התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! רגע לפני קנייה mini protos 450 VS trex 450 sport



פיני
17-01-2011, 10:26:32
אני דיי מבולבל
מעוניין לקנות גודל 450
חשוב שיהיה רצועה
אין לי ידע טכני לגבי הפרוטוס והטירקס
אז זקוק לעזרתכם
על מה ללכת ואיזה סטאפ?
מה היתרונות וחסרונות של כל אחד מהם?
מקווה לעזרה מהירה כי אני רגע לפני קנייה ולא הייתי רוצה לעשות טעות
ולהצטער עלייה מאוחר יותר
בתודה מראש
פיני

guy1a
17-01-2011, 10:31:43
אני בטוח שקראת פה
(http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8152)

ואני בטוח שעוד שניה יגיעו אלפי ההודעות שאומרות לך לקנות טירקס 550 או הוריקאן 425 :D

אבל לגבי סטאפ, תקרא בלינק.

guyro
17-01-2011, 10:49:38
אני דיי מבולבל
מעוניין לקנות גודל 450
חשוב שיהיה רצועה
אין לי ידע טכני לגבי הפרוטוס והטירקס
אז זקוק לעזרתכם
על מה ללכת ואיזה סטאפ?
מה היתרונות וחסרונות של כל אחד מהם?
מקווה לעזרה מהירה כי אני רגע לפני קנייה ולא הייתי רוצה לעשות טעות
ולהצטער עלייה מאוחר יותר
בתודה מראש
פיני

שני המסוקים מצויניים, הפרוטוס החדש קצת פחות מוכר בארץ, למרות שיש יבואן, הטירקס עצמו מגיע עם חבילת קומבו של כל הסטאפ , כך שאין סיבה להחליפה.

לגבי סטאפים אחרים אנא לפני guy1a עם לינק לשכאלו.

wind556
17-01-2011, 11:03:19
הנה הראשונה מ"אלפי ההודעות" :D

עבור מתחיל זו פשוט טעות לקנות מסוק 450
קשה להטסה, יקר בתחזוקה, עקומת לימוד ארוכה
בפחות כסף ניתן לקנות מסוק שטוב מכל 450 בשנות אור
עם תחזוקה קלה יותר וזולה יותר, עם עקומת לימוד תלולה יותר
שלא לדבר על ההנאה
אבל אם יש לך סיבה מוצדקת לקנות 450 דווקא (אני כמעט בטוח שאין לך) אז עדיף פי כמה להתאמץ ולקנות את הפרו ולא את הספורט. כן, זה בלי הרצועה . מי שיודע מה לעשות לא ישבר לו הTT לעולם
אבל אדגיש שוב. ההצדקה ל450 קיימת רק אם אתה יודע בוודאות למה דווקא 450
על הפרוטוס אני בכלל לא מדבר....

tisanir
17-01-2011, 11:09:43
את האמת אני אסכים עם עודד בנושא הזה.
אני לא רואה סיבה מוצדקת להתחיל עם 450. מסוק קטן שלא אוהב רוחות במיוחד.
ממליץ לך לעלות למסוק 500 של אליין או אם תקציבך נמוך יותר- גם ההוריקאן יעשה את העבודה.

פיני
17-01-2011, 11:25:44
אז ככה
חלקים יותר זולים ל 450 מאשר ה 500
לפני שאתם שואלים הקדים ואומר
הרבה מאוד שעות טיסה בסימולטור
אני מתמקד אך ורק ב450 ספורט או מיני פרוטוס
מסיבות של זמינות חלקים בסביבתי ומחירים
אז אשמח אם התייחסותכם תיהיה לגבי שנייהם בלבד
תודה

guyro
17-01-2011, 11:28:44
אז ככה
חלקים יותר זולים ל 450 מאשר ה 500
לפני שאתם שואלים הקדים ואומר
הרבה מאוד שעות טיסה בסימולטור
אני מתמקד אך ורק ב450 ספורט או מיני פרוטוס
מסיבות של זמינות חלקים בסביבתי ומחירים
אז אשמח אם התייחסותכם תיהיה לגבי שנייהם בלבד
תודה

פיני , כמו שאמרתי שני המסוקים מצוינים, הטירקס כקומבו, ישתלם לך יותר. לגבי הפרוטוס, הוא די חדש ולכן פחות מוכר.

tisanir
17-01-2011, 11:32:42
אז ככה
חלקים יותר זולים ל 450 מאשר ה 500
לפני שאתם שואלים הקדים ואומר
הרבה מאוד שעות טיסה בסימולטור
אני מתמקד אך ורק ב450 ספורט או מיני פרוטוס
מסיבות של זמינות חלקים בסביבתי ומחירים
אז אשמח אם התייחסותכם תיהיה לגבי שנייהם בלבד
תודה

אם כך, לך על הטירקס בלבד. מסוק מוכר עם המון אנשים שמטיים ומכירים אותו בארץ.
תוכל לקנות אותו כקומבו והוא יצא לך הרבה יותר משתלם מהפרוטוס שגם ככה חדש עדיין בארץ וחדש ליבואן.

דניאל דקל
17-01-2011, 12:07:35
למה דווקא רצועה?
לי יש כעת TT (מוט פיתול) במקום רצועה. וכל הבעיות המעצבנות של הרצועה נעלמו
גם לא נתקלתי בבעית עמידות מיוחדת לריסוקים. בינתיים רק פעם אחת נאלצתי להחליף גלג"ש,
מקסימום מחזיקים כאלה במלאי. גם מוט הפיתול עצמו עדיין לא עשה לי בעיות, גם לאחר שהתעקם מעט.
בקיצור, המיתוס ש TT מתאים בעיקר למתקדמים לדעתי לא נכון, כיוון שדווקא הרצועה עושה הרבה בעיות למתחילים שלא מודעים לרמת המתיחות הרצויה שלה

dbrosh
17-01-2011, 15:17:40
למה דווקא רצועה?
לי יש כעת TT (מוט פיתול) במקום רצועה. וכל הבעיות המעצבנות של הרצועה נעלמו
גם לא נתקלתי בבעית עמידות מיוחדת לריסוקים. בינתיים רק פעם אחת נאלצתי להחליף גלג"ש,
מקסימום מחזיקים כאלה במלאי. גם מוט הפיתול עצמו עדיין לא עשה לי בעיות, גם לאחר שהתעקם מעט.
בקיצור, המיתוס ש TT מתאים בעיקר למתקדמים לדעתי לא נכון, כיוון שדווקא הרצועה עושה הרבה בעיות למתחילים שלא מודעים לרמת המתיחות הרצויה שלה

ספר לי בבקשה על בעיות מעצבנות של רצועה. אני מטיס עם רצועה כבר שלוש שנים בכמה מסוקים מקטנים עד גדולים ולא נתקלתי בבעיות מעצבנות של רצועה. למעשה לא נתקלתי בבעיה אחת של רצועה. יכול להיות שזה בגלל שאתה מטיס עם DX7?

bendisar
17-01-2011, 16:00:37
למה דווקא רצועה?
לי יש כעת TT (מוט פיתול) במקום רצועה. וכל הבעיות המעצבנות של הרצועה נעלמו
גם לא נתקלתי בבעית עמידות מיוחדת לריסוקים. בינתיים רק פעם אחת נאלצתי להחליף גלג"ש,
מקסימום מחזיקים כאלה במלאי. גם מוט הפיתול עצמו עדיין לא עשה לי בעיות, גם לאחר שהתעקם מעט.
בקיצור, המיתוס ש TT מתאים בעיקר למתקדמים לדעתי לא נכון, כיוון שדווקא הרצועה עושה הרבה בעיות למתחילים שלא מודעים לרמת המתיחות הרצויה שלה

אבל האם אתה מטיס מתחיל? כי הבחור ששואל כן...
הרבה פעמים מטיסים מתחילים לא נוחתים טוב, או משפשפים את הזנב ברצפה, דבר שב-TT יכול
להיגמר בקלות בטחינת גלגלי שיניים, וברצועה עובר בשתיקה, מקסימום הרצועה קופצת כמה שיניים
ולא קורה כלום, היא הרבה יותר סלחנית מ-TT למתחיל
לדוגמא לפני זמן רב שהיה לי עוד את הקופטר איקס 450 (SE V2) שלי הייתי מתאמן איתו על אוטורוטאציות (כן כן!, עם מסוק 450, כל עוד יודעים מה עושים הוא עושה אוטורוטאציות פיקס)
ולא פעם בשלב האחרון של האוטורוטאציה של יישור המסוק הזנב היה נוגע קלות ברצפה, והייתי שומע את
הרצועה מדלגת שיניים, מסתכל שהכל בסדר וחוזר לאוויר, עם TT אי אפשר לעשות דברים כאלה, הוא פשוט ניטחן

דרך אגב- רצועה מתוחזקת כראוי, לא אמורה לעשות שום בעיות, על הקופטר איקס שלי היו
לי בסביבות ה-400 טיסות על אותה רצועה שנשארה במצב מצויין, על הטירקס 250 שהיה לי שביצע בסביבות ה-150 טיסות יש רצועה שעובדת מצויין, ועכשיו הבעלים החדשים שלו מטיס אותו עם
אותה הרצועה והוא ממשיך לטוס מצויין, הכל עניין של מתיחות נכונה ולבדוק אותה כל כמה טיסות

נ.נ.ב-רצועה, בתכנון טוב (כמו בלוגו 600 לדוגמא) היא יותר יעילה מגלגלי שיניים (כלאמר TT)
נ.נ.נ.ב- זה שהמוט פיתול (Torque Tube) שלך עקום לא אומר שאתה עיקמת אותו, מוטות הפיתול של אליין הרבה פעמים באים עקומים קצת (מאוד, אבל עדיין עקומים) מהמפעל, בגלל שהוא תפוס משני צדדיו בצורה ממורכזת זה לא מפריע, כמובן כל עוד הכיפוף הוא קל

ולפותח השרשור, בין הפרוטוס 450 לטירקס 450 ספורט, הייתי הולך על הספורט מכיוון שהוא מגיע כולל
סט אפ במחיר מדהים, וסט אפ מצויין שישרת אותך עוד המון זמן, בנוסף לזמינות חלקים בכל החנויות בחו"ל

booya
17-01-2011, 16:07:52
את האמת אני אסכים עם עודד בנושא הזה.
אני לא רואה סיבה מוצדקת להתחיל עם 450. מסוק קטן שלא אוהב רוחות במיוחד.
ממליץ לך לעלות למסוק 500 של אליין או אם תקציבך נמוך יותר- גם ההוריקאן יעשה את העבודה.

אני לא במין למה לקפוץ גבוה כול הזמן אפילו שיתחיל ב250
זה זול הרבה יותר
ומה זה לא אוהב רוח אולי כי אתה לא יודע להטיס אני מטיס ברוח 250 450
תפסיקו עם תרוץ של הרוח מפריע השלט לא בסדר
והוריקאן זה לא מסוק זה סתם ......

אני אומר תלך על 450 מיני פרוטוס אחלה של מסוק יציב מאוד
ונוח מאוד

wonderd
17-01-2011, 17:01:44
פיני - העניין הוא די פשוט;
שני המסוקים טובים, לשניהם יש יבואן מסודר כך שאין בעיה של זמינות חלקים.
אני אגלה לך סוד - זה לא משנה במה תבחר, תמיד יהיו כאלה שיאמרו שעשית טעות. לך על מה שמתחשק לך יותר, על המסוק שקורץ לך חזק יותר..והכי חשוב - תהנה ממנו ותדאג לתחזק אותו טוב.

דרך אגב, לכל אלה שעונים על שאלה שפותח השירשור לא שאל בכלל, אני התחלתי עם מסוק 450 למרות המלצות שקבלתי להתחיל עם מסוק גדול יותר, לא מתחרט על זה. לגבי העמידות ברוח - את המסוק המדובר הטסתי ברוחות של רמת הגולן, עד שלא עף לי הכובע - לא נחתתי..

פיני
17-01-2011, 17:18:12
דבר ראשון תודה לכל המגיבים ובמיוחד לך עודד על הזמן והסובלנות שהקדשת
דבר שני החלטתי ללכת על הטירקס 450 ספורט (בניגוד להצעתך עודד)
דבר שלישי הפרוטוס הוא עדיין בחיתוליו כאן בארץ הקודש אני בטוח שהוא לא פחות טוב
אך אי לכך ובהתאם לזאת שאני בתחילת דרכי
אני מעדיף ללכת על בטוח ולא להיות שפן נסיונות
מה שנותר חברים זה לאחל בהצלחה
מודה לכולם
פיני