צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי קניית מסוק
kobigozlan
22-12-2010, 00:22:14
כן אני מתחיל אז מראש אני מתנצל
עברתי פה על כמה דברים ואני עדין מתלבט
אומנם אני מתחיל אבל אני לא רוצה לזרוק את הכסף לפח
כאילו לא בא לי לקנות איזה מסוק למתחילים ואחר כך להתקע איתו והלך הכסף אני מסכים להשקיע קצת ולהתאמץ יותר ולקנות משהוא טוב
לפי מה שאני רואה פה אני שם לב שייש העדפה לt-rex 450 או 600
שמתי לב שמאוד מעריכים את המסוק אני מחפש 6 ערוצים
טבילת אש אני מטבעי קופץ ישר לעמוקים
חיפוש קטן שעששתי מצאתי את זה:
hot selling Align T-Rex 600 Limited Edition RC helicopter
והמפרט:
Specifications
Align T-Rex 600 Limited Edition RC helicopter
Christmas hot
lowest price
excellent quality
fast safe deliver
1.Bump resistance fiberglass painted canopy. Canopy also features a rigid easy clip on/off design for fast installation and removal.
2.Simple and light weight design provides awesome flight performance nearly equal to larger helicopters while still maintaining very stable hovering and flight.
3.+-14 collective pitch is possible for extreme 3D performance.
4.Clutch, Fan and Bell assembly provide a very smooth operation even at high RPM.
5.Forward mounted tail servo helps to keep exhaust oil from entering servo also improves the CG.
6.Pitch and All servos moved forward for CG.
7.Battery tray designed for easy and clean radio gear installation.
8.Fuel Tank Capacity 440cc for about 10 minutes 3D flying.
9.Main Gear Radio 8.5:1, 1500-2200 Rotor RPM.
10.Heavy duty tail with thrust bearings.
11.95mm Tail Blades.
12.Highly efficient shaft driven tail design.
13.Rigid frame design that can also handle hard crashes without damage.
14.Carbon Fiber frames, fins and boom supports.
15.Super engine cooling system features large diameter fan and very efficient airflow to provide unequaled cooling and horsepower.
16.Clutch/Start shaft feature a 10mm ID one way bearing to eliminate any bearing problems during starting and flight.
17.Ready to fly weight (no fuel) is an incredible 3.20Kg (7lbs).
18.Fuel Tank designed so that no additional header tank is required.
19.New main gear with one-way bearing design for high torque.
20.New flybar paddles feature light weight and sports.
21.New flybar control set design.
22.New tail boom supports.
Tech Specs
Length:1160mm
Height:410mm
Main blade length:600mm
Main rotor diameter:1350mm
Tail rotor diameter:240mm
Engine pinion gear:20T
Autorotation tail drive gear:180T
Drive gear ratio:8.5:1:4.5(E:M:T)
Flying weight:Approx. 3200g
Color carton:72x25.7x12.5cm
Outer carton:74.5x52.5x39.5cm ,6sets/ctn
T-REX 600 Nitro kits setX1 set
600D Carbon fiber bladeX1
DS610 Digital servoX1
GP750 Head lock gyro comboX1
2 In 1 voltage regulator comboX1
RCE-G600 GovernorX1
עכשיו השאלה עד כמה זה טוב??
מה אתם ממליצים ???
ואיפה הטעויות שלי (אני מאמין שייש אני חדש )?????
תודה רבה לכל לעוזרים
flyinglizard
22-12-2010, 01:06:59
מה שאתה מחפש זה טירקס 550. לא ממליץ לך להתחיל עם ניטרו כי זה עוד משהו ללמוד במקום להתרכז בהטסה. אתה צריך לבחור אם אתה רוצה פלייבר או פלייברלס - יש יתרונות וחסרונות לכל אחד.
אם אתה רוצה פלייבר, יש את האופציה הזו:
http://cgi.ebay.com/ALIGN-T-REX-550E-Combo-KX021005-/180601229670?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item2a0cac1166#ht_5573wt_827
הדבר היחידי שמטריד הוא המוכר, שיש לו אמנם פידבק טוב אבל 251 עסקאות זה לא הרבה במונחי איביי. אני חושב שעדיין הייתי הולך על זה, מחיר מדהים ומשלוח מדהים יותר.
