התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין



roi011
20-10-2010, 19:01:42
שלום,

לפני שבועיים הרכבתי על טירקס 600 ניטרו גוברנור של אליין עם מקלט AR700 שלט DX7 לפי הסטאפ הנ"ל :
http://rc.runryder.com/helicopter/t555076p1/
יום שישי עליתי לטיסה ראשונה עם הגוברנור (לפני זה המסוק טס היטב ללא גוברנור)
בחצי מהלך מצערת הראשון הלהבים בקושי צברו מהירות ובבת אחת כשעברתי את נקודת חצי מהלך המצערת המסוק כאילו חטף זריקת מרץ וצבר מהירות לטיסה - יש למישהוא רעיון ?
הכל מוגדר בדיוק לפי הסטאפ המצ"ב.
אציין שהתופעה קורת גם כשאני מכבה את הגוברנור ע"י כפתור AUX2.

עמיתפורת
21-10-2010, 06:59:07
להערכתי לא ביצעת סט אף כמו שצריך והגוברנור לא כוייל למצב סטיק נכון.

sagi
21-10-2010, 10:20:42
איפה כל מומחי הניטרו פה ????!!!!!
44 צפיות ואף תשובה הגיונית !!!!!!!

Chen Zarfati
21-10-2010, 10:45:43
99% מבעיות גוברנר נובעות מסטאפ לא נכון.

sagi
21-10-2010, 10:49:29
99% מבעיות גוברנר נובעות מסטאפ לא נכון.
ימשיך כבודו או מישהו אחר איך לבצע סאט אפ נכון....
לאחרונה גם אני הצטרפתי לחבורת הניטרו...
אומנם הצלחתי להגדיר את הגוברנור אבל יש עוד
מידע חסר שאם הייתי יודע אותו בכייף הייתי משתף....

Chen Zarfati
21-10-2010, 11:18:03
אני לא מבין אותך שגיא, מה אתה רוצה לדעת? לגבי איזה גוברנר, איזה שלט, סנסור....

בגדול מקור בעיות בעבודה לא טובה של הגוברנר הוא סטאפ- בתוכו נמצאים כיול הגוברנר והשלט, סטאפ מכני של זרוע הסרוו, מיתקון הסנסור, מגנטים במידה וזה סוג הסנסור.

לגבי איך לבצע סטאפ נכון, תקרא בהוראות,נדיר שהמוצר לא עובד כפי שצריך אם עושים בדיוק שלב אחרי שלב כפי שרשום בהוראות.

sagi
21-10-2010, 11:31:09
גם לי יש גוברנור של אליין RCE6600 ופעלתי לפי החוברת.
הסנסור הינו מקורי והסרוו מצערת של אליין DS650.
אני הצלחתי לכייל את הגוברנור לפי ההוראות בחוברת...
אבל אני אדע בוודאות רק כשיגיע לי המנוע אם הצלחתי כמו שצריך.
ולגבי פותח השרשור להלן תמונה של ההוראות שיש בחוברת של ה-700
איך לכייל את הג'ירו של אליין דגם RCE 6600 :
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=33538&stc=1&d=1287657037

ziki
21-10-2010, 12:13:34
אני לא מבין אותך שגיא, מה אתה רוצה לדעת? לגבי איזה גוברנר, איזה שלט, סנסור....

בגדול מקור בעיות בעבודה לא טובה של הגוברנר הוא סטאפ- בתוכו נמצאים כיול הגוברנר והשלט, סטאפ מכני של זרוע הסרוו, מיתקון הסנסור, מגנטים במידה וזה סוג הסנסור.

לגבי איך לבצע סטאפ נכון, תקרא בהוראות,נדיר שהמוצר לא עובד כפי שצריך אם עושים בדיוק שלב אחרי שלב כפי שרשום בהוראות.

