PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכישת מסוק - חשמלי או דלק



yoavroz
09-12-2010, 19:40:40
שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש מסוק יד 2 בתקציב של 1500-1700 ש"ח (ללא מקלט ושלט).
מיועד להטסה באיזור הטסה מסודר.
זה יהיה מסוק ראשון מיועד ללמידה.
יש ברשותי שלט 7 ערוצים וציוד הטסה מלא עבור טיסני דלק.
אני מתלבט בין ראפטור 30 לבין trex 450.
מה מומלץ יותר בתור התחלה?
האם עדיף לי מסוק דלק (בגלל שיש לי את רוב הציוד)?
או שכדאי לי לרכוש מטען וסוללות, וכמה זה צפוי לעלות עבור מסוק 450?
תודה. :)

tkolber
09-12-2010, 19:51:44
לדעתי 450 חשמלי.

לטווח הארוך והאמת גם הקצר, הנוחות, הכוח, הפשטות והזמינות של חשמלי גדולה יותר משמעותית מזו של דלק, למרות שיש לך את "רוב הציוד" (סטארטר, פלגים, דלק, צינוריות).

הכיוון הוא ללא ספק חשמלי והעלויות יורדות כל הזמן.

בהצלחה :)

flyinglizard
09-12-2010, 19:52:35
הרפטור הוא מסוק גדול ויציב בהרבה. אין לי ספק שיהיה לך יותר קל ללמוד עליו. זה לא אומר שהוא "עדיף", זה כבר עניין של שיקולים שרק אתה יודע. מה שכן, מוכרים כאלה בגרושים כי אף אחד כבר לא רוצה אותם.

לגבי חשמלי או דלק - זה חלק מאוד קטן מהדילמה שלך. מה שיותר חשוב הוא גודל המסוק, האפשרות לרכוש חלקים, עלות במקרה התרסקות. אבל לגבי השאלה עצמה, אני מעדיף דלק, מבחינתי זה פחות התעסקות ופחות מורכבות. אני יודע איך לכוון מנועים, אז מאוד קל לי - תדלק, טוס, תדלק, טוס וכך עד שיורדת השמש. חשמלי, מבחינתי, זה יותר ציוד והתעסקות. אבל אני כנראה בדעת מיעוט.

אגב, יש דברים הרבה יותר מוצלחים מראפטור 30, נגיד זה (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=21360).

yoavroz
09-12-2010, 19:58:06
תודה על התגובה המהירה,
האם יש חלקי חילוף זמינים עבור ראפטור? הם זולים כמו של מסוקי 450?
יש לי תחושה שלקנות מטען טוב ומספר סוללות יעלה לי כמו כל המסוק ואולי יותר.
משהו יכול לתת לי סדר גודל של מחיר עבור מטען וסוללות המתאימות ל TREX 450 ?

bop999
09-12-2010, 20:54:15
כן יש בארץ יבואן ניסו דלקו
http://www.rc-model.com/

ויש אתרים גם בחו"ל לא חסר
ובקשר לבחירה שניהם טובים רק אתה יוכל להחליט מה בא לך להטיס

flyinglizard
09-12-2010, 21:00:07
סוללות ומטענים - רק דרך הסיני, www.hobbyking.com

סוללות הן בין 10 ל30 דולר לסוללה, תלוי בסוג. אני ממליץ לך לרכוש ארבע בשלב הזה. מטען (טוב) עולה משהו כמו 40 דולר, ועבורו אתה צריך ספק כוח (עוד 40 דולר או שתסב ספק של מחשב).

אם אתה הולך על האופציה החשמלית, מומלץ לרדת מהטירקס 450 ולקנות הוריקן 425 - בצע חיפוש בפורום. טוב משמעותית, גדול יותר ואפילו זול יותר.

yoavroz
09-12-2010, 21:30:38
כן בהחלט מחירים זולים.
איזה סוללה צריך,4000 מיליאמפר? לכמה מחזורי טעינה זה מספיק?

flyinglizard
09-12-2010, 21:34:21
2200 שלושה תאים עבור הטירקס 450, אבל כאמור הוא לא מומלץ למתחיל בשום צורה.

wind556
10-12-2010, 22:58:27
לדעתי לא זה ולא זה
תקרא היטב את הנעוצים הכל כתוב שם בצורה ברורה
אין היום רכישה טובה יותר מההוריקאן 425 במושגים של עלות מול תועלת
בתקציב שלך אתה תקנה חדש מאובזר להפליא וגם תקבל עודף

ohadsh
11-12-2010, 09:13:18
אחי היקר טירקס טוב שמור יעשה את העבודה!! גם תילמד מהר תהנה ותיקונים זולים ...
כל שאלה עזרה משהו אתה יכול לפנות ואני יעזור לך בכייף!! ללא תשלום!! וללא חרטות כמו הרוב כאן ...
תהנה ...

Shay
11-12-2010, 10:17:06
אחי היקר טירקס טוב שמור יעשה את העבודה!! גם תילמד מהר תהנה ותיקונים זולים ...
כל שאלה עזרה משהו אתה יכול לפנות ואני יעזור לך בכייף!! ללא תשלום!! וללא חרטות כמו הרוב כאן ...
תהנה ...