אותו מוכר, רק פלייברלס (3G):
http://cgi.ebay.com/Align-T-REX-550E-3G-Combo-KX021002-Free-Align-Cap-/170579806558?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item27b759495e
קצת יותר יקר אבל מוכר רציני:
http://cgi.ebay.com/Align-T-REX-550E-3G-Combo-KX021002-New-/270625080283?pt=AU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_V ehicles&hash=item3f028303db#ht_4844wt_860
בקיצור, זה המסוק, משהו כמו 800 דולר פלוס מינוס, ועוד משלוח.
לזה אתה צריך להוסיף מערכת רדיו, יש לך כמה אופציות -
הייטק אורורה 9:
http://cgi.ebay.com/NEW-Hitec-Aurora-9-9-Channel-2-4GHz-Tx-7-Channel-Rx-/390272277899?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5ade0a5d8b#ht_1101wt_678
פוטבה 8FGH:
http://cgi.ebay.com/Futaba-8FG-8-Channel-2-4GHz-FASST-TX-R6008HS-8FGA-8FGH-/130467418989?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item1e6076d36d
יש מערכת חדשה של JR בשם XG7:
http://cgi.ebay.com/JR-XG7-2-4Ghz-DMSS-RG831B-Mode-2-XG7-M02-/170572948651?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item27b6f0a4ab#ht_4395wt_827
כולן טובות, זה עניין של העדפה. אני ממליץ לך לקנות את הרדיו בנפרד מהמסוק בשביל לחסוך בעיות במכס.
אח"כ תצטרך סוללות, זה כבר סיפור אחר. תכין עוד 50 דולר לסוללה, ועוד 50 דולר למטען, ועוד 40 דולר לספק כוח. רצוי לרכוש 3-4 סוללות, כלומר משהו כמו 250-300 דולר בנוסף לכל מה שנמצא מעל. מסוקים זה תחביב יקר.
אתה יכול לרכוש טירקס 450, הוא יעלה סביב $400 והסוללות שלו יעלו 20 דולר כל אחת, אבל הוא קטן משמעותית ועל כן קשה יותר להטסה. יש גם טירקס 500, אבל הוא לא זול בהרבה מה550 ועדיין קטן ממנו משמעותית (גודל להב של 425 מ"מ לעומת 520 מ"מ ב550).
תיסגר על כמה אתה רוצה להוציא, ואם יש לך שאלות אנחנו כאן.
capochino
22-12-2010, 01:08:25
קפצת רחוק מאוד אחי .. מאוד מאוד רחוק
עזוב שהוא בכלל לא ברמה של מתחילים, אני חושב שצריך ביצים והמון ידע כדי להרים דבר כזה באוויר.
אף פעם לא טוב והרבה הרבה מאוד אנשים עושים את הטעות הזאת , של לקפוץ כבר למסוקים טובים ויותר רציניים שמושכים יותר את העין כי אז הם מרסקים את הדברים הטובים האלה והם משלמים על טעות ענקית שמוציאה אותם בסופו של דבר מהתחביב ( זה לפחות ממה שאני שמעתי).
אני שמעתי על אנשים שהמליצו על קופטר איקס בתור התחלה ואני חושב שזאת טעות להתחיל אם זה אלא אם כן יש לך מלווה צמוד שמלמד אותך להטיס , מה שיחסוך לך קניית מסוק להתקדמות אחרי זה..
אני ממליץ בתור התחלה ( והרבה לא אוהבים את החברה הזאת ) Lama v4 של חברת esky
אני חושב שזה המסוק היחיד שיחסית להגדרה שלו , הוא ממלא את התפקיד שלו בצורה טובה .
מסוק לבית שיתן לך את הבסיס וממנו תתקדם האלה.
* יהיה לך קשה למכור אותו כי אף אחד כמעט לא מחפש אותם אבל לא נראה לי שצריך לחשוב על זה..
זאת דעתי , שיהיה לך בהצלחה.
flyinglizard
22-12-2010, 01:17:56
Esky Lama זה ערימת זבל. זו הדרך הנכונה להבריח אנשים שרוצים להתחיל במסוקים.
הדבר הנכון הוא להתחיל כמו שאנשים התחילו מאז ומעולם עד שהגיעו אליין, זה מסוק בגודל 30 (כלומר להב 500 עד 550 מ"מ) עם הדרכה. יש בזה אפילו הגיון כלכלי - במקום לקנות שניים או שלושה מסוקים תוך שנה, כמו שקורה להרבה, אתה קונה רק אחד, ואלו מסוקים שיחסית שווים משהו כמשומשים, אם אתה מחליט לצאת מהתחביב. ומסוקים גדולים מתרסקים פחות.
