PDA

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! שרשור בניה של T-Rex 700N LE גרסאת קומבו



sagi
14-10-2010, 08:49:43
להלן הקישור לבלוג עם התמונות:

http://www.efly.co.il/forums/blog.php?b=69

תהנו !

הבוררר
14-10-2010, 11:03:11
נראה טוב תתחדש!
רק הערונת קטנה, אני לא יודע אם אתתושבות המנוע הרכבת לשם התמונה או לא כי להרכיב את המנוע כשהתושבות מורכבות על הגוף זה לא אפשרי כמעט..
בסך הכל נראה מעולה תתחדש!:D

lior_bar_ami
14-10-2010, 12:55:24
ישראל אני חולק עליך - ניתן ואף רצוי בתחזוקה שגרתית (לדוג' החלפת רפידת קלאצ') לפרק את המנוע מהתושבות ולא את התושבות מהגוף.
ההליך לא מסובך מידי לביצוע ולא דורש איזה שהוא מאמץ מיוחד.
נכון שעם פירוק התושבות הרבה יותר קל - אך המלצתי מבוססת על העובדה שרוב מחזיקי הטירקס נשארים עם ברגי הסטוק שמגיעים עם הקיט, ברגים אלו הם הברגים באיכות הכי נמוכה שיצא לי להיפגש מעודי (ראיתי איזה בורג או שנים ;)) - והם נוטים להישחק יתר על המידה גם בסגירה עם כלי מתאים (וחדש) במומנט סגירה נמוך יחסית...
עם זאת ברגי המנוע (לתושבת) הם ברגי אלן מעט יותר רובוסטיים, שמתאימים לפתיחה/סגירה רב פעמית ללא חשש לגזירת הבורג או התבריג.

הבוררר
14-10-2010, 17:39:06
אוקי מקובל... אני מראש החלפתי את הברגים האלו בגלל הצפי של התחזוקה, אבל יצא לי גם להרכיב כמה קיטים ולפרק אותם אחכ ולהרכיב בחזרה ולא נתקלתי בבעיות, להערכתי רוב הבעיות שקשורות בעניין הן בגלל שאנשים פשוט לא יודעים כמה לוקטייט מספיק לסגירת בורג אחד... בלי לפגוע באף אחד, מנסיוני זו הבעיה העיקרית.
אין ספק שבכל זאת עדיף להחליף את הברגים;)

sagi
14-10-2010, 17:55:51
עברית שפה קשה או שצריך משקפיים ? :D
אם תשימו לב הברגים של התושבות משודרגים....

שחר לזרוב
14-10-2010, 19:43:17
לדעתי, בהרכבה הראשונה של המנוע, רצוי להרכיב קודם את התושבות לגוף ורק אח"כ לחבר את המנוע לתושבות וזאת בגלל העובדה שהברגים שנכנסים לתוך המנוע קטנים יותר מקוטר החור ולכן יש משחק קטן של המנוע על גבי התושבת. כדי למנוע עיוות בהרכבה, רצוי קודם להרכיב את התושבות לגוף וכך לקבע את הזווית שלהן, ואח"כ להרכיב את המנוע, ואז לא תהיה בעיית המשחק (חופש).
אח"כ, כשהמנוע מורכב כבר על התושבות בזווית הנכונה, אין בעיה להוציא את המנוע עם התושבות.

רק דעתי . . .

sagi
15-10-2010, 12:43:37
התמונה של סוף בניית הזנב השאר בבלוג :)

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=429&stc=1&d=1287142954

sagi
16-10-2010, 06:27:42
עוד כמה תמונות שממצות את הליך הבניה....
הפירוט המלא בבלוג !

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=441&stc=1&d=1287206399

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=442&stc=1&d=1287206399

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=443&stc=1&d=1287206399

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=445&stc=1&d=1287206399

sagi
16-10-2010, 10:06:31
וקצת.......

