סרק לא יציב.
קרמבו, מחיר הדלק זה העלות היחידה שמפריעה לך בתחביב? וואלה אשריך, לי מפריעות עוד אי אילו עלויות, אבל אתה יודע מה החלטתי לפני כמה שנים ששווה לי כי אני נהנה מהתחביב, אז אני משלם כמו גדול...מה לעשות...גם בחו"ל משלמים כמו גדולים...זה עסק לא זול

toto
09-11-2008, 21:53:03
כל אחד והמומחיות שלו.. אני לא אשאל את עמית פ. על טיסה לצלילי מוסיקת וואלס, אבל במנועים, אין שני לו.

קרמבו
09-11-2008, 21:54:18
התכוונתי לאיידל של טורים סרק כשהמסוק סטטי על הקרקע ולא לגרף או למצב עבודה באיידל אפ.
גם עם הפלאג של מאגנום ממליצים לעשות את השיפצור הזה עם הסליל למי שיש בעיות עם סרק לא יציב.
קרמבו, מחיר הדלק זה העלות היחידה שמפריעה לך בתחביב? וואלה אשריך, לי מפריעות עוד אי אילו עלויות, אבל אתה יודע מה החלטתי לפני כמה שנים ששווה לי כי אני נהנה מהתחביב, אז אני משלם כמו גדול...מה לעשות...גם בחו"ל משלמים כמו גדולים...זה עסק לא זול

אני מקווה שזה רק נידמה לי שאתה מיתנשא.אל תדבר סביב סביב אם אין נייטרו בדלק אין שום סיבה שניראת לעין שהוא יעלה 130 ש"ח בטח לא דלק שכזה.הייתי זורם איתו ומטיס איתו בכול מחיר אם הוא היה עולה 60 ש"ח לגלון.רק אז היה שווה לבזבז את המנוע עליו

liran
09-11-2008, 22:05:32
וכשהדלק הרגיל עלה 130 ש"ח מה עשית? עירבבת לבד? קנית את הדלק של טיסן חיפה? יופי לך!
לי שווה 130 ש"ח שזה מחיר שאני רגיל אליו ויכול להשיג את הדלק 5 דקות מהבית, ולך לא...נו אז? אז אל תקנה...כל אחד שיעשה מה בא לו... אני מרוצה. אתה לא מרוצה.

gaeitan
09-11-2008, 23:02:33
אני מקווה שזה רק נידמה לי שאתה מיתנשא.אל תדבר סביב סביב אם אין נייטרו בדלק אין שום סיבה שניראת לעין שהוא יעלה 130 ש"ח בטח לא דלק שכזה.הייתי זורם איתו ומטיס איתו בכול מחיר אם הוא היה עולה 60 ש"ח לגלון.רק אז היה שווה לבזבז את המנוע עליו

חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
להלן הקישור:
http://www.magnumfuels.com/

ניסן וצחי
09-11-2008, 23:14:12
חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
להלן הקישור:
http://www.magnumfuels.com/

תודה על תשובה\תגובה רצינית ועיניינית! מה שנשאר כרגע( מלבד מיבחן אמינותו של הדלק
לאורך זמן) הוא לבדוק ולדרוש הסבר לסוגיית המחיר, מה זאת אומרת "בארץ זה לא תופס"?
צחי

gaeitan
09-11-2008, 23:52:52
תודה על תשובה\תגובה רצינית ועיניינית! מה שנשאר כרגע( מלבד מיבחן אמינותו של הדלק
לאורך זמן) הוא לבדוק ולדרוש הסבר לסוגיית המחיר, מה זאת אומרת "בארץ זה לא תופס"?
צחי

אם היצרן מציין שהחדש זול מהישן ב- 10$ ובארץ הוא נמכר באותו המחיר לזה התכוונתי "לא תופס" ועוד מכינים אותנו לעליית מחיר הדלק. למה?
פה אני מסכים עם קרמבו. זה לא המחיר עצמו, הרי כולנו נשלם בסופו של דבר. מחיר הדלק לא ישבור אותנו, אבל מרגיז שעושים על גבינו כסף מסיבה לא מוצדקת תוך ניצול תקופת העמימות.
נותנים לי להרגיש פראייר. לא אוהב את זה.

