צפייה בגרסה מלאה : חדשות תיקון ל 3G
לאחרונה נתקלתי בשירשור מאוד מעניין ,שמדבר על תיקון במערכת הפלייברלס של ALIGN. מדובר בתיקון פשוט מאוד אשר משפר בצורה משמעותית את התנהגות המערכת
השירשור: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=249378
סרט שמסביר איך מבצעים את התיקון:
http://www.youtube.com/watch?v=CJTJb_BMA34&feature=player_embedded"]http://www.youtube.com/watch?v=CJTJb_BMA34&feature=player_embedded
אחרי שבצעתי את התיקון - המסוק פשוט טס מדהים! אין שום רעידות בזנב וכל מני רעידות בתרגילים קשים שהיו בעבר פשוט נעלמו - בקיצור ממולץ בחום.
בנוסף לתיקון יש צורך בשינוי בפרמטרים של המערכת (לא חובה) בעזרת ה USB לינק.
את פרמטרים אפשר לטעון מהקובץ המצורף + לכייל פיזית את ה gain של ה AIL וה- ELEV ל 50%
שימו לב: ביצוע התיקון מבטל את האחריות על המוצר והשינוי באחריותו האישית של המשתמש!
עוז
wonderd
24-12-2010, 17:18:54
זה לא בדיוק תיקון אלא יותר אילתור, מה שבעצם עושים זה לשכך קצת את הרעידות שהחיישנים סופגים וזאת ע"י חיבורם אחד לשני וללוח עליו הם יושבים ע"י חומר אלסטי. אני ביצעתי את זה בעזרת סיליקון אדום (בד"כ משתמשים בו לאטמים של מנועים). צריך לזכור לא לעשות את זה עם סיליקון רגיל מכיוון שמדובר על אלקטרוניקה..
לגבי ההגדרות - אפשר פשוט לאפס את המערכת מחדש ולהגדיר מההתחלה כשהגיין של ה ELEV וה AILR נמצא על 50% כנקודת מוצא.
אין ספק שזה עושה עבודה טובה.
מה הבעיה עם שימוש בסיליקון רגיל על אלקטרוניקה?
סיליקון אדום נועד לטמפרטורות גבוהות ולכן משתמשים בו לאטמים במנועים, אין לו יתרון כלשהו בשימוש על רכיבים אלקטרונים.
RonTo
24-12-2010, 20:54:36
אם אני הייתי מגלה בעיה כזו במערכת שייצרתי, הייתי מציע לכל הלקוחות שלי לשלוח אליי לביצוע השדרוג (כדוגמאת הג'ייב של קונטרוניק שניתן לשלוח אליהם לעדכון גרסא) ובטח ובטח שלא מסיר אחריות לאחר ביצוע תיקון באופן עצמאי שאני המלצתי עליו!
wonderd
24-12-2010, 20:58:52
אין עליך ציקי.
אם אני הייתי מגלה בעיה כזו במערכת שייצרתי, הייתי מציע לכל הלקוחות שלי לשלוח אליי לביצוע השדרוג (כדוגמאת הג'ייב של קונטרוניק שניתן לשלוח אליהם לעדכון גרסא) ובטח ובטח שלא מסיר אחריות לאחר ביצוע תיקון באופן עצמאי שאני המלצתי עליו!
הלו... מדובר על חברת אליין אם שכחת...
wonderd
24-12-2010, 22:37:47
אם אני הייתי מגלה בעיה כזו במערכת שייצרתי, הייתי מציע לכל הלקוחות שלי לשלוח אליי לביצוע השדרוג (כדוגמאת הג'ייב של קונטרוניק שניתן לשלוח אליהם לעדכון גרסא) ובטח ובטח שלא מסיר אחריות לאחר ביצוע תיקון באופן עצמאי שאני המלצתי עליו!
אז מה אתה רוצה לומר בזה לא הבנתי..
אני לא מגן על אליין אמנם וכמוך חושב שהשירות שלהם זה לא הצד החזק, אבל אני לא מכיר יצרן של מוצר כלשהו שייתן לך אחריות על המוצר שלו אם ביצעת שינוי כלשהו ללא אישורו ובטח שלא אם קרעת/הסרת מדבקה שמיועדת למנוע ממך מלבצע את הדבר בעצמך..
