צפייה בגרסה מלאה : חדשות אורן עובד ו"המרסק" בביקור באילת !
ביום שישי האחרון הגיעו לביקור באילת 2 אנשים יקרים......
אורן עובד המוכר כ"מייקל ג'קסון הישראלי"
ורני המוכר כמנהל פורום מחושמלים בע"מ בכינויו "המרסק"
לאחר מספר שעות שינה בודדות ולאחר התחיבות לאורן ורני שאני מגיע לשטח
נפגשנו בסביבות השעה 11:00 במנחת שחורת שבאילת.
אורן הגיע עם המצלמה
רני הגיע עם הטיסן שעבר טראומה בדרך ועם מסוק שלא אנקוב בשמו.....
כמובן לא היה אפשר ללא נוכחות המאסטר גורו שלי מר איתן גדסי והקפה המדהים שלו !!!!
היה מפגש מדהים עם הטסה יפה של אורן על מסוק חשמלי אילתי
רני צפה מהצד והתרשם מהחבר'ה האילתים (אני מקווה לטובה אם לא תזכור את הזולה :))
איתן קרע את השמים עם הפאנג'ט והרשים אותנו בתרגילי 3D שעשה עם ה-600.
תמונות ואולי גם סרטון יהיו בהמשך בחסות אורן עובד !
רני שמחתי להכיר אותך !!!
אורן מזל שאני נהג מונית......:)
שיהיה שבוע טוב ומבורך לכולם !!!
orenoved
19-12-2010, 14:45:35
היה מפגש מהנה ביותר
אנשים מופלאים זכיתי גם להטיס מיני טיטן שטס מושלם ומאוד מאוד יציב
חבל שהמסוקים לי לא היו איתי אבל בכל זאת נהנתי מאוד
המרסק
19-12-2010, 15:29:18
תודה אנשים, היה מפגש מאד מחמם...
רב תודות לאיתן על העזרה עם הבקר הסיני המתפוצץ.
היה נחמד לחבר פרצופים לכינויים ולראות אנשים שחוזרים הביתה עם מסוק בחתיכה אחת.
יש לכם גם תודה גדולה מאורי בן ה-3.
צילמתי מספר קטעי וידאו קצרים, אעלה אותם בהמשך השבוע.
ולהלן הסרטון של ה-700
http://www.youtube.com/watch?v=U8Ba2uCwxyI&feature=sub
MDreamer
19-12-2010, 21:58:20
נראה שנהנתם! איזה כיף לראות שאנשים מתחברים ולא רק בכתיבה בפורום!
flyinglizard
19-12-2010, 22:03:47
אולי זה בגלל הסאונד של המצלמה, אבל משהו במנוע של ה700 הזה נשמע לי ממש חולה. בדקת טמפרטורות?
עמיתפורת
19-12-2010, 23:09:16
שגיא המנוע שלך עני מאוד גם בסרק ובכלל.
ולכן יש לך נפילות כוח וסל"ד.
עם איזה דלק אתה משתמש אגב?
איזה פלג?
flyinglizard
19-12-2010, 23:37:35
כן, נשמע עני ונראה די חלש, למרות שלגבי החלש קצת קשה לדעת (תלוי במטיס ובזוויות ראש), בטח בסרטון, אבל הסאונד עני במובהק. שוב, אי אפשר לדעת דרך מצלמה אבל הייתי בודק את זה.
אגב, קפיצות הסל"ד בסרק זה המטיס שנותן מכות גז, או המנוע? אם זה המנוע, אלוהים ישמור... פתח סיכת סרק ב20 מעלות ותנסה שוב.
שגיא המנוע שלך עני מאוד גם בסרק ובכלל.
ולכן יש לך נפילות כוח וסל"ד.
עם איזה דלק אתה משתמש אגב?
איזה פלג?
המנוע היה בכיוון לאחר הטיסה המצולמת ...
אני משתמש במגנום
ובפלאג 8 של OS
העשן במצב איידל היה לבן ולא צהוב והמטפרטורה לא עברה את 100 לאחר טיסה זו !
