PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיון הרכבת מסוק velocity 90 ובחירת מנוע ואגזוז



orendar181
08-11-2010, 22:04:32
שלום חברים

אני עומד לפני רכישה של המסוק velocity 90
על המסוק קרוב לוודאי שארכיב את האלקטרוניקה הזו:
סרבוואים של outrege bl9080
גי'רו של ספרטן קוארק
רגולטור של אליין?
גוברנר?

השאלה היא כזו: חשבתי על מנוע של novarossi rex.91 hr ואגזוז תואם

האם למישהו יש ניסיון עם זה?האם זה יתאים למסוק הנ"ל?

אולי לשים מנוע של o.s 91HZ ?

האם יש למישהן ידע או ניסיון עם המנועים הללו?והאם בכלל הם יכולים להתאים?
או אוליי יש הצעות ?

אשמח לתגובותיכם בנושא כי אני ממש עם היד על ה -ENTER ומחכה להזמין

תודה.

אורן

עמיתפורת
08-11-2010, 22:23:20
אני אמליץ לך כך:
רגולטור אני ממליץ על קיווי או הליקיו שהם מצויינים עם פיצולי מתחים נוחים ויעילים.
גוברנור - רב מקס.
מנוע:
כמובן שOS מבלי להכנס להרפתקאות מיותרות או YS שהם חיות רעות בפני עצמם.
בהצלחה ויש לך אחלה מסוק חבר.

guyro
08-11-2010, 22:29:42
שלום חברים

אני עומד לפני רכישה של המסוק velocity 90
על המסוק קרוב לוודאי שארכיב את האלקטרוניקה הזו:
סרבוואים של outrege bl9080
גי'רו של ספרטן קוארק
רגולטור של אליין?
גוברנר?

השאלה היא כזו: חשבתי על מנוע של novarossi rex.91 hr ואגזוז תואם

האם למישהו יש ניסיון עם זה?האם זה יתאים למסוק הנ"ל?

אולי לשים מנוע של o.s 91HZ ?

האם יש למישהן ידע או ניסיון עם המנועים הללו?והאם בכלל הם יכולים להתאים?
או אוליי יש הצעות ?

אשמח לתגובותיכם בנושא כי אני ממש עם היד על ה -ENTER ומחכה להזמין

תודה.

אורן

דבר עם משה גולדשטיין, תותי מטיס כרגע עם YS והטיס לפני חודשיים עם ALIGN/OS

ה-YS ללא ספק עובד יותר חזק על המסוק הזה,

הוא גם משתמש ב-QUARK כגירו, עושה עבודה טובה כיאה לספרטן,

את מנועי נובה-רוסי ראינו גם ב- 3D מאסטרס וגם באירצה, הם עובדים יפה, הצליל שלהם קצת "יללני",לדברי טייס הבית שלהם עדיין יש להן בעיית דיחוס קלה שהם מנסים לפתור,

גוברנר ורגולטור כל הסוגים הפופולרים יעשו את העבודה.

לגבי אגזוזים:אם תלך על YS , ההאטורי הוא הבחירה הטובה אבל גם היקרה ביותר, לאוטרייג יש אגזוזים די טובים ולא יקרים בכלל, גם פה משה יכול ליעץ לך,
למנועי OS/ALIGN יש לא מעט אגזוזים בשוק.

הוולוסיטי 90 שלי בדרכו ארצה עם YS ואגזוז של אוטרייג, סתם שתדע :-)

lior_bar_ami
08-11-2010, 23:58:24
מניסיון בשטח עם כל הרכיבים שציינת, אתה יכול לישון בשקט עם כל אחד ואחד מהם - כולם יעשו את העבודה מצויין.

