PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! trex 600nsp



asaf_aloush
28-10-2010, 13:45:39
שלום לחברי הפורום:)
ברשותי טירקס 600 nsp,לפני כמה חודשים פתחתי דיון בנושא בעיה במנוע ,שהמנוע עובד נורמלי עם סיכה פתוחה רק חצי היה לי אז מנוע os 50.
לאחר שהלך לי המנוע עקב בעיה אחרת הלפתי את המנוע בos55hz.
בהרצה הכל היה בסדר(ההרצה עברה ע''י ישראל אסולין) ולקראת הסוף הייתה את אותה בעיה שהמנוע אמור לעבוד בסדר עם סיכה סגורה מאוד ועם סיכה פתוחה נורמלי שזה 1.5-2 צריך ללחוץ על הצינוריות כדי שהמנוע לא ייכבה.
אז בסדר ,אני עובד על סיכה סגורה ואני מטיס אבל עדיין אני מרגיש שגם בצורה הזאת אין למנוע את הכוח שאמור להיות לו והוא לא עובד כמו שצריך.
אני כבר יכול להגיד לכם שהחלפתי אגזוז, החלפתי צנרת,אני בדרך להחליף מיכל דלק ואני כבר לא יודע
מה לעשות,המנוע לא אמור לעבוד ככה!
הגענו למסקנה שהבעיה היא שנכנס למנוע או שמשהו דוחף יותר מדי דלק למנוע,החלפתי הדר טנק,הטסתי בלי אדר טנק, החלפתי פילטר והטסתי בלי פילטר ועדיין אותה בעיה.
אני מבקש את עזרתכם אם למשהו יש כיוון, כי אנו לא אוהבים שהמנוע עובד כך....
תודה מראש לעוזרים.:mad

guyro
28-10-2010, 13:50:10
אסף תתקשר אליי, 0545423591

asafsee
28-10-2010, 13:50:25
תנסה לחשוב מעבר למערכת הדלק...
אולי ישנו חיכוך במערכת המכנית?!
מייסבים בדקת? דרך כל מערכת הובלת התנועה מהמנוע דרך הציר הראשי, אל הזנב?
יש כנראה משהו שמעמיס, שיוצר חיכוך מיותר

asaf_aloush
28-10-2010, 14:09:06
גיא אני כבר מתקשר...
אסף,איך משהו שיוצר חיכוך גורם לכך שהמנוע ייקח יותר דלק?

asafsee
28-10-2010, 14:20:27
איך הגעת למסקנה שהמנוע שואב הרבה דלק?

asaf_aloush
28-10-2010, 14:56:31
כי כדי שהמנוע יעבוד נורמלי הוא פתוח חצי...
זאת אומרת שמשהו נותר לו יותר מדי דלק.

asafsee
28-10-2010, 15:02:35
חצי בסיכה ראשית? אווי וויס מיר....
איך הגעת למצב שכזה?

asaf_aloush
28-10-2010, 15:03:55
אני לא יודע בדיוק אני אבקש מישראל שיענה בשרשור ,אני לא בדיוק אני יודע רק שהמנוע מקבל יותר מדי דלק

mosheg
28-10-2010, 16:38:45
היית אצלנו חבל שלא הראתה לנו את זה. תוכל להתקשר מתי שתרצה.

נועם ג
28-10-2010, 17:48:34
היי אסף
לדעתי את הבעיה יהיה קצת קשה לפתור בטלפון...
אם אתה בצפון אני יותר מאשמח לעזור(בהיתנדבות כמובן, ובלי שקל!)...
0525112525...

asaf_aloush
28-10-2010, 18:00:31
נועם אני מעריך את זה מאוד כבר אמרת לי את זה לפני כן...
פשוט לא יוצא לי להיות באזור אבל אל תדאג אם אני אהיה באזור אני ארים פלאפון.

עמיתפורת
28-10-2010, 22:01:54
אסף.
כמה פיטצ' אתה מטיס?

asaf_aloush
28-10-2010, 22:28:56
עמית אני מטיס 11.5 או 12 למה, זה יכול להשפיע?