כן, נשמע עני ונראה די חלש, למרות שלגבי החלש קצת קשה לדעת (תלוי במטיס ובזוויות ראש), בטח בסרטון, אבל הסאונד עני במובהק. שוב, אי אפשר לדעת דרך מצלמה אבל הייתי בודק את זה.
אגב, קפיצות הסל"ד בסרק זה המטיס שנותן מכות גז, או המנוע? אם זה המנוע, אלוהים ישמור... פתח סיכת סרק ב20 מעלות ותנסה שוב.
כפי שכבר רשמתי לעמית הטיסה המצולמת הייתה לכיוונים והסיכה נפתחה לאחר זאת
וכן בדקתי טמפרטורה והמנוע לא עבר את ה-100 מעלות .....
הקפיצות סל"ד בסרק זה בגלל שומאכר שהבטחתי לאורן :D
תודה על הדאגה בכל אופן :cool:
flyinglizard
20-12-2010, 03:21:59
אם מדדת 100 מעלות על הרצפה אחרי הנחיתה עם IR זה אומר שהגעת בערך ל230-240f באוויר (התרגלתי לעבוד בפרהנייט...), וזה הרבה יותר חם ממה שצריך. הייתי מנסה לשמור באיזור ה90 - גם ככה במנועים בלי המשאבה המסוק נעשה עני לקראת סוף הטיסה. אני לא רואה שום סיבה לעבור את זה, וגם כשעברתי לא הרגשתי שהמסוק יותר חזק בהרבה אם בכלל.
לעשן בדלקים עם שמנים סינטטיים אין כמעט חשיבות (כמעט תמיד לבן וכמעט תמיד הרבה ממנו), הדרך היחידה לכוון היא מהסיכה הנמוכה, לגבוהה, לאמצעית, באמצעות צליל ווידוא מול טמפרטורה.
שיהיה בהצלחה.
הבוררר
20-12-2010, 19:05:29
לטאה ועמית היקרים, אני ממש חושב שאתם צריכים לבדוק את עצמכם מול הסירטון של שגיא בשנית, אבל "לדעתי" המנוע שלו מכוון בדיוק כמו שהוא צריך להיות מכוון והוא גם מעשן כמו שהוא צריך וגם בטמפ' שבה הוא צריך להיות בין אם בפרנהייט או בצלזיוס.
לדעתי איפה שהמנוע נשמע דועך זה לחלוטין בגלל "עבודת סטיקים" לא הכי טובה ושוב זה גם משהו שבא עם הזמן והאימון בסימולטור. (בד"כ שמבינים את המכאניקה של המסוק טוב יותר ולעומק אז מבינים גם למה זה קורה ובסופו של דבר מיישמים)
שגיא, המנוע שלך לטעמי עובד מצויין והטמפ' אחרי שיורדים מטיסה מאמצת אם לא מתמהמהים יותר מדי אמורה להיות באיזור ה105 מעלות צלזיוס.
ההפרשים בד"כ הם באיזור ה5 מעלות.
gaeitan
20-12-2010, 19:43:37
לטאה ועמית היקרים, אני ממש חושב שאתם צריכים לבדוק את עצמכם מול הסירטון של שגיא בשנית, אבל "לדעתי" המנוע שלו מכוון בדיוק כמו שהוא צריך להיות מכוון והוא גם מעשן כמו שהוא צריך וגם בטמפ' שבה הוא צריך להיות בין אם בפרנהייט או בצלזיוס.
לדעתי איפה שהמנוע נשמע דועך זה לחלוטין בגלל "עבודת סטיקים" לא הכי טובה ושוב זה גם משהו שבא עם הזמן והאימון בסימולטור. (בד"כ שמבינים את המכאניקה של המסוק טוב יותר ולעומק אז מבינים גם למה זה קורה ובסופו של דבר מיישמים)
שגיא, המנוע שלך לטעמי עובד מצויין והטמפ' אחרי שיורדים מטיסה מאמצת אם לא מתמהמהים יותר מדי אמורה להיות באיזור ה105 מעלות צלזיוס.
ההפרשים בד"כ הם באיזור ה5 מעלות.