חיווטים

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=447&stc=1&d=1287219772

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=448&stc=1&d=1287219772

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=449&stc=1&d=1287219772

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=450&stc=1&d=1287219772

ZvikaF
16-10-2010, 10:25:16
יפה, תתחדש !
יש סיבה לכך שהשרשור מתחיל ב"[זהירות!]" ? :)

imac1
16-10-2010, 10:55:35
יפה, תתחדש !
יש סיבה לכך שהשרשור מתחיל ב"[זהירות!]" ? :)

ברור שיש
שגיא לא יודע להטיס ניטרו אלה רק חשמל:eek::eek::eek:
אז זהירות או שאני מחסל מישהו:D:D:D

תתחדש ויאללה לשטח משעמם לנו בלעדיך

שבוע טוב
תומר

dvireini
16-10-2010, 12:43:14
תתחדש :)
ממליץ ך להחליף את גוברנר של אליין הוא לא משהו בכלל!

הבוררר
16-10-2010, 14:44:42
אני דווקא חולק עליך, לדעתי הוא עובד מעולה....:I

sagi
16-10-2010, 16:44:25
יפה, תתחדש !
יש סיבה לכך שהשרשור מתחיל ב"[זהירות!]" ? :)
התשובה לזה תהיה בהמשך :eek:


ברור שיש
שגיא לא יודע להטיס ניטרו אלה רק חשמל:eek::eek::eek:
אז זהירות או שאני מחסל מישהו:D:D:D

תתחדש ויאללה לשטח משעמם לנו בלעדיך

שבוע טוב
תומר
רגע אז עם חשמלי מה צריכה להיות הכותרת ? :)
בקרוב אני מצטרף לשטח תומר יש כמה דברים
שצריך להשלים......


תתחדש :)
ממליץ ך להחליף את גוברנר של אליין הוא לא משהו בכלל!
חשבתי לקנות גוברנור אחר אבל אין בתקציב של 1,000$ גוברנור
שיעשה את מה שאני רוצה.... :D


אני דווקא חולק עליך, לדעתי הוא עובד מעולה....:I
שרוליק כל עוד שהגוברנור של אליין
ישמור על הסל"ד שאני רוצה זה לא
משנה לי מי מייצר אותו.... עברתי
את השלב "למי יש יותר טוב" :)

lior_bar_ami
16-10-2010, 17:51:14
אני דווקא חולק עליך, לדעתי הוא עובד מעולה....:I

http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
מסכים עם ישראל, הגוברנור של ALIGN לגמרי מספק את הסחורה.

http://www.efly.co.il/forums/blog_attachment.php?attachmentid=447&stc=1&d=1287219772
שגיא, ישר כוח על הבנייה - לא אהבתי את צורת הכנסת החוטים לפריים בתמונה הזו, שים לב שהם רצים בצורה חשופה על הקארבון; עובדה שמסכנת את החוטים (והמסוק לצורך העניין) בסכנת קריעה, כתוצאה משיפשוף...

מייעץ לך להגן באחת מהדרכים הבאות על החוטים שנכנסים לפריים:
1. השרוול רשת המסורתי - ניתן לראות שיטת יישום אצלי בשירשור הבנייה של ה 500, פשוט ונוח.
2. ספירלת פלסטיק - אמנם טיפה פחות אסטית (לדעתי) משרוול הרשת, אך יעילה לא פחות (אם לא יותר - הפלסטיק עמיד יותר מרשת הניילון), כמו כן היישום של שיטה זו קל בהרבה מבידוד הרשת.
3. גרומט / "טרקטור" - סוג של מגן פלסטיק שמדביקים לגוף ולא לחוט, נראה כמו גלגל של טרקטור כשמעגלים אותו. הוא מיועד לשימוש הנ"ל וקל מאוד להשתמש בו ולהלביש (ולהדביק) אותו בפריים במקום המיועד - אם אתה לא מכיר, תן קריאה ואוסיף בנושא הגרומט.
4. צינורית דלק - גם ממנה ניתן להכין בידוד זול ויעיל, פשוט יש לחתוך לאורך הצינורית, להשחיל את החוט/ים שברצוננו להגן, לעגן את העסק עם אזיקון/שרינק/אמצעי אחר ו Viola יש לך בידוד מגן במחיר 2 סנט...