שגיא
חן צודק ב 100%, כיוון של גרוברנור תלוי במספר רב של מרכיבים שצריכים להיות מכוונים אלקטרונית ומכנית לפי סדר מסויים ובצורה נכונה בהתאם לגרוברנור שנעשה בו שימוש.
הבעיה שהבחור מתאר כאן יכולה לנבוע ממספר גדול של גורמים, לצורך העניין קשה לתת הסבר לכיול נכון ללא מידע מדוייק לגבי כל הפרמטרים הנ"ל ובנוסף יהיה הרבה יותר קל לעזור לבחור בעניין הזה בבדיקה ויזואלית בשטח.

sagi
21-10-2010, 13:03:59
שגיא
חן צודק ב 100%, כיוון של גרוברנור תלוי במספר רב של מרכיבים שצריכים להיות מכוונים אלקטרונית ומכנית לפי סדר מסויים ובצורה נכונה בהתאם לגרוברנור שנעשה בו שימוש.
הבעיה שהבחור מתאר כאן יכולה לנבוע ממספר גדול של גורמים, לצורך העניין קשה לתת הסבר לכיול נכון ללא מידע מדוייק לגבי כל הפרמטרים הנ"ל ובנוסף יהיה הרבה יותר קל לעזור לבחור בעניין הזה בבדיקה ויזואלית בשטח.
אני לא אמרתי שחן לא צודק.....
אבל מדובר על גוברנור של אליין
ושאר הפרטים כבר נרשמו על-ידי פותח השרשור....
יש הגדרות בסיס לפי מה שקראתי בחוברת של ה-700.
אולי זה כן יכול לעזור ואם לא אז משם להתחיל לראות איפה הבעיה.
שוב אני לא מומחה לניטרו אני רק בתחילת הדרך שלי....

שמעתי שהגדירו אותך כעבריין נמלט :D

ziki
21-10-2010, 13:59:52
שמעתי שהגדירו אותך כעבריין נמלט :D

אמרו עלי כבר הרבה דברים, הפסקתי להתרגש.

lior_bar_ami
21-10-2010, 15:11:50
גם לי יש גוברנור של אליין RCE6600 ופעלתי לפי החוברת.
הסנסור הינו מקורי והסרוו מצערת של אליין DS650.
אני הצלחתי לכייל את הגוברנור לפי ההוראות בחוברת...
אבל אני אדע בוודאות רק כשיגיע לי המנוע אם הצלחתי כמו שצריך.
ולגבי פותח השרשור להלן תמונה של ההוראות שיש בחוברת של ה-700
איך לכייל את הג'ירו של אליין דגם RCE 6600 :


שגיא,
מבלי להסתכל ולו שנייה על הסטאפ שביצעת לגוברנור שמותקן לך על המסוק - אני יכול לומר לך (ובוודאות יתרה חשוב לציין), שהסטאפ שלך בוודאות אינו נכון.
אתה בטח עכשיו נכנס למקום הזה של "איזה זבל הבר עמי הזה, מלכלך עלי סתם" ;) אבל ההסבר הוא מאוד פשוט וחבוי בתשובתו של חן מעלה, לגבי קינפוג/כיוון הגוברנור.

כדי לכוון נכון ומדויק גוברנור, או כל רכיב אלקטרוני אחר במסוק לצורך העניין (ג'יירו, סרוואים וכו') - יש לבצע הכנות מיכאניות מוקדמות. הכיוון הסופיים של אחוזים בשלט לערוץ ה AUX, והגרפים של המנוע הם רק הסוף וקצה הקרחון של אותו הכיוון...

אם אין לך מנוע באמתחתך, אינך יכול לבצע את הכיוונים המיכאניים הנדרשים - וכפועל יוצא מזה, בוודאות הגוברנור שלך לא מכוון כמו שצריך (אתה רואה שזה לא משהו אישי :)).

אני חוזר לתשובתו של חן לשאלה - רק בסדר הפוך:
סטאפ נכון מכיל בתוכו את מיתקון הסנסור, הדבקת המגנטים והתאמת המרחקים שלהם מהסנסור (במידה ומשתמשים במגנטים), ביצוע סטאפ מכני של זרוע הסרוו (התאמת זרוע סרוו/זרוע קרבורטור/פושרוד בין הזרועות), כיול הגוברנר (טווחים, יחסי העברה, סל"ד יעד, סוג סרוו - תלוי ברמת התחכום של הרכיב) וכיול השלט (טווחי מצערת, טווחי הערוץ שבשימוש - בד"כ אחד ה AUXים, והתאמת גרפים).

הכול כתוב בחוברת ההוראות, ובחיפוש טוב - לדעתי תמצא מס' מאמרים בנושא גם ב EFLY (שלי בפרט).