+++1
flyinglizard
20-12-2010, 19:44:14
105 זו טמפרטורת עבודה באוויר שנמדדת מעל היציאה לאגזוז. עד שהלהבים עוצרים ואתה בודק טמפרטורה, יש ירידה של 5-10 מעלות צלזיוס לפחות. מהנסיון שלי, מדיד IR שמכוון לראש נותן טמפרטורה נמוכה ב10 מעלות, בערך, מול מה שנמדד ביציאת האגזוז.
המנועים האלה לא אמורים תחת שום נסיבות לעבור 240f, שזה 115 מעלות צלזיוס - זו כבר טמפרטורה שגורמת לנזק.
אני מטיס עם מד שמחובר קבוע למסוק (מד של מכוניות) עם בדיקת מינימום\מקסימום, אני מגיע ל105 מעלות אבל זה המקסימום בזמן טיסה, באגזוז, עם המיכל לקראת סיום. אם אתה מגיע לזה על הקרקע, אתה עושה משהו לא נכון.
שוב, רק דעתי.
gaeitan
20-12-2010, 20:09:09
105 זו טמפרטורת עבודה באוויר שנמדדת מעל היציאה לאגזוז. עד שהלהבים עוצרים ואתה בודק טמפרטורה, יש ירידה של 5-10 מעלות צלזיוס לפחות. מהנסיון שלי, מדיד IR שמכוון לראש נותן טמפרטורה נמוכה ב10 מעלות, בערך, מול מה שנמדד ביציאת האגזוז.
המנועים האלה לא אמורים תחת שום נסיבות לעבור 240f, שזה 115 מעלות צלזיוס - זו כבר טמפרטורה שגורמת לנזק.
אני מטיס עם מד שמחובר קבוע למסוק (מד של מכוניות) עם בדיקת מינימום\מקסימום, אני מגיע ל105 מעלות אבל זה המקסימום בזמן טיסה, באגזוז, עם המיכל לקראת סיום. אם אתה מגיע לזה על הקרקע, אתה עושה משהו לא נכון.
שוב, רק דעתי.
צריך למדוד את הטמפ' בבסיס ראש המנוע (בסיס צלעות הקירור) ולא בשום מקום אחר. במקום זה ממקמים את חיישן הטמפ' כנעשה בו שימוש קבוע. המדידה צריכה להתבצע מידית כשהמנוע עדיין פועל בסרק ומאפשר קריאה קרובה ככל שניתן לטמפ' המקסימלית שאליה הגיע המנוע.
הטמפ' באגזוז גבוהה יותר מטמפ' העבודה של המנוע ואין למדידתה כל ערך.
flyinglizard
20-12-2010, 20:11:13
אולי לא הסברתי את עצמי - החיישן ממוקם על צלעות הקירור של המנוע (מתחת לראש), מעל הפורט של האגזוז. הטמפרטורות שאני מדדתי בראש, עם חיישן IR, נמוכות ב10 מעלות צלזיוס לעומת החיישן הזה במצב נתון.
עמיתפורת
20-12-2010, 20:12:08
ישראל.
תקשיב לסרק של המנוע בתחילת הסרטון - המנוע עני נקודה.
כך זה משפיע על כל הטיסה עצמה מעבר להשערה של עבודת סטיקים המנוע לא במיטבו לפי מיטב אזניי.
imac1
20-12-2010, 21:27:28
נראה שנהנתם! איזה כיף לראות שאנשים מתחברים ולא רק בכתיבה בפורום!
נראה לי שאבד העניין המרכזי בפתיחת השירשור
לא משנה לפחות אתה מעיין הבנת את הנושא
מאחורי השירשור
נראה לי שאבד העניין המרכזי בפתיחת השירשור
לא משנה לפחות אתה מעיין הבנת את הנושא
מאחורי השירשור
+1
מה זה משנה עני או עשיר טמפרטורה נכונה או לא ?!
המסוק שלי !!! ואני סומך על מי שמכוון לי אותו !!! (מר גדסי איתן)
אין אפשרות להתרשם ממצב מנוע על סמך שמיעה בסרטון
על אחת כמה וכמה ולמרות שציינתי שזו הייתה טיסת כיוון ראשונית
שלאחרה נפתחה הסיכה...... אבל תמשיכו להתחרכש ותוציאו את השרשור מהקשרו
זה כבר נהיה הרגל בפורום !!!! חבל שאתם יודעים להעיר לאחרים אבל כשאתם עושים
את זה הכל בסדר......