מה זה אמור להביע?:mad:

tisanir
11-12-2010, 10:22:33
אני דוגמא למישהו שהתחיל עם שני המסוקים. היה ברשותי גם בלייד 400 וגם רפטור 30 בו זמנית ואני חייב להודות שהמסוק שלימד אותי להטיס הוא ללא ספק הראפטור.
אני מאוד ממליץ לך על הרפטור מכמה סיבות פשוטות:
1.הוא יותר גדול ויותר יציב.
2. תדלק וטוס (לא להיות מוגבל בזמן הטסה)
3. חלקי החילוף שלו זולים ויש לך יבואן רשמי בארץ (ניסו מאר-סי מודל)
4. יש לך כבר את כל הציוד לדלק.
5. רפטורים נמכרים בכמויות ביד שנייה. המחירים שדושים עליהם נעים סביב ה 2000 שקל על מסוק עם אלקטרוניקה טובה.

ניר

HeliDraco
11-12-2010, 10:32:57
לגבי ההתלבטות חשמלי מול דלק - זה בגדול עניין של העדפה אישית. כלכלית, ההבדל לא גדול, לדעתי.
אני בחרתי בחשמלי, כי זה נראה פחות התעסקות ולא דורש מקום לעבודה (אחסון דלקים, הרצות, כיוונים וכו').
שים לב שציוד תפעול של מסוק דלק שונה בחלקו מציוד שנדרש לטיסן דלק (שזה מה שיש לך, ממה שאני מבין).
לגבי מסוק מתחילים טוב - נוטה להסכים עם דעתו של עודד, בכמה הסתייגויות:
1.לא הטסתי את ההריקיין ולכן דעתי אינטואיטיבית בלבד ;)
2.הייתי משקיע עוד כמה שקלים בערכת מתיחה (בום, רצועה, להבים) ובונה הריקיין 550. ככה מתקבל מסוק בגודל של הרפטור ובאותה רמת יציבות ועדיין - בנוי סה"כ לשתי סוללות של טירקס 450 מחוברות בטור. אני בעצמי עברתי ממסוק 450 (CopterX) למסוק 550 (לוגו) - מדובר בהבדל של שמים וארץ מבחינת יכולת טיסה.

ohadsh
11-12-2010, 10:36:34
מה זה אמור להביע?:mad:
אני יסביר לך
יצא לי לשאול להתעניין בתחילת דרכי (ואני מתאר לעצמי שאתה יודע מי פונה לחדשים ...) והרוב שנתקלתי בהם רוצו בדרך כל שהיא כסף זה לא יפה ולא לעניין שבמקום לתת עזרה בכייף שהתחום בארץ יהיה פופולרי! אונסו אנשים חדשים בתחום ללא ידע !!!
בקיצור תתנו מעצמכם קצת לא יקרה כלום

ohadsh
11-12-2010, 10:38:11
''אונסים אנשים חדשים בתחום שהם ללא ידע'' !

wind556
11-12-2010, 10:48:12
לגבי ההתלבטות חשמלי מול דלק - זה בגדול עניין של העדפה אישית. כלכלית, ההבדל לא גדול, לדעתי.
אני בחרתי בחשמלי, כי זה נראה פחות התעסקות ולא דורש מקום לעבודה (אחסון דלקים, הרצות, כיוונים וכו').
שים לב שציוד תפעול של מסוק דלק שונה בחלקו מציוד שנדרש לטיסן דלק (שזה מה שיש לך, ממה שאני מבין).
לגבי מסוק מתחילים טוב - נוטה להסכים עם דעתו של עודד, בכמה הסתייגויות:
1.לא הטסתי את ההריקיין ולכן דעתי אינטואיטיבית בלבד ;)
2.הייתי משקיע עוד כמה שקלים בערכת מתיחה (בום, רצועה, להבים) ובונה הריקיין 550. ככה מתקבל מסוק בגודל של הרפטור ובאותה רמת יציבות ועדיין - בנוי סה"כ לשתי סוללות של טירקס 450 מחוברות בטור. אני בעצמי עברתי ממסוק 450 (CopterX) למסוק 550 (לוגו) - מדובר בהבדל של שמים וארץ מבחינת יכולת טיסה.


בגדול אתה בכיוון למעט כמה פרטים קטנים:
ההסבה ל550 דורשת בום, רצועה, להבים, להבי זנב וגג"ש אחד
הסוללות הנדרשות ל425 מתחילות ב2650 ועבור ה550 המינימום זה 3000.
יש לי את שתי הגירסאות, אני לא רואה סיבה למתוח את ה425- הוא מצויין בדיוק כפי שהוא, יציב וקל מאד להטסה.
כמו כן יש לי טי רקס 450 פרו , שזה ה450 הכי טוב בשוק הסטנדרטי, וההוריקאנים בכל גודל טובים ממנו בשנות אור וזולים ממנו משמעותית.