אם הוא רוצה זול, הוא יכול ללכת על משהו כמו ההוריקן, אבל הוא לא כזה יותר זול מהטירקס 550 והרבה יותר קטן, ובעייתי יותר מבחינת חלקים.
בקיצור, ההמלצה שלי נשארת, במיוחד כשיש כאן לא מעט אנשים שיודעים מה הם עושים וישמחו לעזור למישהו בצעדים הראשונים עם מסוקים.
ohad4565
22-12-2010, 06:59:59
אני בעד טירקס 500 אני יכול לומר לך כאחד שיש לו טירקס 600 ניטרו פחדתי עליו ולא התקדמתי... ועכשיו עם ה500 התחלתי להתקדם.... מנסיון אני ממליץ על ה500
עלות חלקים ואחזקה יותר זולה!!
מסוק יציב מאוד ולא יקשה על ההתקדמות....
wonderd
22-12-2010, 07:02:57
אם תגיד מאיפה אתה בארץ, אולי תוכל להצטרף לכמה חבר'ה בשטח ההטסה ולראות את המסוקים מקרוב. כך גם תקבל הרבה יותר עזרה מוחשית.
אח"כ ההחלטה תוכל להיות ממוקדת יותר ותוכל לפתוח פה ויכוחים אינסופיים שבעצם מתבססים על העדפות אישיות. אבל זה למשתמשים מתקדמים יותר...
wind556
22-12-2010, 08:35:34
קפצת רחוק מאוד אחי .. מאוד מאוד רחוק
עזוב שהוא בכלל לא ברמה של מתחילים, אני חושב שצריך ביצים והמון ידע כדי להרים דבר כזה באוויר.
אף פעם לא טוב והרבה הרבה מאוד אנשים עושים את הטעות הזאת , של לקפוץ כבר למסוקים טובים ויותר רציניים שמושכים יותר את העין כי אז הם מרסקים את הדברים הטובים האלה והם משלמים על טעות ענקית שמוציאה אותם בסופו של דבר מהתחביב ( זה לפחות ממה שאני שמעתי).
אני שמעתי על אנשים שהמליצו על קופטר איקס בתור התחלה ואני חושב שזאת טעות להתחיל אם זה אלא אם כן יש לך מלווה צמוד שמלמד אותך להטיס , מה שיחסוך לך קניית מסוק להתקדמות אחרי זה..
אני ממליץ בתור התחלה ( והרבה לא אוהבים את החברה הזאת ) Lama v4 של חברת esky
אני חושב שזה המסוק היחיד שיחסית להגדרה שלו , הוא ממלא את התפקיד שלו בצורה טובה .
מסוק לבית שיתן לך את הבסיס וממנו תתקדם האלה.
* יהיה לך קשה למכור אותו כי אף אחד כמעט לא מחפש אותם אבל לא נראה לי שצריך לחשוב על זה..
זאת דעתי , שיהיה לך בהצלחה.
סלח לי שאני אומר זאת, אבל אין אף מילה נכונה בדבריך.
לקנות לאמה זו טעות, להמליץ עליה זו טעות גדולה יותר.
לאמה אינו מסוק, זה צעצוע ילדים ירוד ויקר
המילים שלך לא מבוססות על נסיון
הדבר שתמיד נכון לכל אחד ובכל מקרה זה למצוא לך מדריך שילווה אותך מהשלב הראשון. כל וויתור על זה עולה בהרבה דולרים .
ואחזור פעם נוספת על ההמלצות שלי לרכישה ראשונה:
HURRICANE 425
אין היום שום מסוק שמספק תמורה לכל $ יותר ממנו
העלות זולה ביותר , אתה תקבל עודף מ400$
היציבות מעולה
מחירי החלפים הכי זולים
החוזק המכאני גבוה ביותר והרגישות לריסוקים קטנה מכל מסוק אחר
קל מאד לטפל ולתחזק
פשוט ביותר בתיפעול.
אבל אם אתה בוחר בטי רקס,עדיף ללכת על ה550 ולא על דגמים אחרים של החברה
wind556
22-12-2010, 08:43:45
Esky Lama זה ערימת זבל. זו הדרך הנכונה להבריח אנשים שרוצים להתחיל במסוקים.