עמיתפורת
20-12-2010, 22:03:03
שגיא כל הכבוד..
טיסה יפה מאוד המשך כך!
flyinglizard
20-12-2010, 22:06:38
נראה לי שאבד העניין המרכזי בפתיחת השירשור
לא משנה לפחות אתה מעיין הבנת את הנושא
מאחורי השירשור
מי אתה ומה אתה רוצה?
flyinglizard
20-12-2010, 22:07:52
מה זה משנה עני או עשיר טמפרטורה נכונה או לא ?!
המסוק שלי !!! ואני סומך על מי שמכוון לי אותו !!!
עכשיו אתה סתם נשמע כמו ערס.
+1
זה כבר נהיה הרגל בפורום !!!! חבל שאתם יודעים להעיר לאחרים אבל כשאתם עושים
את זה הכל בסדר......
עושים מה? במקומך הייתי אומר תודה שלמישהו אכפת. כל ישראל חברים.
עמיתפורת
20-12-2010, 22:39:30
שגיא הכל בסדר השרשור נפתח לצורך זה שנראה את הטיסה היפה שלך.
תוך כדי התבוננות הוסבה תשומת ליבינו לרעש מתכתי צורם שנובע מהמנוע שלך ולדעיכות המנוע בזמן הטיסה.
זה לא מעיד כלום על כישוריך או על מי שמכוון לך את המסוק אלא על כך שהמנוע בסרטון עובד לא נכון.
לא יצא שרשור מהקשרו חוצמהעובדה שניתן לסכם זאת על ידך באימרה "וואללה אתם צודקים הוא היה עני וסידרנו את זה"...
במקום זה אתה תוקף ועומד על רגליים אחוריות סתם.
עכשיו אתה סתם נשמע כמו ערס.
עושים מה? במקומך הייתי אומר תודה שלמישהו אכפת. כל ישראל חברים.
:D אהבתי..... ותשאל את מעיין ואיציק אני באמת ערס :D
שחרר הכל בסדר שיהיה לך אחלה לילה !!!
ותודה !!!
imac1
21-12-2010, 00:30:13
עכשיו אתה סתם נשמע כמו ערס.
עושים מה? במקומך הייתי אומר תודה שלמישהו אכפת. כל ישראל חברים.
ואתה בטח דוגמה למנהל לא?
מה כל מי שלא מסכים איתך הוא ערס
ככה הבן אדם מכוון את המסוק שלו זה מה יש
אם למישהו לא מתאים הרעש של המנוע תשתיקו את הסאונד במחשב
ותהנו מהטיסה המדהימה של שגיא.
לילה טוב
guyro
21-12-2010, 14:58:32
שגיא , אחלה טיסה ! , אני רואה שהשתחררת עם ה-700, כל הכבוד.
+1
מה זה משנה עני או עשיר טמפרטורה נכונה או לא ?!
המסוק שלי !!! ואני סומך על מי שמכוון לי אותו !!! (מר גדסי איתן)
אין אפשרות להתרשם ממצב מנוע על סמך שמיעה בסרטון
על אחת כמה וכמה ולמרות שציינתי שזו הייתה טיסת כיוון ראשונית
שלאחרה נפתחה הסיכה...... אבל תמשיכו להתחרכש ותוציאו את השרשור מהקשרו
זה כבר נהיה הרגל בפורום !!!! חבל שאתם יודעים להעיר לאחרים אבל כשאתם עושים
את זה הכל בסדר......
בדאלק שגיא
חם באילת, למה אין לך כובע? :D
booya
21-12-2010, 18:41:48
איזה טיסה שגיא סחטן!!!!
ציקי מה נשמע?
איזה טיסה שגיא סחטן!!!!
ציקי מה נשמע?
אבנר, מה אני אגיד לך:
"עובדים עובדים, מנסים להוציא את הפרנסה"
נראה מי ידע מאיזה סרט ישראלי המשפט הנ"ל ;)
בדאלק שגיא
חם באילת, למה אין לך כובע? :D
כי יש לי קרחת :D
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.