PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיון שיפורים



shlomiv10
10-01-2011, 19:19:17
אני רוצה להקדים ולאמר שאני מניח שחשבו על זה אבל היות ואני רק מניח בכל זאת נדבר על זה.
אז ככה ...כבר דנו רבות על היתרונות והחסרונות בין הניטרו לחשמלי אבל כולם מסכימים שזמן האוויר בניטרו זה ה..יתרון תהיתי למה לא נעלה את זמן האויר בחשמלי אם למשל נעלה את ערך הסוללה mah מה שבודאי יעלה את משקלה ואת בעית המשקל נפתור בעזרת מנוע יותר חזק ברור שכל השדרוגים יהיו בגבול גודל המסוק שעליו יורכבו גם אם נרוויח 3 דק' נוספות זה יהיה שווה מה דעתכם?

bendisar
10-01-2011, 19:24:08
בעולם מושלם זה היה עובד
הבעייה היא, שלדוגמא עם סוללה גדולה יותר וכבדה יותר, תצטרך מנוע גדול יותר וחזק יותר, שיצרוך גם יותר זרם ולכן זמני הטיסה כנראה ישארו אותו הדבר :(
מסוקים נועדו לעבוד עם גודל מסויים של סוללות, חריגה מהגודל המסויים הזה בדרך כלל לא תוסיף זמן טיסה
וגם תגרום למסוק עצל, וכבד שפחות כיף להטיס
מה שכן אפשר לעשות כדי להעלות זמני טיסה זה לדוגמא להחליף פניון לאחד עם פחות שיניים
לשנות את עקומות המצערת וכו'
אבל בכללי במסוקים חשמליים קשה יהיה לעבור את ה-8 דקות, כאשר ממוצע לטיסה רגועה הוא 6 דקות
וטיסות 3D עצבניות 4 וחצי או 4 דקות

מה לעשות, החשמליים טסים פחות זמן, אבל עם עלות הסוללות של היום והמטענים המהירים זה הופך
את העניין ליותר קל

wonderd
11-01-2011, 05:28:39
דווקא יש לי דוגמה הפוכה - לגבי טירקס 700 F3C - דיווחים מהשטח בחו"ל מספרים שעם סוללת 4000MAH דווקא במקום ה 5000, מקבלים זמן טיסה ארוך יותר - בנוסף לכך יש בחור שמספר שהגיע ל15 דקות הטסה (בריחוף אמנם)!
אני הטסתי את ה 700 הקודם שלי כמעט 8 דקות כל סוללה ומעולם התאים בסוללה לא ירדו אל מתחת ל 3.79V לתא.
אני הולך לנסות את התיאוריה הזאת ולהטיס עם סוללות 4000MAH, נראה מה יקרה, אני מבטיח לדווח.
דרך אגב - לי מספיקות בהחלט 8 דקות הטסה, לא רואה צורך ביותר מזה.

shai509030
11-01-2011, 05:53:31
בהחלט בטיסה רגוע עם 700e אפשר להגיע 10\11 דקות. בטיסת 3d 5\30

wonderd
11-01-2011, 08:21:05
גם בטיסת 3D הגעתי בשקט ל 7 דקות בלי לרדת מ 3.8V לתא.

RonTo
11-01-2011, 08:27:48
גם בטיסת 3D הגעתי בשקט ל 7 דקות בלי לרדת מ 3.8V לתא.

מעניין אותי איך.
איזו מהירות ראש?
איזה יחס גיר?
מצב גוברנר או גרפים?
כמה KV המנוע ואיזה הספק יש לו?
כמה Timing?
נשמע לי הזוי

wonderd
11-01-2011, 09:18:16
לא יודע מהירות ראש - אין לי מודד ועבדתי עם גרפים ולא עם גוברנור.
גרף איידל אפ 1 - 80-95
מנוע 700M אם אני זוכר נכון 510KV, טיימינג אמצע (5).
סוללות 5000 30C

דרך אגב רון, אתה יכול לשאול את אבנר - הוא זה שמטיס איתי, והוא הטיס אותו עד הציפצוף של הטיימר שעומד על 7 דקות.

RonTo
11-01-2011, 09:29:56
לא יודע מהירות ראש - אין לי מודד ועבדתי עם גרפים ולא עם גוברנור.
גרף איידל אפ 1 - 80-95
מנוע 700M אם אני זוכר נכון 510KV, טיימינג אמצע (5).
סוללות 5000 30C

דרך אגב רון, אתה יכול לשאול את אבנר - הוא זה שמטיס איתי, והוא הטיס אותו עד הציפצוף של הטיימר שעומד על 7 דקות.

אני לא צריך לשאול אף אחד, אני מאמין לך לחלוטין פשוט אני רוצה להבין איך.
כמה היו זוויות הפיטצ'ים שלך?
כמה mAh היית מכניס לסוללות בסיום טיסה שכזו?
ומהו יחס הגיר?

נ.ב. טיימינג 5 הוא הערך הנמוך ולא אמצע

wonderd
11-01-2011, 09:52:27
בהתחלה 12 אח"כ 12.5
בבקר כתוב ערך ברירת מחדל - אמצע - 5.. אפשר לרדת נמוך יותר.

RonTo
11-01-2011, 09:57:20
יחס גיר?
mAh?

shlomiv10
11-01-2011, 09:59:00
עושה רושם שדווקא הכיוון שחשבתי עליו הוא אפשרי ואני אסביר.... מה שלא צינתי זה שמדובר על trex 500 דהיינו מסוק עם סוללה אחת 3000 mah הדגש הוא על סוללה "אחת" פה החברה דברו על trex-700 שמצויד ב-2 סוללות" ושמסוגל להשיג זמן טיסה של 8דק' ויותר אז? לא יהיה נכון לאמר שאם נגדיל קבולת הסוללה ואת שאר הפרמטרים ביחס מתאים נקבל זמן טיסה ארוך יותר למה זה נכון לגבי trax-700 ולמסוקים אחרים לא!!!?

RonTo
11-01-2011, 10:05:15
עושה רושם שדווקא הכיוון שחשבתי עליו הוא אפשרי ואני אסביר.... מה שלא צינתי זה שמדובר על trex 500 דהיינו מסוק עם סוללה אחת 3000 mah הדגש הוא על סוללה "אחת" פה החברה דברו על trex-700 שמצויד ב-2 סוללות" ושמסוגל להשיג זמן טיסה של 8דק' ויותר אז? לא יהיה נכון לאמר שאם נגדיל קבולת הסוללה ואת שאר הפרמטרים ביחס מתאים נקבל זמן טיסה ארוך יותר למה זה נכון לגבי trax-700 ולמסוקים אחרים לא!!!?

חשוב להבין שככל שעולים בכמות התאים וכפועל יוצא במתח, הזרם הנצרך יורד וכך ניתן לקבל זמן טיסה ארוך יותר עד כדי גבול מסויים. זה קורה משום שהספק הוא מכפלה של זרם ומתח. אם הבקר והמנוע צורכים הספק מסויים, אז ככל שנעלה את המתח, נוריד את הזרם.
הסיבה שה 700 משיגים זמני טיסה ארוכים יחסית נעוצה בעובדה שהם עובדים בסטאפ של 12 תאים.

יש גבול לנושא הזה, לא ניתן לבנות סטאפ של 80 תאים (בהקצנה כמובן) ולצפות לזמני טיסה אינסופיים שכן ישנה צריכת זרם מינימלית הנדרשת לצורך יצירת השראה אלקטרומגנטית ברוטור והסטאטור של המנוע.