PDA

צפייה בגרסה מלאה : מיני G לא שומר זנב כמו שצריך.



AMIR
18-12-2010, 11:02:28
היום הלכתי לשטח ה"פרטי" שלי והטסתי לי בכיף.
כיוונתי את המסוק מחדש לפני שבועיים, הטסתי לפני שבועיים והטסט היה פצצה!
היום בטיסה האחרונה שלי התחלתי לשים לב שהזנב לא שומר לי תוך כדי ריחוף.
הזנב מצודד שמאלה באופן קבוע.
סיימתי את המיכל, והחלטץי לבדוק מה יש למערכת הזנב.
התגלו הממצאים הבאים:
1. פוש רוד מהסרוו לנדנדה לא חזק מספיק.
2. מובילי פוש רוד זנב התנתקו מההדבקה וראיתי אותם חופשיים.

אני מניח שהתקלה לאי שמירת הזנב נובעת מהתנתקות המובילים.
את זה אתקן ואאבטח.
מה שמוזר לי הוא שבדקתי אותם לפני שבועיים, הם היו חזקים במקומם והתופעה הייתה
זהה!

אני נותן לג'יירו הזה נסיון נוסף שכן אם לא יעבוד כמו שצריך לאחר שאתקן את הממצאים מהאפטר פלייט האחרון גורלו יהיה כגורל הג'יירו הקודם (שנמצא איפה שהוא בירדן!)
ואעבור כבר לפלייבר לס!

אשמח להערותכם ועיצותיכם בנוגע לג'יירו "הנפלא" הזה.

sagi
18-12-2010, 13:23:59
שלח אותו לאילת אני אבדוק לך אותו :D
חבר אתה חסר !!!!!!! תרים טלפון לפני שאני מרים לך את המסוק :eek:
ואם אתה עדין חוסך בשיחה.... :) הייתה לי בעיה עם הג'ירו של אלין ובסוף
מה מסתבר ?!!?!?! שהכל מתחיל ונגמר בדבק דו-צדדי שאתה משתמש וזאת כמובן לאחר
שהכל מכוון מכנית ואין תקלות של סרוו או פושרוד או כל תקלה מכנית אחרת.
הודות לאיש יקר בשם איתן גדסי השתוללתי אתמול עם ה-700 ואך הצלחתי להפוך את המסוק....
והנעילת זנב עם הג'ירו של אליין הייתה פשוט מדהימה ! ההוכחה להטסה תגיע לדפי הפורום
בימים הקרובים לאחר שאורח מצוות הרכבת יחזור למרכז.....
בקיצור אני נהניתי מהמסוק אתמול למרות שזה היה לזמן קצר :)

wonderd
18-12-2010, 15:01:45
המיני ג'י אחלה ג'יירו, מניסיון. צריך לוודא שהדבק/ספוג מתחת לג'יירו תקין ולכוון אותו כמו שצריך ואז אין שום בעיה. אצלי לפני כחודש היתה בעיה קלה של זנב קצת בורח, העליתי את הגיןן בשתי נקודות והחלפתי דו"צ וזה נפתר.
דרך אגב, לאחר ניסון שלי עם פלייברלס, אני מוכן לוותר עליו, במיוחד עם מנוע חשמלי שהכח שהוא נותן מחפה בקלות על הגרר שמייצר הפלייבר.
להזכירך הפלייברלס מצוייד בג'יירו רק עם 3 חיישנים במקום אחד, אתה יודע מה קורה למערכת שאמורה לנהל במקומך את היציבות כשהיא משתגעת? לא נעים בכלל, לדעתי עדיף לחזור למכאני (פלייבר).

Chen Zarfati
18-12-2010, 18:26:20
היתרונות גוברים על הסיכונים בפלייברלס מול פלייבר. בהטסת 3D.

RonTo
18-12-2010, 20:28:10
אלעד, האם ניסית כמה מערכות פלייברלס? או שתשובתך מתבססת על נסיון עם מערכת אחת כזו?
אם נסתכל על מגמת השוק, היא לעבור לFBL... כנראה שיש בזה משהו...

AMIR
18-12-2010, 21:34:52
תודה על התגובות.

שגיא, אני עובד כבר שבועיים מסביב לשעון כולל ימי שישי.
אני מבטיח לך שיחה כשיתפנה לי קצת זמן לנשום.

אלעד, הג'יירו כוון עם G-VIEW על פי הפרמטרים המצויינים במנואל של הג'יירו, שיחקתי מעט
עם הגיין והזנב שמר לי בסדר (לא מושלם כמו הספרטן שהיה לי לפני כן!) עד היום בבוקר.
כמו שציינתי כנראה בגלל התקלות שמצאתי באפטר פלייט.
איזה דבק אתה שם (עבה או דק? מתחת למתכת ומתחת לג'יירו.)
אצלי יש שני דו"צים עבים האם גם זה יכול להוות פרמטר?