אורח
10-11-2008, 00:16:50
אם היצרן מציין שהחדש זול מהישן ב- 10$ ובארץ הוא נמכר באותו המחיר לזה התכוונתי "לא תופס" ועוד מכינים אותנו לעליית מחיר הדלק. למה?
פה אני מסכים עם קרמבו. זה לא המחיר עצמו, הרי כולנו נשלם בסופו של דבר. מחיר הדלק לא ישבור אותנו, אבל מרגיז שעושים על גבינו כסף מסיבה לא מוצדקת תוך ניצול תקופת העמימות.
נותנים לי להרגיש פראייר. לא אוהב את זה.

זו אחת הסיבות שאני לא מתכוון להטיס עם הדלק הזה יותר.
גם להשתמש באדולן וגם לשלם מחיר של "חומר" אמיתי:rolleyes:

אבי סירוטה
10-11-2008, 11:33:32
אם היצרן מציין שהחדש זול מהישן ב- 10$ ובארץ הוא נמכר באותו המחיר לזה התכוונתי "לא תופס" ועוד מכינים אותנו לעליית מחיר הדלק. למה?
פה אני מסכים עם קרמבו. זה לא המחיר עצמו, הרי כולנו נשלם בסופו של דבר. מחיר הדלק לא ישבור אותנו, אבל מרגיז שעושים על גבינו כסף מסיבה לא מוצדקת תוך ניצול תקופת העמימות.
נותנים לי להרגיש פראייר. לא אוהב את זה.

איתן,
תגובותיך רציניות ונכונות באספקט המקצועי והמסחרי. גם אני התלבטתי באיזה דלק להשתמש ובסופו של דבר מאחר ואינני מטיס באטרף ולא 3D קל לי לשמור על הכיס וכמויות הדלק בהן אני משתמש ולכן
החלטתי לשלם מעט יותר כדי להשאר עם אמינות מנוע ארוכה יותר.
לגבי האיזכורים על בלאי מיסבים\מנוע בגוף השרשור, המרדף אחרי ביצועים מקטין תמיד ומשמעותית את אורך חיי המנוע מה גם שאינני יודע עד כמה אנשים באמת מתחזקים המנוע לפי הוראות היצרן. כל אחד יעשה את החושבים שלו מה עדיף לו יותר: מחיר דלק\ביצועים\חיי מנוע.

liran
10-11-2008, 15:45:10
לגבי האיזכורים על בלאי מיסבים\מנוע בגוף השרשור, המרדף אחרי ביצועים מקטין תמיד ומשמעותית את אורך חיי המנוע מה גם שאינני יודע עד כמה אנשים באמת מתחזקים המנוע לפי הוראות היצרן. כל אחד יעשה את החושבים שלו מה עדיף לו יותר: מחיר דלק\ביצועים\חיי מנוע.
מסכים איתך במאה אחוז.

קרמבו
10-11-2008, 19:25:09
זו אחת הסיבות שאני לא מתכוון להטיס עם הדלק הזה יותר.
גם להשתמש באדולן וגם לשלם מחיר של "חומר" אמיתי:rolleyes:

******************ח:D:D:D:D:D:D

קרמבו
10-11-2008, 19:57:16
וכשהדלק הרגיל עלה 130 ש"ח מה עשית? עירבבת לבד? קנית את הדלק של טיסן חיפה? יופי לך!
לי שווה 130 ש"ח שזה מחיר שאני רגיל אליו ויכול להשיג את הדלק 5 דקות מהבית, ולך לא...נו אז? אז אל תקנה...כל אחד שיעשה מה בא לו... אני מרוצה. אתה לא מרוצה.

אז זהו שלא!!! אני מטיס רק מגנום(הישן והטוב)ועד לחודשים האחרונים שילמתי פחות מי 130.כאשר רכשתי את החדש ממש ציפיתי שלא ארגיש בהבדל. ועכשיו חזרתי לקול פאוור לצערי.ולירן זאת הייתה הפעם האחרונה שאתה נופל עלי.תרגיע!!!

