PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי חום מנוע



yossi kanza
15-11-2008, 11:01:22
קניתי מנוע KB28-47-08S 4900kv Brushless Motor
לאחר ההפעלה הראשונית , בשניות הראשונות של 3 שניות פול סטיק , המנוע הגיע לחום
של 60 - 70 מעלות .
השתמשתי בבקר 50 אמפר לפי המומלץ
אציין שהמנוע עדיין לא עודכן ולא היה שום עומס אם זה משנה ,
האם המנוע תקין או שיש איזו שהיא בעיה ?


בברכה יוסי

Shanti
15-11-2008, 12:25:02
הי

האם הפעלת את המנוע ללא עומס? האם המנוע מותקן במסוק?

Shanti

אליקופטר
15-11-2008, 12:28:05
חום גבוה הוא חום שלא ניתן לגעת במנוע .
לגבי 50 האמפר האם יש לך מד זרם? בדרך שלך לא מדוייק כלל לקבוע מה הבעיה אם כי לא נראת כזו.
מה זאת אומרת המנוע לא עודכן אתה מתכוון תוכנת? חשוב מאוד לתכנת לפני כל עבודה איתו לרוב הוא מתאים עצמו ,בבקרים מסויימים אך חשוב לתכנת אותו !שאתה אומר עומס למה אתה מתכוון ,לא טס?למיטב הבנתי כשאתה אוחז אותו זה גם סוג של עומס מאחר ואתה מתמודד עם כוח המנוע לעומת מצב טיסה בו יש תנועה של הטיסן ולא מצב סטטי.התנועה יוצרת קירור טוב יותר מאשר במצב סטטי ריחוף הוא שלב העומס הגדול ביותר על הכלי!


אני מציע לתכנת שוב לבדוק צריכת זרם ולבדוק שוב.

חשוב מאוד לעולם אל תבצע בדיקה שהלבהים הראשיות מחוברות!!!!!!!!!!!

או לפרקם או להרחיק את המנוע מגלגלי השניים כך לא יסובב את הראש !!!!!!!!!!!!!

אורח
15-11-2008, 20:51:17
חום גבוה הוא חום שלא ניתן לגעת במנוע .
לגבי 50 האמפר האם יש לך מד זרם? בדרך שלך לא מדוייק כלל לקבוע מה הבעיה אם כי לא נראת כזו.
מה זאת אומרת המנוע לא עודכן אתה מתכוון תוכנת? חשוב מאוד לתכנת לפני כל עבודה איתו לרוב הוא מתאים עצמו ,בבקרים מסויימים אך חשוב לתכנת אותו !שאתה אומר עומס למה אתה מתכוון ,לא טס?למיטב הבנתי כשאתה אוחז אותו זה גם סוג של עומס מאחר ואתה מתמודד עם כוח המנוע לעומת מצב טיסה בו יש תנועה של הטיסן ולא מצב סטטי.התנועה יוצרת קירור טוב יותר מאשר במצב סטטי ריחוף הוא שלב העומס הגדול ביותר על הכלי!


אני מציע לתכנת שוב לבדוק צריכת זרם ולבדוק שוב.

חשוב מאוד לעולם אל תבצע בדיקה שהלבהים הראשיות מחוברות!!!!!!!!!!!

או לפרקם או להרחיק את המנוע מגלגלי השניים כך לא יסובב את הראש !!!!!!!!!!!!!


אלון ברשותך מספר תיקונים.חום מנוע אינו נמדד כפי שאמרת.הטמפרטורה של מנועים חשמליים לרוב! (ואני מדגיש לרוב) לא תהיה יותר מ 65 -70 מעלות. מעבר לטמפרטורה הזו,יש סיכוי לא רע שתשרוף את המנוע (מנוע שרוף נבדק כאשר יוצר קצף לבן בתור הסלילים של המנוע.)
אפשר לבדוק את המנוע גם כאשר הופכים את הקוטביות במנוע.ואז הוא מסתובב הפוך .(מאוד לא מומלץ לבדוק מנוע ללא עומס)

דבר שני.איזה מסוק זה.בכל אופן 3 שניות להגיע לטמפרטורות כאלו זה לא הגיוני בעליל.הטיימינג במנוע שלך לא תקין(דורש תכנות על ידי הבקר).לגבי הבקר 50 אמפר.זה לא מה שגורם לך לטמפרטורה לעלות.

אליקופטר
15-11-2008, 21:01:02
עמית ערב טוב ושבוע טוב!

למדתי מנסיון שלי ושל חבריי מהטיסנאות החשמלית כי חום מסוכן נקרא לו, למנוע חשמלי הוא חום שלא ניתן לגעת במנוע, 60 מעלות ?... לא יצא לי למדוד מתי שורפת היד בדיוק ב 60 -70-80 אבל ניראה לי שב 60 מעלות ניתן להשאיר את האצבע למספר שניותמה שאומר שאנו בחום סביר(כפי שאתה יודע במסוק דוחפים אצבע בבק פלייט כדי לדעת עם המנוע חם עשיר /עני יש חכמים שטוענים 3 שניות אמורים להרגיש חום =מנוע מכוון כנדרש, ויש 10שניות לאילו שאוהבים עשיר יותר).

בכל מקרה כל עוד ניתן לגעת במנוע ולהחזיק מעמד מספר שניות בודדות אזי המנוע לא חם ברמה שתגרום לא נזק.
אבל כמו הרבה דברים בתחום יש חילוקי דעות ולכל דבר יש פסק דין אחר:)

אורח
15-11-2008, 21:30:25
עמית ערב טוב ושבוע טוב!

למדתי מנסיון שלי ושל חבריי מהטיסנאות החשמלית כי חום מסוכן נקרא לו, למנוע חשמלי הוא חום שלא ניתן לגעת במנוע, 60 מעלות ?... לא יצא לי למדוד מתי שורפת היד בדיוק ב 60 -70-80 אבל ניראה לי שב 60 מעלות ניתן להשאיר את האצבע למספר שניותמה שאומר שאנו בחום סביר(כפי שאתה יודע במסוק דוחפים אצבע בבק פלייט כדי לדעת עם המנוע חם עשיר /עני יש חכמים שטוענים 3 שניות אמורים להרגיש חום =מנוע מכוון כנדרש, ויש 10שניות לאילו שאוהבים עשיר יותר).

בכל מקרה כל עוד ניתן לגעת במנוע ולהחזיק מעמד מספר שניות בודדות אזי המנוע לא חם ברמה שתגרום לא נזק.
אבל כמו הרבה דברים בתחום יש חילוקי דעות ולכל דבר יש פסק דין אחר:)


מסכים איתך לחלוטין!!!!

toto
15-11-2008, 21:56:59
ב 60 מעלות אתה לא יכול לגעת יותר משנייה.