צפייה בגרסה מלאה : ניקוי מסוק לאחר יום הטסה
נועם ג
10-11-2008, 19:19:08
היי..
איך אתם נוהגים לנקות את המסוק שלכם לאחר יום הטסה מתיש בו כל המסוק מיתמלא בשמן?
בזמנו, רון ג'רסי המליץ לנקות את המסוק עם קומפרסור, קניתי אחד כזה...והוא לא כזה מועיל יותר מידי...
הוא פשוט לוקח את המלכלוך למקום אחר ולא כמו שציפיתי
תודה לעונים
szgal
10-11-2008, 19:26:02
***....
רק קומפרסור, אבל שיהיה חזק.
אני אבדוק לך על כמה BAR מכוון שלי - ואגיד לך.
murtk
10-11-2008, 19:35:20
מחליף לחשמלי:rolleyes::p:p:)
אני משתמש באלכוהול 90% שנמצא בתוך מיכל ספריי של ספרים.(אלה שעושים תספורות).
מברשת שיניים ומטלית יבשה.
נועם ג
11-11-2008, 00:08:08
עמית מאיפה משיגים כאלה ספריים וכמה זה לעלות?
עמית מאיפה משיגים כאלה ספריים וכמה זה לעלות?
תלך למספרה ותבקש בקבוק מאלומיניום שמרטיבים למסופר את השיער.,מה שטוב בבקבוק הזה זה המנגנון של הספריי עצמו.מאוד אמין,מרסס שכבה מאוד דקה של אלכוהול.יש אפשרות לתת התזה נקודתית.
לדעתי משהו כמו 50 שקל.
לאחר חיפוש
בבקשה :)
http://www.mt-universal.com/
http://www.mt-universal.com/web/8888/nsf/sbs.py?&_ID=6863&G=6863&did=3062&PF=15&SM=6863&lang=HE&_UserReference=DB568B3223C5EAED490C2F35
http://www.mt-universal.com/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_function=details&_ID=10854&PF=15&did=3062&G=6863&lang=HE&SM=6863&_UserReference=DB568B3223C5EAED490C2F35
http://www.mt-universal.com/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_function=details&_ID=10856&PF=15&did=3062&G=6863&lang=HE&SM=6863&_UserReference=DB568B3223C5EAED490C2F35
asafsee
11-11-2008, 05:45:34
להבנתי גם ספרי לניקוי חלונות משמש לניקוי המסוק
מה ההבדל בין השניים?
אני אוהב ת'שאלות האלה..
קודם כל מעביר מטלית לחה על כלללל המסוק... לפני שהוא נכנס לרכב!
בבית כבר מתבצע הניקויי, כמו שעמית הזכיר... אני משתמש באלכוהול תעשייתי
מרטיב סמרטוט ומתחיל לעבור על הפריימים , אגזוז, להבים !
את החופה מנקה עם ספריי חלונות ומייבש.
למחרת בעבודה אני מנקה עם קומפרסור (בלחץ של 120 PSI) את כל איזור המנוע.
במהלך השבוע חשוב לבצע בדיקות אחזקתיות למסוק (בדיקה ויזואלית לשלמות חלקים! + בדיקות טריקה של הברגים!)
זה כל מה שמתבצע אצלי בין שבת לשבת!
liran
11-11-2008, 08:27:56
בשטח אני משתמש במגבונים לחים ואח"כ המסוק שלי חלק ונקי כמו תחת של תינוק :D
בבית לניקוי קצת יותר יסודי אני משתמש בספריי של חלונות וסמרטוט חלק, לא כזה שמוציא סיבים, כי אז זה נתפס בכל מיני פינות ומקבלים מסוק שעיר כזה :D
אמיר, מה זה בדיקת טריקה של ברגים?
אני בודק את הברגים כדי להיות בטוח כי לא השתחררו ברגים
אני לא מוסיף הידוק!!! אחרת?! אני אגרום ל"חרישה" של התבריגים וא תהיה בעייה!
זאת אומרת שאני עובר בורג בורג ובודק שלא השתחרר!
כך שבשבת הבאה לפני היציאה לשטח מתבצעת בדיקה חשמלית (לבדוק תקינות סרוואים ובדיקת מתח לסוללת המקלט והמשדר...) ו?... זהו אפשר ללכת להטיס בראש שקט!
בשבוע שעבר חזרתי הביתה וגיליתי במהלך הניקויי שהמסוק עובד?! הצלתי את הסוללה , גיליתי את הברגים של בית הBOM משוחררים ולצערי סרוו 8717 שהלך לי (כנראה במהלך השינוע הביתה!)