קח את הג'ייב של קונטרוניק שהזכרת - אם תבצע את עדכון הגירסה בעצמך, או אם פתחת את הבקר פיזית כדי לתקן משהו ללא אישור שלהם - עדיין האחריות תהיה בתוקף? מסופקני!
דרך אגב ציקי, אתה פשוט טועה ומטעה אבל אין לי כח להיכנס איתך לויכוח פילוסופי מיותר.
אלעד
יש הבדל גדול בין שידרוג גרסת תוכנה במוצר במיוחד כשהגרסה שוחררה ע"י החברה מאשר לפתוח מוצר בתנאים שאינם מבוקרים כגון חשיפה לחשמל סטטי וכו... ולבצע שיפורים כאלו ואחרים בצורה לא מבוקרת.
wonderd
24-12-2010, 23:32:12
מה??
דרך אגב ציקי, אתה פשוט טועה ומטעה אבל אין לי כח להיכנס איתך לויכוח פילוסופי מיותר.
אל תדבר איתי על פילוסופיה,כתבת אז פשוט תסביר מה הבעיה להשתמש בסיליקון רגיל או מה היתרונות של האדום על הרגיל על גבי רכיבים אלקטרוניים.
אני באמת שלא מכיר את המגבלות שאתה מציין כאן.
flyinglizard
25-12-2010, 01:29:21
אם אני הייתי מגלה בעיה כזו במערכת שייצרתי, הייתי מציע לכל הלקוחות שלי לשלוח אליי לביצוע השדרוג (כדוגמאת הג'ייב של קונטרוניק שניתן לשלוח אליהם לעדכון גרסא) ובטח ובטח שלא מסיר אחריות לאחר ביצוע תיקון באופן עצמאי שאני המלצתי עליו!
אליין זה פס יצור גדול ותו לא. עד שמצאת את הבעיות במוצר שלהם, הם כבר עברו למוצר הבא. יש לזה חסרונות, מה שכן, אף פעם לא משעמם.
אם תקראו את כל השירשור - תראו שמישהו מדווח שעשה את אותו הדבר ל VBAR וגם קיבל שיפור בביצועים. אז זה לא כל כך משנה עם אליין תתקן את זה או לא. מה שחשוב שלנו יש פתרון פשוט וטוב!
ושאלה למחשבה :למה אי אפשר לעשות פה שירשור ענייני בלבד, בלי השמצות ובלי כל מיני התכתבויות.
ב HeliFreak יש 46 עמודים של השירשור ולא תמצאו שם ריבים אלא רק שאלות והסברים (והתגובה הישאלית הטיפוסית שמתבקשת אחרי שאמרתי את זה.... ) אולי גם אנחנו יכולים להיות קצת יותר מקצוענים ולהתאפק עם התגובות הלא עניניות שלנו!
מי שקורה/יקרה את השירשור פה צריך להבין איך הוא מבצע את התיקון והאם כדאי לו לבצע את זה. אז רק מי שיש לו הצעות שיפורים שאלות בנושא מוזמן להגיב
תודה
עוז
אם תקראו את כל השירשור - תראו שמישהו מדווח שעשה את אותו הדבר ל VBAR וגם קיבל שיפור בביצועים. אז זה לא כל כך משנה עם אליין תתקן את זה או לא. מה שחשוב שלנו יש פתרון פשוט וטוב!
עוז
עוז
אז הוא עשה את זה ל VBAR, לא ברור לי למה :(
לא חסר אנשים שעושים שטויות
אליקופטר
25-12-2010, 08:44:56
לאחרונה נתקלתי בשירשור מאוד מעניין ,שמדבר על תיקון במערכת הפלייברלס של ALIGN. מדובר בתיקון פשוט מאוד אשר משפר בצורה משמעותית את התנהגות המערכת
השירשור: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=249378
סרט שמסביר איך מבצעים את התיקון:
http://www.youtube.com/watch?v=CJTJb_BMA34&feature=player_embedded
אחרי שבצעתי את התיקון - המסוק פשוט טס מדהים! אין שום רעידות בזנב וכל מני רעידות בתרגילים קשים שהיו בעבר פשוט נעלמו - בקיצור ממולץ בחום.