לגבי המלצה אישית (שבכל מקרה תקבל כשנתקדם עם ההזמנה ;)), הספקת להכיר אותי ולראות שאני אוהב והולך על ה TOP - ולכן הסטאפ הנבחר שלי יהיה כדלקמן (בהנחה שהלכת על תצורת פלייבר):
(1) מנוע YS 91 SRS - החזק בקטגוריה (יותר מה- OS וה- NOVAROSSI המצויין אגב..)
(2) אגזוז HATORI SB-19 LONG STROKE - אגזוז שנתפר כמו כפפה ליד ל- YS, מביני עניין במנועים יודעים מה רבה חשיבות האגזוז במנוע דו"פ. וה- YS פשוט מפיק מהמנוע עוצמה מדהימה, עם זאת שיש ביקורות בעולם וגם מחברינו מהנגב (משפחת גולדשטיין היקרה) שהאגזוז של OUTRAGE החדשים עובדים עם ה- YS מצויין.
(3) סרוואים OUTRAGE BL9080 על הראש.
(4) ג'יירו ספארטן באחת מגרסותיו - אין משמעות אמיתית בין קוורץ לרגיל, הביצועים זהים (ומצויינים) רק הגודל שונה.
(5) מכיוון שזהו מסוק ניטרו ובכל מקרה תזדקק לסרוו (סטאנדרטי - מבחינת מתח) למצערת, לא הייתי הולך על סרוו HV לזנב - וה MKS BL980 זהו הסרוו שהייתי ממליץ לך (מה שהתקנתי על הלוגו), סרוו מהיר מאוד.
(6) REVMAX כגוברנור/לימיטר עם סרוו מצערת לבחירתך (ברמת העיקרון כל סרוו יעשה את העבודה - אני אישית משתמש ב- DS650 של ALIGN זול ועושה את העבודה).
(7) אין לך שום צורך ברגולטור גדול ומסורבל משום סוג שצויין, הסרוואים שבחרת יודעים לעבוד עם מתח ישיר מסוללת ה LiPo שלך - ולכן כל מה שאתה צריך זה רכיב מווסת לזנב ולסרוו המצערת. למטרה זו אני ממליץ על היח' של SPEKTRUM/JR מדגם VR5203 או ה GVR-3003 של גריפין שהן יח' שיודעות לקבל מתח סוללת 2S ישיר משני מקורות מתח (מצערת וזנב) ולווסת למתח של 5.2V לכל יציאה שלהם - מניסיון עובד מצויין.

עוד שאלות??

mosheg
09-11-2010, 05:53:43
מטיס עם סרוואים של אאוטרייג גרסת ה HV כולם כך שלא משתמש ברגולטור. V7.4 ישירות למקלט לגירו ולגוברנור אפילו מפסק אין לי משתמש בפלאג קצר DIN-T. לגבי מנוע יש לי מזל ואני ממומן של YS כך שיצא לי להטיס עם os וגם ALIGN אין ספק לגבי יתרון הכוח של ה YS ( המחיר - יקר יותר , שווה כל שקל ). פדלים צריך להחליף אם לא יצא שידרוג הקיט מכיל פדלים מעולים של אאוטרייג אבל הם לא מחזיקים ומסתובבים על הפלייבר מקווה שהספיקו לתקן את זה אם לא תחליף ל של ALIGN או של KBDD שמוסיפים זריזות למסוק. אגזוז מטיס גם עם של אאוטרייג מיוחד ל YS נסיון קודם היה לי עם MP5 מעולה אבל עוצר קצת את המנוע. גירו כנראה שיש הסכמה גורפת בעניין ספרטן קוארק אל תחשוב על משהוא אחר בכלל ניסיתי כבר את כולם יש טובים חלקם קצת פחות אבל ספרטן מדוייק מאוד קל מאוד לכיוון. אשמח לעזור ( 052-5656164 משה ).

ziki
09-11-2010, 08:40:43
אורן זו המלצתי:
סרוואים HV BL9080 לסייקליק
סרוו זנב BL9088 HV
סרוו מצערת 9254.
זכור לי שאתה מטיס עם ספקטרום אז:
מקלט AR7100R הכולל גוברנור פנימי (סנסור בקפלייט) ומייצב מתח מובנה לסרוו מצערת (המקלט מגיע עם לווין בודד ושווה להוסיף אחד נוסף כך תרוויח 3 מקלטים על המסוק בשלושה קיטובים שונים).
סוללה: LIPO שני תאים 3000mah 15C מהסיני.
מנוע: ברמת ההטסה שלך (מבלי חלילה לפגוע) הייתי הולך על OS HZ90 הפשוט, קל לכיוון, עובד טוב מאד, בנוי פשוט בלי משאבות ורגולטורים ויעשה יופי את העבודה.
נכון ש YS חזק יותר אך כל ההבדל מתבטא בפחות מחצי כ"ס, לא משהו שנראה לי שיחסר לך, לשיקולך.
בסטאפ הנ"ל תהנה גם מהעובדה שאין צורך ברגולטור, הסטאפ האלקטרוני יהיה פשוט ביותר מבחינת חיווט ואמין ביותר מבחינת קליטה.
לך על פשטות,כמה שפחות מחברים זה תמיד משתלם.