ממה שאני יודע, ויתקן אותי אלעד, אתה מנוסה עם המערכת של ALIGN נכון?
לא התרשמתי ממנה לטובה!
אני חושב שעם מערכת פליבר לס של מיקאדו אין הרבה איפה לטעות ולהגיע למצב של "נעילת" מערכת.
ולכן אם אני רואה שלא הולך לי עם הג'יירו אני מעיף אותו (בשני המובנים! :D ) ומתקין לי מערכת FBL.

שאלה, האם מערכת מיקאדו גרסה 4 בעלת יכולת שדרוג לגרסה 5? אם כן, מה הפרוצדורה?
ושוב תודה לעונים.

ziki
18-12-2010, 22:26:40
שאלה, האם מערכת מיקאדו גרסה 4 בעלת יכולת שדרוג לגרסה 5? אם כן, מה הפרוצדורה?
ושוב תודה לעונים.

התשובה היא כן, התוצאה זהה למערכת גרסה 5 (הכחולה) למעט העובדה שבמערכת החדשה יש סנסורים מדור חדש יותר.
הפרוצדורה בשידרוג: רישום המערכת לפי מספר סידורי באתר מיקדו, תשלום של 45$ ושידרוג הFIRMWARE ביחידה עצמה לגרסה 5.
כנס לאתר של מיקדו, התהליך מוסבר שם שלב אחר שלב.

ועוד נקודה
לסוג הדו"צ שאתה משתמש בו לחיבור הג'ירו ,העובי שלו או מספר השכבות ששמת יש חשיבות מכרעת בביצועים שתקבל ממנו, בנושאי ג'ירואים תשתדל להשתמש בתמיד בדו"צ המקורי או לפחות לפי המלצת היצרן.

ziki
18-12-2010, 22:42:34
דרך אגב, לאחר ניסון שלי עם פלייברלס, אני מוכן לוותר עליו, במיוחד עם מנוע חשמלי שהכח שהוא נותן מחפה בקלות על הגרר שמייצר הפלייבר.
להזכירך הפלייברלס מצוייד בג'יירו רק עם 3 חיישנים במקום אחד, אתה יודע מה קורה למערכת שאמורה לנהל במקומך את היציבות כשהיא משתגעת? לא נעים בכלל, לדעתי עדיף לחזור למכאני (פלייבר).

אלעד, למערכת פלייברלס איכותית יש יתרונות רבים מעבר לסתם תוספת כח, בטיסות מהירות לצורך העניין הפלייבר מפריע, המערכת יודעת לתת חווית טיסה מדוייקת יותר והיתרון היחיד שיש לפלייבר הוא בריחופים בלבד שם המסוק נהנה מיציבות רבה יותר.
בקשר לעניין מערכת שקורסת, אפשר לומר את זה על כל חלק במסוק, גם ג'ירו זנב יכול ללכת אז נטיס בלי? ומה באמת ההסתברות שזה יקרה בהנחה שהסטאפ שלך בנוי נכון ואיכותי?
אני מעריך שתוך כשנתיים יהיו קיטים של פלייבר רק ל F3C פשוט כי יש כיום מספר לא מועט של מערכות איכותיות, המחיר יורד כל הזמן ולרוב המטיסים אין באמת סיבה מוצדקת להטיס עם פלייבר כמו ליצרנים שמעוניינים להוזיל את מחירי הקיטים (פחות חלקים).

wonderd
19-12-2010, 08:41:32
אלעד, האם ניסית כמה מערכות פלייברלס? או שתשובתך מתבססת על נסיון עם מערכת אחת כזו?
אם נסתכל על מגמת השוק, היא לעבור לFBL... כנראה שיש בזה משהו...

תשובתי מבוססת על כך שמערכת מכאנית אינה שולטת במקומך על המסוק ולא ממש יכולה להשתגע ולגרום לריסוק. ולא משנה מאיזו חברה מדובר.
למרות זאת אני יודע שהמערכות משתפרות פלאים עם הזמן והמגמה הכללית היא לעבור למערכות ממוחשבות במקום המכאניות כמעט בכל תחום בחיינו וגם פה.
המערכת שלי היא של אליין, אולי בגלל זה קצת נמאס לי, אבל יש פה חבר פורום שריסק לוגו 600 חדש בגלל V-bar שהשתגעה לה קצת...ואין שם קשר לאליין.
אולי כדאי לנסות את ה Total-G, עדיין לא שמעתי מילה רעה עליה. חן, עם מה אתה מטיס?