הדבר הנכון הוא להתחיל כמו שאנשים התחילו מאז ומעולם עד שהגיעו אליין, זה מסוק בגודל 30 (כלומר להב 500 עד 550 מ"מ) עם הדרכה. יש בזה אפילו הגיון כלכלי - במקום לקנות שניים או שלושה מסוקים תוך שנה, כמו שקורה להרבה, אתה קונה רק אחד, ואלו מסוקים שיחסית שווים משהו כמשומשים, אם אתה מחליט לצאת מהתחביב. ומסוקים גדולים מתרסקים פחות.
אם הוא רוצה זול, הוא יכול ללכת על משהו כמו ההוריקן, אבל הוא לא כזה יותר זול מהטירקס 550 והרבה יותר קטן, ובעייתי יותר מבחינת חלקים.
בקיצור, ההמלצה שלי נשארת, במיוחד כשיש כאן לא מעט אנשים שיודעים מה הם עושים וישמחו לעזור למישהו בצעדים הראשונים עם מסוקים.
כפי שכתבתי ההוריקאן עולה בערך חצי מהטי רקס, זה מאד משמעותי.
ההבדל בגודל קיים, אבל היציבות שההוריקאן מספק רבה ביותר ומספקת את הסחורה.
מבחינת חלקים ההוריקאן זול יותר וזמין לא פחות , אין שום בעייתיות בחלקים. ההוריקאן שלי כבר בן 4 ומעולם לא היתה בעיית חלפים, להיפך, יותר קל וזמין מחלקים של טי רקס.
shai509030
22-12-2010, 13:18:05
אני הייתי ממליץ לך ללכת על 550 מסוק חדש חלקים זולים מסוק חייתי נותן בראש לא יותר מידי יקר זה התחביב תתחיל בזה שתלך לשטח תיראה אנשים מטיסים ואז תיראה מה אתה עושה
שחר לזרוב
22-12-2010, 14:30:57
לדעתי, אין נכון ולא נכון, אין טוב ולא טוב.
לכל אחד יש את מה שיותר מתאים לו ונוח לו.
מסוק גדול יהיה יציב יותר באויר ממסוק קטן. לעומתו מסוק קטן יהיה זול יותר לקניה ותחזוקה (כן גם תיקון ריסוקים) מאשר מסוק גדול.
מסוק ניטרו מרעיש יותר ומלכלך יותר ודורש קצת יותר התעסקות מאשר מסוק חשמלי. לעומתו מסוק חשמלי מצריך הרבה סוללות כדי לקבל זמן טיסה מספיק ביום הטסה וגם זמן הטיסה של כל טיסה קצר יותר.
תעשה את מכלול השיקולים שלך של עלות, נוחות וכו' (לפי הנתונים שלך ולא של אחרים) ואז תמצא את מה שטוב לך.
ללא קשר, לפני שאתה קונה מסוק, אתה חייב סימולטור, ויותר ממומלץ להגיע לשטח הטסה שקרוב אליך וששם אתה מתכוון להטיס, לפגוש את האנשים שיעזרו לך בתחילת הדרך (ואם לא יעזרו לך אז אל טטיס שם. אצלנו בשטח תמיד עוזרים לכל מי שמגיע), לראות מה הם מטיסים ולהתרשם בעיניים מהשוני שבמסוקים, החל מהקטנים ועד הגדולים, גם החשמליים וגם הניטרו.
בנושא הזה הדעות חלוקות מאחד לשני ולא תמצא תשובה חד משמעית מה עדיף ומה כדאי.
wind556
22-12-2010, 15:24:09
לדעתי, אין נכון ולא נכון, אין טוב ולא טוב.
לכל אחד יש את מה שיותר מתאים לו ונוח לו.
מסוק גדול יהיה יציב יותר באויר ממסוק קטן. לעומתו מסוק קטן יהיה זול יותר לקניה ותחזוקה (כן גם תיקון ריסוקים) מאשר מסוק גדול.
מעניין שחוזרים על זה שוב ושוב, זה ממש לא נכון
טי רקס 450 עולה 100$ יותר מההוריקאן ובאותו יחס החלפים
מדהים שזה עדיין לא הופנם
מסוק ניטרו מרעיש יותר ומלכלך יותר ודורש קצת יותר התעסקות מאשר מסוק חשמלי. לעומתו מסוק חשמלי מצריך הרבה סוללות כדי לקבל זמן טיסה מספיק ביום הטסה וגם זמן הטיסה של כל טיסה קצר יותר.