lior_bar_ami
09-11-2010, 12:05:41
בהנחה שאתה אכן מטיס עם ספקטרום, אני מסכים עם ידידי, שועל הקרבות הותיק - אתה אכן יכול להשתמש במקלט/רגולטור של ספקטרום (AR7100R) ולעבוד עם מתח HV גם לזנב (עם ויסות לסרוו המצערת).



נכון ש YS חזק יותר אך כל ההבדל מתבטא בפחות מחצי כ"ס

פה, אדון שועליקו, יש לך טעות.
ההספק של YS באופן עקרוני לא מוצהר (להבדיל מזה של OS), אך גם אם מצאת נתון הרי שההבדל בהרגשת הכוח במסוק מתבטאת בהרבה יותר מחצי כ"ס - שגם הוא בפני עצמו מהווה כ 15% לא מבוטלים כלל וכלל, ואני אסביר את עצמי.
ההבדל העיקרי בין שני המנועים טמון באופי עבודתם ובעיקרון העבודה של מנוע דו"פ.
בעוד מנוע דו"פ קלאסי "סובל" מרצועת כוח מאוד צרה ששיא המומנט שלה נמצא באיזור הסל"ד המאוד גבוה של המנוע - ישנם פיתרונות כאלו ואחרים המאפשרים למנוע לייצר "כוח סביר" גם באיזור טווח הביניים שלו והטווח הנמוך, המאוד בעייתים במנועים אלו.
בעולם המנועים (בעיקר תחום המירוצים, אופנועים לדוג') נהוג לבצע שינויים במהלך הבוכנה, קוטר שלה, שינוי גודל פתחי יניקה/פליטה והחלקת מעברים (פורטינג), שימוש בסעפות יניקה (מניפולד) יעילות יותר, שסתומי פליטה (כח), אגזוזים שמשפרים את יחס הדחיסה (אולי הנתון החשוב ביותר בהספק מנוע) הגרוע גם ככה של מנועי 2 פעימות ועוד...
YS הלכו על קונספט שונה והם עובדים עם מנוע LONG STROKE, במנוע זה שמו דגש גם על טווח הביניים ולאו דווקא רק על הטווח הגבוה של המנוע (כמו ה OS). הטווח הגבוה כמו שאתה יודע הוא לא כ"כ רלוונטי בהטסת 3D מאחר ומהר מאוד המנוע מאבד סל"ד (באופן יחסי) ומתקבע על סל"ד ביניים מסויים (או נחנק וממשיך לרדת). בעוד מנוע OS יוצא מרצועת הכוח האפקטיבית שלו ומספק הרבה פחות מההספק המירבי המוצהר, ה YS גם אם נחנק קצת ממשיך לגרגר לו בנחת יחסי גם בסל"ד ביניים - אפילו עם חצי כוח עודף :)

זו הכוונה שלי בהרגשת כוח - וניתן לראות את זה טוב מאוד ובצורה יותר קיצונית בהשוואה של מנועי 2 פעימות ל 4 פעימות, שם ההבדלים הרבה יותר גדולים.

SHAHAR AB
09-11-2010, 12:24:14
האם ההמלצות לגבי מנוע רלוונטיות גם לטירקס 700 שבדרך ????? גם אני עומד באותה דילמה לגבי מנועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע.

הבוררר
09-11-2010, 12:34:23
אני בהחלט מסכים עם ליאור, אחרי כמה וכמה צפיות במסוק של נועם גנות ושל תותי הYS נותן בראש לOS בכל מה שקשור לכוח.
לפי דעתי אחד המנועים הטובים ביותר בשוק אם לא הטוב ביותר ובהחלט שווה כל שקל!!

guyro
09-11-2010, 12:40:18
האם ההמלצות לגבי מנוע רלוונטיות גם לטירקס 700 שבדרך ????? גם אני עומד באותה דילמה לגבי מנועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע.