דרך אגב - לגבי המערכת של אליין - לי היו קצת בעיות של רעידות מדי פעם, אבל ישנו שידרוג מסוים שמבצעים בתוך הג'יירו שפותר את זה - אצלי הבעיה נעלמה לחלוטין.

ziki
19-12-2010, 08:59:46
תשובתי מבוססת על כך שמערכת מכאנית אינה שולטת במקומך על המסוק ולא ממש יכולה להשתגע ולגרום לריסוק.

אני סבור שסטטיסטית כשלים מיכניים רבים יותר מכשלים אלקטרוניים.
פחות מכניקה = יותר אמינות.

wonderd
19-12-2010, 09:02:33
...איזה דבק אתה שם (עבה או דק? מתחת למתכת ומתחת לג'יירו.)
אצלי יש שני דו"צים עבים האם גם זה יכול להוות פרמטר?
אני מצאתי שאצלי במסוקים דו"צ לא ממש מספיק לעניין, או שתשתמש במדבקות המקוריות או שלחילופין - יש לי חבר שמרכיב מערכות סטריאו ברכב, עם המערכות הוא מקבל מדבקות עבות של 3M שהן לא מספוג אלא מחומר אלסטי אחר, מניסיון על כמה מסוקים - המדבקות האלה עושות עבודה מעולה ונדבקות חזק מאוד.
ממה שאני יודע, ויתקן אותי אלעד, אתה מנוסה עם המערכת של ALIGN נכון?
לא התרשמתי ממנה לטובה! מלבד בעיות הרעידה שהיו לי ונפתרו, אני די אוהב את המערכת הזאת, היא לא מרצדס אבל עושה את העבודה מבחינתי.
אני חושב שעם מערכת פליבר לס של מיקאדו אין הרבה איפה לטעות ולהגיע למצב של "נעילת" מערכת.
ולכן אם אני רואה שלא הולך לי עם הג'יירו אני מעיף אותו (בשני המובנים! :D ) ומתקין לי מערכת FBL.
שוב אני אכתוב את זה - החיישן בפלייברלס הוא כמו כל ג'יירו רק שבמקום חיישן אחד - יש שם שלושה.
במקום חיישן אחד שיכול להיות תקול - יש שם סיכוי פי שלושה לתקלה. ואני לא יודע מה זאת אומרת 'נעילת מערכת' מעולם לא נתקלתי בזה.
שאלה, האם מערכת מיקאדו גרסה 4 בעלת יכולת שדרוג לגרסה 5? אם כן, מה הפרוצדורה?
ושוב תודה לעונים.

זאת דעתי בלבד כמובן ואני אמנם לא מנוסה כמו חלק מהמקצוענים פה שאת דעתם אני מעריך מאוד, אבל מצד שני, יש פה גם היגיון פשוט ולא צריך לחפור בלי סוף.

ziki
19-12-2010, 09:34:13
אלעד
נקודה למחשבה.
גם ב CCPM יש שלושה סרוואים במקום אחד שהיה פעם שולט על הקולקטיב והמון מנופים ומכניקה שהיתה מבצעת את פעולת הסייקליק אז לפי התיאוריה שלך צריך לחזור לשיטה הישנה ? :rolleyes:

wonderd
19-12-2010, 09:43:54
ציקי - אתה שוב נכנס לשטויות וחופר במקום שלא צריך - הסרוואים פועלים לפי פקודה ולא מנהלים בשבילך את השליטה בסייקליק. אני מעריך שאתה יודע את זה וסתם מחפש להציק(י)?

Chen Zarfati
19-12-2010, 09:46:23
לא, חברה זה מה שנקרא טכנולוגיה :)
לגבי הtotalG השבת הגעתי לכיוון טוב של המערכת, כרגע קיבלתי גרסא חדשה ואחרונה בעזרתה המערכת תהיה הטובה בשוק לטעמי. הגוברנר של הTotalG הוא הכי טוב שנתקלתי בו, כמו גם השמירת זנב. בנוגע למערכת הייצוב עדיין לא הגעתי לתוצאות כמו הויבאר אך שוב עם התכנה החדשה זה הצפי.

ziki
19-12-2010, 10:15:49
ציקי - אתה שוב נכנס לשטויות וחופר במקום שלא צריך - הסרוואים פועלים לפי פקודה ולא מנהלים בשבילך את השליטה בסייקליק. אני מעריך שאתה יודע את זה וסתם מחפש להציק(י)?