לפותח השירשור roi011:
נשמע שהתקלה שלך נובעת מכיוון מיכאני לקוי, החשש מתחזק לאור קביעתך כי התקלה קשיחה (ניתנת לשיחזור) ואינה תלויית הפעלת הגוברנור (ערוץ ה AUX).
ללא צילום של ההתקנה, או מבט על העסק קשה למצוא בעיה - עם כל התיסכול שבתשובה כזו, אני ממליץ לך להביט שוב בחוברת ההוראות שהגיעה עם הרכיב ולהתקין באופן שמתואר שם.
אם בכל זאת לא תצליח למצוא בעיה - אתה מוזמן להרים לי טלפון ולתאם איתי, אשמח להביט לך במסוק ולפתור את הבעיה.

בהצלחה,
ליאור
0546686485

sagi
21-10-2010, 18:35:31
שגיא,
מבלי להסתכל ולו שנייה על הסטאפ שביצעת לגוברנור שמותקן לך על המסוק - אני יכול לומר לך (ובוודאות יתרה חשוב לציין), שהסטאפ שלך בוודאות אינו נכון.
אתה בטח עכשיו נכנס למקום הזה של "איזה זבל הבר עמי הזה, מלכלך עלי סתם" ;) אבל ההסבר הוא מאוד פשוט וחבוי בתשובתו של חן מעלה, לגבי קינפוג/כיוון הגוברנור.
אני לא נכנס לכלום והעברית שלי הייתה פשוטה וברורה

כדי לכוון נכון ומדויק גוברנור, או כל רכיב אלקטרוני אחר במסוק לצורך העניין (ג'יירו, סרוואים וכו') - יש לבצע הכנות מיכאניות מוקדמות. הכיוון הסופיים של אחוזים בשלט לערוץ ה AUX, והגרפים של המנוע הם רק הסוף וקצה הקרחון של אותו הכיוון...
זה ידוע לי

אם אין לך מנוע באמתחתך, אינך יכול לבצע את הכיוונים המיכאניים הנדרשים - וכפועל יוצא מזה, בוודאות הגוברנור שלך לא מכוון כמו שצריך (אתה רואה שזה לא משהו אישי :)).
אתה הופך את זה לכזה אבל זכותך :)

אני חוזר לתשובתו של חן לשאלה - רק בסדר הפוך:
סטאפ נכון מכיל בתוכו את מיתקון הסנסור, הדבקת המגנטים והתאמת המרחקים שלהם מהסנסור (במידה ומשתמשים במגנטים), ביצוע סטאפ מכני של זרוע הסרוו (התאמת זרוע סרוו/זרוע קרבורטור/פושרוד בין הזרועות), כיול הגוברנר (טווחים, יחסי העברה, סל"ד יעד, סוג סרוו - תלוי ברמת התחכום של הרכיב) וכיול השלט (טווחי מצערת, טווחי הערוץ שבשימוש - בד"כ אחד ה AUXים, והתאמת גרפים).

הכול כתוב בחוברת ההוראות, ובחיפוש טוב - לדעתי תמצא מס' מאמרים בנושא גם ב EFLY (שלי בפרט).


בהצלחה,
ליאור
0546686485
הלכתי לפי החוברת ואף ציינתי שאני לא בטוח בוודאות כי הכיול שלי תקין
כי אני יודע שצריך את המנוע כדי לוודאות את זה.
אבל במקום להסביר איך לכייל התשובה שלך סובבת בצורה מאוד כללית.
חיפשתי ואף קראתי מאמרים אבל הכל מחו"ל לצערי כי התשובה הישראלית
תמיד סובבת סביב אגו ולא סביב פתרון יעיל עם הסבר ממצה.
בשורה התחתונה אני אסתדר עם הגדרת הגוברנור אם זה בעזרת חבר טלפוני (ציקי העברין)
או מומחה לניטרו באילת שכבר הדריך אותי בתחילת דרכי. אבל לפני שאני מציק
לו או גוזל מזמנו חשבתי ואף רצוי שאני אלמד ואדע את הדברים הבסיסים.
הבעיה היא עם אנשים חדשים שמתחילים ואין להם את הנגישות הזו או חברים טלפונים.