כן ! זה תקף לכל מסוק 90 באשר הוא.

אבל שאני לא יובן לא נכון: OS,ALIGN יעשו גם עבודה טובה בהחלט, אני מטיס עם שכאלו הרבה זמן ומאוד מרוצה.

ziki
09-11-2010, 13:09:10
בהנחה שאתה אכן מטיס עם ספקטרום, אני מסכים עם ידידי, שועל הקרבות הותיק - אתה אכן יכול להשתמש במקלט/רגולטור של ספקטרום (AR7100R) ולעבוד עם מתח HV גם לזנב (עם ויסות לסרוו המצערת).



פה, אדון שועליקו, יש לך טעות.
ההספק של YS באופן עקרוני לא מוצהר (להבדיל מזה של OS), אך גם אם מצאת נתון הרי שההבדל בהרגשת הכוח במסוק מתבטאת בהרבה יותר מחצי כ"ס - שגם הוא בפני עצמו מהווה כ 15% לא מבוטלים כלל וכלל, ואני אסביר את עצמי.
ההבדל העיקרי בין שני המנועים טמון באופי עבודתם ובעיקרון העבודה של מנוע דו"פ.
בעוד מנוע דו"פ קלאסי "סובל" מרצועת כוח מאוד צרה ששיא המומנט שלה נמצא באיזור הסל"ד המאוד גבוה של המנוע - ישנם פיתרונות כאלו ואחרים המאפשרים למנוע לייצר "כוח סביר" גם באיזור טווח הביניים שלו והטווח הנמוך, המאוד בעייתים במנועים אלו.
בעולם המנועים (בעיקר תחום המירוצים, אופנועים לדוג') נהוג לבצע שינויים במהלך הבוכנה, קוטר שלה, שינוי גודל פתחי יניקה/פליטה והחלקת מעברים (פורטינג), שימוש בסעפות יניקה (מניפולד) יעילות יותר, שסתומי פליטה (כח), אגזוזים שמשפרים את יחס הדחיסה (אולי הנתון החשוב ביותר בהספק מנוע) הגרוע גם ככה של מנועי 2 פעימות ועוד...
YS הלכו על קונספט שונה והם עובדים עם מנוע LONG STROKE, במנוע זה שמו דגש גם על טווח הביניים ולאו דווקא רק על הטווח הגבוה של המנוע (כמו ה OS). הטווח הגבוה כמו שאתה יודע הוא לא כ"כ רלוונטי בהטסת 3D מאחר ומהר מאוד המנוע מאבד סל"ד (באופן יחסי) ומתקבע על סל"ד ביניים מסויים (או נחנק וממשיך לרדת). בעוד מנוע OS יוצא מרצועת הכוח האפקטיבית שלו ומספק הרבה פחות מההספק המירבי המוצהר, ה YS גם אם נחנק קצת ממשיך לגרגר לו בנחת יחסי גם בסל"ד ביניים - אפילו עם חצי כוח עודף :)

זו הכוונה שלי בהרגשת כוח - וניתן לראות את זה טוב מאוד ובצורה יותר קיצונית בהשוואה של מנועי 2 פעימות ל 4 פעימות, שם ההבדלים הרבה יותר גדולים.

מה ליאור? שועליקו, אהבתי :)
אין ויכוח, מדובר במנוע חזק יותר אבל עדיין באותו נפח, פחות או יותר עובד באותו סל"ד, שתי פעימות, ועם אותו דלק.
גם אם אין נתונים מוצהרים ההבדל לא יתבטא ביותר מחצי כוח סוס (בהנחה שהמנועים חיים אותו פרק זמן) למרות שמדובר בנתון מכובד לכל הדעות.
אגב, שינויים במנועים לצורך כוח מקובלים אבל תמיד באים על חשבון משהו בסוף אלא אם כן או,אס תכננו מנועים בלתי נצילים עד היום מה שאני לא מאמין.
כל מה שאני אומר זה שאם אתה לא מטיס ברמה גבוה שלוקח את המסוק לקצה ולמיטב זכרוני אורן לא כזה (אולי אני טועה), ההבדל לא יהיה משמעותי עבורו אם בכלל.
לכן אני לא רואה סיבה מוצדקת לרוץ דווקא לכיוון הזה.
לצורך הדוגמא, נועם בחר לעבור ל YS ועשה בחירה נבונה לדעתי, הכל עניין של מי עומד מאחורי הסטיקים.