ממש לא מחפש להציק, לא להסכים איתי בדבר זה משהו אחד אבל מכאן ועד חופר כשלא כותבים לעניין (לפחות לפי דעתי) המרחק גדול.
מפליא אותי שאתה חושב שפתרונות מייכניים אמינים יותר ואיכותיים יותר מפתרונות אלקטרוניים, אם הדבר היה נכון הרי שמסוקים אמיתיים היו טסים עם פלייבר עד היום כסטנדרט.
הסיכוי לכשלים מייכנים בראש ובמערכת פלייבר בפרט גבוהים באופן משמעותי מהסיכוי שג'ירו יפסיק לעבוד תוך כדי טיסה כתקלה בג'ירו ואין קשר אם יש במערכת שלושה צירים או ציר אחד, האיכות של המערכת ורמת הסנסורים היא כל העניין (לצורך העניין המערכת של אליין רחוקה לדעתי מקטגורית האיכותיים ולא צריך להיות מטיס על כדי להבין את זה).
אתה מעלה מצבים של סנסורים שמפסיקים לעבוד, ומה קורה כשפלייבר נגזר או חלקים בראש משתחררים? נכון יש מצבים שבהם ניתן לצאת בקלות יתרה מתקלה כזו או אחרת וזה מאד תלוי ברמת הכשל וברמת המטיס בעוד שבמערכת פלייברלס הייצוב תלוי במערכת באופן מוחלט (גם סרוואים, מקלטים ועוד כושלים אז מה זה אומר?) אבל כשמדובר במוצר איכותי האמינות והיתרונות מהמערכת עולים בהרבה על החסרונות.
בקשר לסרוואים, פתח אחד ותראה שהוא יותר מסתם מנוע.

wonderd
19-12-2010, 10:27:45
אני חושב שמערכות אלקטרוניות צריכות לעבור הרבה אבולוציה לפני שהן יהיו במצב תיפקודי כמו המערכות המכאניות. אם אתה מוכן לקחת על עצמך להיות חלק מההתפתחות של הציוד - זאת זכותך.
אם אתה מקבל את המערכות האלה חינם ומקבל על עצמך לנסות אותן - בכיף.
גם אני אוהב גאדג'טים ומשחקים ולפעמים גם ציוד בטא, אבל אני לא מוכן לשלם הרבה כסף בשביל מערכת שאינה 'בוגרת' וזה לדעתי מה שקורה פה, כ"כ התרגלנו לקבל עלינו את תסמיני מייקרוסופט שאנחנו לא שמים לב שבעצם החברות במקום לעבוד עם QA אמיתי ורציני - נותנות לנו להתנסות ועוד בתשלום מלא ומתקנים את המערכות שלהם בהתאם לניסיון שלנו.

לשאלתך ציקי - נראה את יצרנית המסוקים האמיתיים שתתקין על המסוקים שהיא מוכרת מערכת כלשהי עם באגים ידועים שמצריכה שידרוגים כל כמה שבועות ועוד תיתן למשתמשים להתמודד עם הבעיות בעצמם - כמה זמן אתה חושב שהיא תחזיק מעמד - שבוע?

עריכה:
הויכוח הזה יכול להימשך עוד אבל מתחיל להיראות לי קצת מיותר, למרות דעתי שמובעת פה, אני אוהב אלקטרוניקה וחידושים ואין לדעת מה אני אקנה למסוק הבא. זה הכל עניין של אותו הרגע.
בכל מקרה נדדנו הרחק מסיבת פתיחת השירשור, לכן אני סיימתי.

ziki
19-12-2010, 11:27:52
להגיד על מיקדו שאיננה מערכת בוגרת זה יומרני מידי לטעמי.
ומבחינה כספית, המערכות היום כבר ממש לא בשמיים (אל תשכח לקזז בעלות את ג'ירו הזנב שכך או כך היית חייב לרכוש).

guyro
19-12-2010, 11:59:12
להגיד על מיקדו שאיננה מערכת בוגרת זה יומרני מידי לטעמי.
ומבחינה כספית, המערכות היום כבר ממש לא בשמיים (אל תשכח לקזז בעלות את ג'ירו הזנב שכך או כך היית חייב לרכוש).

מערכות ה-FBL בשוק- ברובם חוסכות גם גירו וגם מקלט (לפחות ספקטרום ו- JR)...ככה שמבחינת מחיר זה יוצא די זהה.

החסרון היחידי שיש למיקאדו הוא חוסר בגברונר, חוץ מזה היא מערכת מעולה.

מהיכרותי עם אמיר (פותח השירשור) הוא ישדרג את הגירו בשלב ראשון.

guyro
19-12-2010, 12:09:49
עם ה-RAVE 90 ;) ?

wonderd
19-12-2010, 12:10:16
אחרי שחן יגיד שלדעתו הטוטל ג'י מצויין - אני אזמין אחד לעצמי.