בגדול עלות של 425 למתחיל כולל הכל עם ג'יירו ספרטן (שהוא מהמשובחים ביותר בעולם ותפקידו הכי חשוב במסוק) ואלק' טובה ביותר אתה מקבל עודף מ400$ ויש גם אפשרות להוזיל יותר

צריך להבהיר משהו לטובת החדשים: ה425 זה גודל הלהב בהוריקאן, בעוד שה450 זה סתם מספר שרירותי, ובמסוקי 450 גודל הלהב הוא 325 שזה קטן משמעותית.
מסוקי ה450 שוקלים בסביבות 700 גרם וה425 שוקל בקירוב ל2 ק"ג, שזה הבדל עצום ביציבות לטובת היותר גדול.
עלויות התחזוקה ומחירי החלפים מאד דומים בשתי הקטגוריות, רק שב425 יותר קל (ובהרבה) לטפל ולתחזק.
לגבי דלק או חשמל: חשמל זה שיא הנוחיות,שיא הקידמה. פעם היו רק מסוקי דלק, אבל מיום שהתפתחות הסוללות והמנועים הגיעה לאן שהגיעה, נשארו פחות סיבות להטיס עם דלק. מה עוד שבעיקרון מנועי חשמל חזקים יותר ממנועי דלק ושומרים על המומנט תחת מאמץ בעוד שלמנוע דלק יש נטיה להוריד מומנט ברגע שעקב עומס הטורים יורדים

yoavroz
11-12-2010, 10:57:27
אשמח אם תסביר לי באיזה מובן ההוריקן טוב יותר מ trex 450.
שמעתי על מספר תחליפי טירקס כגון קופטר X או HK לא שמעתי על הוריקן.
לפי מה שראיתי חדש לא יותר זול מלהביא טירקס יד 2.
קיט מסוק כולל מנוע ובקר - 400$ (לא עלה מכס).
תודה.

wind556
11-12-2010, 11:04:05
אני יסביר לך
יצא לי לשאול להתעניין בתחילת דרכי (ואני מתאר לעצמי שאתה יודע מי פונה לחדשים ...) והרוב שנתקלתי בהם רוצו בדרך כל שהיא כסף זה לא יפה ולא לעניין שבמקום לתת עזרה בכייף שהתחום בארץ יהיה פופולרי! אונסו אנשים חדשים בתחום ללא ידע !!!
בקיצור תתנו מעצמכם קצת לא יקרה כלום



למה זה לא יפה ולא לעניין?
למה אנשים שהשקיעו אלפי שקלים בלימוד, מאות רבות של שעות נסיון עם כל סוגי המסוקים ומשקיעים אין סוף שעות בעזרה למטיס מתחיל , מאות שעות של יעוץ טלפוני חינם (רק כדי לקדם את הענף), ובעלי ידע מקצועי הרבה מעל מישהו שהרכיב וכיוון מסוק או שניים, ומשקיעים עשרות שעות על שולחן העבודה כדי שהמסוק לא יטוס טוב, אלא יטוס מושלם וללא פשרות.
אתה לא חושב שעבור ידע ושעות עבודה צריך לשלם?
וכמו כן, מישהו "אונס" אותך?
אתה תמיד יכול לבחור והעזר בכל מי שיעזור לך בחינם או להסתפק בידע שאתה אוסף מעל דפי הפורום. אף אחד לא מצמיד לך אקדח לראש.
לא פעם נתקלתי באנשים שהמסוק שלהם עבר כיוון על ידי "חבר מבין" שנעשו שם שטויות מביכות ואפילו מסוכנות. וזה קרה המון פעמים, לא מקרים בודדים....

wind556
11-12-2010, 11:08:36
אשמח אם תסביר לי באיזה מובן ההוריקן טוב יותר מ trex 450.
שמעתי על מספר תחליפי טירקס כגון קופטר X או HK לא שמעתי על הוריקן.
לפי מה שראיתי חדש לא יותר זול מלהביא טירקס יד 2.
קיט מסוק כולל מנוע ובקר - 400$ (לא עלה מכס).
תודה.



מאיפה שלפת את המחיר הזה?
הוריקאן עולה 51.60$ מחיר הקיט
ועוד בסביבות300$ לכל השאר ברמה גבוהה ביותר

flyinglizard
11-12-2010, 11:18:40
אשמח אם תסביר לי באיזה מובן ההוריקן טוב יותר מ trex 450.
שמעתי על מספר תחליפי טירקס כגון קופטר X או HK לא שמעתי על הוריקן.
לפי מה שראיתי חדש לא יותר זול מלהביא טירקס יד 2.
קיט מסוק כולל מנוע ובקר - 400$ (לא עלה מכס).
תודה.

ההוריקן מקביל בגודל לטירקס 500 (כלומר להבי 425 מ"מ). הטירקס 450 הוא עם להבי 325 מ"מ. לשם השוואה, ראפטור 30 טס עם להבי 550 מ"מ.
מסוק גדול יותר הוא מסוק קל יותר להטסה.

ההוריקן הוא של חברת GAUI, הוא איכותי וזול בצורה מגוחכת. אפשר להרכיב אחד ב300-350 דולר עם חלקים איכותיים. הקיט עצמו עולה 51 דולר, אתה יכול לקנות קיט נוסף שישמש לך בצד לחלקים.