חן בכל אופן תודה וגם לך בר-עמי......

lior_bar_ami
22-10-2010, 00:14:50
הלכתי לפי החוברת ואף ציינתי שאני לא בטוח בוודאות כי הכיול שלי תקין
כי אני יודע שצריך את המנוע כדי לוודאות את זה.
אבל במקום להסביר איך לכייל התשובה שלך סובבת בצורה מאוד כללית.
חיפשתי ואף קראתי מאמרים אבל הכל מחו"ל לצערי כי התשובה הישראלית
תמיד סובבת סביב אגו ולא סביב פתרון יעיל עם הסבר ממצה.
בשורה התחתונה אני אסתדר עם הגדרת הגוברנור אם זה בעזרת חבר טלפוני (ציקי העברין)
או מומחה לניטרו באילת שכבר הדריך אותי בתחילת דרכי. אבל לפני שאני מציק
לו או גוזל מזמנו חשבתי ואף רצוי שאני אלמד ואדע את הדברים הבסיסים.
הבעיה היא עם אנשים חדשים שמתחילים ואין להם את הנגישות הזו או חברים טלפונים.

חן בכל אופן תודה וגם לך בר-עמי......

קיוויתי ממש שלא תקח את זה לשם.
שגיא אני מאוד אוהב אותך אבל יש לך נטייה לקחת הארות (ולא הערות) בצורה אישית מידי...
העברית שלי גם היא היתה פשוטה - וכיוונה אותך לסטאפ נכון של המסוק שלך (והגוברנור בפרט), הרי מלכתחילה טענת בעצמך שכבר "הצלחת לכייל את הגוברנור לפי ההוראות בחוברת" (ציטוט נאמן למקור). כל מה שטענתי הוא שאל תבנה על כיוון כזה (ללא מנוע), בטח לא בשביל מסוק שאתה משקיע בו כ"כ הרבה - בטח לא על מסוק שאתה הולך להתחרות איתו (אני מאוד מאוד מקווה) ;)

ישנן המון תשובות ענייניות גם בעולם ואפילו מישראל שלא סובבות סביב אגו, שחיפוש קליל יעלה אותן - הנה דיון קצר בנושא (לא התעמקתי בתוכן ונכונות השירשור אבל ראיתי שיש שם איזכור על כיול):
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=2201

אני בטוח שתסתדר עם הגוברנור, ואפילו לבד - בסופו של יום מדובר בהליך פשוט יחסית עם רכיב (ספציפית של אליין) מאוד "טיפש" מבחינת הפרמטרים המוזנים בו...
אני אולי לא מומחה ניטרו, אני גם לא ציקי (העבריין?) - אך אני בהחלט מציע את עזרתי שכבר ניתנה יותר מפעם אחת, כמה זמן שזה יקח, את המספר יש לך.

לכל אלו החדשים ללא החבר הטלפוני, אני מוסיף להודעתי זו את התגיות הבאות:
גוברנור, גוברנר, לימיטר, אליין, ALIGN, REVMAX, REV-MAX, RCE-G600, כיוון, כיול, מצערת, מנוע
התגיות הם לטובת חיפוש עתידי קל יותר במידה ויצטרכו - אני מציע את עזרתי הטלפונית באהבה רבה:
0546686485 זהו המספר.
ליאור

נ.ב.
תוספת של ה- MANUAL בטוח לא תהרוג אף אחד, אז בבקשה:
http://h1071944.hobbyshopnow.com/ProdInfo/Files/AGNHE50H09-Manual.pdf

Chen Zarfati
22-10-2010, 00:17:03
שגיא, מה שאתה בעצם רוצה לראות זה סוג של דפוס ברור בכיוון גוברנר, אני מבין אותך, הייתי רוצה לראות אותו דבר בדיוק, אבל זה מאוד כללי ומעטים האנשים שיילכו וישקיעו שעות במאמר שכזה כאשר מנגד יש לך את כל האינפורמציה פזורה באינטרנט ובחוברות ההוראות.

לגבי חבר הפורום שהתחיל את השרשור, אכן נראה שהבעיה תמונה בסט אפ, תתחיל מכיוון מכאני נכון ( אינדיקציה טובה לכך היא 100% בendpoint/atv של ערוץ המנוע לשני הצדדים), תמשיך לפי ההוראות שכתובות באתר שצירפת והבעיה צריכה להיפתר. תעדכן אם עדיין נמשכת.