האמת שעניין התוספות שיש היום עם המערכות למיניהן באמת נחמד, שווה לנצל את זה..

wonderd
19-12-2010, 12:12:34
עם ה-RAVE 90 ;) ?

אני באמת מחפש משהו קצת יותר 'אקזוטי' מהטירקס...

http://curtisyoungblood.com//RaveENVSpectacular/rave_env_spectacular.php

guyro
19-12-2010, 12:14:47
אני באמת מחפש משהו קצת יותר 'אקזוטי' מהטירקס...

יש חרושת שמועות שיש יבואן ל-אווטריג בארץ, אז בקרוב תוכל גם להתפנק ב-VELOCITY 90...

זה מה שאני עושה....אבל על שלי יהיה ויבאר 5.

wonderd
19-12-2010, 12:19:16
יש לי ולוסיטי בדרך..אמור להגיע השבוע, חבל שמדובר על ניטרו.

guyro
19-12-2010, 12:35:06
יש לי ולוסיטי בדרך..אמור להגיע השבוע, חבל שמדובר על ניטרו.

איזה גודל? ולמה חבל?

wonderd
19-12-2010, 12:45:12
90, כי אני מעדיף חשמלי.

guyro
19-12-2010, 12:47:37
90, כי אני מעדיף חשמלי.

Q2 2011 יהיה גם חשמלי 90...

mosheg
19-12-2010, 13:29:03
אנחנו מטיסים עם מערכת FBL של סקוקם שתכלול בקרוב גם גוברנור. אנחנו ממש מרוצים מהמערכת. מאוד קל לכוון אותה בשטח. אפשר לשלוט על כמעט כל פרמטר שרק תחשוב עליו.
העדכונים במערכת מתקבלים באינט'. יש חסכון של מקלט 90$ גירו 130$ וגוברנור 60$ סה"כ 280$
בחשבון פשוט מערכת של כ 400$ עולה בסה"כ 100$-150$.

RonTo
19-12-2010, 16:01:59
אנחנו מטיסים עם מערכת FBL של סקוקם שתכלול בקרוב גם גוברנור. אנחנו ממש מרוצים מהמערכת. מאוד קל לכוון אותה בשטח. אפשר לשלוט על כמעט כל פרמטר שרק תחשוב עליו.
העדכונים במערכת מתקבלים באינט'. יש חסכון של מקלט 90$ גירו 130$ וגוברנור 60$ סה"כ 280$
בחשבון פשוט מערכת של כ 400$ עולה בסה"כ 100$-150$.

לחישוב הזה ניתן להוסיף את הפרש עלות קיט FBL שבאווטרייג' זול יותר לעומת FB .

wonderd
19-12-2010, 17:11:35
אנחנו מטיסים עם מערכת FBL של סקוקם שתכלול בקרוב גם גוברנור.

האם זה אומר שהתוספת של הגוברנר מגיעה בחינם למשתמשים שאינם מטיסים של החברה?

ziki
19-12-2010, 17:26:37
האם זה אומר שהתוספת של הגוברנר מגיעה בחינם למשתמשים שאינם מטיסים של החברה?

אלעד
יש לי הרגשה שמהשירשור הזה אתה יוצא עם הזמנה למערכת פלייברלס חדשה :)
תתחדש ותהנה.

RonTo
19-12-2010, 18:51:43
אלעד
יש לי הרגשה שמהשירשור הזה אתה יוצא עם הזמנה למערכת פלייברלס חדשה :)
תתחדש ותהנה.

הייתי ממתין לרשמים סופיים של חן על הטוטאל ג'י..
בינתיים ניתן לומר שיש לו את הגוברנר הכי טוב שראיתי ושמירת הזנב שלו אוכלת כל ג'ירו/מערכת FBL אחרת כולל של המיקאדו בלי מלח:eek::eek:

ziki
19-12-2010, 19:41:04
הייתי ממתין לרשמים סופיים של חן על הטוטאל ג'י..
בינתיים ניתן לומר שיש לו את הגוברנר הכי טוב שראיתי ושמירת הזנב שלו אוכלת כל ג'ירו/מערכת FBL אחרת כולל של המיקאדו בלי מלח:eek::eek:

מ ש ו ח ד !

guyro
19-12-2010, 20:11:32
מ ש ו ח ד !

+1

נועם ג
19-12-2010, 20:27:24
נראה לי קצת מוקדם מידי לקפוץ ולהגיד שהוא יאכל את המיקדו בלי מלח
סך הכל זה המוצר הראשון בשוק הפלייברלס שקרטיס מוציא
מיקדו פיתחו את וכבר הוציא 3 דורות(לפחות) מאז...

