צפייה בגרסה מלאה : ניסוי בהתקנת Chase View
אייל שפירא
02-10-2010, 15:46:43
מצלמת "שלט רכב" עם עדשה רחבה מדיל אקסטרים מודבקת בקצה מוט קרבון שמחובר לזנב ולמייצב הכיוון.
הנוף והתאורה לא משהו כי זה צולם בשעת הזריחה, וגם בגלל שהמשקל האחורי העמיס מאוד על מייצב הכיוון ופחדתי להעמיס על הטיסנים שהוא לא יתלש מהמקום באויר.
http://www.youtube.com/watch?v=ROl6_R0JlPQ
חדי העין ישימו לב שבשביל לאזן את מרכז הכובד הדבקתי לסלואו סטיק סוללה נוספת מקדימה (שלא מחוברת לכלום) ולאיזי גליידר הדבקתי מברג גדול מעל החופה.
Boogle
02-10-2010, 23:29:26
הדבקת משקל ועדיין אתה סובל מנידנודים, אתה מקוזז ליותר מדי UP לדעתי או שאתה עושה משיכות UP בלתי רצוניות.
נסה לתת שני קליקים לדאון על הסטיק. :)
אגב, אני לא רואה יתרון לתלות משקל גדול מאחורה, יותר פשוט ומספיק לחבר המצלמה לגוף קצת לפני מייצב הכוון
אייל שפירא
03-10-2010, 07:24:04
זה לא סתם מאחורה. זה בקצה מוט באורך מטר שנמצא בזוית מאחורי ומעל הטיסן.
חשבתי שאקבל זוית רחבה יותר ויראו את כל הטיסן.
יעני כמו זה:
http://cache.wists.com/thumbnails/0/a9/0a9a8b268b7b9ebbaa80edbc4bafe822-orig
tisanir
03-10-2010, 13:19:24
אחלה סרטון, מקורי במיוחד :)
Boogle
03-10-2010, 23:53:27
איזנת סטטית את פילוג המשקל ומצד שני קלקלת (ולא איזנת) את שיווי המשקל האוירודינמי של הכלי (גרר ומומנטים בשל הגרר). בליטות בכלי טייס זה לא משהו של מה בכך.
למעשה אם המצלמה והמוט מעל מרכז הכובד אז הגרר השקול הנוצר עליהם מכניס לך מומנט מרים אף שאתה מנסה לתקן ואז האיזון המשקלי (או בעצם חוסר האיזון) מושך אותך הפוך וחוזר חלילה = נדנוד.
אייל שפירא
04-10-2010, 06:59:40
תיארתי לעצמי שזה מה שיקרה, לכן המילה "ניסוי". גם לא ממש התאמצתי בנושא מרכז הכובד.
בכל אופן עשיתי את הבדיקה הזו בחפיף כדי לבחון התקנה רצינית יותר של מצלמה בצורה הזו, וכמובן שאני צריך לקחת בחשבון את הגרר שזה יוצר ואת המשקל האחורי ולא פחות מזה את הלחצים שזה יוצר על מייצב הכיוון המסכן.
בשני הטיסנים הוא ניזוק אחרי הנחיתה, לא משהו בלתי פתיר אבל משהו שאסור שיקרה באמצע טיסה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.