mosheg
09-11-2010, 13:24:26
ציקי מסכים אתך בדבר אחד אין מה לרוץ כאשר ההבלים לא ממש מורגשים ואם בכלל. לדוגמה לא יודע למה לשלם יותר על מנוע OS כש ALIGN זה בדיוק אותו המנוע ועולה פחות. ( אגב גדלתי על מנועי OS והם אחלה מנועים אמינים ורק טוב יש לי להגיד עליהם ). במקרה של YS ההבדל בכוח שווה כל שקל. ועד שתנסה לא תדע.

guyro
09-11-2010, 13:29:23
ציקי מסכים אתך בדבר אחד אין מה לרוץ כאשר ההבלים לא ממש מורגשים ואם בכלל. לדוגמה לא יודע למה לשלם יותר על מנוע OS כש ALIGN זה בדיוק אותו המנוע ועולה פחות. ( אגב גדלתי על מנועי OS והם אחלה מנועים אמינים ורק טוב יש לי להגיד עליהם ). במקרה של YS ההבדל בכוח שווה כל שקל. ועד שתנסה לא תדע.

לפי ההסבר של ליאור על איך עובדים המנועים והכרות שלי עם ציקי וסגנון הטיסה שלו, שישאר עם OS :cool:

lior_bar_ami
09-11-2010, 13:44:29
:D:D:D:D

ועברנו לאכול כבד חדש.... באמת שנהייתי רעב.... :D

ziki
09-11-2010, 14:19:07
:D:D:D:D

ועברנו לאכול כבד חדש.... באמת שנהייתי רעב.... :D

בר מינן , אני זה לא שגיא, אני לא דופק חשבון, עונה ומהר.
תהיה מוכן לחטוף.
סיכול ממוקד :)

guyro
09-11-2010, 14:22:09
בר מינן , אני זה לא שגיא, אני לא דופק חשבון, עונה ומהר.
תהיה מוכן לחטוף.
סיכול ממוקד :)

נראה לי גם ככה מנהל הפורום עוד שנייה מעיף אותנו. :rolleyes:

ziki
09-11-2010, 14:29:49
לפי ההסבר של ליאור על איך עובדים המנועים והכרות שלי עם ציקי וסגנון הטיסה שלו, שישאר עם OS :cool:

לא מתבייש בזה, את OS אני מכיר מעל 30 שנה והם אף פעם לא איכזבו אותי.
הסיבה שבחרתי לשים OS ולא מנוע של אליין היא סיבת המותג בלבד, תקרא לזה החלטה דבילית, אולי.
אני תמיד הולך על בטוח, לא לוקח סיכון שאולי במקרה יהיה איזה שהוא שוני בין המנועים ואם זה עולה עוד 200 ש"ח אז שיעלה העיקר שיהיה מקורי.
אם הייתי מחליט לשים YS ואליין היו מוכרים מנועי YS עם המותג אליין הייתי מזמין YS מקורי, למה? ככה אני.
על זה נאמר שהטבח לא ינגן והנגן לא יטגן, שכל חברה תתרכז במה שהיא טובה.
קוראים לזה פדנטיות, אולי יש אצלי בעבודה תרופה לזה :)

orendar181
09-11-2010, 18:43:24
היי לכולם

נהייה מעניין עם כל התשובות הפיקנטיות.....אבל אחלה אינפורמציה זרמה כאן

ציקי-****** לגבי ההטסה שלי אז...בהמון תרגילים שאני מבצע המנוע פשוט נחנק ק או רוצה להיחנק.......אז תסיק לבד מהי רמת ההטסה שלי. אל תשכח שעברה לה שנה פחות או יותר
ואנחנו נותנים בראש.