קרטיס -לפי דעתי- נכשל בג'ירואים שלו...חוץ מהממומנים ומהמוכרים לא ראיתי מטיסים שמרוצים מהג'ירואים האלה(אני מדבר על רמת הטסה גבוהה, לא על ריחוף), אז בוא לדעתי צריך לחכות ולראות מה הוא שווה..

ziki
19-12-2010, 21:25:43
נראה לי קצת מוקדם מידי לקפוץ ולהגיד שהוא יאכל את המיקדו בלי מלח
סך הכל זה המוצר הראשון בשוק הפלייברלס שקרטיס מוציא
מיקדו פיתחו את וכבר הוציא 3 דורות(לפחות) מאז...


אני רואה שהמעבר ללוגו בתוספת ה V-BAR 5 הכניס בך ציונות ! :)
תתחדש נועם.

Chen Zarfati
19-12-2010, 22:58:32
נועם,כרגיל אתה עם הסטיגמות...
טוסמן לא שיקר, הזנב שומר בכמה רמות מעל כל ג'ירו שקיים בשוק, כך גם הגוברנר בtotalg עובד טוב יותר מכל המתחרים. לגבי איכויות הטיסה, מאמין שעד הסופש אסדר את הכל.

Chen Zarfati
19-12-2010, 23:02:45
אגב, עוד עובדה. קרטיס מטיס את הפלייברלס שלו עוד משנת 2007. כך שאני או אתה רחוקים מלהמעיט בערכה של המערכת.
כמו גם בנושא הגי'רואים, איך תסביר את זה שהם עובדים מעולה במסוקי הממומנים? אף אחד לא מקבל ג'ירו משופר או משו כזה (בדומה למנועים אותם מקבלים סטוק לגמרי)

נועם ג
19-12-2010, 23:09:48
נועם,כרגיל אתה עם הסטיגמות...
טוסמן לא שיקר, הזנב שומר בכמה רמות מעל כל ג'ירו שקיים בשוק, כך גם הגוברנר בtotalg עובד טוב יותר מכל המתחרים. לגבי איכויות הטיסה, מאמין שעד הסופש אסדר את הכל.

הי חן
על איזה סטיגמות אתה מדבר?
אני מדבר אך ורק מתוך ניסיון עם הג'ירואים הנ"ל
עברו דרכי אישית 4 אנשים עם הג'ירואים של קרטיס שלא היו מרוצים מהם וניסו כל פיתרון אפשרי...

אני האחרון שהולך לפי סטיגמות ומותגים(במסוקים לפחות), הכל מיתבסס על ניסיון אישי שלי..

נועם.

הבוררר
20-12-2010, 06:13:51
אני חייב להצטרף ולומר שהגיירואים של קרטיס שווים ל--- וזאת אני אומר מנסיון עם הרבה מהסוגים השונים של הגיירואים הנל.
:)

RonTo
20-12-2010, 06:24:04
אני חייב להצטרף ולומר שהגיירואים של קרטיס שווים ל--- וזאת אני אומר מנסיון עם הרבה מהסוגים השונים של הגיירואים הנל.
:)

כל פעם אותו סיפור:
מישהו מחליט שמוצר מסויים יותר טוב מאחר, מתווכחים עם חן ואז בשטח הוא מוכיח שצדק (מקרה ה OS מול YS).
יצא לי להתעסק הרבה מאוד עם הויבאר ואין ספק ששמירת הזנב שלו מ-ד-ה-י-מ-ה!
לאחרונה, יצא לי להתעסק הרבה עם הטוטאל ג'י וללא ספק, שמירת הזנב שלו טובה עוד יותר בכמה רמות.
ישנם דברים אחרים בהם נכון לעכשיו, הויבאר עושה עבודה טובה יותר. מכיוון שחן עוד לא הגיע לכיוון אופטימלי, בזה עוד נצטרך לחכות ולראות.

האם אני מריח התערבות נוספת (אבל רק אם הפעם לא יהיו תירוצים כמו: המנוע לא היה מכוון, היו בעיות אחרות, אכלו לי, שתו לי...)?

RonTo
20-12-2010, 06:25:19
מ ש ו ח ד !


+1

למה משוחד???
להזכירכם, אני מטיס ויבאר בכל המסוקים שלי....