לסיכום, הטיפ שאתה כן יכול לצאת איתו להמשך דרכך עם הניטרו ובכללי להמשך דרכך כמסוקאי, ככל שהסט אפ המכאני שלך יהיה טוב יותר ופחות תיעזר בתיקונים אלקטרוניים (subtrim, atv, מיקסים וכ'ו) כך המערכות במסוק יעבדו בצורה הטובה ביותר. בהצלחה

lior_bar_ami
22-10-2010, 00:27:40
הטיפ שאתה כן יכול לצאת איתו להמשך, ככל שהסט אפ המכאני שלך יהיה טוב יותר ופחות תיעזר בתיקונים אלקטרוניים (subtrim, atv, מיקסים וכ'ו) כך המערכות במסוק יעבדו בצורה הטובה ביותר

http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif

sagi
22-10-2010, 07:44:04
קיוויתי ממש שלא תקח את זה לשם.
שגיא אני מאוד אוהב אותך אבל יש לך נטייה לקחת הארות (ולא הערות) בצורה אישית מידי...
העברית שלי גם היא היתה פשוטה - וכיוונה אותך לסטאפ נכון של המסוק שלך (והגוברנור בפרט), הרי מלכתחילה טענת בעצמך שכבר "הצלחת לכייל את הגוברנור לפי ההוראות בחוברת" (ציטוט נאמן למקור). כל מה שטענתי הוא שאל תבנה על כיוון כזה (ללא מנוע), בטח לא בשביל מסוק שאתה משקיע בו כ"כ הרבה - בטח לא על מסוק שאתה הולך להתחרות איתו (אני מאוד מאוד מקווה) ;)

ישנן המון תשובות ענייניות גם בעולם ואפילו מישראל שלא סובבות סביב אגו, שחיפוש קליל יעלה אותן - הנה דיון קצר בנושא (לא התעמקתי בתוכן ונכונות השירשור אבל ראיתי שיש שם איזכור על כיול):
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=2201

אני בטוח שתסתדר עם הגוברנור, ואפילו לבד - בסופו של יום מדובר בהליך פשוט יחסית עם רכיב (ספציפית של אליין) מאוד "טיפש" מבחינת הפרמטרים המוזנים בו...
אני אולי לא מומחה ניטרו, אני גם לא ציקי (העבריין?) - אך אני בהחלט מציע את עזרתי שכבר ניתנה יותר מפעם אחת, כמה זמן שזה יקח, את המספר יש לך.

לכל אלו החדשים ללא החבר הטלפוני, אני מוסיף להודעתי זו את התגיות הבאות:
גוברנור, גוברנר, לימיטר, אליין, ALIGN, REVMAX, REV-MAX, RCE-G600, כיוון, כיול, מצערת, מנוע
התגיות הם לטובת חיפוש עתידי קל יותר במידה ויצטרכו - אני מציע את עזרתי הטלפונית באהבה רבה:
0546686485 זהו המספר.
ליאור

נ.ב.
תוספת של ה- MANUAL בטוח לא תהרוג אף אחד, אז בבקשה:
http://h1071944.hobbyshopnow.com/ProdInfo/Files/AGNHE50H09-Manual.pdf
ליאור התשובה לכל זה בפרטי וכבר נסגור את זה ב-4 עיינים :D
דרך אגב ביצעתי חיפוש והתייעצתי עם מספר אנשים וכולם טענו
בדיוק כמוך וכמו חן שעד שאין לי מנוע לא אוכל לכייל את הגוברנור.
אבל לפחות למדתי דבר אחד או שניים על גוברנור ועל הכיול שלו :D


שגיא, מה שאתה בעצם רוצה לראות זה סוג של דפוס ברור בכיוון גוברנר, אני מבין אותך, הייתי רוצה לראות אותו דבר בדיוק, אבל זה מאוד כללי ומעטים האנשים שיילכו וישקיעו שעות במאמר שכזה כאשר מנגד יש לך את כל האינפורמציה פזורה באינטרנט ובחוברות ההוראות.

לגבי חבר הפורום שהתחיל את השרשור, אכן נראה שהבעיה תמונה בסט אפ, תתחיל מכיוון מכאני נכון ( אינדיקציה טובה לכך היא 100% בendpoint/atv של ערוץ המנוע לשני הצדדים), תמשיך לפי ההוראות שכתובות באתר שצירפת והבעיה צריכה להיפתר. תעדכן אם עדיין נמשכת.