לגבי הYS חשבתי שהוא מותג יותר נכבד מ O.S או אליין אז אמרתי אם כבר אז כבר

למרות שיש גם בי כמוך אהבה ל O.S וגם כבוד מנוע נהדר 0 תקלות.

מרוב בילבול ולבטים אני בסוף יחזור לטירקס וזהו למרות שמאוד מאוד מתחשק לי VELOCITY90

נו טוף נראה מה יהיה בימים הקרובים.....נחליט ואני מבטיח לעדכן


אז תודה רבה לכולם...ליאור ,גיא,ציקי,משה על העזרה והתמיכה אתם פשוט נפלאים

סליחה אם שכחתי מישהו.

ליאור מה נסגר? אתה שולח לי את המייסב? דבר איתי

תודה
אורן

ziki
09-11-2010, 20:31:40
אורן, אתה צודק, עבר זמן ואני לא מסיק כלום, יש המון פרמטרים שגורמים למנוע להיחנק, תחזוקה,מצבו הכללי, סוג הדלק,אגזוז,כיוונים ובעיקר נסיון, הרבה נסיון וכזה של יותר משנה (במיוחד עם מנוע בעל שתי סיכות).
ראיתי כבר הכל מהכל ואפילו שימוש לא יעיל או נכון בפיצ' בביצוע תרגיל פשוט יכול לחנוק מנוע.
עצתי אליך, לפני שאתה מוציא כסף היא:
אם אתה בטוח ב 100% שהסטאפ שלך נכון, תקין ומכוון פיקס + OS לא מספיק לך לך על YS.
אם אתה לא בטוח ב 100% תן קודם למטיס מיומן בעל נסיון להעיף מבט ולהטיס תוך כדי שתקשיב לעבודת המנוע על מנת שתהיה שלם עם ההחלטה שלך.
לשיקולך

ועוד דבר
אני לא מבין אותך אורן,פתחת שירשור על הרכבת VELOCITY ומתחשק לך VELOCITY אז מה הבעיה? לך על זה וזהו.

flyinglizard
09-11-2010, 22:26:55
אם לא FBL, הייתי מנסה את הג'יירו החדש של פוטבה, עם גברנר משולב (GY701). השילוב הזה הוא יתרון גדול מבחינת שמירת זנב בתמרוני פיטץ' גבוה, כשהג'יירו יודע מראש שהסל"ד הולך לרדת, או יורד, ויכול לפצות בהתאם זה יתרון גדול (זו אחת הסיבות שמערכות FBL שלושה צירים עובדות כלכך טוב, אם כי שם החיזוי קצת אחר - לפי פיטץ' בראש ולא לפי סל"ד).

אני מטיס עם סוללת LiFe ובלי רגולטור, רק סטפדאון לזנב. מבחינתי זה עוד נקודת כשל אחת פחות, שלא לדבר על כך שסוללות LiFe עמידות יותר מליפו. כמובן שאם אתה הולך על סרבואים HV, אתה לא צריך רגולטור בכלל.

אני מאוד, מאוד ממליץ על Switchglo, גם כי זה מאוד מאוד נוח וגם כי זה בטיחותי (אפשר לייצר מיקסים שימנעו ממך להניע באיידל אפ או עם מצערת מורמת). גם נחמד שאפשר לתת קצת הצתה דרך השלט בטיסה הראשונה של היום, כשהמנוע קר וקצת נחנק בזמן שאתה שם את המסוק בנקודת ההמראה.

לסרבו זנב הייתי לוקח את הBLS251 של פוטבה, סרבו מעולה ומוכח. מאוד מהיר, מאוד אמין.

מבחינת מנוע, חלק אומרים שהYS חזק יותר, חלק לא, אני רק יודע שמאוד קל לכוון את הOS ויש לו מלאי חלקים בארץ למקרה שאתה באיזו בעיה יום לפני הטסה. הHZ-R מיישר קו עם YS מבחינת המשאבה. הייתי נמנע מהרוסי, גם אין יותר מדי מטיסים עם המנוע הזה למקרה שאתה צריך איזו עזרה בכיוונים, וגם יותר קשה למצוא בשבילו חלקים מהאחרים.