אני גם לא האמנתי שזה מסוק מוצלח במיוחד עד שהטסתי אחד - הוא מעולה, וטוב בשנות אור מכל מסוק 450 עבור מתחיל.

yoavroz
11-12-2010, 11:19:47
שלפתי את זה מכאן
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=27886

shai509030
11-12-2010, 14:04:04
גם אני מסכים איתך שגיא

דבר ריאשון אתה צריך ליבחור מה אתה יותר אוהב דלק ריח זמן טיפול או חשמלי נקי כמעט ללא טיפול מלאה כוח פחות זמן באויר להגיע להטיס ללכת זה דבר ריאשון אכשיו בחירה של מסוק זה לדעתי הכי פשוט וגם לפי התקציב והקורדינציה עם יש לך סימולטור ואתה שולט ואתה בטוח שזה הכיוון אתה צריך ללכת לשטח ליראות מסוקים לישאול מלאה אנשים בשטח אני אישית הייתי ממליץ לך להתחיל עם trex 500 או 550 מסוק יציב של אליין כולם מכירים אותו והוא מאוד מתקדם 450 לדעתי יותר מידי קטן קופציני אכשיו גם השיקול של הכסף עם תיקנה משהו לא איכותי בזול אז אחרי זה יש ההשלכות בגלל ציוד זול דבר ריאשון לך לשטח ואז כשאתה חוזר תישאל על מסוק ספציפי ותיראה

flyinglizard
11-12-2010, 14:14:03
טירקס 500 משומש זו אופציה, אבל זה יותר מ1700 ש"ח ובכל מקרה אני חושב שההוריקן טוב ממנו, בטח ובטח למתחיל.

טירקס 550 אידיאלי אבל עולה לפחות פי 2 מהתקציב.

HeliDraco
11-12-2010, 19:53:56
עכשיו אני באמת לא מבין.
למה כל שרשור ייעוץ למטיסים מתחילים הופך כאן לאוסף השמצות?!
זה כן לוקח כסף, זה לא, ההוא התאכזב, הזה לא, המטיס הזה טוב, זה רע... לא שכחנו שאנשים מחפשים כאן המלצה על מסוק?! :mad:
בתור מטיס שעוד לא שכח מה זה להיות מתחיל - המריבות האלה מרתיעות אנשים הרבה יותר מכל המלצה גרועה כזאת או אחרת (קיבלתי כזאת בעצמי בזמנו - התחלתי מ-HBFP2).

לפתוח השרשור - נכתבו כאן כמה המלצות טובות.

לכל מקרה - שוב חוזר על דעתי בנושא:
1.את ההחלטה בין דלק לחשמלי תצטרך לקבל על סמך טעם אישי בעיקר. לא חושב שאפשר לפסוק מה מהם "יותר טוב".
2. בהנחה שתבחר בחשמלי: ה-450 לימד לא מעט אנשים להטיס ובהצלחה, אבל ככלל - כמה שמסוק יותר גדול, הוא יותר יציב. נכתבו כאן כמה המלצות אלטרנטיביות טובות - טירקס 500 (משומש - חדש יקר יותר מהתקציב שציינת) או הריקיין 425/550. כולם מסוקים מוכרים, עם תמיכה טובה מבחינת חלקי חילוף ומידע (באינטרנט או בשטח).
3. מבחינת דלק - הרפטור 30 נחשב מסוק מתחילים טוב, לא יצא לי להטיס אותו. באופן כללי תחום הדלק הוא תחום שאני פחות מכיר אותו, אבל מניח שיש מספיק אופציות גם שם. הבעיה היא שרוב החברות מייצרות מסוקי דלק במחלקות הגדולות יותר (50 או 90) וזאת כבר עסקה יקרה - גם לקניה וגם לאחזקה.

מקווה שעזרתי

guyro
11-12-2010, 20:08:45
לפותח השירשור,

1)תתאמן קודם כל בסימולטור לפני שאתה מבצע רכש כלשהוא, ואם איך לך סימולטור אז עדיף להשקיע שם את התקציב קודם לכן.

2)יש לך תקציב לרכש ראשוני , אבל עדיין שים לב, תחביב המסוקים הוא עסק לא זול, מהר מאוד תגלה שאתה משקיע עוד ועוד, לכן תהיה מוכן גם לזה.

3)מכיון שיש לך ניסיון בטיסנים, אל תתפתה לעסקאות זולות שמציעים לך. תשקיע במסוק שיוכל לשרת אותך לטווח ארוך, אחרת מהר מאוד תתחיל להחליף ולשדרג מסוקים וחלקים.

4)יש כלל מאוד ברור - להב ארוכה יותר מסוק יציב יותר וקל יותר ללימוד ושליטה.אבל זה בא על חשבון תקציב.

5)ניטרו או חשמלי- תלוי רק בך. אני אישית אוהב את שניהם נוטה קצת לניטרו.

6)תסתובב קצת בשטחי הטסה שבהם מטיסים מסוקים ותלמד את ה"שטח"

7) שגיא - מסכים לכל מילה שאמרת.