ZvikaF
20-12-2010, 06:43:02
חברה, כל הכבוד, זו דוגמה לאחד השרשורים היותר איכותיים פה :)

guyro
20-12-2010, 07:27:05
כל פעם אותו סיפור:
מישהו מחליט שמוצר מסויים יותר טוב מאחר, מתווכחים עם חן ואז בשטח הוא מוכיח שצדק (מקרה ה OS מול YS).
יצא לי להתעסק הרבה מאוד עם הויבאר ואין ספק ששמירת הזנב שלו מ-ד-ה-י-מ-ה!
לאחרונה, יצא לי להתעסק הרבה עם הטוטאל ג'י וללא ספק, שמירת הזנב שלו טובה עוד יותר בכמה רמות.
ישנם דברים אחרים בהם נכון לעכשיו, הויבאר עושה עבודה טובה יותר. מכיוון שחן עוד לא הגיע לכיוון אופטימלי, בזה עוד נצטרך לחכות ולראות.

האם אני מריח התערבות נוספת (אבל רק אם הפעם לא יהיו תירוצים כמו: המנוע לא היה מכוון, היו בעיות אחרות, אכלו לי, שתו לי...)?

רון, אני נוטה להסכים אם ישראל ונועם, היו לי 2 מיניG ושניהם עשו לי בעיות,בעיקר בטירקס 600
הגירו רגיש ונוצרו רעידות גם ששיניתי מיקומים שלו וגם אחרי הרבה כיוונים. זה לא קרה לי אף פעם גם עם גירוים פשוטים יותר כמו 770 וה-401.

RonTo
20-12-2010, 07:34:45
רון, אני נוטה להסכים אם ישראל ונועם, היו לי 2 מיניG ושניהם עשו לי בעיות,בעיקר בטירקס 600
הגירו רגיש ונוצרו רעידות גם ששיניתי מיקומים שלו וגם אחרי הרבה כיוונים. זה לא קרה לי אף פעם גם עם גירוים פשוטים יותר כמו 770 וה-401.

אינני מכיר את המיני G ולכן לא התייחסתי אליו. גם אני שמעתי רשמים לא טובים עליו כמו גם על הגוברנר של קרטיס שאינו מוצלח - שוב, הכל משמועות ולא מהתנסות אישית ולכן לא התייחסתי אליהם.

תגובתי התייחסה אך ורק לטוטאל ג'י וזאת לאחר התנסות והתעסקות עימו. וגם כאן, אני אדגיש ואומר שכרגע, ישנם דברים שהויבאר עושה טוב יותר אך ייתכן וזה ישתנה לאור כמה שינויים במכניקה בכדי לעמוד בדרישות המערכת.

ziki
20-12-2010, 07:43:37
למה משוחד???
להזכירכם, אני מטיס ויבאר בכל המסוקים שלי....

בינתיים ... ;)

wonderd
20-12-2010, 07:51:32
בדיוק בשבילכם:
http://www.facebook.com/album.php?aid=307851&id=72619173687#!/album.php?aid=226599&id=72619173687

RonTo
20-12-2010, 07:57:20
בינתיים ... ;)

לא רואה את זה משתנה במסוק קיים אבל, אולי בפרויקטים עתידיים;)

ziki
20-12-2010, 11:31:16
לא רואה את זה משתנה במסוק קיים אבל, אולי בפרויקטים עתידיים;)

עדיף סוס בוגר שישא אותי מסייח צעיר שיפיל אותי :D

הבוררר
20-12-2010, 18:45:15
רון אני לא אומר שחן שקרן בזה שהוא טען בפניי שהמיני ג'י עבד אצלו מצויין, אני בספק אם אחרי כל מה שבדקתי וניסיתי בדרך ישנם עוד כמה דברים שפספסתי אבל אם באמת צריך להיות גאון בשביל לכוון את הגיירו הזה כאשר יש בשוק גיירואים שבהחלט נותנים תפוקה מדהימה במינימום זמן כיוון, אז אין ספק שאנשים יעדיפו מוצר אחר על פני המיני גי ומן הסתם שייצא לו שם לא טוב.
עד היום לא נתקלתי באחד כזה שעובד כמו שצריך.

Chen Zarfati
20-12-2010, 21:48:36
ישראל, לא זוכר שביליתי שעות בכיוונים של הג'ירו. אותו דבר לגבי ניק, קרטיס, ג'יימי או אפילו פה בארץ משפחת ברק וקצב (לפני שעבר לקבוצת מיקדו).
אם משהו דפוק בג'ירו הזה תציפו את זה בפורומים אולי גם בחול ותהיו בטוחים שתקבלו פיתרון. לא יכול להיות שאצל מטיס X הג'ירו מתפקד בצורה טובה ואצל מטיס Y לא. כנ"ל לגבי כל דבר בתחביב שלנו!