בכל מקרה לדעתי לא מומלץ להשאיר את זה ככה - כבר ראיתי מסוקים שנשברו כתוצאה מחוטים קרועים....

sagi
16-10-2010, 18:02:38
ליאור עד כמה שהספקת להכיר אותי נראה לך שזה ישאר ככה ?
זהו חיבור ראשוני לצורכי סאטאפ. המיתקון הסופי יעשה
כאשר המנוע יהיה מורכב וכמובן האגזוז.....
אני כרגע עובד על הלינקים האחרונים של המסוק ונמכניס אותו
לסאט אפ ראשוני..... הכולל מרכוז הסרוואים וישור הסווש פלייט.
ברגע שיגיע המנוע אוכל לסיים את פרויקט החללית הזו :D
יש לי כבר במלאי את הסלייבים האלו (נשאר לי מה-600).

אריה הלפרין
16-10-2010, 19:07:51
תתחדש אני מתרגש איתך
מזכיר לי את הבניה של ה 500
מביא גם לי חשק לניטרו חדש
כל הכבוד על השיתוף

עמיתפורת
16-10-2010, 19:56:06
שגיא.
עבודה יפה וחבל שלא עבדת לפי החוברת ולא התקנת את המיכל דלק לפני שסגרת את הפריים.
עכשיו תצטרך לגרז, ללחוץ, לקבצ'ץ' וחבל.
בהצלחה

sagi
16-10-2010, 20:20:01
תתחדש אני מתרגש איתך
מזכיר לי את הבניה של ה 500
מביא גם לי חשק לניטרו חדש
כל הכבוד על השיתוף
תודה.... :)


שגיא.
עבודה יפה וחבל שלא עבדת לפי החוברת ולא התקנת את המיכל דלק לפני שסגרת את הפריים.
עכשיו תצטרך לגרז, ללחוץ, לקבצ'ץ' וחבל.
בהצלחה
לא נורא... מזמן לא הייתי בחדר כושר :)

עמיתפורת
16-10-2010, 23:29:05
לא קשור זה לא בריא לו

ziki
17-10-2010, 07:55:56
לא קשור זה לא בריא לו

עמית
אין שום בעיה להכניס את מיכל הדלק מהצד כשהמסוק מורכב (כך אגב גם אמורים להרכיב אותו).
מורחים את הגומיות עם שמן סיליקון והמיכל מחליק בקלות פנימה, כנ"ל לגבי הוצאתו החוצה לצרכי תחזוקה או החלפה.
אין צורך להאבק או למעוך אותו, הכל הולך ממש בקלות.

שגיא
מה שחשוב יותר זה לשים O רינג על שסתום המיכל לפני שאתה מרכיב אותו על המסוק על מנת לשמור על אטימה טובה לאורך זמן ,למנוע תופעה של נזילות או גרוע מכך חוסר דיחוס במיכל מה שישליך גם על עבודת מנוע ענייה מבלי שתרגיש בכך.
גומייה כזו אתה מוצא בחנות טמבור, היא עולה גרושים וחוסכת המון כאב ראש בעתיד.

lior_bar_ami
17-10-2010, 08:21:39
עמית
אין שום בעיה להכניס את מיכל הדלק מהצד כשהמסוק מורכב (כך אגב גם אמורים להרכיב אותו).
מורחים את הגומיות עם שמן סיליקון והמיכל מחליק בקלות פנימה, כנ"ל לגבי הוצאתו החוצה לצרכי תחזוקה או החלפה.
אין צורך להאבק או למעוך אותו, הכל הולך ממש בקלות.

שגיא
מה שחשוב יותר זה לשים O רינג על שסתום המיכל לפני שאתה מרכיב אותו על המסוק על מנת לשמור על אטימה טובה לאורך זמן ,למנוע תופעה של נזילות או גרוע מכך חוסר דיחוס במיכל מה שישליך גם על עבודת מנוע ענייה מבלי שתרגיש בכך.
גומייה כזו אתה מוצא בחנות טמבור, היא עולה גרושים וחוסכת המון כאב ראש בעתיד.

http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
מסכים עם כל מילה!

פשוט, נוח (הרבה יותר מאשר לפרק פריים כל פעם) וקל.

עמיתפורת
17-10-2010, 08:40:28
לא דיברתי על פרוק המיכל אלא על ההרכבה שלו כמצויין בחוברת ההוראות וזה הרבה יותר נוח לדעתי.