קרמבו
10-11-2008, 20:08:01
חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
להלן הקישור:
http://www.magnumfuels.com/

תשובה מקיפה ויפה;).לגבי הפלג יש הבדל בין אילה שציינתה לשל מגנום.הפלג שלהם בעל קדח פנימי גדול יותר.אני מעריך שזה לטובת תא בערה גדול יותר.וביזכות זה ניראה לי שהוא שמר על סרק יפה יותר

liran
10-11-2008, 20:25:53
כאשר רכשתי את החדש ממש ציפיתי שלא ארגיש בהבדל
כשרכשת את הדלק אמרו לך שתצטרך לכוון מחדש את המנוע ולהחליף פלאג, ואולי להוציא קצת את הסליל החוצה כדי להתגבר על הסרק הלא יציב? אם כן, אז כל הדברים הללו הם הבדל מאוד גדול בין לעבוד עם דלק שאתה רגיל ולא מצריך שום שינוי לבין החדש, מסכים? אם לא אמרו לך את כל אלה לפני הקנייה זה כבר סיפור אחר.

Nlackrif
10-11-2008, 21:01:04
אז זהו שלא!!! אני מטיס רק מגנום(הישן והטוב)ועד לחודשים האחרונים שילמתי פחות מי 130.כאשר רכשתי את החדש ממש ציפיתי שלא ארגיש בהבדל. ועכשיו חזרתי לקול פאוור לצערי.ולירן זאת הייתה הפעם האחרונה שאתה נופל עלי.תרגיע!!!


קרמבו, אתה אלוף...

מה תעשה אם הוא לא ירגיע תשלח לו הודעות פרטיות למוות...:D:D

קרמבו
11-11-2008, 17:52:15
קרמבו, אתה אלוף...

מה תעשה אם הוא לא ירגיע תשלח לו הודעות פרטיות למוות...:D:D

ניראה לך?אני לא כזה.ומיבחינתי הכול ברוח טובה;)

קרמבו
11-11-2008, 17:55:42
כשרכשת את הדלק אמרו לך שתצטרך לכוון מחדש את המנוע ולהחליף פלאג, ואולי להוציא קצת את הסליל החוצה כדי להתגבר על הסרק הלא יציב? אם כן, אז כל הדברים הללו הם הבדל מאוד גדול בין לעבוד עם דלק שאתה רגיל ולא מצריך שום שינוי לבין החדש, מסכים? אם לא אמרו לך את כל אלה לפני הקנייה זה כבר סיפור אחר.

אמרו לי שרצויי פלג מיוחד מעבר לזה כלום!אני הייתי בטוח בהתחלה שיש לי בעיה במנוע.ממש לא הוסבר לי שזה עולם אחר.

liran
11-11-2008, 18:49:59
אמרו לי שרצויי פלג מיוחד מעבר לזה כלום!אני הייתי בטוח בהתחלה שיש לי בעיה במנוע.ממש לא הוסבר לי שזה עולם אחר.
שמע, לדעתי, ושים לרגע בצד את עניין המחיר, אל תשלול עד שתצליח להביא את המנוע למצב שהוא עובד טוב. וזה ניתן, צריך קצת סבלנות, פשוט תחזיר את הסיכות למצב ברירת המחדל לפי הוראות היצרן, שים את אחד הפלאגים MAGNUM, ENYA 3 או OS A3 תמשוך בזהירות כריכה אחת החוצה מהסליל ב-45 מעלות (אני לא עשיתי את זה ועדיין הסתדר לי) ותתחיל משם . המנוע ירגיש בהתחלה חלש ולא יציב אבל אם תכוון בזהירות תוך שאתה מרגיש כל הזמן עם האצבע שהמנוע לא רותח בתחתית, תגיע לתוצאות טובות מאוד. אז תעשה חושבים מה הלאה אם שווה לך או לא. אבל מה שאתה תארת בתחילת השירשור זה לא התנסות רצינית עם משהו חדש כשאתה באמת נותן לו הזדמנות.

קרמבו
11-11-2008, 19:09:47
שמע, לדעתי, ושים לרגע בצד את עניין המחיר, אל תשלול עד שתצליח להביא את המנוע למצב שהוא עובד טוב. וזה ניתן, צריך קצת סבלנות, פשוט תחזיר את הסיכות למצב ברירת המחדל לפי הוראות היצרן, שים את אחד הפלאגים MAGNUM, ENYA 3 או OS A3 תמשוך בזהירות כריכה אחת החוצה מהסליל ב-45 מעלות (אני לא עשיתי את זה ועדיין הסתדר לי) ותתחיל משם . המנוע ירגיש בהתחלה חלש ולא יציב אבל אם תכוון בזהירות תוך שאתה מרגיש כל הזמן עם האצבע שהמנוע לא רותח בתחתית, תגיע לתוצאות טובות מאוד. אז תעשה חושבים מה הלאה אם שווה לך או לא. אבל מה שאתה תארת בתחילת השירשור זה לא התנסות רצינית עם משהו חדש כשאתה באמת נותן לו הזדמנות.