עמיתפורת
28-10-2010, 22:47:46
ברור!!!
אתה מרגיש שהמנוע נחנק או פשוט לא סוחב כמו שצריך?
אם אתה מרגיש שהוא נמצא בשיא הטורים שלו ולא סוחב חזק מספיק תרים מעלות בפיטצ' ותראה נפלאות
אגב את שלי היטסתי עם 13 מעלות והיה פגז עם מנוע 50 הייפר...

flyinglizard
29-10-2010, 17:56:18
מה קורה בסרק? האם המנוע צריך כיוון מיוחד של בורג הidle? האם הבעיה מופיעה רק תחת מאמץ?
בסרק, האם המנוע יורק דלק מהאגזוז?
האם הבעיה מופיעה עם גברנר?
מה לגבי טמפרטורות?

יכול להיות שמחר בבוקר אני בעינת, אם אתה רוצה לבוא נוכל להסתכל על זה.

הבוררר
29-10-2010, 18:40:45
חברים הבעיה חצי נפתרה.
למה אני מתכוון?!
כנראה שהבעיה שקרתה לפני החלפת המנוע נשארה תעלומה.
כיום כנראה שלא הייתה בעיה עם המסוק ובגלל הקיבעון מהמנוע הקודם כיוונתי את המנוע בצורה לא נכונה.
הכיוון שהיה עד היום הוא פתיחה של סיבוב ו-4\3 בסיכה הראשית ובסיכת ההחשה קצת פחות מחצי סיבוב-חשוב לי להדגיש שטמפ' המנוע לא עלתה מעל המותר בכל מהלך ההטסות!!
אתמול לאחר התייעצות עם גיא רוגלית הבנתי שאולי שווה לנסות לאזן את 2 הסיכות(ההחשה והראשית) לכיוון פתיחה של סיבוב וחצי כל אחת מהן ןלראות מה תהיה התוצאה.
היום בוצע הניסוי והמנוע עובד - בדיוק כמו שמצופה ממנו לעבוד.
כנראה שאני שגיתי בכיוון המנוע מלכתחילה, ואני מניח שזה נבע מקיבעון הבעיה הקודמת שהוציאה אותי ועוד כמה אנשים מדעתם.
מקווה שכולנו השכלנו מהמקרה הזה.:p
:)

asaf_aloush
29-10-2010, 18:57:30
תודה רבה ישראל!!:)

guyro
29-10-2010, 19:09:43
חברים הבעיה חצי נפתרה.
למה אני מתכוון?!
כנראה שהבעיה שקרתה לפני החלפת המנוע נשארה תעלומה.
כיום כנראה שלא הייתה בעיה עם המסוק ובגלל הקיבעון מהמנוע הקודם כיוונתי את המנוע בצורה לא נכונה.
הכיוון שהיה עד היום הוא פתיחה של סיבוב ו-4\3 בסיכה הראשית ובסיכת ההחשה קצת פחות מחצי סיבוב-חשוב לי להדגיש שטמפ' המנוע לא עלתה מעל המותר בכל מהלך ההטסות!!
אתמול לאחר התייעצות עם גיא רוגלית הבנתי שאולי שווה לנסות לאזן את 2 הסיכות(ההחשה והראשית) לכיוון פתיחה של סיבוב וחצי כל אחת מהן ןלראות מה תהיה התוצאה.
היום בוצע הניסוי והמנוע עובד - בדיוק כמו שמצופה ממנו לעבוד.
כנראה שאני שגיתי בכיוון המנוע מלכתחילה, ואני מניח שזה נבע מקיבעון הבעיה הקודמת שהוציאה אותי ועוד כמה אנשים מדעתם.
מקווה שכולנו השכלנו מהמקרה הזה.:p
:)

דיברנו היום...ישראל :rolleyes: לא אתמול, בכל מקרה שמחתי לעזור.
אסף, עכשיו אתה יכול להשתולל :cool:

הבוררר
29-10-2010, 20:04:14
נו אז מה בכל מקרה גם אתמול רצית לדבר איתי וסיננתי אותך:D
תודה בכל מקרה עזרת המון!;)