בנוסף לתיקון יש צורך בשינוי בפרמטרים של המערכת (לא חובה) בעזרת ה USB לינק.
את פרמטרים אפשר לטעון מהקובץ המצורף + לכייל פיזית את ה gain של ה AIL וה- ELEV ל 50%
שימו לב: ביצוע התיקון מבטל את האחריות על המוצר והשינוי באחריותו האישית של המשתמש!
עוז
עוז תהנה ואני יודע שאתה אלוף בזה!!
עוז
אז הוא עשה את זה ל VBAR, לא ברור לי למה
לא חסר אנשים שעושים שטויות
אני לא יודע למה ולא מבין מה זה משנה - השירשור נועד לכך שאנשים ידעו שיש להם אפשרות לשפר את ה 3G שלהם בקלות ולקבל תוצאות מעולות, אני מניח שאין לך 3G ולכן זה לא אמור לעניין אותך כלל. כל סטיה מהנושא מקלקלת את השירשור!
זה בדיוק מה שנסיתי להבהיר קודם - אנחנו הישראלים כולל אותי מרגישים צורך להתווכח ולהראות שאנחנו יותר חכמים מכולם, בו נשאיר את בצד ונתרכז בתוכן אחרת נפספס את המטרה של שיתוף הידע.
תודה
עוז
flyinglizard
25-12-2010, 14:56:43
ושאלה למחשבה :למה אי אפשר לעשות פה שירשור ענייני בלבד, בלי השמצות ובלי כל מיני התכתבויות.
ב HeliFreak יש 46 עמודים של השירשור ולא תמצאו שם ריבים אלא רק שאלות והסברים (והתגובה הישאלית הטיפוסית שמתבקשת אחרי שאמרתי את זה.... ) אולי גם אנחנו יכולים להיות קצת יותר מקצוענים ולהתאפק עם התגובות הלא עניניות שלנו!
אני כאן בעיקר בשביל הריבים וההשמצות, זה הרבה יותר מעניין משיכוך ויברציות
ZvikaF
25-12-2010, 17:27:25
אני כאן בעיקר בשביל הריבים וההשמצות, זה הרבה יותר מעניין משיכוך ויברציות
אכן תחום המכוניות לא מספק את הויברציות שצפינו ...:rolleyes:
עוז , תודה על המידע, כל אחד בוגר מספיק כדי לשקול אם לעשות זאת או לא.
(טוב לא כל אחד, אבל הרבה... :) )
אני לא יודע למה ולא מבין מה זה משנה - השירשור נועד לכך שאנשים ידעו שיש להם אפשרות לשפר את ה 3G שלהם בקלות ולקבל תוצאות מעולות, אני מניח שאין לך 3G ולכן זה לא אמור לעניין אותך כלל. כל סטיה מהנושא מקלקלת את השירשור!
זה בדיוק מה שנסיתי להבהיר קודם - אנחנו הישראלים כולל אותי מרגישים צורך להתווכח ולהראות שאנחנו יותר חכמים מכולם, בו נשאיר את בצד ונתרכז בתוכן אחרת נפספס את המטרה של שיתוף הידע.
תודה
עוז
זה משנה כיוון מדובר בציוד יקר ויהיו כאלו שינסו לעשות את השטות המיותרת הזו עם ה VBAR.
בקשר ל 3G, נכון אין לי מערכת כזו אבל עניין והבנה במה שקורה בתחום יש לי.
כדאי שאנשים שמחזיקים מערכות כאלו ידעו שהסנסורים בג'ירואים הינם רכיבים מאד עדינים, עצם הפתיחה שלהם ואפילו נגיעה קטנה בהם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך או גרוע מכך לנזק חלקי.
העצה של אליין במקרה הזה חובבנית לגמרי אך מי שבכל זאת החליט לפתוח ג'ירו בעצמו שיעשה זאת בזהירות מירבית וידאג גם להאריק את עצמו כמו שצריך כדי למזער את הסיכון לנזק בלתי הפיך.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.