אני חוזר שוב.הגעתי למצב שהמסוק טס חזק עם הספק שלא נופל מי שום דלק אחר עם השנים הגעתי למצב שעלידי השמיעה שלי אני יכול לזהות עם סגרתי או פתחתי אפילו קליק אחד או אוליי שתיים.הרעש הצורם של המנוע עם דלק זה היה ממש מחריד בישבילי ניתן היה לישמוע ממש צליל מתכתי.מה אני אגיד לך?!? לא ניראה לי! וחבל שכך.אני גר בצפון מטיס לבד וקונה פעם בחודש כמות גדולה של דלק.תחושה שלי שאני יכול לרדת איתו למחיר ממש סביר וזה מבעס:(

liran
11-11-2008, 19:27:11
כמה פתוחה הסיכה הראשית? נגעת עם האצבע בתחתית המנוע? היה חם מהרגיל?

קרמבו
11-11-2008, 19:29:38
סיבוב אחד+קליק אחד או 2 והוא היה קר באופן די מפתיע

liran
11-11-2008, 19:39:53
תנסה לפתוח את הסיכה עוד טיפה עד שהמנוע ישמע שהוא מקבל מספיק דלק, כלומר שהרעש המתכתי יעלם. מה שנקרא שיהיה מכוון on the rich side. אני מניח שמשהו כמו בין 1/8 ל1/4 סיבוב יעשה את העבודה. עם הסיכה הנגדית התעסקת?

קרמבו
11-11-2008, 19:44:19
עם הנגדית היייתי חייב כדי שלא יכבה בסרק.אתה מיתכוון ל1+8 קליקים?

liran
11-11-2008, 19:50:01
התכוונתי בין שמינית לרבע סיבוב פתיחה, אבל חכה, אם נגעת גם בנגדית יש סיכוי שמעבר לעובדה שאתה עני בסיכה הראשית שזה התחום של מאמצע סטיק לפול סטיק אתה עוד עני בסיכה הנגדית שאחראית על התחום ממינימום סטיק עד לאמצע. תפתח גם את הסיכה הנגדית שמינית סיבוב וכדי שלא יכבה לך המנוע בסרק תרים קצת את ערך נקודת המינימום בגרף המנוע או לחלופין את הקיזוז.

קרמבו
11-11-2008, 19:56:22
עזוב רק שבמיקרה וחלילה הדלק יעבור את ה200ש"ח אני ינסה שוב ואקח את הטיפים שלך.תודה:)

ניסן וצחי
11-11-2008, 22:34:02
אני חוזר שוב.הגעתי למצב שהמסוק טס חזק עם הספק שלא נופל מי שום דלק אחר עם השנים הגעתי למצב שעלידי השמיעה שלי אני יכול לזהות עם סגרתי או פתחתי אפילו קליק אחד או אוליי שתיים.הרעש הצורם של המנוע עם דלק זה היה ממש מחריד בישבילי ניתן היה לישמוע ממש צליל מתכתי.מה אני אגיד לך?!? לא ניראה לי! וחבל שכך.אני גר בצפון מטיס לבד וקונה פעם בחודש כמות גדולה של דלק.תחושה שלי שאני יכול לרדת איתו למחיר ממש סביר וזה מבעס:(

יש מצב שהמייסבים שלך כבר עכשו דפוקים! אני מטיס אם הדלק הזה כבר די הרבה זמן ( 10 גלונים)
והתופעה שאתה מדבר עליה לא נראית לי הגיונית! אם תגיד לי שהטסת 3-4 גלונים והתחלתה לשמוע את הרעשים- אני אבין אותך, סגירה של הסיכה יותר מידי, אי שימוש בפלג הנכון, היתחממות המנוע...
אבל,אתה סהכ בשלבי נסיון וגם את הנסיון הדל הזה אתה לא עושה כמו שצריך( וכמו שאתה
נשמע אתה גם לא רוצה לעשות כמו שצריך). מה אני יגיד לך, לא נראה לי . נכון הדלק הזה לא פשוט
לכיוון( בטירקס לא היו לי הרבה בעיות, בסינרגי ניתקעתי קצת) אבל עם טיפול נכון תוך שמירה על טמפ
נכונה המנוע יעבוד איתו פצצה!
צחי