8) יש לו מעט חברה שיעזרו לך ללא תשלום גם ביעוץ וגם בכיוון, לדעתי יש שירשור שכזה מסתובב פה בפורום.

ziki
11-12-2010, 23:20:05
אז חשמלי או דלק? :confused:

wind556
11-12-2010, 23:49:16
אז חשמלי או דלק? :confused:





בשבילך ציקי :cool:



http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%90_%D7%93%D7%9C%D7%A7#.D7.9E.D7.98.D7.95 .D7.A1.D7.99.D7.9D

wonderd
12-12-2010, 05:30:50
חשמלי!
עזוב אותך ניטרו, חוץ מהרעש (שבאופן אישי עושה לי כאב ראש, במיוחד בשבת בבוקר..) והעשן (אם אתה מתעקש אפשר להוסיף משאבת עשן מיוחדת וגם הקלטת רעש שמשתנה עם שינוי בסטיק המצערת)
החשמלי יותר חזק, יותר נקי ומצריך הרבה פחות התעסקות וציוד שצריך להביא לשטח.
שים לב שרוב האנשים שהיו ועדיין מכורים לניטרו כבר מחזיקים לפחות חשמלי אחד..

אם אין בעית תקציב - קח מסוק בגודל 500, אבל אם יש - תסתפק במסוק 450 משומש להתחלה - תתגלח עליו ותלמד להרכיב ולכוון.
אל תשכח שההוצאה הראשונית היא לא העיקר והאחזקה (חלקים) גוזלת הרבה תקציב בעצמה.
מה שכן - אל תתפשר על שלט טוב.

אלעד.

ziki
12-12-2010, 08:08:04
שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש מסוק יד 2 בתקציב של 1500-1700 ש"ח (ללא מקלט ושלט).
מיועד להטסה באיזור הטסה מסודר.
זה יהיה מסוק ראשון מיועד ללמידה.
יש ברשותי שלט 7 ערוצים וציוד הטסה מלא עבור טיסני דלק.
אני מתלבט בין ראפטור 30 לבין trex 450.
מה מומלץ יותר בתור התחלה?
האם עדיף לי מסוק דלק (בגלל שיש לי את רוב הציוד)?
או שכדאי לי לרכוש מטען וסוללות, וכמה זה צפוי לעלות עבור מסוק 450?
תודה. :)

מכיוון שתחמת את שאלתך בתקציב נתון ובהעדפה לרכישת מסוק יד שנייה כשיש כבר ברשותך את כל ציוד השטח למסוק דלק התשובה לשאלתך היא חד משמעית, בתקציב הנ"ל ובתנאים שלך מסוק דלק יהיה עדיף וקל יותר ללימוד.
מסוק גדול יותר ויציב יותר בתקציב הנ"ל.
זמן טיסה ארוך יותר עם ניטרו, חשוב מאד בשלבי הלימוד הראשונים.
עלות הקמה נמוכה יותר באופן משמעותי (כבר יש לך ציוד שטח).
הרפטור כמסוק 30 ללימוד הטסה הוא מסוק נהדר, צריכת הדלק שלו נמוכה מאד ביחס לגודלו, הוא נראה טוב באוויר והתועלת שתפיק ממנו כמסוק ראשון ללימוד תהיה גבוה מאד.
450 איננו מסוק אידיאלי ללימוד הטסה, הוא קטן מידיי, פחות סלחני, יותר קשה ומעצבן לתחזוקה עבור מטיס מתחיל ומוגבל מאד בהטסה ולימוד בתנאי מזג אוויר שאינם אופטימליים.

flyinglizard
12-12-2010, 09:01:26
חשמלי!
החשמלי יותר חזק, יותר נקי ומצריך הרבה פחות התעסקות וציוד שצריך להביא לשטח.


יותר חזק זה נכון, יותר נקי זה גם נכון, יותר התעסקות זה לא נכון (רוב המסוקים דורשים הורדת חופה להחלפת סוללות, תהליך מייגע ומעצבן, ניטרו תדלק וסע) ופחות ציוד זה גם לא נכון (אותו דבר, מטען וסוללות מול סטרטר ודלק).

אני מתדלק ומניע בפחות מהזמן שלוקח לחבר שלי להחליף סוללות, ומעצבן הרבה פחות.

guyro
12-12-2010, 09:14:33
יותר חזק זה נכון, יותר נקי זה גם נכון, יותר התעסקות זה לא נכון (רוב המסוקים דורשים הורדת חופה להחלפת סוללות, תהליך מייגע ומעצבן, ניטרו תדלק וסע) ופחות ציוד זה גם לא נכון (אותו דבר, מטען וסוללות מול סטרטר ודלק).

אני מתדלק ומניע בפחות מהזמן שלוקח לחבר שלי להחליף סוללות, ומעצבן הרבה פחות.

האופטימלי לדעתי הוא להחזיק גם וגם. לכל אחד יתרונות וחסרונות. בסוף אנחנו מבזבזים לכאן או לכאן :D

guyro
12-12-2010, 09:36:37
מישהו יודע להיכן נעלמו ההודעות של שגיא ?

asafh1
12-12-2010, 09:39:22
מישהו יודע להיכן נעלמו ההודעות של שגיא ?

כנראה "הצנזור הצבאי" ,

ziki
12-12-2010, 09:44:33
מישהו יודע להיכן נעלמו ההודעות של שגיא ?