אם לא הייתה מתבצעת אחזקה שבועית לכלי הייתי מגיע לשטח , עולה לאוויר ו?... חוזר עם שקית חלקים הביתה!
ההמלצה שלי היא להכין רשימת בדיקה של ממש! ככה אני עובד ואין מצב שאני מפספס משהו!
אל תקלו ראש בבדיקות האלו, הכלים האלה מסוכנים מאד! ולכן צריך לטפל בהם בצורה הזאת!
liran
11-11-2008, 10:47:44
כל זה ברור, אבל לא הבנתי למה רשמת "בדיקת טריקה של ברגים" התכוונת לסריקה של ברגים?
לא , לא התכוונתי ל"סריקה"..
בשפה המקצועית (בחייל האויר ובתעשייה) טריקה הינה בדיקה לסגירה חזקה מספיק
של הבורג, אפשר לסגור ברגים בכל מיני כוחות נעילה.
הברגים על הכלים שלנו מוגדרים לנעילה ב- "כח יד" (בערך 15-20 IN/LB )
הבדיקה בעצם בודקת את הידוק הברגים!
liran
11-11-2008, 11:34:12
הבינותי :)
נועם ג
11-11-2008, 13:04:35
תודה רבה על התשובה המקצועית אמיר ועמית!!
אמיר, קומפרסור ממוצע של 700 שקל...כמה PSI הוא מוציא?
תודה רבה על התשובה המקצועית אמיר ועמית!!
אמיר, קומפרסור ממוצע של 700 שקל...כמה PSI הוא מוציא?
גג 80-100. PSI.(עזוב מה שהשעון מראה) לי יש קומפרסור של 140 PSI אבל הוא דו בוכנתי.ויקר
נועם ג
11-11-2008, 15:39:46
זה חשוב כמה בוכנות יש?
סך הכל אם יש בוכנה אחת אז הוא יעבוד יותר אבל הוא יגיע בסופו של דבר לאותו הלחץ לא?
כאילו לפי מה זה נקבע?
wind556
11-11-2008, 15:50:50
קומפרסור נבחן בשתי תכונות:
לחץ וספיקה
הלחץ בכל הקומפרסורים כמעט אותו דבר, וההבדל העיקרי זו הספיקה (כמה ליטר אויר לדקה הוא דוחס)
דבר נוסף זה גודל מיכל האגירה של האויר הדחוס, ככל שהוא גדול יותר, הלחץ הגבוה נשמר יותר זמן
אבל כל זה חסר משמעות , מסוק זה כלי קטן, והקומפרסורים האלה נועדו לעבודות תעשייתיות הרבה יותר גדולות,נראה לי שמרסס צבע עדין של גרפיקאים (לא אייר בראש) עם אלכוהול יעשה את העבודה בצורה מושלמת ובנוחות מקסימלית עם קומפרסור קטן
זה חשוב כמה בוכנות יש?
סך הכל אם יש בוכנה אחת אז הוא יעבוד יותר אבל הוא יגיע בסופו של דבר לאותו הלחץ לא?
כאילו לפי מה זה נקבע?
נכון. הוא גם דוחס יותר מהר.אבל גם הצנרת שלו עמידה ליותר לחץ.(כולל השסתומים)
קרמבו
11-11-2008, 18:19:34
אני בודק את הברגים כדי להיות בטוח כי לא השתחררו ברגים
אני לא מוסיף הידוק!!! אחרת?! אני אגרום ל"חרישה" של התבריגים וא תהיה בעייה!
זאת אומרת שאני עובר בורג בורג ובודק שלא השתחרר!
כך שבשבת הבאה לפני היציאה לשטח מתבצעת בדיקה חשמלית (לבדוק תקינות סרוואים ובדיקת מתח לסוללת המקלט והמשדר...) ו?... זהו אפשר ללכת להטיס בראש שקט!
בשבוע שעבר חזרתי הביתה וגיליתי במהלך הניקויי שהמסוק עובד?! הצלתי את הסוללה , גיליתי את הברגים של בית הBOM משוחררים ולצערי סרוו 8717 שהלך לי (כנראה במהלך השינוע הביתה!)
אם לא הייתה מתבצעת אחזקה שבועית לכלי הייתי מגיע לשטח , עולה לאוויר ו?... חוזר עם שקית חלקים הביתה!
ההמלצה שלי היא להכין רשימת בדיקה של ממש! ככה אני עובד ואין מצב שאני מפספס משהו!
אל תקלו ראש בבדיקות האלו, הכלים האלה מסוכנים מאד! ולכן צריך לטפל בהם בצורה הזאת!
