צפייה בגרסה מלאה : בעיה מוזרה
guy010284
14-10-2010, 07:55:15
שלום לכולם
יש ברשותי פרוטוס 500 עם מנוע מקורי ובקר מקורי הבקר 80 a וסוללה 40c
עכשיו כשאני מטיס ממש הגרסיבי למשל תיקתוק מהיר במשך 40 שניות המסוק נכנס לסוף סטאר
אני יורד הבקר בחום סביר לא חם הסוללה קרה והמנוע חם מאוד והיא אפשר לגעת בוא
אני ממתין דקה שהמנוע מעט התקרר ועולה הכח חוזר האם משהו נתקל בבעיה שכזאת
והאם יכול להיות שזה המנוע חלש
תודה מראש גיא...
dani2002
14-10-2010, 08:26:43
שלום לכולם
יש ברשותי פרוטוס 500 עם מנוע מקורי ובקר מקורי הבקר 80 a וסוללה 40c
עכשיו כשאני מטיס ממש הגרסיבי למשל תיקתוק מהיר במשך 40 שניות המסוק נכנס לסוף סטאר
אני יורד הבקר בחום סביר לא חם הסוללה קרה והמנוע חם מאוד והיא אפשר לגעת בוא
אני ממתין דקה שהמנוע מעט התקרר ועולה הכח חוזר האם משהו נתקל בבעיה שכזאת
והאם יכול להיות שזה המנוע חלש
תודה מראש גיא...
המסוק לא נכנס לסוף סטאר - ואפילו הבקר לא נכנס לסופט סטארט.
לדעתי מה שקורה בנ"ל הוא ירידת מתח בעומס בגלל יכולות אמיתיות של הסוללה (להבדיל מיכולות תאורטיות) ואז הבקר מאט את המנוע כהתראה על סיום הסוללה.
המתח והאופן של ההתראה ניתן לכוון בבקר - כך שאולי תחליט לשנות הכוון למשל מ 3.3 וולט לתא
ל - 3.0 וולט לתא בעומס (המספרים הם דוגמא בלבד - כי כמובן איני יודע את המספרים בפועל אצלך)
צ'אובייי
RonTo
14-10-2010, 09:10:25
המסוק לא נכנס לסוף סטאר - ואפילו הבקר לא נכנס לסופט סטארט.
לדעתי מה שקורה בנ"ל הוא ירידת מתח בעומס בגלל יכולות אמיתיות של הסוללה (להבדיל מיכולות תאורטיות) ואז הבקר מאט את המנוע כהתראה על סיום הסוללה.
המתח והאופן של ההתראה ניתן לכוון בבקר - כך שאולי תחליט לשנות הכוון למשל מ 3.3 וולט לתא
ל - 3.0 וולט לתא בעומס (המספרים הם דוגמא בלבד - כי כמובן איני יודע את המספרים בפועל אצלך)
צ'אובייי
הסבר סביר מאוד.
עוד סיבה אפשרית היא החלקה של המיסב החד כיווני-פיניון. זוהי בעיה מוכרת בפרוטוס.
הוצא אותו ושמן את מיסב הסיכות, בדוק שהוא אינו מחליק.
ייתכן וזה יפתור לך את הבעיה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.