כנראה שהוא מזיק לעסקים של מישהו :rolleyes:
זה, שההודעות שלו נמחקו כולל הציטוטים שאנשים השתמשו בהם מההודעות שלו מעידים שמישהו ממנהלי הפורום עשה את המעשה.
לא מבין את המדיניות של סתימת פיות על הודעות פורום לגיטימיות.
מנהלים נכבדים, לא יודע מה המניעים שלכם אבל לדעתי במתכוון או שלא במתכוון השגתם כאן פעולה הפוכה, רק חיזקם את דבריו.

flyinglizard
12-12-2010, 09:47:09
כנראה שהוא מזיק לעסקים של מישהו :rolleyes:
זה, שההודעות שלו נמחקו כולל הציטוטים שאנשים השתמשו בהם מההודעות שלו מעידים שמישהו ממנהלי הפורום עשה את המעשה.
לא מבין את המדיניות של סתימת פיות על הודעות פורום לגיטימיות.
מנהלים נכבדים, לא יודע מה המניעים שלכם אבל לדעתי במתכוון או שלא במתכוון השגתם כאן פעולה הפוכה, רק חיזקם את דבריו.

לא היה בזה שום דבר לגיטימי או אינפורמטיבי. הודעות בסגנון "המבין יבין" תשלחו בה"פ. אם יש האשמות כלפי מישהו, או שיעלו בצורה ברורה, או שלא יעלו בכלל. אני בטוח שהחברים של שגיא יודעים בדיוק על מה הוא מדבר, ליתר משתמשי הפורום זה לא יותר מ"איזה חרא של אנשים כולם בתחום".

ziki
12-12-2010, 09:47:17
האופטימלי לדעתי הוא להחזיק גם וגם. לכל אחד יתרונות וחסרונות. בסוף אנחנו מבזבזים לכאן או לכאן :D

ב 1700 ש"ח ?

flyinglizard
12-12-2010, 09:47:54
האופטימלי לדעתי הוא להחזיק גם וגם. לכל אחד יתרונות וחסרונות. בסוף אנחנו מבזבזים לכאן או לכאן :D

אמת לאמיתה. איך הפיוריון?

guyro
12-12-2010, 09:48:23
מאיפה שלפת את המחיר הזה?
הוריקאן עולה 51.60$ מחיר הקיט
ועוד בסביבות300$ לכל השאר ברמה גבוהה ביותר

איפה בדיוק יש קיט הוריקאן 425 ב- 51.6 דולר ? אצל הסיני (שאין במלאי כבר זמן מסוים) עולה 79 דולר וגם בפליינג הובי.

ziki
12-12-2010, 09:50:11
לא היה בזה שום דבר לגיטימי או אינפורמטיבי. הודעות בסגנון "המבין יבין" תשלחו בה"פ. אם יש האשמות כלפי מישהו, או שיעלו בצורה ברורה, או שלא יעלו בכלל. אני בטוח שהחברים של שגיא יודעים בדיוק על מה הוא מדבר, ליתר משתמשי הפורום זה לא יותר מ"איזה חרא של אנשים כולם בתחום".

"איזה חרא של אנשים כולם בתחום" זו פרשנות שלך, שגיא לא כתב את זה.

הוויכוח שלכם?, כיצד הוא בדיוק קשור לשאלה של פותח השירשור?, למה שלא ימחקו גם אותו?
מה שהוא כתב לא מהווה סיבה מספקת למחיקת הודעות בצורה כזו.

guyro
12-12-2010, 09:52:43
אמת לאמיתה. איך הפיוריון?

הוזמנת ואפילו לא באת ולא החזרת תשובה...ככה עושים ?:cool:

הוא היה מתוכנן לשבת הזאת , אבל מזג האויר קירקע אותו

wind556
12-12-2010, 10:19:56
איפה בדיוק יש קיט הוריקאן 425 ב- 51.6 דולר ? אצל הסיני (שאין במלאי כבר זמן מסוים) עולה 79 דולר וגם בפליינג הובי.



אצל הסיני בSWARM זה המחיר
והמסוק הזה לא מגיע למלאי בכלל ואם אתה קונה אותו כאשר הוא בבק אורדר הוא מגיע אליך בלי שאתה רואה אותו במלאי בחנות
לא מעט אנשים כבר עשו את זה (כולל אני) והמסוק פשוט מגיע, בממוצע תוך 4-6 שבועות
האחרון שהזמין כך הגיע אליו תוך חודש.
המשלוח הוא 30$
ואם כבר דנים בזה, אז כדי להסב אותו ל550 נדרש בום,להבי זנב, רצועה וגג"ש אחד .
וכמובן מראש לרכוש להבי 550 (הקיט של ה425 בא ללא להבים).

בשורה התחתונה עלות העיסקה נמוכה מכל 450

ולחובבי טי רקס, אם כבר טי רקס לטעמי האישי עדיף ללכת מראש על ה550 המדהים, אבל לזה נדרש תקציב גדול משמעותית


וחוץ מזה גיא, בשניה שתבקש חתימה על הSWARM, החתימה שלי מובטחת לך

wonderd
12-12-2010, 10:37:43
יותר חזק זה נכון, יותר נקי זה גם נכון, יותר התעסקות זה לא נכון (רוב המסוקים דורשים הורדת חופה להחלפת סוללות, תהליך מייגע ומעצבן, ניטרו תדלק וסע) ופחות ציוד זה גם לא נכון (אותו דבר, מטען וסוללות מול סטרטר ודלק).