אני ממליץ לך על פיסטולת משולב של לחץ אוויר +אלכוהול תעשייתי.אני מכוון אותו להרבה אוויר ומעט חומר ואחר כך אוויר נקי להעיף את החומר שנישאר
לדעתי ניקוי בלחץ אוויר ואלכוהול זה מוגזם, מוריד את כל השימון מהמיסבים והצירים
קרמבו
11-11-2008, 18:46:57
לדעתי ניקוי בלחץ אוויר ואלכוהול זה מוגזם, מוריד את כל השימון מהמיסבים והצירים
אני עושה את זה כבר שנה וחצי על אותו מסוק ואין לי בעיה עם המיסבים.רק לא צריך להגזים עם הכמות של האלכוהול וליבש אותו במידי
נועם ג
11-11-2008, 19:03:56
מספיק לעלות לריחוף, לדחוף איידל אפ...לעשות תעלול קטן והכל משומן חזרה
ובמיסבים לפי הבנתי יש גריז, לא שמן..שיורד ביותר עקשנות מאשר שמן
קרמבו
11-11-2008, 19:53:21
מספיק לעלות לריחוף, לדחוף איידל אפ...לעשות תעלול קטן והכל משומן חזרה
ובמיסבים לפי הבנתי יש גריז, לא שמן..שיורד ביותר עקשנות מאשר שמן
נכון לבן כזה כמו במיסבי מנוע שאנחנו מחליפים מדי פעם. וחוץ מיזה הם סגורים במתכת כזו שניתנת לפרוק
איפה וכמה אמור לעלות ליטר אלכוהול תעשייתי..
בינתיים אני מאלתר עם "שיבס ריגל" אבל זה קורע תכיס..
קרמבו
11-11-2008, 20:47:33
איפה וכמה אמור לעלות ליטר אלכוהול תעשייתי..
בינתיים אני מאלתר עם "שיבס ריגל" אבל זה קורע תכיס..
אני בטוח שבת"א באזור יצחק שדה המסגר תימצא את מבוקשך.
איפה וכמה אמור לעלות ליטר אלכוהול תעשייתי..
בינתיים אני מאלתר עם "שיבס ריגל" אבל זה קורע תכיס..
:)
נועם ג
12-11-2008, 02:57:10
מה רע? שלוק למסוק ושלוק לבחור...נישמע פייר לא?
אני בטוח שבת"א באזור יצחק שדה המסגר תימצא את מבוקשך.
ממש לא פשוט כמו שאתה חושב. משהו יכול לפרסם שם של חנות?
קרמבו
12-11-2008, 20:07:17
נכון לבן כזה כמו במיסבי מנוע שאנחנו מחליפים מדי פעם. וחוץ מיזה הם סגורים במתכת כזו שניתנת לפרוק
איפה וכמה אמור לעלות ליטר אלכוהול תעשייתי..
בינתיים אני מאלתר עם "שיבס ריגל" אבל זה קורע תכיס..
אלון מי הובי ניטרו יודע.
קרמבו
12-11-2008, 20:09:29
ממש לא פשוט כמו שאתה חושב. משהו יכול לפרסם שם של חנות?
אלון מי הובי ניטרו.הוא קונה גלונים של החומר הזה
eran144
12-11-2008, 21:17:26
איפה וכמה אמור לעלות ליטר אלכוהול תעשייתי..
בינתיים אני מאלתר עם "שיבס ריגל" אבל זה קורע תכיס..
יש את החנות של משיח ברחוב העלייה. הוא מוחר וויסקי בזול:D:D
לדעתי ניקוי בלחץ אוויר ואלכוהול זה מוגזם, מוריד את כל השימון מהמיסבים והצירים
נאור ידידי אני לא שם הרבה אלכוהול, הוא מנוקה ב BACK PALTE של המנוע, פריימים, אגזוז
ובום...
את איזור הקרבורטור אני מנקה עם מקלות מצר גפן ספוגים באלכוהול או במברשת שיניים (עדיף)
ואז מנדף הכל בלחץ אוויר.
כך שלא מגיעים חומרים למיסבים.
אגב, הצירים אחת לשבועיים מקבלים ספריי סיליקון... כך שהצירים תמיד שמנוניים!
איפה וכמה אמור לעלות ליטר אלכוהול תעשייתי..
בינתיים אני מאלתר עם "שיבס ריגל" אבל זה קורע תכיס..
******... אהבתי למה וויסקי?
תשתמש בוודקה סטופקה... יפתורלך את בעיית הכיס:D
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.