RonTo
21-12-2010, 00:14:33
רון אני לא אומר שחן שקרן בזה שהוא טען בפניי שהמיני ג'י עבד אצלו מצויין, אני בספק אם אחרי כל מה שבדקתי וניסיתי בדרך ישנם עוד כמה דברים שפספסתי אבל אם באמת צריך להיות גאון בשביל לכוון את הגיירו הזה כאשר יש בשוק גיירואים שבהחלט נותנים תפוקה מדהימה במינימום זמן כיוון, אז אין ספק שאנשים יעדיפו מוצר אחר על פני המיני גי ומן הסתם שייצא לו שם לא טוב.
עד היום לא נתקלתי באחד כזה שעובד כמו שצריך.

אני מסכים איתך וכמו שאמרתי לא התנסתי עם המיני ג'י. אין ספק שמוצר קל לכיוון הרבה יותר נגיש ותואם לשוק.

אני יכול לומר שבטוטאל ג'י הכיוון פשוט מאוד ועובד מעולה (בכל הקשור לזנב לפחות)

guyro
21-12-2010, 04:48:08
זה אבנר:)

כן, גם לי יש תחושה כזאת...אבל לא אמרתי כי גם יכול להיות שאנחנו טועים.

אם זה אבנר, יגיע למרכז, יחטוף משהו על הראש :D;)

הבוררר
21-12-2010, 06:32:08
נכון חן אתה צודק וזה בדיוק מה שאמרתי לעצמי כשעוד הייתה בי סבלנות לגיירו הזה ומה שעשיתי זה לחפש מידע בחול ולהבין מה פיספסתי שכן שם יש קהילה גדולה יותר שהתנסתה עם הגיירו הנל.
בכל זאת לא הצלחתי.
לא נורא שטויות הכל באהבה כמובן.
:)

הבוררר
21-12-2010, 06:38:58
לגבי הטוטאל ג'י, להערכתי הם למדו ושיפרו בגלל כל הבעיות שהיו עם המיני ג'י.

wonderd
21-12-2010, 07:07:27
לא יודע על מה אתם מדברים, אני אמנם לא מנוסה כמוכם אבל לי יש מיני ג'י כבר הרבה זמן על הטירקס 500 שלי, עושה עבודה מצויינת. פעם אחת היתה בעיה של רעידות, החלפתי ספוג והכל נפתר, גם בעיית חולשה מסויימת בזנב נפתרה עם העלאת הגיין בשתי נקודות.
הכיוון מבחינתי היה קל ולא נתקלתי בקושי כלשהו.

booya
21-12-2010, 11:18:12
לא יודע על מה אתם מדברים, אני אמנם לא מנוסה כמוכם אבל לי יש מיני ג'י כבר הרבה זמן על הטירקס 500 שלי, עושה עבודה מצויינת. פעם אחת היתה בעיה של רעידות, החלפתי ספוג והכל נפתר, גם בעיית חולשה מסויימת בזנב נפתרה עם העלאת הגיין בשתי נקודות.
הכיוון מבחינתי היה קל ולא נתקלתי בקושי כלשהו.

+1

guyro
21-12-2010, 11:26:59
+1

איך אני אוהב את החברים ה"חדשים" שרק הצתרפו היום כי הם רוצים להגיב לשירשור אנונימית...תן לי לנחש אתה BOOYA מ- RC BOOYA.....

נועם ג
21-12-2010, 11:42:07
זה אבנר:)

booya
21-12-2010, 17:23:11
איך אני אוהב את החברים ה"חדשים" שרק הצתרפו היום כי הם רוצים להגיב לשירשור אנונימית...תן לי לנחש אתה BOOYA מ- RC BOOYA.....
נכון הצטרפתי רק היום אבל אני לא חדש בתחום
מה קורה גיא?
וכן BOOYA מי RC BOOYA

guyro
21-12-2010, 18:17:35
נכון הצטרפתי רק היום אבל אני לא חדש בתחום
מה קורה גיא?
וכן BOOYA מי RC BOOYA

הכל דבש, אבנר!

הבוררר
21-12-2010, 19:36:37
גיא, הוא לא התכוון לדבש שיש לך באזניים:D:D:D:p:p:p
אוהב אותך מאסטר שף.
:)

booya
21-12-2010, 20:02:44
גיא, הוא לא התכוון לדבש שיש לך באזניים
אוהב אותך מאסטר שף.


חזזזזקקקק איזה קרועים אתם

guyro
21-12-2010, 23:37:29
חזזזזקקקק איזה קרועים אתם

אנחנו לא קרועים, פשוט משוגעים!:eek:

lior_bar_ami
22-12-2010, 09:14:21
אבדתם כל קשר לשפיות.....
זה כנראה ההתרגשות מהעובדה שעוד מעט יש אאוטרייג'ים בארץ....