אני מתדלק ומניע בפחות מהזמן שלוקח לחבר שלי להחליף סוללות, ומעצבן הרבה פחות.

אני מוכן לבצע איתך בדיקה בשטח למי לוקח פחות זמן להחזיר את המסוק לאויר, ומי מקפל את הציוד בסוף היום מהר יותר כולל ניקוי המסוק לאחר ההטסות וכן הלאה...
אני רואה את זה בכל סופשבוע כמעט עם כמה מטיסי ניטרו שונים - לי הרבה יותר קל ויש לי פחות התעסקות ולא מדובר רק על החלפת הסוללות אלא התעסקות בכלל.

flyinglizard
12-12-2010, 10:52:26
אני מוכן לבצע איתך בדיקה בשטח למי לוקח פחות זמן להחזיר את המסוק לאויר, ומי מקפל את הציוד בסוף היום מהר יותר כולל ניקוי המסוק לאחר ההטסות וכן הלאה...
אני רואה את זה בכל סופשבוע כמעט עם כמה מטיסי ניטרו שונים - לי הרבה יותר קל ויש לי פחות התעסקות ולא מדובר רק על החלפת הסוללות אלא התעסקות בכלל.

לי לוקח הרבה פחות זמן להחזיר את המסוק לאוויר, ולא רק זה, אלא בזמן שאני עוד ממשיך לטוס אתה צריך להוריד אותו להחליף סוללות. אני לא מנקה את המסוק אחרי ההטסות, קצת שמן לא הזיק לאף אחד - רק עזר (מה גם שהוא לא מתלכלך במיוחד).

בסך הכל, לאורך, נניח, שעה של טיסה, אני מטיס הרבה יותר בזמן שאתה מתעסק עם החלפת סוללות והטענה, וזה עוד ב700 שבו יש תכנון מוצלח לעניין הסוללות - במסוקים אחרים אתה צריך לפתוח חופה וזה כבר לוקח יותר זמן משלי לוקח למלא מיכל. לא יעזור ידידי, למי שמסוגל לכוון מנוע ניטרו כך שיעבוד אמין ויניע פעם אחר פעם, זו הדרך הכי קלה וידידותית לטוס נונ-סטופ. רוב האנשים לא יודעים איך לכוון או לא רוצים ללמוד (זכור לי כאן מישהו שקנה מסוק ניטרו ולא רצה לשנות כיוונים מהבעלים הקודמים) ועל כן קשה להם.

guyro
12-12-2010, 10:55:33
אצל הסיני בSWARM זה המחיר
והמסוק הזה לא מגיע למלאי בכלל ואם אתה קונה אותו כאשר הוא בבק אורדר הוא מגיע אליך בלי שאתה רואה אותו במלאי בחנות
לא מעט אנשים כבר עשו את זה (כולל אני) והמסוק פשוט מגיע, בממוצע תוך 4-6 שבועות
האחרון שהזמין כך הגיע אליו תוך חודש.
המשלוח הוא 30$
ואם כבר דנים בזה, אז כדי להסב אותו ל550 נדרש בום,להבי זנב, רצועה וגג"ש אחד .
וכמובן מראש לרכוש להבי 550 (הקיט של ה425 בא ללא להבים).

בשורה התחתונה עלות העיסקה נמוכה מכל 450

ולחובבי טי רקס, אם כבר טי רקס לטעמי האישי עדיף ללכת מראש על ה550 המדהים, אבל לזה נדרש תקציב גדול משמעותית


וחוץ מזה גיא, בשניה שתבקש חתימה על הSWARM, החתימה שלי מובטחת לך

תודה, התקציב הוא לא המכשול פה, אני מחפש מסוק זול בשביל הבן....

wind556
12-12-2010, 11:23:08
תודה, התקציב הוא לא המכשול פה, אני מחפש מסוק זול בשביל הבן....


בן כמה הבן?
לדעתי ומנסיוני עם ילדים שרכשו אותו קל להם איתו מאד
למרות שהבן שלי (14) מטיס ומעדיף את הפרו 450 על פני ההוריקאן

flyinglizard
12-12-2010, 11:24:39
תודה, התקציב הוא לא המכשול פה, אני מחפש מסוק זול בשביל הבן....

אני אומר עזוב אותך - קנה לו טירקס 550, הרי גם ככה יקרו שני דברים בסוף:

1. או שהוא לא ירצה להטיס יותר ואתה תטיס את המסוק שלו, לפחות שתהנה מזה
2. או שהוא ירצה להטיס את המסוקים היקרים שלך ואז לפחות יהיה לך מסוק אחר להטיס

ככה כולם מרוצים :)

sagi
12-12-2010, 11:30:53
לטאה מעופפת תודה רבה לך...... תבקש שישנו לך את התואר למנהל פורום מסוקים....
ולמנהלים הבכירים איכזבתם אותי..... מבחינתי בנוסף למחיקת ההודעות אתם יכולים להוסיף הרחקה.
שיהיה לכם בהצלחה ההרגשה של הבית פה נגמרה מבחינתי !!!

flyinglizard
12-12-2010, 11:47:53
לטאה מעופפת תודה רבה לך...... תבקש שישנו לך את התואר למנהל פורום מסוקים....
ולמנהלים הבכירים איכזבתם אותי..... מבחינתי בנוסף למחיקת ההודעות אתם יכולים להוסיף הרחקה.
שיהיה לכם בהצלחה ההרגשה של הבית פה נגמרה מבחינתי !!!