תעשה את מכלול השיקולים שלך של עלות, נוחות וכו' (לפי הנתונים שלך ולא של אחרים) ואז תמצא את מה שטוב לך.
ללא קשר, לפני שאתה קונה מסוק, אתה חייב סימולטור, ויותר ממומלץ להגיע לשטח הטסה שקרוב אליך וששם אתה מתכוון להטיס, לפגוש את האנשים שיעזרו לך בתחילת הדרך (ואם לא יעזרו לך אז אל טטיס שם. אצלנו בשטח תמיד עוזרים לכל מי שמגיע), לראות מה הם מטיסים ולהתרשם בעיניים מהשוני שבמסוקים, החל מהקטנים ועד הגדולים, גם החשמליים וגם הניטרו.
בנושא הזה הדעות חלוקות מאחד לשני ולא תמצא תשובה חד משמעית מה עדיף ומה כדאי.
בכל השאר למעט ההערה האדומה שלי אני מסכים איתך לגמרי
HeliDraco
22-12-2010, 20:00:50
הי
כמה מההמלצות שלי:
1. המסוק הראשון שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף הוא הסימולטור. סימולטור טוב ייתן לך את הקואורדינציה הנדרשת, ילמד אותך איך להטיס במצבים שונים והכל - באפס השקעה בחלקים אחרי ריסוק :)
2. כמו שאלעד (wondred) כתב - צא לשטח, תראה מה אנשים מטיסים. תתייעץ, תשאל. רוב האנשים ישמחו לעזור (לא תו"כ הטסה :D).
3.לא הייתי ממליץ ללכת על ניטרו בתור מסוק ראשון. ללמוד לכייל נכון מסוק זה מספיק מורכב, לא צריך להוסיף לזה גם לימודים בכיוון מנוע. שלא נדבר על אילוצים במקום עבודה ואחסנה עם ניטרו, שטחי הטסה, רעש ועשן.
4. מסוק בגודל 500-550, כפי שאנשים כתבו כאן הוא כנראה המיטבי ללימוד מבחינת יציבות ביחס למחיר תפעול. מסוקים גדולים יותר יהיו יקרים יותר, מסוקים קטנים יותר יהיו קשים יותר להטסה. יש כמה אופציות, שמעתי הרבה ביקורות טובות על שתי האפשרויות שעלו כאן.
5. לדעתי, בהתחלה אין צורך בפלייברלס. התוספת במחיר משמעותית (מאד), התוספת ביכולות טיסה עבור מתחיל - לא.
טוב, נראה לי זהו... :)
RonTo
22-12-2010, 23:01:36
לדעתי, אין נכון ולא נכון, אין טוב ולא טוב.
לכל אחד יש את מה שיותר מתאים לו ונוח לו.
מסוק גדול יהיה יציב יותר באויר ממסוק קטן. לעומתו מסוק קטן יהיה זול יותר לקניה ותחזוקה (כן גם תיקון ריסוקים) מאשר מסוק גדול.
מסוק ניטרו מרעיש יותר ומלכלך יותר ודורש קצת יותר התעסקות מאשר מסוק חשמלי. לעומתו מסוק חשמלי מצריך הרבה סוללות כדי לקבל זמן טיסה מספיק ביום הטסה וגם זמן הטיסה של כל טיסה קצר יותר.
תעשה את מכלול השיקולים שלך של עלות, נוחות וכו' (לפי הנתונים שלך ולא של אחרים) ואז תמצא את מה שטוב לך.
ללא קשר, לפני שאתה קונה מסוק, אתה חייב סימולטור, ויותר ממומלץ להגיע לשטח הטסה שקרוב אליך וששם אתה מתכוון להטיס, לפגוש את האנשים שיעזרו לך בתחילת הדרך (ואם לא יעזרו לך אז אל טטיס שם. אצלנו בשטח תמיד עוזרים לכל מי שמגיע), לראות מה הם מטיסים ולהתרשם בעיניים מהשוני שבמסוקים, החל מהקטנים ועד הגדולים, גם החשמליים וגם הניטרו.
בנושא הזה הדעות חלוקות מאחד לשני ולא תמצא תשובה חד משמעית מה עדיף ומה כדאי.
מסכים עם כל מילה!!
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.