התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חדש עם belt cp שאלת כיוון swashplate



rhayun
08-11-2008, 23:07:40
שלום רב

רכשתי את המסוק הראשון שלי esky belt cp
אני קורא המון מאמרים ומנסה להשלים פערי ידע בכל נושאי המסוקים

החלפתי כמה מוטות של הסרבואים ועכשיו אני צריך לכוון את המסוק כך שיטוס כמו שצריך

אני מודע לזה שצריך לשים את הסטיק של הגז באמצע ואת הטרימר שלו הכי למטה
ולכוון את הסרבואים כך שהם יהיו ב 90 מעלות עד כמה שאפשר

רק הבעיה היחידה שלי שאני לא יודע מהי הדרגת גובה ההתחלתית של ה swashplate
זאת אומרת באיזה גובה הוא אמור להיות כאשר הסטיק של הגז נמצא באמצע

תודה רבה לעוזרים

אורח
09-11-2008, 01:26:46
שלום רב

רכשתי את המסוק הראשון שלי esky belt cp
אני קורא המון מאמרים ומנסה להשלים פערי ידע בכל נושאי המסוקים

החלפתי כמה מוטות של הסרבואים ועכשיו אני צריך לכוון את המסוק כך שיטוס כמו שצריך

אני מודע לזה שצריך לשים את הסטיק של הגז באמצע ואת הטרימר שלו הכי למטה
ולכוון את הסרבואים כך שהם יהיו ב 90 מעלות עד כמה שאפשר

רק הבעיה היחידה שלי שאני לא יודע מהי הדרגת גובה ההתחלתית של ה swashplate
זאת אומרת באיזה גובה הוא אמור להיות כאשר הסטיק של הגז נמצא באמצע

תודה רבה לעוזרים


קודם כל ברוכים הבאים ל EFLY !. דבר שני תתחדש.דבר שלישי אנסה לענות לך כמה שאני יכול. תתחיל עם העובדה שהמוטות צריכים להיות בדיוק באותו האורך שהיצרן אומר,דבר שני כפי שאמרת סטיק המצערת בדיוק באמצע (להקפיד על ניתוק המנוע לפני הפעולה הזו) וסרוואים ב 90 מעלות.. הMIX ARMS וגם ה WASHOUT CONTROL ARMS צריכות להיות מקבילות אחת לשניה בדיוק (מצב הלהבים ב IDLE 1 חייב להיות "0" מוחלט). זה מאוד בגדול.
יותר מאשמח לעזור לך במידה ואתה מאיזור המרכז.ושוב,ברוכים הבאים ואל תשכח ששום דבר לא מסובך כאן.:)

המרסק
09-11-2008, 05:03:05
אני חושב שמה שעמית ניסה להגיד, במילים פשוטות, הוא :
המיקום של הSwashplate לא משנה/לא החלטי, כל עוד טווח הפעולה שלו לא מוגבל ע"י אורך המוט למעלה ולמטה.

בצורה טכנית - שים את הסטיק והקיזוזים למינימום וחבר את הSwashplate עם מרווח כלשהו בחלק התחתון של הציר (הקרוב לגוף המסוק).
בשלב הבא חבר את הראש.

עמית,
מדובר בBelt, הגדרות היצרן היחידות הן : רסק והזמן חלקים חדשים במהרה.
וכפי שהכינוי שלי מרמז - אני מיישם.

bartovmoti
09-11-2008, 08:03:53
לשאלתך,

אחרי שכיוונת את הסרוואים ל 90 מעלות, יש לוודא שהארכובות שאחרי הסרוואים גם ב 90 מעולת,
חבר את הסוואשפלייט, עכשיו כאשר הכל מחובר צריך להיות זוית 0 בלהבים !!
כמו כן, ה"נדנדות" שנמצאות למעלה בראש רוטור צריכות להיות מאוזנות לגמרי ומקבילות לפליבר. גם הלינקים שנמצאים על הפלייבר צריכים להיות מקבילים 0 מעלות.
כל זה שהסטיק של המצערת באמצע כן
אחרי שתגיע לזה אתה תראה לבד שהגובה של הסוואשפלייט כבר מסתדר בהתאם.

אגב, אם תסתכל בפורום, אני פרסמתי נושא שבו יש סרטוני הדרכה על בדיוק איך לכוון את זה
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=2880

יש שם סרטונים על CCPM בדיוק בשביך.

rhayun
09-11-2008, 08:42:24
תודה לכולם...
אני חדש בנושא ולכן הרבה מהחלקים שאתם קוראים להם בשמם לא ממש מדברים אליי כי אין לי מושג מה הם

מה שכן אין לי את המודדים שיכולים למדוד זויות שזה בעיה בפני עצמה

אני הייתי שחמ אם משהו אולי מאזור נתניה ובכלל מאזור המרכז היה יכול לעזור לי

תודה

wind556
09-11-2008, 09:02:15
אתה מוזמן להגיע לפתח תקוה
תגיע אלי עם מסוק, תצא עם מסוק טס, והבנה רבה יותר
אני עוד זוכר שכחדש (לא כל כך מזמן) עודף מידע היה מבלבל
בקיצור: 0525-454380
עודד

rhayun
09-11-2008, 12:03:04
אתה מוזמן להגיע לפתח תקוה
תגיע אלי עם מסוק, תצא עם מסוק טס, והבנה רבה יותר
אני עוד זוכר שכחדש (לא כל כך מזמן) עודף מידע היה מבלבל
בקיצור: 0525-454380
עודד

אני אשמח..
איך קוראים לך?

Nlackrif
09-11-2008, 12:26:22
אתה מוזמן להגיע לפתח תקוה
תגיע אלי עם מסוק, תצא עם מסוק טס, והבנה רבה יותר
אני עוד זוכר שכחדש (לא כל כך מזמן) עודף מידע היה מבלבל
בקיצור: 0525-454380
עודד


אני אשמח..
איך קוראים לך?



בהצלחה...