לגבי הVelocity עצמו, הוא יקר יותר מטירקס 700 ואתה די מוגבל מבחינת רכישת חלקים לעומת אליין. אם אתה נעול עליו, זה כנראה אחלה מסוק, אם אתה מחפש מסוק 90 "סוס עבודה" עם חלקים בשפע ותכנון יחסית מוכח - אי אפשר להתחרות בטירקס. לא שהVelocity רע, הוא לא, אבל זה תכנון חדש, אנשים עוד מגלים בעיות ובסך הכל הכי קל להיות בעלים של אליין, מכל הבחינות.

wonderd
09-11-2010, 22:37:22
מר לטאה, אם לא הייתי מכיר אותך הייתי מניח שאתה נוהג במזדה...

flyinglizard
09-11-2010, 22:56:51
לול. זה מצב קצת שונה - הקריטריון הראשון שלי בבחירת מסוק הוא "האם אני יכול להשיג חלקים ובכמה" . יש תקלות, יש ריסוקים ואין דבר יותר מבאס ממסוק על המדף בלי שתוכל להשמיש אותו לסופשבוע. והקטע הוא שבסופו של דבר, הטירקס הוא גם ככה אחד מהמסוקים בעלי הביצועים הטובים ביותר בשוק, גם מול "האקזוטיקה". אתה צריך סיבה מאוד מאוד טובה בשביל לקנות משהו אחר, בקיצור. לחלק יש, לרוב אין.

orendar181
10-11-2010, 07:32:45
ציקי בוקר טוב

אכן פתחתי שרשור על ה VELOCITY ואני אכן רוצה אותו

חבר שלי יקר...אני שאלתי בכלל לגבי הנובה רוסי וישר הפנו אותי ל YS

אני בהחלט מחפש הרפתקאה חדשה....כזה אני

תשובתך נתנה לי הרבה חומר למחשבה ואני מעריך את זה ואותך עוד מימים ימימה....(מטען לשלט..זוכר).

דרך אגב היום אני מטיס עם JR X9303 שלט מדהים

בכל אופן השרשור היה לגבי מנוע ואיזה עדיף....קיבלתי את הנאמר כאן ואני בהחלט מודה לכולם אבל לכולם. אני אסכם הכל ואגיע למסקנה משלי.


שוב תודה לכולם...

אורן

guyro
10-11-2010, 08:18:40
ציקי בוקר טוב

אכן פתחתי שרשור על ה VELOCITY ואני אכן רוצה אותו

חבר שלי יקר...אני שאלתי בכלל לגבי הנובה רוסי וישר הפנו אותי ל YS

אני בהחלט מחפש הרפתקאה חדשה....כזה אני

תשובתך נתנה לי הרבה חומר למחשבה ואני מעריך את זה ואותך עוד מימים ימימה....(מטען לשלט..זוכר).

דרך אגב היום אני מטיס עם JR X9303 שלט מדהים

בכל אופן השרשור היה לגבי מנוע ואיזה עדיף....קיבלתי את הנאמר כאן ואני בהחלט מודה לכולם אבל לכולם. אני אסכם הכל ואגיע למסקנה משלי.


שוב תודה לכולם...

אורן

דווקא קיבלת ממני תשובה על הנובה רוסי,בכל מקרה,אם אתה רוצה לראות אותו בפעולה, יש ב-YOUTUBE סרטונים חדשים של לוקאס ריבה מטיס וולוסיטי 90 עם נובה רוסי.

האמת , תותי היה אמור לקבל מימון של נובה רוסי השנה, אבל YS הקדימו אותם...

ziki
10-11-2010, 08:59:18
ציקי בוקר טוב

חבר שלי יקר...אני שאלתי בכלל לגבי הנובה רוסי וישר הפנו אותי ל YS
אני בהחלט מחפש הרפתקאה חדשה....כזה אני
תשובתך נתנה לי הרבה חומר למחשבה ואני מעריך את זה ואותך עוד מימים ימימה....(מטען לשלט..זוכר).
בכל אופן השרשור היה לגבי מנוע ואיזה עדיף....קיבלתי את הנאמר כאן ואני בהחלט מודה לכולם אבל לכולם. אני אסכם הכל ואגיע למסקנה משלי.
שוב תודה לכולם...

אורן

זוכר גם זוכר.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה !