צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש Thunder Power 65C!!!!!!
RonTo
23-12-2010, 23:14:23
שני דברים בטוחים:
1. אלו יהיו סוללות מטורפות.
2. זה יעלה הון עתק!!
http://www.rcheliresource.com/news-matt-botos-tests-new-thunder-power-65c-packs/
TooLy
23-12-2010, 23:46:41
למה יש לי הרגשה שכבוד הרב טוסמן יהיה בין הראשונים , אם לא הראשון שיזכה לבחון אותן מקרוב ??:D:D
עוזי
flyinglizard
24-12-2010, 01:10:41
מוצר חדש ומלהיב לבריגדת ה"יותר כסף משכל".
guyro
24-12-2010, 06:03:57
מוצר חדש ומלהיב לבריגדת ה"יותר כסף משכל".
-1, למה ככה ?
wonderd
24-12-2010, 06:49:10
הסיני כבר ראה את זה?
אני נותן לו שבועיים מקסימום להוציא 70C...
RonTo
24-12-2010, 07:07:42
מוצר חדש ומלהיב לבריגדת ה"יותר כסף משכל".
הייתי שמח אם היית מסביר למה במקום לתת טיעון סתמי כזה.
עובדה חשובה שכדאי לזכור היא שכיום ישנם מנועים רבים (בעיקר לגדלי 700) שהסוללות שנמצאות היום בשוק לא מסוגלות לספק להם את הזרמים להם הם זקוקים.
מעבר לכך, בשל צריכת זרם גבוהה מאוד, אפילו לסוללות ה 45C יש תוחלת חיים קצרה יחסית עם מנועים של 9.6KW אז ככה שאני בטוח שלסוללות האלה יש הצדקה למי שיכול להרשות אותן לעצמו.
flyinglizard
24-12-2010, 09:19:27
מתי פעם אחרונה ראית משהו שמתקרב ל9600 וואט מתמשכים? מאוד נדיר עד לא קיים. לרוב מדובר בפיקים של "כמעט קצר" שלא מייצגים שום דבר. סתם בשביל הפרספקטיבה, מחברי Deans מדורגים ל100 אמפר מתמשכים. כאן אתה מדבר על מעל 220 אמפר.
בכלל, מאז שCC נתנו את יכולת הלוגינג מובנית בבקר, כל הילדים מעלים גרפים של "מי הגבר" בלי להבין שצריכה קיצונית כזו לא בהכרח אומרת שיש יותר כוח, המנוע מחוץ לטווח הנציל שלו - ואז חושבים שהם צריכים 65C.
כל מי שרוצה ויכול לשלם 600 דולר בשביל זוג סוללות, מוזמן לעשות כן. בסך הכל זה תחביב ואנחנו צריכים לעשות את מה שגורם לנו להרגיש טוב, אפילו אם אין בזה טיפת רציונל.
guyro
24-12-2010, 10:44:58
מתי פעם אחרונה ראית משהו שמתקרב ל9600 וואט מתמשכים? מאוד נדיר עד לא קיים. לרוב מדובר בפיקים של "כמעט קצר" שלא מייצגים שום דבר. סתם בשביל הפרספקטיבה, מחברי Deans מדורגים ל100 אמפר מתמשכים. כאן אתה מדבר על מעל 220 אמפר.
בכלל, מאז שCC נתנו את יכולת הלוגינג מובנית בבקר, כל הילדים מעלים גרפים של "מי הגבר" בלי להבין שצריכה קיצונית כזו לא בהכרח אומרת שיש יותר כוח, המנוע מחוץ לטווח הנציל שלו - ואז חושבים שהם צריכים 65C.
כל מי שרוצה ויכול לשלם 600 דולר בשביל זוג סוללות, מוזמן לעשות כן. בסך הכל זה תחביב ואנחנו צריכים לעשות את מה שגורם לנו להרגיש טוב, אפילו אם אין בזה טיפת רציונל.
לטאה, יש לי הרגשה שקמת על צד שמאל...לא סיכמנו כבר שההבדל בין גברים לילדים נמדד במחיר של הצעצועים שלהם ? ;);):):):eek::eek:
דבר איתי בשבת ותראה כמה מסוקים שמגיעים להספקים האלו ובכך גומרים לסוללות הנוכחיות את חייהן מוקדם מידיי.
אפרופו יש מחר טסטפלייט לפיוריון 6....
shai509030
24-12-2010, 10:54:01
אני רוצה סוללות כאלההה 65c סוללות מטורפות מתי אפשר ליקנות אותם ?
flyinglizard
24-12-2010, 11:32:22
אני רוצה סוללות כאלההה 65c סוללות מטורפות מתי אפשר ליקנות אותם ?
מש"ל
RonTo
24-12-2010, 14:11:01
מתי פעם אחרונה ראית משהו שמתקרב ל9600 וואט מתמשכים? מאוד נדיר עד לא קיים. לרוב מדובר בפיקים של "כמעט קצר" שלא מייצגים שום דבר. סתם בשביל הפרספקטיבה, מחברי Deans מדורגים ל100 אמפר מתמשכים. כאן אתה מדבר על מעל 220 אמפר.