למה שאני ארצה לנהל אנשים כאלה? תשמע, בשביל אינטריגות ותככים "למבינים בלבד" הקימו פורום אחר, אתה יכול ללכת לשם ולהתלונן. למה לא להשאיר דברים כאן ברמה עניינית? אף אחד לא נגד ביקורת, להפך, אני מת על לכלוך וגועל נפש, אבל זה צריך להיות משהו שכולם יכולים להנות ממנו, לא רק החברים שלך.

בכבוד רב,
הלטאה

sagi
12-12-2010, 11:52:47
למה שאני ארצה לנהל אנשים כאלה? תשמע, בשביל אינטריגות ותככים "למבינים בלבד" הקימו פורום אחר, אתה יכול ללכת לשם ולהתלונן. למה לא להשאיר דברים כאן ברמה עניינית? אף אחד לא נגד ביקורת, להפך, אני מת על לכלוך וגועל נפש, אבל זה צריך להיות משהו שכולם יכולים להנות ממנו, לא רק החברים שלך.

בכבוד רב,
הלטאה
:D אתה יודע את מי אתה יכול לשלוח לפורום הזה.....
אתה כנראה לא מכיר אותי מספיק..... ואני בטוח לא אוהב לכלוך גועל נפש
ובמיוחד רמאים ונוכלים שמקבלים פה גב..... ניסית למשוך ממני שמות ולא הצלחת.
אני קצת יותר חכם ממה שאני נראה... ואת זה אתה יכול לשאול את החברים שלי :D
הלכת והתלוננת על ההודעות שלי אני רק מקווה שתוכל להתמודד עם ההשלכות של זה.
ודרך אגב זה שגיא השועל מאילת..... :)

ohadsh
12-12-2010, 12:32:29
למה זה לא יפה ולא לעניין?
למה אנשים שהשקיעו אלפי שקלים בלימוד, מאות רבות של שעות נסיון עם כל סוגי המסוקים ומשקיעים אין סוף שעות בעזרה למטיס מתחיל , מאות שעות של יעוץ טלפוני חינם (רק כדי לקדם את הענף), ובעלי ידע מקצועי הרבה מעל מישהו שהרכיב וכיוון מסוק או שניים, ומשקיעים עשרות שעות על שולחן העבודה כדי שהמסוק לא יטוס טוב, אלא יטוס מושלם וללא פשרות.
אתה לא חושב שעבור ידע ושעות עבודה צריך לשלם?
וכמו כן, מישהו "אונס" אותך?
אתה תמיד יכול לבחור והעזר בכל מי שיעזור לך בחינם או להסתפק בידע שאתה אוסף מעל דפי הפורום. אף אחד לא מצמיד לך אקדח לראש.
לא פעם נתקלתי באנשים שהמסוק שלהם עבר כיוון על ידי "חבר מבין" שנעשו שם שטויות מביכות ואפילו מסוכנות. וזה קרה המון פעמים, לא מקרים בודדים....

אתה כניראה לא הבנת אותי נכון ראיתי שמעתי והרגשתי אך מיתיחסים לחדשים בתחום וזה לדעתי לא לעניין!!!
ידע זה כוח אבל משכורת מקבלים מעבודה ולא מעבודה בעיניים זה לא אישי כי אנחנו לא מכירים פשוט שיבין את המצב בו הוא נימצא מלא שאלות ובחוסר הבנה בהתחלה לכן הצעתי לו את עצמי שיוכל ליצור קשר והעזור לא בשימחה וללא תשלום.
בסך הכל אמרתי שהוא מוזמן ליצור איתי קשר ואני יעזור לא בחינם לא כמו הרוב כאן!!!

RonTo
12-12-2010, 12:41:28
השירשור הזה עבר את גבולות הטעם הטוב ממזמן! מציע לנעול אותו

guyro
12-12-2010, 12:48:18
בן כמה הבן?
לדעתי ומנסיוני עם ילדים שרכשו אותו קל להם איתו מאד
למרות שהבן שלי (14) מטיס ומעדיף את הפרו 450 על פני ההוריקאן

בן 8,

לדעתי מסוק חשמלי גדול >=500 + רצועת זנב הכי יתאים לו.

wind556
12-12-2010, 12:57:06
בן 8,

לדעתי מסוק חשמלי גדול >=500 + רצועת זנב הכי יתאים לו.



לגמרי
אין יותר מתאים מזה ,וההוריקאן מושלם למטרה

bartovmoti
12-12-2010, 15:25:39
למה ישר לקפוץ למים עמוקים וקרים?

תתחיל עם BeltCP חמוד.
גם זול גם אמין וגם יציב :D
בהמשך גם אפשר לעשות לו הסבה לניטרו :eek: כשתרגיש מספיק בטוח, וככה גם תדע באמת מה עדיף
דלק או חשמל!