לסיכום, הטיפ שאתה כן יכול לצאת איתו להמשך דרכך עם הניטרו ובכללי להמשך דרכך כמסוקאי, ככל שהסט אפ המכאני שלך יהיה טוב יותר ופחות תיעזר בתיקונים אלקטרוניים (subtrim, atv, מיקסים וכ'ו) כך המערכות במסוק יעבדו בצורה הטובה ביותר. בהצלחה
אווווווו תודה רבה זה כבר נשמע אחרת
ואחד הדברים שאני משתדל להקפיד בכל המסוקים
שהיו ויהיו לי זה כמה שיותר כיוון מכני מדויק......
זה אחד הכללים שלמדתי מהמאסטר שלי (איתן גדסי)
ועד היום זה הוכיח את עצמו כדבר מועיל וחוסך המון כאב ראש
למרות שזה גוזל זמן בהתחלה !!!!
שוב תודה חן :p

הבוררר
22-10-2010, 07:49:24
בגדול צריכים לכוון טכנית כמה דברים בסיסיים כאשר המנוע מורכב:
1-חבר את הגוברנור למקלט ולסרוו מצערת כמתואר בחוברת ההוראות
2-אתה צריך לכוון 90 מעלות בין זרוע הסרוו לבין זרוע הקרבורטור כאשר סטיק המצערת נמצא באמצע, ולוודא שהנק' הקטנה שנמצאת על הגלגל שזז עם הזרוע נמצאת בין שלושת הנק' המסומנות על גוף המנוע(הנק' הנמצאוצ על גוף המנוע מסמנות את כמות פתיחת הקרבורטור, הנק' האמצעית מסמנת 50%)
3-בגלל שזו הפעם הראשונה שלך עם ניטרו אז אני מאוד ממליץ לבדוק REVERSING לסרוו המנוע.
4-כוון TRAVEL ADJUST שהערכים יהיו הכי קרובים ל100%.
5-מצערת בסרק ולחיצה ארוכה הכפתור בגוברנור תגרום לנורה להבהב, ברגע שזה קורה הרם לאט את סטיק המצערת עד למצב פול והמתן 2 שניות כבה את המערכת והדלק שוב- וכאן סיימת כיול בסיסי הדבר האחרון שנשאר לך הוא לכוון עם מד סלד את סלד הראש של המסוק בזמן טיסה(כמובן לאחר שאתה מבצע הרצה מסודרת)
יום נעים.:)

ziki
22-10-2010, 11:11:25
אני אולי לא מומחה ניטרו, אני גם לא ציקי (העבריין?)

מה אתם רוצים מחיי? :confused:

שגיא
תקרא טוב את מה שחן וליאור כתבו כאן, בכיוון גרוברנור חשוב מאד להקפיד על כיוון מכני מול המנוע לפני שנוגעים בכיוונים בשלט.

roi011
23-10-2010, 21:46:36
שבוע טוב,

תחילה תודה רבה לעונים.

חברי'ה לא תאמינו איזה צירוף מקרים היה לי ביום שישי. שניה לפני שיצאתי להטיס קראתי את ההודעה של הבורר (שגם שלח לי ה.פ ואמר שארגיש חופשי להתקשר (איזו אדיבות !)) ואמרתי לעצמי, אגיע לשטח ואסתדר, מקסימום אתקשר לישראל (להלן הבורר), טיסה ראשונה, ריחוף בגובה העניים ורכב נכנס לשטח ההטסה, אני בלב אומר אוף איזה בעסה שוב כמה נערים מציקים שישגעו אותי עם שאלות כמו לאיזה גובה זה מגיע ???? ומי יוצא מהרכב ??? הבורר :eek::eek::eek: ואני אומר וואללה לפני חמש דקות קראתי את ההודעה שלו והנה הוא מופיע משום מקום...והוא בכלל מפ"ת ואני מב"ש.
ארבע דקות השלט היה בידים שלו וכבר שכחתי שהיתה בעיה עם הגוברנור...אל תשאלו אותי איך, לא הספקתי לעקוב אחריו - הוא מתקתק בשלט יותר מהר מקלדנית בבית משפט:)

במילה אחת - מיקצוען אמיתי !

ישראל - שוב תודה