בכלל, מאז שCC נתנו את יכולת הלוגינג מובנית בבקר, כל הילדים מעלים גרפים של "מי הגבר" בלי להבין שצריכה קיצונית כזו לא בהכרח אומרת שיש יותר כוח, המנוע מחוץ לטווח הנציל שלו - ואז חושבים שהם צריכים 65C.
כל מי שרוצה ויכול לשלם 600 דולר בשביל זוג סוללות, מוזמן לעשות כן. בסך הכל זה תחביב ואנחנו צריכים לעשות את מה שגורם לנו להרגיש טוב, אפילו אם אין בזה טיפת רציונל.
בדיוק מהסיבות שהזכרת, אינני משתמש במחברי דין לעולם שללא ספק אינם עומדים בזרמים הללו.
הצריכה הקיצונית עליה אתה מדבר אינה רלוונטית לנושא הכוח. אבל ללא ספק, פיק של 9600 וואט מעיד על הספק של 12.67 כ"ס ואני מזמין אותך לבוא בשבת ולראות איך טס מסוק עם הספק כזה. אני בטוח שתדבר אחרת לאחר מכן. אגב, מנוע שמתוכנן לכך, ללא ספק נציל בהספק מתמשך של 7000 וואט וזה, זרם גבוהה הדורש 160 אמפר...
ללא קשר, אני יכול לומר לך שככל שדירוג ה C גבוהה יותר הסוללות יחזיקו יותר זמן בשימוש עם מנועים זללנים וחזקים וזו עובדה בדוקה על ידי ואני בטוח שיש הרבה שיחזקו זאת.
מש"ל
:D:D:D
flyinglizard
24-12-2010, 14:22:08
אני מסכים, על TDR שמכוון למהירות סופית כנראה שאפשר להגיע לצריכות מתמשכות כאלו לכמה שניות. בכל מצב אחר, לרבות 3D, זה מאוד, מאוד קשה (ולו רק כי כל מסוק שדוחף אוויר בהספק כזה יעלם לך מהראייה תוך מספר מועט של שניות). לא אמרתי שאי אפשר להגיע לפיקים של צריכה כזו, אבל גם הסוללות הקיימות עושות את זה היטב. אל תשכח שגם הנאנו-טק 45C נותנות, לפי היצרן, פיקים של 90C ל5-10 שניות.
לגבי אורך החיים, זה בעיקר תלוי בIR של הסוללה, כמה שהוא נמוך יותר הסוללה מתחממת פחות ומחזיקה מעמד יותר. כרגע לא נראה שהTP האלו בעלות IR נמוך יותר מהנאנו-טק, נחכה לעוד בדיקות. בכל מקרה שאלת אורך החיים כאן משנית מאחר ומדובר בסוללות של 300 דולר לפאק, הן צריכות פי 3 אורך חיים מטורניג'י בשביל להשוות את המחיר.
מבחינתי המהפכה תבוא מסוללות קלות יותר, לאו דווקא עוד C.
אגב, אנקדוטה מעניינת - שמועות אומרות שה40C של טורניג'י (לא נאנו-טק) הן למעשה סוללות 30C בקיבולת גבוהה יותר מהמצויין. בגלל זה הן גדולות וכבדות יחסית. סיני...
לטאה
אתה טועה ומטעה בעניין הסוללות
יש חשיבות רבה מאד לערך ה C הגבוה גם אם בפועל אתה לא צורך את הזרם אליו מיועדת הסוללה.
C יותר גבוה משמע סוללה קרה יותר, נצילה יותר, שומרת על ביצועים קבועים לאורך הפריקה שלה ובעלת מקדם ביטחון טוב יותר.
קח בחשבון שסוללת 30C לצורך העניין על מסוק 90 איננה נותנת 30C כשהיא חמה או מתנפחת.
לפיקים של הזרם הגבוה אפשר להגיע בקלות גם אם אתה לא המטיס הטוב בעולם, הכל שאלה של סטאפ, עם איזה פיצ' אתה רוצה לעבוד ועל איזה כלי מדובר.
נתון חשוב נוסף הוא שעם הזמן הסוללה מאבדת קיבולת וסוללה עם C גבוה במיוחד תשמור על ביצועים גבוהים גם כאשר הקיבולת שלה יורדת לאורך חייה, זו הסיבה העיקרית שסוללות עם C גבוה נותנות למטיס הרגשה שהן חיות יותר זמן אפילו שזמן הטיסה בהן התקצר במהלך חייהן.
לגבי המהפכה
לדעתי היא תבוא מכיוון אחר בדמות 14 ו 16 תאים כך יהיה ניתן לעלות בביצועים ע"י העלאת המתח, הורדת הזרם והקיבולת לחיסכון במישקל והגדלת הנצילות .
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.