צפייה בגרסה מלאה : נתונים השוואת קונקטורים
flyinglizard
03-01-2011, 01:49:11
מעניין מאוד לראות את ההתנגדויות של מחברים שונים (חלק שלרוב זוכה להתעלמות). ככל שעולים בזרמים, החוטים והמחברים נעשים קריטיים יותר:
http://www.elektromodellflug.de/hochstromst/hochstromstecker.htm
שימו לב לדברים מעניינים, כמו שXT60 לא מיועדים ליותר מ50 אמפר רציפים ובעלי התנגדות גבוהה ב50 אחוז מDeans, וכן הלאה.
dani2002
03-01-2011, 06:08:23
יש קונקטורים מצויינים ולא כל כך מוכרים מיצרן אמין
4.5 מ"מ מיועדים ל- 140A רציף (280A ל-30 שניות) ובחיבורי המנוע ניתן להוסיף 33%
http://www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=5960
צ'אוביי
edoman
03-01-2011, 20:02:38
נתון מעניין מאוד תודה.
מעניין מאוד לראות את ההתנגדויות של מחברים שונים (חלק שלרוב זוכה להתעלמות). ככל שעולים בזרמים, החוטים והמחברים נעשים קריטיים יותר:
http://www.elektromodellflug.de/hochstromst/hochstromstecker.htm
שימו לב לדברים מעניינים, כמו שXT60 לא מיועדים ליותר מ50 אמפר רציפים ובעלי התנגדות גבוהה ב50 אחוז מDeans, וכן הלאה.
מאוד מעניין.
תודה.
bendisar
03-01-2011, 20:41:56
מעניין מאוד, אני בשלבים של שדרוג מערכת ההנעה של הטירקס 500 שלי
לבקר ICE 75 ומנוע SCORPION 1400KV שיכול למשוך עד 80A רציף
זה אומר שלדוגמא לא כדאי לי להשתמש בקונקטור מסוג DEANS?
RonTo
03-01-2011, 20:47:11
אני ממליץ בחום על מחברי EC5 בהם אני משתמש מזה כחצי שנה.
מדורגים ב 130 אמפר אבל מסוגלים בקלילות לעמוד בזרמים של 200 אמפר (מנסיון).
קלים לחיבור וניתוק ולא נכווים בעת חיבור סוללות במתח גבוה מה גם שהם מאוד נוחים להלחמה ולא מצריכים שימוש בשרינקים. סתם נתון מעניין, כל חיבור של דין אשר יוצר ניצוץ, מוריד את יעילות העברת הזרם על ידי הקטנת שטח המגע ויצירת התנגדות גבוהה. מומלץ מאוד להחליף קונקטורים כל כמה חודשים.
הדין הינו קונקטור מסוכן לטעמי במסוקים בעלי זרמים גבוהים.
bartovmoti
03-01-2011, 21:06:15
מעניין מאוד, אני בשלבים של שדרוג מערכת ההנעה של הטירקס 500 שלי
לבקר ICE 75 ומנוע SCORPION 1400KV שיכול למשוך עד 80A רציף
זה אומר שלדוגמא לא כדאי לי להשתמש בקונקטור מסוג DEANS?
סליחה שאני מעביר נושא..
למה אתה הולך על מנוע 1400KV ? אם יורשה לי לשאול
ואם כן עם איזה פיניון אתה הולך להשתמש בו ואני גם אסביר למה אני שואל.
בהצבת הנתונים של המנוע הזה בתוכנה של הקסטל עם פניון 13 (שזה הפיניון שכרגע יש לי)
התוכנה במפורש אומרת לי שהגוברנור לא יוכל לשמור על סל"ד של יותר מ 2200 .
שים לב בתמונות:
נתוני המנוע והפניון:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=36895&stc=1&d=1294085027
ראה בתיבות הסל"ד שהתכונה אומרת שלא תוכל לשמור מהירות ראש מעל 2200:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=36896&stc=1&d=1294085027
kal1311
03-01-2011, 21:50:39
לדעתי כדי לנצל את המנוע המצוין הזה יש להרכיב פניון 15 -ללא גוברנור
דניאל דקל
04-01-2011, 09:07:40
תודה על המידע
אני מניח שהם בדקו התנגדות ללא מעבר זרם
כאשר עובר זרם במחברים, הנתונים אמורים להשתנות כתוצאה מחימום
אני מהמר שבמצב זה הנתונים עבור ה XT60 ישתפרו
בגלל שהם עגולים ומפזרים חום טוב יותר
SEVEN
04-01-2011, 09:23:03
תודה על המידע
אני מניח שהם בדקו התנגדות ללא מעבר זרם
כאשר עובר זרם במחברים, הנתונים אמורים להשתנות כתוצאה מחימום
אני מהמר שבמצב זה הנתונים עבור ה XT60 ישתפרו
בגלל שהם עגולים ומפזרים חום טוב יותר
אי אפשר למדוד התנגדות ללא זרם.
תנאי המדידה כאן לא ברורים, מה שכן שים לב שישנו אי שוויון ולא שוויון, כלומר הם לקחו
Worst case scenario מבחינתם.
דניאל דקל
04-01-2011, 11:27:28
התככונתי כמובן לזרם עבודה של 50A
כאשר אנו בודקים התנגדות של מוליכים עם אבומטר, הזרם שעובר לצורך המדידה נמוך ביותר
אני מניח שלא יותר מ 1A.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.