צפייה בגרסה מלאה : שאלה סוללת lipo של esky
kal1311
12-11-2008, 22:57:56
אהלנים לכולם
האם ניתן להטעין סוללות של esky עם מטענים אחרים?
על הבטריה רשום לא להטעין עם מטען שלא תואם esky ולא לעבור 1 אמפר.
היות ואני מעוניין במטען יותר מקצועי,אני לא יודע אם הבטריה תעמוד בטעינה יותר חזקה.
אשמח לשמוע תגובות בנושא.
תודה
דותן
אהלנים לכולם
האם ניתן להטעין סוללות של esky עם מטענים אחרים?
על הבטריה רשום לא להטעין עם מטען שלא תואם esky ולא לעבור 1 אמפר.
היות ואני מעוניין במטען יותר מקצועי,אני לא יודע אם הבטריה תעמוד בטעינה יותר חזקה.
אשמח לשמוע תגובות בנושא.
תודה
דותן
בטח שאפשר!. ברור שלא מומלץ לעבור 1C
דבר שני....לגבי במשפט המודגש באדום.......
שילכו לחפש מי ינענע אותם.
kal1311
13-11-2008, 11:15:35
היי עמית..
תודה רבה על ההרגעה המצחיקה:)
תן הסבר בבקשה לגבי ה-1c.
תודה
TooLy
15-11-2008, 23:36:31
אסור להטעין עם מטענים אשר אינם מיועדים לסוללות ליתיום פולימר.
לגבי קצב הטעינה, C משמעו CURRENT=זרם.
אם ניקח לדוגמה סוללה של 1000 מ"א, כאשר אומרים שאין לטעון ביותר מ-1C, הכוונה היא שאין לטעון ביותר מ-1000 מ"א (או 1 אמפר).
פחות מ-1C אפשרי ואפילו רצוי, מעבר ל-1C אסור, אלא אם מדובר בסוללות מיוחדות שהיצרנים מאפשרים זאת.
אסור להטעין עם מטענים אשר אינם מיועדים לסוללות ליתיום פולימר.
לגבי קצב הטעינה, C משמעו CURRENT=זרם.
אם ניקח לדוגמה סוללה של 1000 מ"א, כאשר אומרים שאין לטעון ביותר מ-1C, הכוונה היא שאין לטעון ביותר מ-1000 מ"א (או 1 אמפר).
פחות מ-1C אפשרי ואפילו רצוי, מעבר ל-1C אסור, אלא אם מדובר בסוללות מיוחדות שהיצרנים מאפשרים זאת.
רק לשם ההבהרה אם חלילה לא הובנתי נכון. כל מטען שמסוגל לטעון LIPO יתאים לך .התכוונתי שממש לא חובה שיהיה רשום עליו ESKY.
kal1311
16-11-2008, 16:25:29
אסור להטעין עם מטענים אשר אינם מיועדים לסוללות ליתיום פולימר.
לגבי קצב הטעינה, C משמעו CURRENT=זרם.
אם ניקח לדוגמה סוללה של 1000 מ"א, כאשר אומרים שאין לטעון ביותר מ-1C, הכוונה היא שאין לטעון ביותר מ-1000 מ"א (או 1 אמפר).
פחות מ-1C אפשרי ואפילו רצוי, מעבר ל-1C אסור, אלא אם מדובר בסוללות מיוחדות שהיצרנים מאפשרים זאת.
ז"א שאם הבטריה שלי 2100 20c אני יכול לטעון בזרם של עד 2c?
מדוע טעינה עם בלאנסר נעשית בזרם נמוך במיוחד?
עם מטען טוב-מה יהיה לדעתך זמן הטעינה של בטריה 2100 מ"א ללא בלאנסר ועם בלאנסר?
תודה מראש
Nlackrif
16-11-2008, 16:35:53
ז"א שאם הבטריה שלי 2100 20c אני יכול לטעון בזרם של עד 2c?
מדוע טעינה עם בלאנסר נעשית בזרם נמוך במיוחד?
עם מטען טוב-מה יהיה לדעתך זמן הטעינה של בטריה 2100 מ"א ללא בלאנסר ועם בלאנסר?
תודה מראש
לא!
1. 1C זה הקיבולת של הסוללה, אם הסוללה שלך 2100MAH זה אומר שאתה יכול לטעון את הסוללה 2.1A
2. זמן טעינה ממוצע ב-1C שהסוללה ריקה בין 30-40 ד'
MDreamer
16-11-2008, 17:07:55
זמן טעינה ממוצע ב-1C שהסוללה ריקה בין 30-40 ד'
נסה שעה ורבע
נסה שעה ורבע
לי לוקח 55 דקות.:)
Nlackrif
16-11-2008, 19:47:17
נסה שעה ורבע
עוד לא יצא להטעין שעה ורבע...
(אההה, זה בגלל הספק של עוזי:rolleyes:)
TooLy
16-11-2008, 20:16:11
ז"א שאם הבטריה שלי 2100 20c אני יכול לטעון בזרם של עד 2c?
מדוע טעינה עם בלאנסר נעשית בזרם נמוך במיוחד?
עם מטען טוב-מה יהיה לדעתך זמן הטעינה של בטריה 2100 מ"א ללא בלאנסר ועם בלאנסר?
תודה מראש
לא, הנתון של 20C מסמן את יכולת הפריקה של הסוללה בזמן עבודה.
כלומר 20 כפול 2100= 42 אמפר.
זה מה שניתן למשוך מהסוללה באופן מתמשך, בפרצים ניתן למשוך אפילו יותר.
טעינת סוללות ליפו מתבצעת עד 1C למעט סוללות מיוחדות שכתוב עליהם.
kal1311
16-11-2008, 20:35:46
אוקיי...והמטען יודע אוטומטית להטעין 1c או שצריך להגדיר לו?
TooLy
16-11-2008, 20:51:34
המטען לא יודע באיזו קיבולת הסוללה שאתה מתכוון להטעין, לכן אתה קובע את הזרם.
2. זמן טעינה ממוצע ב-1C שהסוללה ריקה בין 30-40 ד'
בשעה נסיעה הרכב שלי עובר 120 ק"מ, במהירות של 60 קמ"ש
:confused:
Nlackrif
16-11-2008, 21:34:31
בשעה נסיעה הרכב שלי עובר 120 ק"מ, במהירות של 60 קמ"ש
:confused:
אני לא מבין גדול אבל נראה לי שהרכב שלך לא תקין...:rolleyes:
2. זמן טעינה ממוצע ב-1C שהסוללה ריקה בין 30-40 ד'
ואיך זה יכול להיות ?
MDreamer
16-11-2008, 21:44:47
נאור אתה גדול.
Nlackrif
16-11-2008, 22:03:31
ואיך זה יכול להיות ?
ידעתי שמשהו לא טוב בטיימר של המטען שלי (סיני נו..)
בתאוריה נכון, סוללה של 2100MAH ב-1C שעה טעינה
אך מיכוון שאנו לא מטעינים סוללה ריקה לגמרי זמן הטעינה הממוצע ב-1C לוקח לי עם המטען שלי משהו כמו 40 דקות+-
עכשיו הכל בסדר?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.